Στις αρχές του 21ου αιώνα η Κατάρα ταξίδεψε μαζί με τον σκηνοθέτη της Τακάσι Σιμίζου από την Ιαπωνία στις ΗΠΑ για ένα ριμέικ ορμώμενο από τη μόδα που έφερε το Ring ως εναλλακτική του τρόμου της Άπω Ανατολής, τον οποίο γνώριζε τότε το mainstream δυτικό κοινό. Μαζί της είχε φυσικά και την κατάρα των αναμενόμενων σίκουελ, που πάντα συνοδεύουν τέτοιες παραγωγές, και τώρα φέρνει τη νέα κατάρα που λέγεται reboot και ξανασυστήνεται στο κοινό άνευ λόγου.

 

Χωρίς να υπάρχει κάποια αντίστοιχη τάση που θα προσέδιδε κάποιο ενδιαφέρον, η νέα Κατάρα μοιάζει με απομεινάρι άλλων εποχών, παρά την παρουσία δύο σοβαρών πρωταγωνιστών (οι Ράιζμπορο και Μπισίρ υποδύονται χαρακτήρες που παλεύουν με την απώλεια) και ενός υποσχόμενου σκηνοθέτη, του Νίκολας Πέσκι, που στις δύο προηγούμενες δουλειές του έδειχνε να απολαμβάνει μεγαλύτερη ελευθερία. Εδώ, αντιθέτως, το franchise αυτοπροστατεύεται, με κάποιες κομβικές σκηνές του παρελθόντος να αναπλάθονται, αντί μιας διαφορετικής και σοβαρότερης σεναριακής ανάπτυξης.