Όπως και στην προηγούμενη ταινία της, το Snached (απερίστροφα αστεία στο πρώτο μέρος, παραστρατημένη στο δεύτερο, που ποτέ δεν προβλήθηκε στις ελληνικές αίθουσες), η Έιμι Σούμερ δεν έχει κανένα πρόβλημα να αναλάβει τον ρόλο της χοντρής.

 

Όχι της συμπαθητικής γεματούλας ή της παχουλής με κάποια θέματα που θα ξεπεραστούν με λίγη καλή προσπάθεια αλλά της βαριάς κοπέλας που όλοι κοροϊδεύουν, κανείς δεν επιθυμεί να τα φτιάξει μαζί της και το μέλλον της την προορίζει για συγκεκριμένες παρέες: με κατοικίδια ή τις ατυχήσασες φίλες, που βρίσκονται περίπου στα ίδια κυβικά και σε παρόμοιο πάτο. Μόνο που η Σούμερ είναι εφευρετική και γυρίζει το πάχος σε αστείο με απρόοπτα.

 

Στο Κορίτσι για Φίλημα, μετά από μια γερή πτώση από το ποδήλατο του γυμναστηρίου, παθαίνει μια επιφοίτηση αλά Big και θεωρεί πως είναι σέξι και ποθητή, τόσο γοητευτική και ασυζητητί ακαταμάχητη που εννοείται πως θα πιάσει δουλειά στη ρεσεψιόν του οίκου καλλυντικών, όπου μέχρι πρότινος δούλευε σε ένα μίζερο υπόγειο, προφανώς για να μην τη βλέπει κανείς, παρέα με έναν ακοινώνητο, άσχημο Λατίνο συνάδελφο.

 

Η εκδίκηση της Σούμερ ολοκληρώνεται όταν μια στρατιά όμορφων γυναικών, από την πάντα εξαιρετική Μισέλ Γουίλιαμς, η οποία παίζει τη λαμπερή αφεντικίνα με την άψογη εμφάνιση και τη φωνή της Μίνι Μάους που δεν γίνεται με τίποτε να διορθώσει, ως την κλασική καλλονή Λόρεν Χάτον (του American Gigolo και all time supermodel) και τη Ναόμι Κάμπελ, καθώς και πολλές εντυπωσιακές κοπέλες, ανάμεσά τους η Έμιλι Ρατακόφσκι, την οποία γνωρίζει στο γυμναστήριο και κλαίγεται για τον εραστή που την παράτησε), υποτάσσονται στο μπρίο και την αυτοπεποίθησή της και αποκαλύπτουν τις ανομολόγητες ανασφάλειές τους, άμεσα ή έμμεσα, μέσα από την τρελή πορεία της σαρωτικής αφέλειας Ρενέ Μπένετ.

 

Η ταινία μοιάζει να μην εθελοτυφλεί στις δικές της δραματικές αφέλειες, παραπέμποντας σε εκμοντερνισμένο screwball στην προσπάθειά της να κάνει τάκλινγκ σε όλα τα κλισέ για τον σωματικό εκφοβισμό, αλλά βασίζεται στη δυναμική προσωπικότητα της Σούμερ, καθώς και στην πειστική ρομαντική προσέγγισή της με το συμπρωταγωνιστή της Ρόρι Σκόβελ.

 

Διότι αντίθετα από τη Μελίσα Μακάρθι, η Σούμερ δεν είναι μόνο καρατερίστα αλλά διαθέτει την προσωπικότητα της ρομαντικής της διπλανής πόρτας.