Ένα ξημέρωμα, κάπου στο Μπομπινί, κοντά σε μια παλιά υπόγεια παράνομη χαρτοπαικτική λέσχη, κάποιος βρίσκει το άψυχο σώμα της Επονίν Σαλινί, της συζύγου του πανίσχυρου Ζαν-Ερίκ Σαλινί, του μεγάλου αφεντικού της Γαλλίας, που βρίσκεται στο προσκήνιο λόγω της κλιμάκωσης κοινωνικών ταραχών που λαμβάνουν χώρα τις τελευταίες εβδομάδες. Εκείνο το πρωί, δύο κόσμοι εκ διαμέτρου αντίθετοι θα διασταυρωθούν: από την μία ο Ουσμάν Ντιακιτέ, αξιωματικός της Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος του Μπομπινί και από την άλλη ο Φρανσουά Μονζ, επικεφαλής της περίφημης εγκληματολογικής μονάδας του Παρισιού. Η έρευνά τους θα τους οδηγήσει από το τα συνδικάτα του Παρισιού μέχρι το προάστιο του Μπομπινί με τις παράνομες δραστηριότητες του. Και κάπως έτσι θα καταλάβουν ότι είναι πραγματικά «αταίριαστοι».

Ο μαύρος μπάτσος απο τα προάστεια που έχει εικόνισμα (και ringtone στο κινητό του) τον Άξελ Φόλεϊ/Έντι Μέρφι απο τον Μπάτσο του Μπέβερλι Χιλς, και ο λευκός αστός αστυνομικός, γκάγκαρος Παριζιάνος, που έχει είδωλο (και αφίσα στην κρεβατοκάμαρα του) τον Ζαν Πολ Μπελμποντό απο τον Επαγγελματία, μαλώνουν σαν το σκύλο με τη γάτα, δηλαδή σαν τον Μελ Γκίμπον με τον Ντάνι Γκλόβερ στα Φονικά Όπλα, μέχρι να αναθεωρήσουν τις εκατέρωθεν προκαταλήψεις τους γύρω απο το φλέγον δίλημμα: Παρίσι ή Προάστεια, σε μια κωμωδία δράσης με άπειρα κλεισίματα ματιού στους σινεφίλ και τους φαν των αστυνομικών, που διαθέτει μια πρωτότυπη σκηνή μέσα σε ένα κλαμπ για σεξ στη μέση, μια παραψημένη σύλληψη στην αρχή και ένα ανεπαρκέστατα μαγειρεμένο, και σκηνοθετημένο, κυνηγητό στο τέλος. Ο Ομάρ Σι επαναλαμβάνει το τρικ που τον έκανε διάσημο και του χάρισε το Σεζάρ στους Άθικτους, με άλλον ένα συνδυασμό δράματος και κωμωδίας με θέμα το γεφύρωμα του χάσματος στους κωδικούς του κοινωνικού ρατσισμού, ενώ ο πιο άφθαρτος παρτενέρ του, ο Λοράν Λαφίτ της θρυλικής θεατρικής σκηνής ComedieFrancaise, ξεδιπλώνει τα προσόντα του με περισσότερη ένταση και συγκέντρωση. Επειδή μάλλον θα υπάρξει sequel του έργου, λόγω της επιτυχίας του στη Γαλλία, μακάρι το σενάριο να έχει κάτι παραπάνω, και κάτι πιο καινούριο, να πει στο επόμενο επεισόδιο, τώρα που οι αναφορές διατυπώθηκαν και καταγράφηκαν λεπτομερώς.