Aφαίρεσε το επίμαχο σλόγκαν το Fokas

Aφαίρεσε το επίμαχο σλόγκαν το Fokas Facebook Twitter
17
Aφαίρεσε το επίμαχο σλόγκαν το Fokas Facebook Twitter
Φωτο: LIFO.gr

Mετά την κατακραυγή που ξεσηκώθηκε στα social media για την μάλλον ατυχή βιτρίνα που ετοιμασε το Πολυκατάστημα Fokas επι της Ερμού με το σύνθημα HUNGRY BUT CHIC (αν και το σύνθημα δεν λοιδωρούσε ακριβώς τους πεινασμένους της Αθήνας, αλλά εννοούσε ότι καλύτερα να μείνεις πεινασμένος προκειμένου να είσαι μέσα στη μόδα είτε ψωνίζοντας είτε κάνοντας δίαιτα - πράγμα επίσης προσβλητικό στην Αθήνα της κρίσης), οι υπεύθυνοι αφαίρεσαν το επίμαχο σλόγκαν.

Πριν λίγο, το LiFO.gr φωτογράφισε τη νέα, γυμνή, εμφάνιση.

Καλύτερα έτσι :)

Aφαίρεσε το επίμαχο σλόγκαν το Fokas Facebook Twitter
Η βιτρίνα όπως ήταν το πρωί
17

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
ναι,εχει φοβερη πλακα να εχεις αυτη τη βιτρινα οταν οι ιδιοι οι εργαζομενοι σου κανουν επισχεση εργασιας κ εχεις κανει αιτηση για υπαγωγη στο αρθρο 99 του πτωχευτικου κωδικα!!!συγχαρητηρια συγχαρητηρια!!!θα μπορουσαμε να το δεχτουμε ως ανοητη προσπαθεια αυτοσαρκασμου!
πωπωωωω πως κάνουν έτσι; ένα έξυπνο σλόγκαν ήταν για το μαγαζί, καμιά φορά δεν είναι κακό να αυτοσαρκαζόμαστε κ προφανώς δεν είχε να κάνει με τους πραγματικά αστεγους και τους πεινασμένους. Εγώ το βρήκα αστείο το σύνθημα διαφορετικά με την ίδια λογική ας κλείσουμε όλα τα μαγαζια ρε παιδιά με ρουχισμό και υπόδηση. Έλεος δηλαδή!
Πετάχτηκε και η γνωστή αερολογία του μεσόστρατου νου και προστρέξανε όλοι να επικυρώσουν.Το πρόβλημα δεν είναι η φράση αυτή καθαυτή αποκομμένη από τη χρήση της καλό μου. Για να πουλήσεις ρούχα με μια λεπτή κοπέλα στη φωτογραφία, η φράση "hungry but chic" πουλά ιδεολογία (της μοδάτης ανορεξίας.) Το ίδιο συμβαίνει και όταν η φράση σταμπάρεται σε βιτρίνα καταστήματος εν μέσω κρίσης, ειδικά δε με απλήρωτους εργαζόμενους. Αντίστοιχα, αν έβαζες τη φράση "η φτώχια θέλει καλοπέραση" σε μια διαφημιστική μπροσούρα με ένα ζευγάρι στις Μαλδίβες, η χυδαιότητα θα βρίσκονταν εκ του σύγγενης, δεν αφορά τη φράση σαν καθαρό μήνυμα (Ατυχέστατη πάντως η σύγκριση σας και στη βάση της.) Λυπάμαι, αλλά δεν θα αγοράσουμε.
"Το γεγονός ότι κλείνουν μαγαζιά το ένα μετα το άλλο στη χώρα είναι πολύ κρίμα γιατί η ανεργία αυξάνεται. Οι επιχειρηματίες προσπαθούν ν αβρούς τρόπους να σώσουν όπως μπορούν τα μαγαζιά τους."Όντως σας αρέσει το "μαύρο χιούμορ" που επικαλείστε. Μόλις συνειδητοποίησα ότι μιλάω στον τοίχο.Θλίψη πανταχόθεν.
Τσουκ τσουκ τσουκ ντροπή καλή μου ζιλέτ και εσύ νόστιμό μου αμύγδαλο για την ειρωνεία σας απέναντι σε μένα και για όσους προστρέξανε να επικυρώσουν τα λόγια μου. Για αυτό και εγώ απαντώ σε ανάλογο ύφος.Φαντάζομαι ζιλέτ εσείς είστε η έξυπνη και αλλοίμονο δεν ανήκετε στη μάζα, ξέρετε, των πολλών, των κοινών θνητών που σκέφτονται όλοι τόσο απλά, κοινότυπα ή χαζά ή ακόμη καλύτερα δε σκέφτονται καθόλου. ε; Λοιπόν ζιλέτ ως πότε θα σε κυνηγάει ο εφιάλτης των ανορεξικών μοντέλων και η σκέψη ότι θέλουν να κατακλύσουν τον κόσμο με τέτοια πρότυπα; Λοιπόν άκου αυτό. Είμαστε 2012 μπαίνουμε στο 2013 και έχουν γίνει πολλές καμπάνιες, διαφημίσεις και αγώνες για την ομορφιά των υπέρβαρων. Για ρούχα όμορφα και μοδάτα επίσης των υπέρβαρων. Σκεφτήκατε ζιλετ ότι η στάμπα μπορεί άνετα να έμπαινε και σε ένα μαγαζί με ρουχισμό για υπέρβαρους; Η δική σας στενομυαλιά εστίασε εκεί, πόσο λάθος! Οι εργάζόμενοι πωλήτες -ριες και όποιοι άλλοι θα πεινάσουν στα αλήθεια με τη δική σας νοοτροπία και σκέψη και θα μείνουν και αυτοί άνεργοι κ πάει λέγοντας το κακό. όπως και να έχει τα λόγια σας δεν έχουν καμία βάση και ω ναι η φτώχεια θέλει καλοπέραση! Μπατιράκι μπατιράκι αλλά το τσιγαράκι τσιγαράκι όπως λέγανε κάποτε.
@ΚωνσταντίναΚαταλάβατε καλή μου Κωνσταντίνα οτί στη προκειμένη δεν αφορά τους υπέρβαρους, αλλά κάτι άλλο ή εκ του σύνεγγης, εξού και εξαφανίστηκε δια μαγείας το σλογκαν?"Οι εργάζόμενοι πωλήτες -ριες και όποιοι άλλοι θα πεινάσουν στα αλήθεια με τη δική σας νοοτροπία και σκέψη και θα μείνουν και αυτοί άνεργοι κ πάει λέγοντας το κακό."Μήπως έχετε μείνει μερικά επεισόδια πίσω; Οι επιχειρήσεις που βάζουν λουκέτο, είναι γιατί κάνουν regression-al practice στενομυαλιάς?"α και κάτι ακόμη εγώ ξέρω ότι οι Μαλδίβες είναι ταξιδάκι αναψυχής για τους πολύυυυ άνετους οικονομικά. Κάνω λάθος;"Σε αντίθεση με τα Kookai( και όποια kookai for that matter) που είναι σαφέστατα προσιτά σε όλους. Αναρωτιέμαι γιατί πτωχεύει τότε ο Φωκάς σε όλη την Ελλάδα.
@ζιλετνομίζω πως εσείς είπατε πως <<Το πρόβλημα δεν είναι η φράση αυτή καθαυτή αποκομμένη από τη χρήση της καλό μου. Για να πουλήσεις ρούχα με μια λεπτή κοπέλα στη φωτογραφία, η φράση "hungry but chic" πουλά ιδεολογία (της μοδάτης ανορεξίας.) >>Σαφέστατα κ δεν κολάει ούτε για υπερβαρους ούτε για ανορεξικούς το σλόγκαν για αυτο κ είπα ότι είπα βασιζόμενη στα λεγόμενά σας. Το γεγονός ότι κλείνουν μαγαζιά το ένα μετα το άλλο στη χώρα είναι πολύ κρίμα γιατί η ανεργία αυξάνεται. Οι επιχειρηματίες προσπαθούν ν αβρούς τρόπους να σώσουν όπως μπορούν τα μαγαζιά τους. Το ότι δεν έχετε αίσθηση του χιούμορ ή του μαύρου χιούμορ θ αέλεγα, είναι εμφανές.Και ναι το ταξίδι για Μαλδίβες που αναφέρατε αφορά τους πολύ πλούσιους και δε θα κόλαγε η διαφημιστική ταμπέλα εκεί. όπως και τα διαμάντια άλλωστε δεν είναι για όλους.Στα καταστήματα με ρούχα έχουν κάνει πολύ μεγάλες εκπτώσεις για να αλληλοβοηθούμαστε λιγάκι.
ε ναι ρε παιδιά!!προφανώς και δεν γράφτηκε για να λοιδορήσει,αλλά να σκεφτόμαστε και λίγο δεν κάνει κακό.Ευτυχώς που κατέβηκε,έστω κ αργά.