Μακριά από το ύφος με το οποίο τον γνωρίσαμε, ο Κιμ Κι-Ντουκ φτιάχνει ένα πολιτικό θρίλερ με ήρωα έναν Bορειοκορεάτη ψαρά που από λάθος βρέθηκε στα ύδατα της Ν. Κορέας και γίνεται θύμα των δύο αντιμαχόμενων πλευρών, που προσπαθούν να τον κρατήσουν για λογαριασμό τους με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Ο σκηνοθέτης δείχνει τις ευθύνες της χώρας του που με πρόσχημα την απελευθέρωση από ένα απολυταρχικό καθεστώς πιέζει τον άτυχο άνδρα, ενώ ταυτόχρονα τον αντιμετωπίζει ως κατάσκοπο με την ελπίδα πως μπορεί να παρασυρθεί και να δηλώσει κάτι που θα τον ενοχοποιήσει, δημιουργώντας καταστάσεις που φθάνουν στον απόλυτο παραλογισμό και δείχνουν το σκληρό πρόσωπο της έννοιας του κράτους, όποιο πολιτικό δόγμα και αν ακολουθεί. Η ιστορία, πάντως, ενέχει από την αρχή αρκετό διδακτισμό που μεγαλώνει σταδιακά και συχνά μετατρέπεται σε φλυαρία, με προκάτ, σχηματικούς χαρακτήρες οι οποίοι μετατρέπουν το αρχικό συμβάν σε ένα πιο λαϊκίστικο θέαμα.