Σε αντιστοιχία με το πρόσφατο Lines του Μαζωμένου, το Ussak φαντάζεται επίσης το μέλλον της χώρας μας σκοτεινό και απαισιόδοξο. Ενώ το πρώτο φιλμ εντρύφησε σε προσωπικές τραγωδίες, εξερευνώντας την απελπισία στην οποία οδηγούνται τα θύματα ενός τέτοιου κόσμου, ο Κυριάκος Κατζουράκης ποντάρει σε ένα πιο γκροτέσκο περιβάλλον με απώτερο σκοπό την άμεση καταγγελία. Οι καρικατούρες που υποδύονται διαπλεκόμενους εξουσιαστές και επενδυτές αντιπαραβάλλονται με ανθρώπους του περιθωρίου που δίνουν τη δική τους μάχη για επιβίωση μέσα από εικόνες, σύμβολα και διαλόγους που συνθέτουν ένα αμετροεπές μανιφέστο κατά της απάθειας, με προφανείς συμβολισμούς στο σήμερα.