Το θύμα αυτήν τη φορά είναι η μεγαλύτερη αδελφή της Βάλερι (Σέιφριντ), μιας όμορφης νεαρής κοπέλας που έχει μόλις μάθει ότι οι γονείς της (Μπερκ και Μάντσεν) έχουν κανονίσει να την παντρέψουν με τον Χένρι (Άιρονς), κληρονόμο της πιο πλούσιας οικογένειας της πόλης. Αλλά στην καρδιά της Βάλερι υπάρχει χώρος μόνο για τον Πίτερ (Φερνάντεζ), έναν φτωχό ξυλοκόπο που αγαπά εδώ και πολλά χρόνια. Για να αποφύγει τον χωρισμό, το ζευγάρι σχεδιάζει να το σκάσει, αλλά η τρομακτική παρουσία του λυκάνθρωπου τούς αλλάζει τα σχέδια. Καθώς η πόλη διψά για εκδίκηση, καλεί στο Ντάγκερχορν τον διάσημο κυνηγό λυκάνθρωπων, τον πατέρα Σόλομον (Όλντμαν), προκειμένου να τους δώσει διέξοδο στο πρόβλημά τους. Αλλά η άφιξη του Σόλομον μόνο μεγαλύτερη αναταραχή φέρνει, καθώς προειδοποιεί τους κατοίκους ότι ο λυκάνθρωπος παίρνει ανθρώπινη μορφή τη μέρα, και συνεπώς θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε ανάμεσά τους.

Η παρουσία του Γκάρι Όλντμαν (που ακονίζει τα δρακουλίστικα σκέρτσα του) και της Τζούλι Κρίστι στον ρόλο της γιαγιάς που κοιτάζει περίεργα και μιλάει με υπόσχεση απειλής εντείνει το μοναδικό μυστήριο σε αυτό το mix and remix του μύθου των αδελφών Γκριμ: ποιος είναι τελικά ο Κακός Λύκος, αυτός που αντικρίζει η Κοκκινοσκουφίτσα και στα μάτια του αναγνωρίζει κάτι οικείο και επικίνδυνο; Η Κάθριν Χάρντγουικ, σκηνοθέτης του πρώτου Twilight που δεν μου άρεσε, επιχειρεί να πνίξει τον καημό της που δεν την άφησαν να γυρίσει και τη συνέχεια, προσφέροντας μια επανάληψη του ερωτικού τριγώνου σε βαθμό κακουργήματος - ως και τον Μπίλι Μπερκ, που έπαιζε τον πατέρα της Μπέλα Σουάν, προσέλαβε στον κρίσιμο ρόλο του πατέρα της Βάλερι.

Το κάνει νεανικό, γεμάτο ψευδο-alternative ποπ τραγούδια, ερωτικές λαχτάρες, εκρήξεις εφηβικών ορμονών από καλοσχηματισμένα παλικάρια και λαγνεία από την πλευρά της Βάλερι, που καίγεται να «το κάνει» επιτέλους, όπως σε όλα τα teen dramas της τελευταίας 30ετίας. Το σενάριο είναι πέραν του βαρετού και η σκηνοθεσία της Χάρντγουικ παραμένει άτεχνη και σκόρπια. Αν πραγματικά θέλετε να βουτήξετε στον κόσμο της εφιαλτικής φαντασίας και της σεξουαλικής παραβολής με περίτεχνο δέσιμο φροϊδισμού και παραμυθιών, αναζητείστε το αριστούργημα του Νιλ Τζόρνταν Η παρέα των λύκων από το 1984, ένα ασταμάτητα ευρηματικό mix ‘n’ match που αψηφά την κατηγοριοποίηση.