Το Ντιτρόιτ, όπου αρχικά τουλάχιστον διαδραματίζεται το Kin, έχει χρησιμοποιηθεί τα τελευταία χρόνια ως τόπος που αντανακλά ισχυρές φοβίες και διαλυμένες σχέσεις.

 

Ο Τζιμ Τζάρμους στο Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί και, κυρίως, ο Ντέιβιντ Ρόμπερτ Μίτσελ στο Σε ακολουθεί βρήκαν στα ρημαγμένα κτίρια μιας πόλης που είδε την ανάπτυξη να την αποχαιρετά, αφήνοντας πίσω της απογοητευμένους μεσήλικες και χαμένους νέους.

 

Τέτοιους χαρακτήρες προσπαθούν να αναπτύξουν τα αδέρφια Μπέικερ, ξεχειλώνοντας το μικρού μήκους Bag Man που έκαναν το 2014, όπου συνδύασαν όμορφα δράση, ειδικά εφέ και κοινωνικούς προβληματισμούς, όμως στις απαιτήσεις της μεγάλου μήκους αφήγησης μοιάζουν ανήμποροι να διατηρήσουν έναν στοιχειώδη ρυθμό.

 

Και ενώ ο πιτσιρικάς Μάιλς Τρούιτ στηρίζει με αξιοπρόσεκτη ωριμότητα τον βασικό ρόλο, η πλοκή του Kin ξεφεύγει στην πορεία από τον έλεγχο και οδηγείται σε ένα φινάλε γεμάτο απιθανότητες, που προσπαθεί να πάρει μαζεμένες ιδέες από το Stranger Things (οι παραγωγοί του οποίου βρίσκονται εδώ) και να τις μετατρέψει σε μια σπιντάτη αλληλουχία από twists.