Ο παραγωγικότατος Νοτιοκορεάτης Χονγκ Σανγκ-Σου έχει κάνει πέντε ταινίες τα τελευταία δ;yο χρόνια, προκρίνοντας τον διάλογο ως βασικό αφηγηματικό του εργαλείο σε χώρους ;oπου συνήθως κινούνται διανοούμενοι, οι οποίοι δεν σταματούν να σκοντάφτουν σε μικροπεριπέτειες. Σε αυτό το μήκος κύματος κινείται και η ασπρόμαυρη και χαμηλών τόνων Επόμενη Μέρα, που μπαίνει στα ενδότερα ενός μικρού εκδοτικού οίκου και στα προβλήματα που έχει ο ιδιοκτήτης του με τη σύζυγο, την πρώην ερωμένη και τη νέα υπάλληλο.

 

Η ταινία του μοιάζει με μέρος μιας μεγαλύτερης έρευνας που συναντάται στο σύνολο της φιλμογραφίας του, τουτέστιν μοιάζει ανολοκλήρωτη και περισσότερο σαν μια ψυχρή παρατήρηση συμπεριφορών από χαρακτήρες που δουλεύονται στο ελάχιστο.