Στο δεύτερο μέρος πρωτοστατεί η αστυνομική προδικασία και έρχεται καθαρά στο προσκήνιο ένα σχόλιο για τον εγωκεντρισμό της μεγαλοαστικής τάξης, το πρώτο μέρος όμως είναι που καθιστά την ταινία απαραίτητη θερινή απόλαυση.

 

Εκεί ο Ντερέ εκμεταλλεύεται το εξω-κινηματογραφικό, παρασκηνιακό δράμα του πολύκροτου χωρισμού του Αλέν Ντελόν και της Ρόμι Σνάιντερ, τους ενώνει ξανά επί της οθόνης, ζουμάρει στα ηλιοκαμένα κορμιά τους και αντλεί υπόκωφη ερωτική ένταση.

 

Ειδικά κατά το πρώτο του εικοσάλεπτο, το φιλμ είναι όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι κάθε καλοκαίρι: καυτό, ιδρωμένο, ράθυμο, αφόρητα σεξουαλικό.