Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
6.9.2019 | 10:27

Δεν φταίτε εσείς

Έχω διαβάσει πολλές εξομολογήσεις ανθρώπων που πασχίζουν να βγάλουν το μήνα. Τόσα για φαϊ, τόσα για ενοίκιο, τόσα για το ρεύμα, μέχρι και budget για την οδοντόκρεμα έχω δει. Και πάντα αυτές οι εξομολογήσεις συνοδεύονται από απελπισία (λογικό) και μια διάθεση αυτοεξευτελισμού (μη λογικό) σε φάση "δεν κάνω για τίποτα", "είμαι άχρηστος", "δεν έχει νόημα η ζωή μου", "ποιος θα με πλησιάσει εμένα". Και όποιος βέβαια δεν είναι σε αυτή τη θέση και τα διαβάζει νιώθει ίσως ανακούφιση, κάποιοι θα πουν "φύγε έξω για δουλειά", άλλοι θα σκεφτούν ΄"εγώ διάβασα/ δούλέψα για να μην είμαι σε αυτή την κατάσταση άρα δεν έχω να νιώσω τύψεις αν βγάζω παραπάνω χρήματα και έχω σπίτι, αμάξι και να αγοράσω και το ρουχαλάκι μου". News flash παιδιά. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή έχει το υψηλότερο ποσοστό νοικοκυριών που αδυνατεί να τα βγάλει πέρα οικονομικά για βασικές ανάγκες (αν δείτε τα στατιστικά της Eurostat θα φρίξετε). Καταρχάς, όλοι έχουμε δικαίωμα στην αξιοπρεπή διαβίωση και το να αγχώνεσαι κάθε τέλος του μήνα για το αν θα σου φτάσει το δεκάευρο για να φας είναι τραγικό από όποιο πρίσμα και να το δεις. Έχουμε όλοι ευθύνη γι' αυτήν την κατάσταση. Από τον χλιμίτζουρα τον εργοδότη που δεν κολλάει ένσημα και ζητάει τα δώρα πίσω, μέχρι τον καθέναν από εμάς που πάει και παίρνει καφέ από αυτόν για να πάει στο γραφείο του το πρωί. Επειδή δεν ζητάμε αποδείξεις, επειδή τάχα μου μας συμφέρει. Δεν συμφέρει την κοινωνία μακροχρόνια και πρέπει να μπει στο κεφάλι μας αυτό το πράγμα μια και καλή. Ο εργαζόμενος έχει την μικρότερη ευθύνη αλλά κι αυτός ακόμα αν αρνηθεί τη δουλειά εξηγόντας τους λόγους και γίνει αυτό συλλογικά, μετά ο βλαμμένος ο "επιχειρηματίας" (του κώλου) θα αναγκαστεί να μείνει με σαβούρα προσωπικό. Τα κωλοσυνδικάτα ξέρουν να ουρλιάζουν για τις περικοπές στις συντάξεις (που παραμένουν πολλαπλάσιες του μέσου μισθού στον ιδιωτικό τομέα) για την κατάσταση που βιώνουν οι νέοι όμως δεν γίνεται καμία σοβαρή συζήτηση, καμία σοβαρή ανάλυση, καμία σοβαρή προσπάθεια. Κάτω απο το χαλί, ποιος ασχολείται με τους νέους; Ούτε καν οι ίδιοι, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα αξιών και προτεραιοτήτων. Και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι που υπαίτιος για την εκμετάλλευση αυτή είναι ο διπλανός μας. Δεν με νοιάζει κύριε αν δεν βγαίνεις, μα βιομήχανος είσαι, μα ταβερνιάρης, μα ψιλικατζής, μα υδραυλικός. Ο νόμος λέει ένσημα, ο νόμος λέει δώρα, ο νόμος λέει ΑΠΟΔΕΙΞΗ και ο νόμος λέει να απασχολείς άτομα με αδεια παραμονής και εργασίας. Αλλιώς ας σε κλείσουν , ας σου κόψουν τον κώλο, δεν με νοιάζει. Πήξαμε στους businessmen και στο φιλότιμο σε αυτή τη χώρα μη χέσω.
66 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Αυτό το φιλότιμο, τελικά μας έχει κοστίσει ακριβά. Εγώ προσωπικά δεν έχω την ευχέρεια να κάνω καλές συμφωνίες, δίκαιες σε εμένα αφενός γιατί οικονομικά είμαι οριακά αφετέρου όταν μεγαλώνεις σε περιβάλλον έντονης αμφισβήτησης είναι πολύ δύσκολο να το αποβάλεις και δη σε μια κοινωνία που κι αυτή σε κάνει μόνιμα να αμφιβάλεις. Πάντως οι ελάχιστοι που σε πραγματικά δυσμενείς συνθήκες έκαναν κάποια πρόοδο επειδή ξέρουν πως είναι, δεν κουνάνε δάχτυλα. Η πρόοδος του καθενός έχει να κάνει με το που μεγαλωσε,πως, τι ευκαιρίες είχε, τι ικανότητες και πόση αντίληψη αυτων. Δεν λέω ότι οι πιο ευνοημένοι δεν έχουν δουλέψει, και καλά κάνουν και χαίρονται την πρόοδό τους και σίγουρα τ' αξιζουν, αλλά μην συγκρινομαστε με ανθρώπους και καταστάσεις που δεν έχουμε ιδέα. Δεν βοηθάει κανέναν.


Υ. Γ. Well said
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 11:01
Φυσικά και πρέπει οι εργοδότες και οι επιχειρηματίες να είναι σωστοί στις υποχρεώσεις τους αλλα να σου πώ κάτι ?

Δέν υπάρχει ανεργία στην χώρα μας υπάρχουν άνεργοι.

αυτό είναι το συμπέρασμα το δικό μου αλλά και φίλων που διατηρούν επιχειρήσεις.

Δέν μπορείς να βρείς αξιόλογα άτομα για να υλοποιήσουν ένα project, ή να πιάσουν εφικτούς στόχους, δέν είναι εύκολο να βρείς εκπρόσωπο πωλήσεων, ή ακόμη και υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο καταστήματος .

Οι καλοί κάπου δουλεύουν και μόνο σάν "μεταγραφή" μπορείς να πετύχεις κάποιον.
Και για να σε προλάβω μιλάμε για εργασία 8ωρη με full ένσημα και μισθό αρκετά πάνω απο τον βασικό.

Και θα μου πεί κάποιος "μα εγώ ψάχνω και δέν βρίσκω εργασία" "πάω σε συνεντεύξεις και δεν με παίρνουν".
ε guess what! πήραν κάποιον απλά πήραν κάποιον ο οποίος ήταν καλύτερος απο εσένα.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:32
Μην αρχίσω πως γινεται να προσληφθεί ο καλύτερος απο σενα. Μην μιλήσω για "γνωριμίες" κλπ
Στην Ελλάδα ζούμε.
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 12:35
δηλαδή υπάρχει επιχειρηματίας που βασίζει την λειτουργία του με υπαλλήλους "απο γνωριμίες";
και δεν έκλεισε ακόμη ?

Η αναξιοκρατία υπάρχει αλλά όχι στον ιδιωτικό τομέα όπου ο κάθε εργαζόμενος σου στοιχίζει ακριβά και δέν υπάρχουν πολυτέλειες για αδύναμους κρίκους

Οι καλύτεροι βρίσκουν δουλειά οι κακοί όχι
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:40
Στον ιδιωτικό τομέα εχω περασει απο τουριστικά επαγγέλματα (αναξιοκρατια) επαγγέλματα γραφείου (τα ιδια και εκει)
Δεν ειναι μονο το δημόσιο φιλε μου.
Και ο ιδιώτης εργοδότης θα σε βολεψει ακου με που στο λεω, ε κατι θα εχω δει.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:41
Δεν ειναι ο καλύτερος δεν ειμαστε Σουηδία.
Υπαρχουν γνωριμίες και βάσει αυτών ελισσεσαι. Καταλαβε το. Παντού.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:43
Να μην πω αναλυτικά με ποιον τροπο αμα χρησιμοποιήσεις και το σεξ ελισσεσαι προς τα άνω φιλε μου. Εχω δει πολλα ακου με.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:45
Και πως γινεται να ανεβαίνουν οι καλύτεροι μη χεσω οπως λεει και η εξομολ.
Άντε γιατι τα εχω πάρει.
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 12:52
δικαιολογίες !!!
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:02
Με δουλευεις ή θελεις να με νευριασεις?
Να σου πω εγω πως μπήκε μια στο δήμο ταδε και τωρα τρέχουν και ενω έληξε η σύμβαση να μείνει η καημένη μόνιμα. Εχει και γαμω τα πτυχία Χάρβαντ και πσδ μη μιλήσω χειροτερα και γαμω τα μεταπτυχιακά. Ποιος την πιανει?
Μη μιλήσω για αλλη που εχει γαμω τα εισοδήματα απο ακίνητα και στην εφορία δηλώνει ανεργη ή χαμηλομισθη?
Μη μιλήσω για αλλους που κόβουν εικονικά τιμολογια.
Μη μιλήσω για το γκομενακι μπόμπα που θα κατσει στον διευθυντή και θα ανέβει ιεραρχικά και θα στο παίζει υπεύθυνη. Μη χεσω.
Και σε άντρες το εχω δει οταν τυχαίνει να ειναι διευθύντρια.
Άντε γιατι τα εχω πάρει full μιλαμε κι εσυ μου γραφεις οτι ανεβαίνει ο καλύτερος?
Μη χεσω.
Δεν αναφέρθηκα σε κόμματα. Μην αναφερθω.
Και σε γνωριμίες που "πηδας" οχι μονο τμήματα και δουλειές αλλα και στο στρατό αμα δε σου αρέσει εκει που σε βαλανε, πας οπου γουσταρεις μαναρι μου και τη βγαζεις κι εξω τον περισσότερο καιρο.
Εχω δει πολλα.
Μη με νευριαζεις.
Άντε άντε.
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 13:05
τι δουλειά έχει ο Δήμος με τον ιδιωτικό τομέα ?
ή τα υπόλοιπα που αναφέρεις ?
ΚΑΜΙΑ

παρατηρώ μία νευρικότητα και έλλειψη κατανόησης πράγματα τα οποία θα αποτελούσαν προσόν για έναν καλό υπάλληλο
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:07
Ξερω και βολεψιματα στον ιδιωτικό τομέα.
Άντε.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:08
Το γκομενακι μπόμπα σε ιδιωτικό τομέα ηταν. Άντε.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:09
Δεν ειμαι σαν εσένα να εχω εξασφαλίσει τα παντα φιλε μου και να πέφτει το παραδακι.
Αν ήμουν ετσι θα τα έβλεπα ολα μέλι γάλα.
Θα σου ελεγα ποια αναξιοκρατια μωρέ, παράδεισος η Ελλάδα.
Άντε.
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 13:12
το μέλλον το εξασφάλισα μόνος δουλεύοντας 2 δουλειές ταυτόχρονα και τώρα απολαμβάνω την καθημερινότητα μου σερφάροντας στην Lifo

Εσυ τι έκανες για να φτιάξεις τα επόμενα χρόνια σου εκτός απο το να διαμαρτύρεσαι ?
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:14
Ψάχνω πλούσιο αντρα. Γκεγκε?
Ε μας ζαλισες.
Φυσικα μιλας εκ του ασφαλούς. Δε συμφωνούμε τέρμα.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:16
Οι δυο δουλειές ταυτόχρονα ηταν δηλωμένες και οι δυο?
Γιατι δεν ειδα κανένα εργαζόμενο να εχει πλουτίσει απο την εργασία.
Να λέμε αλήθειες.
Τα λαμογια βρίσκουν την καλη μεριά.
The Swedish Chef The Swedish Chef 6.9.2019 | 13:50
Ας πάνε τότε να ψάξουν προσωπικό στους 600,000 που έφυγαν για έξω. Αλήθεια το "αρκετά πάνω από το βασικό" πόσο πιο πάνω είναι; 50, 100 ή 150 ευρώ; Έχουμε φτάσει να κάνει το ενοίκιο 400 και τα 800 μισθός να θεωρούνται γενναιόδωρα. Έλεος. Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες ο βασικός είναι για τις "κακές δουλειές". 'Όποιος θέλει καταρτισμένο, έξυπνο προσωπικό που να πετυχαίνει τους στόχους θα πρέπει να πληρώσει. Που οι Έλληνες επιχειρηματίες δεν έχουν καμία διάθεση να το κάνουν. Ο άλλος δεν κάθεται να σπουδάσει για να τρώει τα ψίχουλα που του πετάει ο κάθε μάγκας ο οποίος συν τοις άλλοις έχει και απαίσια συμπεριφορά. Εννοείται θα φύγει ο νέος έξω αν του προσφέρουν τα τριπλάσια. Και μετά κάτσε εσύ να γκρινιάζεις για την ποιότητα του εργατικού δυναμικού. Και αυτά που λες για την πρόσληψη του καλύτερου στον ιδιωτικό, μόνο γέλια προκαλούν σε όλους μας. Πες τα σε κάποιον που δεν έχει εργαστεί στη ζωή του καλύτερα.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:55
The Swedish Chef ακριβώς! Πες τα!!!
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 14:10
50% πάνω απο τον βασικό

υποψήφιοι υπάρχουν πολλοί, ατομα που να αξίζουν να προβλάβεις όμως λίγα
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 14:51
Χαχαχα χαχαχα χαχαχα χαχαχα χαχαχα χαχαχα :-DD
Εχω καλυτερο, σε ταπωσα Μερεμετη:
Ξερω δουλεια που βγάζει καθε Κυριακή 1500 μεχρι 3000 τη βδομάδα.
Καντα υπολογισμό.
Serendi-pity Serendi-pity 6.9.2019 | 14:51
Μερεμετι η after midnight σε ρωτησε κατι στο σχολιο της των 13:16. Σχετικα με το αν ήταν κ οι 2 δουλειες σου δηλωμενες. Μπορεις να απαντήσεις σε παρακαλω? Επισης φίλε σορι, αλλα εχεις αρκετα χαρακτηριστικα αφεντικου
με ο, τι αυτό συνεπάγεται (διαβασα με προσοχη το διάλογο σας).
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 14:51
Α ξέχασα ατομα που να αξίζουν να προλάβεις όμως λίγα
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 14:53
Serendi-pity ευχαριστωωωω ;-)
Δεν απαντησε το ειδα, αρα ισχύουν για αυτον όσα γραφει η εξομολογηση εδω.
Serendi-pity Serendi-pity 6.9.2019 | 14:57
After Midnight, ετσι κανει, δεν απαντάει στην κριτικη. Η αν απαντησει θα πει κτ του τυπου "σε γραφω, δε με νοιαζει". Δεν πειραζει, κ η σιωπη απαντηση ειναι. Καταλάβαμε νομιζω... Φιλια αγαπη!
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 14:59
Φιλια!!! ;-) όντως ετσι ειναι.
Meremeti Meremeti 6.9.2019 | 17:19
Έλα τώρα γύρισα σπίτι
Τι θα πει δηλωμένες ; ενας ελεύθερος επαγγελματίαςνπληρωνει φορο για τα κερδη του , φυσικα και το να εχεις 2 καταστηματα με 2 διαφορετικά αντικείμενα αν κόβεις αποδειξεις πληρώνεις ικα και τεβε κλπ

Από τις ερωτήσεις σας φαίνεται πόσο άσχετοι είσαστε με την επιχειρηματικοτητα μια ζωή υπάλληλοι είσαστε και δεν θέλετε να το αλλάξετε αυτό γιατί μετά δεν θα έχετε δικαιολογία για την αποτυχία σας

avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 17:45
Κουλαρε Μερεμετη.
Ξέρουμε απο επιχειρησεις. Οκ λοιπον εβγαλες τίμια τα λεφτά σου, αρα ησουν αφεντικό. Αυτο κατάλαβα εγω.
Τελωσπαντων υπαρχουν διακρίσεις και στον ιδιωτικό τομέα οπως και στον δημόσιο.
Δεν υπαρχει soft zone. Ειναι παντού μύλος.
Serendi-pity Serendi-pity 6.9.2019 | 17:52
Μερεμετι, δε φταίμε εμεις αν δεν ξερεις να εκφραζεσαι. Η δουλειά ειναι 1,τα καταστηματα 2. Καταλαβες φιλε? Οχι 2 δουλειες. Αλλα ηθελες να κανεις εφε, επρεπε να πεις 2 δουλειες. "Μια ζωη υπαλληλοι θα εισαστε... ", ειναι μεμπτό αυτο? Ενω οσοι ψοφάνε να γινουν αφεντικά? Τι εχεις να πεις γι αυτους? Οποιος δλδ δεν ειναι αφεντικο τι? Ειναι δειλός που δε γινεται αφεντικο γτ μετα θα εχει πληρη ευθύνης μιας πιθανης αποτυχίας του? Αλλη μια αποψη αφεντικού φιλε.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 17:53
Λυσσαξες για την αποτυχία μας.
1.μας ξερεις? Ξερεις τι εχει τραβηξει ο καθένας προσωπικα εδω που σχολιάζει, για να λες με μια ωραια άνεση "δεν έχουμε δικαιολογία για την αποτυχία μας".
2. Οτι θελουμε κανουμε.
Και υπάλληλοι ημασταν και πιο κατω και πιο πανω. Το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι να ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ γαμωτο μου ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. Οχι πίσω απο γυαλιά σε οτι σε συμφέρει και οτι δεν μας συμφέρει το κατακρινουμε. Δεν παει ετσι.
3.Ξερω για ΙΚΑ και ΤΕΒΕ. Μην αρχίσω τι γινοταν αν εσυ εισαι παλιός που ολα ηταν χειρόγραφα και δεν ηταν μηχανογραφημενα. Απο το 2003 μπήκε στο ΤΕΒΕ η μηχανογράφηση δηλ οι καταχωρήσεις σε κομπιούτερ. Ξερω κι αλλα.
Μη με νευριαζεις γιατι θα αρχίσω και δε θα σταματάω.
4.και μην αρχίσω για το πως έβγαιναν τοτε συντάξεις, επιδόματα και οτι αλλο ήθελες.

Απλα έχουμε ενα κράτος που πάσχει σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, πάσχει στη φορολόγηση, πάσχει και στην ασφάλιση.
ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γαμωτο.

Αυτα. ;-) και πολλα φιλάκια για τον ωραίο διάλογο! Να εισαι καλα! Ευχαριστωωωω
Snoopy Snoopy 6.9.2019 | 11:47
Σε μια δίκαιη κοινωνία θα έπρεπε να εξασφαλίζεται ένα μηνιαίο εισόδημα σε κάθε νόμιμο άνεργο πολίτη,τέτοιο που να του επιτρέπει να ζήσει αξιοπρεπώς. Όχι σε κουπόνια, όχι για να πάει να ψωνίσει σε ειδικό Κατάστημα που θα τον "στιγματίσει". Το ποσό θα έπρεπε να είναι τέτοιο που να καλύπτει όλες τις βασικές του ανάγκες για τροφή, ντύσιμο, ψυχαγωγία, ιατρική περίθαλψη. Σαν αντίτιμο θα μπορούσε να προσφέρει κοινωνική εργασία ας πούμε σε συνθήκες μερικής απασχόλησης. Θα μου πείτε, γιατί να πάει τότε κάποιος να εργαστεί οχτάωρο. Η απάντηση είναι: για το κάτι παραπάνω. Για τον καθένα μας αυτό μεταφράζεται σε κάτι άλλο. Μπορεί να είναι μεγάλα ταξίδια, ένα αυτοκίνητο, έξοδοι που στοιχίζουν, ακριβά ρούχα, καλύτερο σπίτι κ.λ.π.. Όταν ένας άνθρωπος δεν έχει απόλυτη ανάγκη να εργαστεί για να επιζήσει/ζήσει, χάνεται και το τελευταίο χαρτί που έχουν στα χέρια τους οι εργοδότες για να εκβιάζουν τον κόσμο. Επίσης, οι διάφοροι επιχειρηματίες θα έπρεπε να "φοβούνται" τον πελάτη. Θα έπρεπε να ξέρει ο Κώστας που έχει το καφέ στην γωνία, ότι αν δεν φέρεται ανθρώπινα στους υπαλλήλους του, θα βάλει λουκέτο σε 24 ώρες. Και όχι μόνο ο Κώστας, αλλά και οι μεγάλες αλυσίδες όπως το Primark. Το ζητούμενο είναι καταναλωτές με συνείδηση που κοιτάζουν όχι μόνο την ετικέτα, την ποιότητα και την τιμή, αλλά ρίχνουν και μια ματιά να δούνε τι γίνεται γύρω τους.
Μιλάμε πολλές φορές για μπούλινγκ, όμως δεν αναφερόμαστε σχεδόν ποτέ στο πόσο άσχημα νοιώθει ένας άνεργος άνθρωπος με τα υποτιμητικά σχόλια που ακούμε και διαβάζουμε συνέχεια για όσους δεν έχουν δουλειά. Και τι δεν ακούνε αυτοί οι άνθρωποι, λες και την αξία ενός ανθρώπου την καθορίζει το εισόδημά του, ακόμη μερικοί παινεύουν ανθρώπους που σκοτώνονται για να πάρουν στο τέλος ψίχουλα αντί να φρίττουμε που είναι αναγκασμένοι να το κάνουν. Παιδιά δεν προλαβαίνουν να ενηλικιωθούν και τους λέμε να πάνε να δουλέψουν και να βγάλουν λεφτά σε μια Ελλάδα που θεωρείται κατόρθωμα να πιάσει κανείς τα 800 Ευρώ τον μήνα. Τους λέμε ανίκανους αν δεν θέλουν να πουληθούνε σε αυτό το σκλαβοπάζαρο ακόμη και αν οι γονείς είναι σε θέση να χρηματοδοτήσουν τα έξοδά τους. Υπάρχουν νέοι άνθρωποι που κρατάνε νοικοκυριά ή βοηθάνε συγγενείς που είναι άρρωστοι ή σε μεγάλη ηλικία, δεν είναι προσφορά αυτή; Πληρώνεται η ανθρωπιά μήπως σε χρήμα; Και δεν θα έπρεπε να έχουν τον χρόνο να συνηδειτοποιήσουν ποιοί είναι, να γνωρίσουν τον κόσμο και βρούνε τον δρόμο τους, χωρίς να είμαστε όλοι εμείς από πάνω τους να τους δείχνουμε με το δάχτυλο; Παντού πίεση, παντού η απαίτηση να αποδείξει κανείς ότι αξίζει και αυτό μετριέται με το αν έχει επιτυχία σε αυτό που κάνει, και αυτό που κάνει απαιτούμε να είναι εργασία όπως την ξέρουμε και να λαβαίνει από αυτήν χρήματα. Οτιδήποτε άλλο δεν αναγνωρίζεται ως εργασία, φτάνουμε στο σημείο ακόμη και όταν δουλεύει κάποιος να απαιτούμαι να υποφέρει αλλοιώς δεν μας πιάνεται. Τέλος πάντων πάρα πολλά θα μπορούσα να γράψω που με έχουν αγανακτήσει, θα μπορούσα να γράψω βιβλία αλλά εκείνο που ξέρω είναι πως αν αυτή την στιγμή γινόταν κάποιο θαύμα και τα λεφτά χάνανε την αξία τους, μια τεράστια μερίδα ανθρώπων δεν θα ήξερε από που να πιαστεί για να εξακολουθεί να θεωρεί τον εαυτό του κατι ξεχωριστό και καλύτερο από τους άλλους. Τέρμα τα δίφραγκα που λένε, και τότε θα φαινόταν ποιός είναι ο καθένας μας και κατα πόσο δικαιολογούμε την ύπαρξή μας στον πλανήτη Γη.



Υ.Γ.: δεν προλαβαίνω να τσεκάρω τυχόν λάθη, αν υπάρχουν προσποιηθείτε ότι δεν τα βλέπετε.
avatar rudi 11.9.2019 | 07:45
Πωπω Snoopy. Τί σχολιάρα ηταν αυτη;;
Προσκυνω.
avatar Reunion 6.9.2019 | 12:14
Όλοι φταίνε και κανένας δεν φταίει.. συνηθισμένα αυτά.μην χαλάς τη μέρα σου..
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:26
Συμφωνώ με την εξομολογηση.
Δεν ειναι μονο τα δωρα, τα ενσημα και οι αποδείξεις.
Το οτι αυξάνονται ασυστολα και χωρις έλεγχο οι τιμες σε προϊόντα και υπηρεσίες. Μιλώ για βασικά προϊόντα που ψωνιζω απο το σούπερ μάρκετ οτι αυξάνουν τις τιμες χωρις έλεγχο μηνα ανα μηνα ή και παραπανω αμα παρατηρήσετε θα δείτε πολλες αυξήσεις.
Να μιλήσω για μενα.
Βγάζω 220 με αυτα ζω μη γελατε.
Πληρώνω εφορία πληρώνω ταμεία και συνολικά αυτα που πληρώνω βγαίνουν παραπανω του εισοδήματος.
Ρωτώ πως θα ζήσω αγαπητοί μου?
Δεν ειναι μονο τα ενσημα ειναι και το κράτος.
Αφου με βλέπει τι εισοδήματα εχω τι με φορολογεί παραπανω? Και ακομα ενα ΣΟΒΑΡΟ κεφαλαιο ειναι οι αυξήσεις στις εισφορές.
Αφου τα εισοδήματα μου φαινονται τι στο διάολο αυξάνει τις εισφορές.
Δηλ σε ωθούν να χρωστάς. Δεν γίνεται αλλιως.
Σου λεει θα φτασεις να χρωστάς στην εφορία στα ταμεία και παει λέγοντας.
Έπαιρνα και το επίδομα ΚΕΑ βάσει του χαμηλού εισοδήματος, ελαττωσαν το εισοδηματικό όριο, φανταστείτε με 220 το μηνα δεν το δικαιούμαι.
Ειλικρινα δεν ξερω.
Ή θα τα αφήσω ολα απληρωτα κι ας τρέχουν ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο.
Επομένως ειναι γενικά αγαπητή εξομολ δεν ειναι μονο ο εργοδότης οπως λες, ειναι η γενικότερη κατασταση, φορολόγηση, ταμεία, κλπ.
Ευχαριστω.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:29
Μην αναφέρω τα φάρμακα που ακριβαινουν.
Μην αναφέρω οτι με βάζουν οπως και αλλου ολους να κανω αγορες με κάρτα. Φιλε μου δε γουσταρω να κανω αγορες με κάρτα. Δεν εχω τοσα λειτουργικά έξοδα που με εξαναγκάζεις σωνει και καλα να κανω αγορες με κάρτα.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:29
Ειναι παρά πολλα τα επιμέρους θεματα που προκύπτουν.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:33
Εχω φορτώσει, σορρυ για το μακροσκελές κείμενο.
Όλα τα δικια έχεις. Απλώς δεν βγαίνουν τα νούμερα. Όταν ήμουν έφηβη περίμενα πως κα πως να γίνω ενήλικη να δουλέψω και να φύγω από το πατρικό μου, νόμιζα ότι είχε να κάνει μόνο με την δική μου ικανότητα αλλά ένιωσα την γεύση της ξεφτίλας για να παρακαλάω στην ουσία για ένα δοκιμαστικό και να νιωθω αποτυχημένη. Και δεν είμαι ανίκανη. Οι παραγωγικοί υπαλλληλοι πάντως δεν θέλουν κάθονται να τους βγαίνει η πίστη για τα αυτονόητα και να βλέπουν το κέρδος να το επωμιζεται άλλος. Καλό το ρίσκο του επιχειρηματία, αλλά μερικοί δεν είναι ότι δεν γίνονται αφεντικά μόνο για το οικονομικα αλλά απεχθάνονται να εκμεταλλευονται την δουλειά του άλλου.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 16:44
Καλα ναι εχεις δίκιο.
Πολλα αφεντικά ομως εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους (ενσημα, υπερωριες κλπ) , ενταξει δεν κανουν ολοι το ίδιο.
Εχω δουλέψει σε δουλεια που για την αποδοτικότητα που λες πήρα έξτρα μπόνους.
Ειναι σε τι αφεντικά και σε τι περιβαλλον εργασιας θα πέσεις. Μη μιλήσω για τις "τρικλοποδιές" απο δήθεν εξαίρετους συναδέλφους.
Γενικά δηλ στη ζωη ειναι τι ανθρωπους θα συναντήσεις. Και με ποιους θα συνεργαστείς θα δουλέψεις μαζι τους.
Πολλα παιζουν το ρολο τους. Πολλα κομματια ενος μεγαλου παζλ. Σιγουρα δε φταιει ενα μονο κομματι.
monaxiko paidi monaxiko paidi 6.9.2019 | 16:20
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 12:38
Ξέρετε ποιος κερδιζει στην Ελλάδα σημερα?
Ο εισοδηματιας που δε δηλώνει ενοίκια και κατ επέκταση όσοι κανουν ψευδείς δηλώσεις στην εφορία.
Ο εργοδότης που δεν πληρώνει εισφορές ναι και δεν αποδίδει ΦΠΑ (εκει να δείτε λεφτά μάγκες οχι αστεία) .
Ο "πονηρός" εργαζόμενος που δουλεύει μια δηλωμένη εργασία και τρεις μαύρες εργασίες και παράλληλα εκείνος που ενω δηλώνει άνεργος και παίρνει επίδομα ανεργίας και παράλληλα δουλεύει μαύρη εργασία.
Μην αναφέρω που ρέει το μαυρο χρήμα εκει να δείτε τι γινεται.
Οι αλλοδαποί που δεν πληρώνουν εφορία κλπ ενω παίρνουν επιδόματα (αναφερομαι στους προσφατως αφιχθεις)
Γιατροί δικηγόροι μηχανικοί αυτοκινήτων κλπ που δεν κόβουν αποδείξεις, ξενοδοχεία που κόβουν εικονικές αποδείξεις κλπ κλπ

Αν δεν υπάρξει έλεγχος του ποιος εισαι, ποσα εχεις και ποσα παιρνεις και μια φορολόγηση ανάλογη ολων αυτών, θα ειμαστε εδω που είμαστε.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:05
Για ποιο φιλότιμο μιλαμε? Ειναι πως θα ανεβω πατώντας επι πτωμάτων, πως θα βγαλω λεφτα χρησιμοποιώντας καθε ανήθικο μέσο και φυσικα ψευδομενος για την οικονομική μου κατάσταση.
Ειναι πολλα. Παρα πολλα.
avatar Pain again 6.9.2019 | 13:12
Θα συμφωνήσω μαζί σου.
avatar Pain again 6.9.2019 | 13:12
Θα συμφωνήσω μαζί σου.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:14
Pain again ευχαριστω! ;-)
monaxiko paidi monaxiko paidi 6.9.2019 | 13:20
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:21
monaxiko paidi μαρεσεις εσυ και τα θαυμαστικά σου! :-DD
monaxiko paidi monaxiko paidi 6.9.2019 | 16:19
δώσε πόνο φιλαρακιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 16:45
Χαχαχα σε αγαπώ με τα ωραια σου!
monaxiko paidi monaxiko paidi 6.9.2019 | 18:45
είσαι ωραίος σε πάω λεμεεεεεεεεεεεεεεεε
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 19:02
ωραια ;-) σε διορθωνω ;-)
music soul music soul 6.9.2019 | 13:30
Οι καλύτεροι έχουν πιθανότητες να βρουν δουλειά ,αλλά όχι όλοι. Πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που μπαίνουν από το "παράθυρο" μέσω γνωριμιών και άλλων τρόπων. Μην κάνετε πως πέφτετε ;που τα σύννεφα ορισμένοι. Φουλ διαφάνεια δεν υπάρχει πουθενά ούτε στον ιδιωτικό τομέα. Ειδικά ορισμένοι μέσω βύσματος είναι αντικειμενικά εντελώς ακαταλληλοι- τεμπελοσκυλα και ξυσιματιες αν δεν είχαν όμως συγγενή μέσα στην εταιρεία δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Η φορολογία επίσης είναι άδικη.Αυτο πάλι με τις κάρτες είναι καθαρά για να τραβάει προμήθεια η τράπεζα.
The Swedish Chef The Swedish Chef 6.9.2019 | 13:41
Μη σου πω ότι στο δημόσιο πλέον περισσότερες πιθανότητες έχεις να προσληφθείς με την αξία σου συγκριτικά με τον ιδιωτικό τομεά... Επειδή εκεί σε κάποιες θέσεις τουλάχιστον μετράνε τα μόρια. Αυτοί που το παίζουν εκπληκτοι ας πάνε μια βόλτα από ναυτιλιακές -εκεί που βρίσκονται οι πιο καλοπληρωμένες δουλειές- να κάνουν ένα γκάλοπ πόσοι εργάζονται με πτυχίο ναυτιλιακών και πόσοι μπήκαν με μέσο.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:46
Πςςςς επιασες λαυρακι! Ακριβως! Ξέχασα να αναφέρω οτι στις θέσεις με υψηλούς μισθούς οπως τα ναυτιλιακά που ανεφερες, εκει να δεις τι γινεται.
Ανω Μαλος Ανω Μαλος 6.9.2019 | 13:54
Εργάζομαι κοντά σε ναυτιλιακές ,2στους 10 πληρούν τις προϋποθέσεις 8 στους δέκα είναι ανήψια και τριτοξαδερφα και τσόντες γκόμενες που τελειώσανε ΤΕΦΑ.Οποιος λέει ότι υπάρχει αξιοκρατία στον ιδιωτικό τομέα είναι βαθιά νυχτωμένος για την κατάσταση που επικρατεί
The Swedish Chef The Swedish Chef 6.9.2019 | 13:57
Thanks Ανώ Μαλέ. Έχω εργαστεί κι εγώ σε ναυτιλιακή, γι' αυτό τα λέω.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 14:55
Ανω Μαλος Respect!
Ετσι ακριβως! Ειδικα οι τσοντες γκομενες και γκομενοι και φυσικα το συγγενολόι. Πςςςςς!
music soul music soul 7.9.2019 | 01:25
Έχουν μπει στο δημόσιο άτομα με την αξία τους που έχουν το κατάλληλο πτυχίο και τις απαιτουμενες γνωσεις. Δυστυχώς όταν το λένε δύσκολα τους πιστεύουν γιατί είναι βαθιά ριζωμένη η αντίληψη από παλιά στην Ελλάδα : Α δουλεύει στο δημόσιο; Έχει βύσμα. Ποιος πολιτικός τον έβαλε; Μη χάσουν... Αυτό θα πουν. Η πλάκα είναι πως αυτό το λένε όσοι έχουν κάποιο δικό τους που μπήκε με αυτό τον τρόπο. Άρα σου λέει δεν μπορεί αφού μπήκε ο τάδε με μέσο, δεν θα μπήκε και ο δείνα;
The Swedish Chef The Swedish Chef 6.9.2019 | 13:39
Οι αρνητικές ψήφοι είναι από αυτούς που δεν κόβουν αποδείξεις.
avatar Ανώνυμος/η 6.9.2019 | 13:53
Και απο το μερεμετη. Και απο όσους θεωρουν οτι εγω μεγαλε μπήκα με την ΑΞΙΑ μου εδω που ειμαι, ξερεις ποιος ειμαι ΕΓΩ? Και άλλα πολλά.
Συνάντησα σήμερα γνωστό μου εξήντα πέντε ετών. Είναι συνταξιούχος, καρδιοπαθής, και εργάζεται με μαύρα γιατί συντηρεί τον "άνεργο" γιο του με την "άνεργη" γκόμενα του τελευταίου, οι οποίοι συζούνε! Και με εκλιπαρούσε μήπως έχω καμία δουλειά για το γιο.
Μεγάλο ποσοστό των ανέργων είναι απλά ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ. Όλα τα άλλα,είναι να είχαμε να λέγαμε.
Ανω Μαλος Ανω Μαλος 6.9.2019 | 16:13
Κοίτα υπάρχει ο χαραμοφάης που λες από τη μια και υπάρχει και ο άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και δε πάει να δουλέψει για 25ευρο στη πιο παραγωγική του ηλικία ,τροφή για σκέψη κυνικέ .αμα δουλεύαμε όλοι για 25 ευρο θα μας δίνανε 20 στο τέλος .ο χαραμοφάης υπήρχε σε όλες τις εποχές όπως και αυτός που σέβεται το κόπο του
Γνωρίζω πολλούς που καλύπτουν την τεμπελιά τους πίσω από τον "αυτοσεβασμό" που δεν τους εμποδίζει να γίνονται ζήτουλες και μπαταχτσήδες.
Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή