Το πώς μπορεί μια Ισπανίδα personal trainer που ζει και εργάζεται στη Ρώμη να αλλάξει τη ζωή ενός Ιταλο-εβραίου ψυχιάτρου είναι το θέμα της διασκεδαστικής ταινίας του Φραντσέσκο Αμάτο, μιας λαϊκής κωμωδίας που ξεκινά με το πορτρέτο του Ελία Βενέτσια, συνεχίζει με την αναπάντεχη σχέση του με τη σέξι και τσαχπίνα γυμνάστρια Κλαούντια, που τον βοηθάει να χαλαρώσει, να «ξυπνήσει» και επιτέλους να σπρώξει λίγο τη στεγνή ζωή του, και καταλήγει με ένα τρελό μπλέξιμο, με έναν τραυλό κλέφτη, τον Ρώσο βοηθό του και κυνηγητό με αυτοκίνητα στην Αιώνια Πόλη. Ο Ελία δεν είναι ένα σχηματικό παράδειγμα τσιγκούνη αλλά ένας κοντρολαρισμένος εγωπαθής που ποτέ δεν έκανε κάτι δωρεάν, όπως του επισημαίνoυν ο γιoς και η πρώην σύζυγός του, με την οποία ποτέ δεν χώρισε πραγματικά, ποτέ δεν σταμάτησε να αγαπά, και συνεχίζει να μένει στο διπλανό της διαμέρισμα αλλά και να τη χειρίζεται με τον τρόπο του, επιτρέποντάς της να του πλένει τα ρούχα. Η παραδοξολογία του διανοούμενου που επηρεάζεται απρόθυμα από μια απλοϊκή κοπέλα που μηχανορραφεί, αλλά δεν της λείπει η εξυπνάδα και η οξυδέρκεια, δένει με ένα συνεχές bras de fer ανάμεσα στη σκηνοθετική αξιοποίηση των καλών στιγμών του σεναρίου και μια απενοχοποίηση στις χοντράδες, παραπέμποντας στο εβραϊκό χιούμορ του Γούντι Άλεν και των αδελφών Μαρξ, αλλά και στις παλιές κωμωδίες του ιταλικού και του αμερικανικού κινηματογράφου. Ο Τόνι Σερβίλο είναι και πάλι στέρεος και απρόσμενα ιλαρός, ενώ ο Λούκα Μαρινέλι, μετά το πολύ πρόσφατο Με λένε Τζιγκ, δείχνει πόσο δυνατός καρατερίστας είναι, παρά το νεαρόν της ηλικίας του, στον ρόλο του προβληματικού κλέφτη.