Μαζί θα ξετυλίξουν το κουβάρι της ζωής της Μαρίας, της οποίας τον θάνατο τυλίγει ένα πέπλο μυστηρίου. Αυτοκτονία ή δολοφονία; Η Άννα σταδιακά βυθίζεται γοητευμένη στη ζωή της ζωγράφου, σύντομα, όμως, θα ανακαλύψει πως ο Άγγελος κρύβει πολλά μυστικά. Τα οποία αποκαλύπτονται σταδιακά, αλλά αργά. Μετά από αρκετό καιρό, ο Χωραφάς βρίσκεται στο πετσί του ρόλου και, ως ένας καλλιτέχνης Έλληνας αλλά πολιτογραφημένος Γάλλος, στη δύση της ζωής του, κατανοεί την καταγωγή του ήρωα και αποδίδει της δυο ηλικίες του Άγγελου με έμφαση στον έρωτά του για τη Μαρία και το μυστήριο των προθέσεών του.

Η Πρωτοπαππά είναι και σεναριακά αινιγματικός χαρακτήρας, η Καλτσίκη έχει τον άχαρο ρόλο της συμπληρωματικής παρουσίας για να μάθουμε, ως θεατές, πληροφορίες για το παρελθόν της Δήμου, και ενώ οι δυο ηθοποιοί είναι καλές στο να αφήνουν όσες υπόνοιες χρειάζονται, η ίδια η ταινία εξαντλεί τον αναμφισβήτητο κινηματογραφικό της χαρακτήρα σε έναν συγκρατημένο, όποτε χρειάζεται έκρηξη, πισωγύρισμα στον χρόνο και τα γεγονότα, εναλλάσσοντας τη σχέση του ζευγαριού με μια παράξενα τονισμένη και εν τέλει ανεξήγητη, στυλιζαρισμένη σκοτεινιά - ο χαρακτήρας που υποδύεται ο Νίκος Κουρής μοιάζει ένθετος και αποσπασματικός.