Χωρίς να έχει συμβεί κάτι κινηματογραφικά/συμβατικά κακό, όπως μια ασθένεια ή ένα ατύχημα, ο έρωτάς τους βρίσκεται στο ναδίρ, αλλά ο Ντιν δεν θέλει να το παραδεχτεί. Μια νύχτα σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου είναι μια βασανιστική εμπειρία για τους δυο τους, καθώς ο Ντιν επιθυμεί να ανανεώσει τους όρκους αναμασώντας τη σχέση τους, κολλημένος στην ιδέα της αιώνιας συμβίωσης, ενώ η Σίντι έχει πετάξει, χωρίς ωστόσο να νιώθει καλά με τον εαυτό της ή να έχει βρει τον αντικαταστάτη του. Η ταινία μιλάει για το αδιευκρίνιστο κενό μιας σχέσης και ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Ντέρεκ Σιανφράνς ξετυλίγει το κουβάρι μιας μικρής κοινής ζωής με μερικά λαμπερά περιστατικά του ζευγαριού, που πιστοποιούν και μας αποκαλύπτουν την κεραυνοβόλο τους ένωση - είναι μερικές στιγμές που δεν ξέρεις γιατί έλκεσαι και επιλέγεις το ταίρι σου, κάτι δύσκολο να αποτυπωθεί στην έκφραση των ηθοποιών και φυσικά στο πανί.

Η Μισέλ Γουίλιαμς και ο Ράιαν Γκόσλινγκ είναι παρόντες και ζωντανοί στην αρχή της γνωριμίας και παρά τη δύσκολη ψυχική και σωματική μεταμόρφωση από τα 24 στα 30 τους χρόνια, η απόγνωσή τους μοιάζει με τικ μιζέριας και μακρόσυρτο αδιέξοδο. Κλασικό δείγμα αναζήτησης του ανεξάρτητου αμερικανικού κινηματογράφου κατά τα πρότυπα του Sundance, με «μικρό» σενάριο και γυμνές ερμηνείες, που ωστόσο στηρίζεται σε ένα κασαβετικό αντι-μελό για να μπαλώσει την γκρίζα ζώνη και το μεγάλο ερωτηματικό: γιατί η Σίντι συναινεί σε κάτι που ξεκάθαρα έχει τελειώσει γι' αυτήν, αντί να καλύψει την απόσταση με σύνεση, καθώς υπάρχει και ένα παιδί στη μέση;