Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.9.2019 | 12:55

Είμαι τρελός;;; πειτε μου

Eιμαι διακοπές με την κοπέλα μου εδώ και 10 μέρες (4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ), διασκεδαζουμε γενικά και όλα καλά μεταξύ μας άλλα κάνει κάτι που με ενοχλεί πολύ,και θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας.
Σχεδόν κάθε μέρα που θα πάμε για μπάνιο η γενικά οτι κάνουμε ανεβάζει story στο FACEBOOK μια την παράλια μια το τραπεζι μια τα ποτα ολα οκ άστη να το κάνει.... άλλα ρε παιδιά ανέβαζε μονη της καθε μερα μπροστα στον καθρέπτη και με μαγιό, η με πολυ προκλητικά ρούχα που φοράει, αλλά ειδικα με το μαγιό και με ενα συγκεκριμένο που ειναι τέρμα μικροσκοπικό ανέβασε χτες. Ειναι ωραία γυναικά και σέξι αντικειμενικα ολοι το λενε , αλλα τι ανάγκη έχει κάθε μέρα να δειχνει σε ολο τον κόσμο το σωμα της;;; Είναι 28 χρονων γαμώτο και κανει σαν 18....

Πιστεύεται πως σημαίνει κάτι αυτό;;; Έμενα με φοβίζει το να είναι τόσο ανασφαλής και να κάθεται και αντί να απολαύσει τις διακοπές με μένα κάθεται και ενδιαφέρεται να δείξει το μικροσκοπικό της μαγιό και το γαμάτο σώμα της σε όλο τον κόσμο, επίσης με ενοχλούν και οι υπόλοιπες φωτογραφίες λες και προσπαθεί να αποδείξει οτι περνάει καλά και έχει αξία, άλλα το ότι κάνει πόζες στον καθρέπτη νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο δείγμα οτι κάτι δεν πάει καλά , και ποιος μου λέει εμένα ότι όταν της δοθεί η ευκαιρία δεν θα επιβεβαιωθεί και με άλλον τρόπο αν έχει τόση ανάγκη να δείχνει το σώμα της. Από την αλλά με τέτοιες φωτογραφίες πόσο με τιμάει εμενα που θα λένε οι διάφοροι οτι βγαίνω με μια τέτοιου τύπου γυναικά, γιατί πιστέψτε με εγώ αν έβλεπα τέτοιες φωτογραφίες απο κάποια άλλη θα έλεγα καλως τον κερατά που είναι μαζί της και την ταΐζει και την ποτίζει και κάνει τα παντα να την πάει διακοπές και αυτή τα δείχνει σε όλους,,,,, Θέλω τη γνώμη σας παρακαλώ!!!
73 σχόλια
Ταξινόμηση:
The Swedish Chef The Swedish Chef 3.9.2019 | 13:25
Κάθεσαι και την ταϊζεις και την ποτίζεις και την πας διακοπές και έχει αντικειμενικά γαμάτο σώμα και το βγάζει στα σόσιαλ κτλ κτλ. Δικά σου λόγια. Ενώ συμπάσχω, πες μου σε παρακαλώ τι πρότυπα έχεις; Γιατί έχεις επιλέξει μια τέτοια κοπέλα για σύντροφο και γιατί θεωρείς ότι με το να της παρέχεις πράγματα οικονομικά αυτή θα πρέπει να είναι πιο μαζεμένη; Μήπως αυτά τα δύο δεν είναι αντικρουόμενα; Μήπως μια κοπέλα που θα σκεφτόταν πιο πολύ το εάν θα εκθέσει το κορμί της δημόσια δεν θα περίμενε να την ταίζουν και να την ποτίζουν; Σε τι βαθμό δίνεις προτεραιότητα στην εμφάνιση της εκάστοτε κοπέλας; Εν τέλει, τι θες ξέρεις; Μήπως μετράνε και άλλα πράγματα πέραν του να είναι η άλλη κούκλα; Αυτά.
avatar PoPAL 3.9.2019 | 13:49
Ακριβως. Μας λες ολα αυτα που κανει και που σε τσαντιζουν (δικαιως!) και κατα τ αλλα λες οτι ειστε 4 χρονια μαζι. Τι κανεις 4 χρονια με ενα τετοιο ανασφαλες κοριτσακι? Γιατι φανταζομαι οτι τετοια ανασφαλεια δεν τη βγαζει μονο στο ινσταγκραμ, τη βγαζει και γενικα στη ζωη της.
Μηπως λοιπον κ συ κατα βαθος για να εισαι τοσα χρονια μαζι της εχεις επιφανειακα γουστα και σου αρκει να ειναι η αλλη ομορφη κ ας μην εχει αλλες αρετες? Ερωτηση κανω. Για σκεψου...
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 14:13
μπορεί και να την αγαπά ................ αν απόλυτα κοίταγε επιφανειακα τοτε θα την βαριόταν κι θα την σούταρε για την αμέσως επόμενη πιο κούκλα ακόμα ..............
Εχεις δικιο!!!Εντάξει δυο τρεις φωτο,με θηλυκότητα και χαρη,και αλλο να...εκθετει τα προσοντα της σε βαθμο ...γελοιοτητας!Να της κανεις παρατηρηση!Ναι ναι!Ξερω!: "Είναι ελευθερη να διαχειρίζεται τα προσόντα της οπως επιθυμεί" ...Υποκρισιες!Και μενα θα με πειραζε τρεις κ λιγο ο γκόμενος μου να επιδεικνύει τα..προσοντα του!
Να της μιλήσεις σε αυστηρο αλλα ευγενικο τονο.Αλλιώς,γυρνα και εσυ το παραμυθι,και μην αφησεις στο ινσταγκραμ κ στο φβ ποπό για ποπο ασχολιαστο!Να δουμε ποσο...Σουηδεζα ειναι!
*Δικιο εχεις!Μην αφησεις να σου παρει τον αερα!
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 13:28
Πες ότι σε ενοχλεί αυτό. Με ήρεμο τρόπο και η κοπέλα θα σε σεβαστεί. Όχι με βρισιές και προσβολές, λέγοντας αηδίες για κέρατα.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Σεβάστηκα την επιθυμία του αγοριού μου και κράτησα μόνο σαράντα πέντε φίλους στο fb. Κάτι γνωστούς, κάτι συμφοιτητές, λίγους συγγενείς και μια κοπέλα που κάνω μάθημα στο παιδί της. Προχθές έτυχε και μου έκανε αίτημα ένας συμφοιτητής από τη σχολή. Ε, με παίρνει τηλέφωνο και ούρλιαζε στο αυτί μου σαν παλαβός. Τον έστειλα να ηρεμήσει. Μέχρι αύριο θα έχει γυρίσει σαν βρεγμένο γατί, αλλά δεν τον δέχομαι ξανά πίσω. Η υπομονή έχει όρια.
Serendi-pity Serendi-pity 3.9.2019 | 15:57
Ξεματιαστρα θεωρω οτι δεν επρεπε να σεβαστεις αυτη του την "επιθυμία" γτ ηταν υπερβολική κ επεμβατικη. Τα αποτελεσματα φανταζομαι τα συμπερανες οταν σου ούρλιαζε για το αίτημα φιλίας τους συμφοιτητή σου.
avatar Nekie 22.9.2019 | 12:26
Ανάλογα και πως της το είπε πχ <<Δεν θέλω να δέχεσαι αγνώστους,άτομα που ξέρεις ως ένα επίπεδο όχι μόνο από απόσταση>> λογικό να το δεχθεί,δεν είναι κακό κάποιος να έχει αυτήν την επιθυμία,η αντίδραση του είναι το άσχημο στην όλη υπόθεση.
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 13:29
Φιλε μου εισαι σίγουρος οτι τις φωτο δεν τις ανεβαζει και για καποιον αλλον???
Ειναι πολυ προσωπικές φωτογραφιες συμφωνώ μαζι σου σε όσα γραφεις και φυσικα άλλο τα στορυ με τα φαγητά και τη θάλασσα και άλλο η επιμονή σωνει και καλα να βγει με το ανεπαίσθητο μαγιω.
Καταλαβε το.
Συζήτησε το μαζι της. Αν ήμουν εσυ δε θα μου άρεσε η κοπελα μου να εκτίθεται τοσο πολυ και έντονα σε τρίτους, καταλαβε το.
Δε λεω να μη φωτογραφίζεται. Αλλα οχι να ειναι σχεδόν γυμνή σε τόσους αλλους.
Ξερεις εσυ αν τρέχει κατι?
Ειναι σιγουρα νάρκισσος και της αρέσει να αυτοπροβαλλεται. Ομως υπαρχουν καποια ορια.
Καταλαβε το φιλε μου.
Αλλιώς θα λενε για σενα, καλώς τον μαλάκα που νομίζει οτι την εχει μονο αυτος χαχαχα.
Ξυπνα και ανέλαβε δραση.
Συζήτησε τα ολα αυτα.
Εκθέτει και σενα.
Τελωσπαντων γούστα είναι αυτα, απλα αυτηνης της αρέσει η υπερεκθεση.
Και στο μαιευτήριο να παει με το καλο θα ανεβάσει λαϊβ στορυ τη γέννα. Τι να λέμε τωρα.
Αλλαξε μυαλα. Και συμπεριφορα.
Και σταματα να ανέχεσαι συμπεριφορες τετοιες.
Πφφ.. Προσωπικά είμαι πολύ υπέρ της ελευθερίας του σώματος μας και αν η κοπέλα πρεσβεύει αυτήν την αισθητική συνειδητοποίημενα, τότε ίσως πρέπει να το χωνέψεις και να το σεβαστείς ακόμα ή αν δεν μπορείς, να την αποδεσμεύσεις. Αλλά αν το κάνει επιφανειακά, μαλλον αυτό συμβαίνει που λέει η Ραμανθις...

Ίσως θέλει να δει αν κάποιος συγκεκριμένος παρακολουθεί τα στόρι της. Λυπάμαι που στο λέω αλήθεια, αλλά αν δεν πρόκειται για μια πολύ ανασφαλή κοπέλα που επιθυμεί να τραβάει το ενδιαφέρον για να παίρνει επιβεβαίωση (που κι αυτό καλό δεν ειναι), μάλλον καποιον τσεκάρει... Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να της κάνεις κουβέντα στην ψύχρα ή να της απαγορέψεις κάτι γιατί τότε είναι που θα την στείλεις απευθείας σε άλλη αγκαλιά.

Αν το έχεις λίγο με αυτά, κάνε της μια διακριτική κουβέντα για να δεις αν της λείπει κάτι από τη σχέση σας ή αν έχει κάποιο παράπονο από σένα, κάποιο κενό που προσπαθεί να καλύψει τραβώντας την προσοχή άλλων. Δεν θέλω να σου επιρριψω ευθύνες ντε και καλά, αλλά μήπως δεν τα έχετε και τόσο καλά μεταξύ σας και έχει στραφεί αλλού; Μήπως είναι εθισμένη και θέλει βοήθεια; Εσύ θα το δεις..
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 15:15
Κυρά δασκάλα μπαμ μπαμ! ;-)
Ευχαριστωωωω για την συμπλήρωση. Συμφωνώ σε όσα λες. Άλλο πράγμα η απελευθέρωση του εαυτού μας και του σωματος μας γενικότερα (ειμαι οπαδός) και άλλο πράγμα το υπερ- εκτιθεμαι για να καλυψω ανασφάλειες ή να δείξω "προσόντα " σε κάποιον άλλον ενδεχομένως.
Μπορει απλα να μην τρέχει το οτι καποιον ακολουθεί και "δείχνεται", ουτε ανασφάλειες να εχει, μπορει να συμβαίνει το πιο απλό: να ειναι εθισμένη στα insta stories, σε βαθμο τέτοιο που αν δεν ανεβάσει καθε στιγμη τι κανει, να νιώθει πως δε ζει. Να ζει δηλαδη μεσα απο τα insta stories, αυτο να της δίνει οξυγόνο.
Καταλαβες φιλε μου εξομολ.
Συζήτησε το μαζι της ήρεμα και ωραία για να καταλαβεις για ποιο λογο κανει ότι κανει.
Για να βρεις μια ακρη.
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 13:36
αφου εχει κώλυμα να βγαζει φωτο πράγματα τοπία φαγητά και τετοια οκ............... ε τα άλλα τωρα να βγάζει φώτο σα μοντέλο τραβηγμένο ......................... δε χριαζετε κι ενώ εχει αγορι ..............
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:04
Ρίχνω κάτι έτσι στο τραπέζι να βρίσκεται.
Λες "τα άλλα τωρα να βγάζει φώτο σα μοντέλο τραβηγμένο ......................... δε χριαζετε κι ενώ εχει αγορι Πηγή: www.lifo.gr"

Σας έχει ποτέ περάσει από το μυαλό ότι μπορεί να μην ποζάρει ως μοντέλο για να βρει γκόμενο, αλλά για να την πάρουν σε δουλειά ως...μοντέλο; Να γίνει influencer; Να αποκτήσει κοινό κι οπαδούς, κι άρα εισόδημα από σπόνσορες προϊόντων που θα προωθεί;
Αυτό έχει κι αυτό προμοτάρει για να το πετύχει. Αν είχε κάτι άλλο (ακτιβισμό, πτυχία, γάτες, τεχνητά νύχια) εκείνο θα πρόβαλε. Τόσο απλά!

Μια σκέψη κάνω φωναχτά, έτσι;
Όμως δεν θα 'λεγε και στο αγόρι της ότι έχει βάλει τον συγκεκριμένο στόχο για να ξέρει κι εκείνος τι του γίνεται; Δεν λέω να του πάρει την άδεια, απλά όπως όλα τα φυσιολογικά ζευγάρια συζητούν μεταξύ τους, να συζητήσει κι εκείνη μαζί του τι κάνει. Ο εξομολογουμενος δείχνει χαμένος...
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:33
Μπορεί, μπορεί και όχι.
Μπορεί να φοβάται μην την κοροϊδέψει. Μπορεί να φοβάται επειδή κατανοεί ότι εκείνος δεν βλέπει το ίδιο εμμονικά τα σόσιαλ. Εφόσον ανεβάζει όλη της τη ζωή στα σόσιαλ, ζει μέσω των σόσιαλ. Εγώ εκεί εστιάζω.
Τι να πω κιόλας. Έχουμε ακούσει μόνο την μία πλευρά.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα μας έλεγε κι η άλλη, αν είχε την ευκαιρία. Όχι ότι το βρίσκω υγιές, το βρίσκω πάντως ενδεικτικό της εποχής και θέλω να το αναλύσω ως γενικότερο φαινόμενο.

Το πόσους κώλους -διαφόρων ηλικιών και σφριγηλότητας- με αποκαλυπτικά μπραζίλιαν είδα στις παραλίες ενάμιση μήνα, και μιλώ για οικογενειακές παραλίες, δεν το φαντάζεστε. Κάτι δείχνει όλο αυτό. Δεν μπορεί όοοοοοοολες να είναι τόσο ανασφαλείς. Κάτι άλλο γίνεται. Κάτι που θέλει τον κοινωνιολόγο του. ;)
Εμένα με χαροποιεί που βλέπω γυναίκες σεξουαλικα απελευθερωμενες και άνετες με το σώμα τους.. Περνάμε μια εποχή απενοχοποιησης της γυναικείας σεξουαλικοτητας και αυτό είναι σπουδαίο. Η ανάγκη για αυτοπροβολή στα μέσα με προβληματίζει περισσότερο. Και ασφαλώς συμφωνώ ότι δεν έχουμε εικόνα της άλλης πλευράς, αλλά νομίζω πως ο εξομολογουμενος πριν φτάσει σε οποιοδήποτε συμπέρασμα, θα πρέπει να επιβεβαιώσει διακριτικά αν τυχόν συμπεριφορά του μπορεί να οδήγησε την κοπέλα του να στρέψει αλλού το ενδιαφέρον της..
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 16:52
σωστοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 15:15
Δεν έχει να κάνει αν έχει αγόρι Eliza.

Καραβάν' υποθέτω αν ήταν τέτοια ιστορία θα το ήξερε και θα το έβλεπε ο σύντροφός της. Και πάλι δεν είναι υποχρεωτικό να του αρέσει βέβαια.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:35
Aπάντησα παραπάνω για το αν το γνωρίζει ή όχι ο σύντροφος.

Σαφέστατα και δεν είναι υποχρεωτικό να του αρέσει και σαφέστατα έχει το δικαίωμα να χωρίσει. Δεν υπάρχουν "σωστοί" και "λάθος" λόγοι χωρισμού, αν κάτι δεν μας κάνει δεν μας κάνει, κι επομένως είναι λίγο μπας κλας να το βγάζουμε σε λαϊκή ψηφοφορία. Δείχνει την -surprise!- δική μας ανασφάλεια για τις επιλογές μας! (αυτό που είπες δηλαδή κι εσύ πιο κάτω)
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 15:53
Εκ των πραγμάτων βγαίνει σε λαϊκή ψηφοφορία. Αφού μας ρωτάει θα ακούσει την γνώμη μας δεν μπορούμε να απαντήσουμε σαν να ήμασταν άλλοι και όχι εμείς α χα χα χα χα πάντα στα σχόλια αυτό δεν γίνεται;

Δεν ξέρω αν είναι "μόνο" ζήτημα ανασφάλειας,πρόκειται για επίδειξη που προκαλεί συγκεριμένες προβλεπόμενες αντιδράσεις. Άσκηση επιρροής; Και αυτό ακόμη με ανασφάλεια δεν έχει να κάνει;
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:57
Nαι, μάλιστα είναι δεδομένο ότι θα μπουν συγκεκριμένα πράγματα για να εκμαιεύσουν συγκεκριμένα σχόλια από συγκεκριμένους σχολιαστές. Με διασκεδάζει ωστόσο το παιχνίδι.

Κοίτα, (γνώμη μου) όλα στη ζωή έχουν να κάνουν με τον έλεγχο και την εξουσία. Για να χτυπιέται εκείνη τόσο φανερά να κάνει άσκηση επιρροής (που ναι, κρύβει ανασφάλεια) τότε επιζητεί εξουσία. Προφανώς για να την επιζητεί, δεν την έχει ήδη. Επομένως αφού δεν την παίρνει με άμεσο τρόπο, την επιδιώκει με έμμεσο.
Γενικώς ο εξομολογούμενος πρέπει να κάτσει κάτω και να εξετάσει πολύ σοβαρά τι κάνει κι ο ίδιος μέσα στη σχέση. Και πολύ το άργησε.
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 16:08
Ναι, μπορεί να συμβαίνει αυτό που λες. Μπορεί όμως και να έχει τόσο μεγάλα κενά που να μην την καλύπτει τίποτε και κανείς. Να λειτουργεί δηλαδή το ίδιο μέσα σε οποιαδήποτε σχέση και με οποιονδήποτε σύντροφο. Όπως μερικοί που ζηλεύουν ανεξάρτητα τι σύντροφό έχουν στο πλευρό τους κι αν αυτός τους δίνει πάτημα. Από εκεί και πέρα τι μύγα τον τσίμπησε μετά από τόσον καιρό τον Εξ (προσωπικά δεν πιστεύω ότι ξαφνικά απέκτησε νέο χόμπι η κοπέλα, και σίγουρα δεν έγινε μια άλλη μέσα σε λίγες μέρες) αυτός ξέρει και η ψυχούλα του. Μπορεί να του πέρασε ο μεγάλος έρωτας και τώρα είναι σε θέση να βλέπει πιο καθαρά. Το βρίσκω πιθανότερο από τον να ξενέρωσε εκείνη.
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 16:53
σωστη κι αυτη η αποψη :):):):):)
Meremeti Meremeti 3.9.2019 | 13:48
αφού είμαστε τέρμα λιγούρηδες και βρίσκει θαυμαστές
άν θέλεις να τρώς φασολάδα θα την τρώς μόνος σου άν θέλεις φιλέτο θα θέλουν να το φάνε και άλλοι
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 16:28
Η συμπεριφορά του φιλέτου τον ενοχλεί στην προκειμένη. Όχι των λιγούρηδων. Νομίζω;
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 14:08
Και λέγαμε πού να είναι, πού να είναι...

https://www.lifo.gr/confessions/view/390803
massimo massimo 3.9.2019 | 14:11
Ένα ρίγος με διαπέρασε..... απίστευτα όμοιο!!!
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 14:15
Πιστεύω υπάρχουν πολλοί άντρες και γυναίκες με χαλασμένη αυτοπεποίθηση από παιδιά κι από εφηβικό bullying. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας. :/
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 14:14
Η παρούσα εξομολόγηση άθελά της, των σχολίων συμπεριλαμβανομένων, απαντά μια σειρά από φλέγοντα ερωτήματα.

1.Περνάει καλά η κοπέλα μου μέσα στη σχέση; Πώς διακρίνεται αυτό (ή δεν διακρίνεται);
2.Πώς κατηγοριοποιούμε την γυναικεία σεξουαλικότητα;
3.Παίζει ρόλο ο κοινωνικός περίγυρος στο πόση ικανοποίηση λαμβάνουμε από την επιλογή μας;
4.Τελικά οι "με γαμάτο σώμα" και "αντικειμενικά σέξι" είναι πιο επιρρεπείς στο κεράτωμα ή όχι;
5.Πώς μπορείς να προστατευτείς από το κέρατο; Ή δεν μπορείς;
6.Τα σιγανά ποταμάκια τι έχουν να πουν επ'αυτών;
7.Να νιώσω καλά που είμαι ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ γιατρέ μου (Snooopiiiiiiii!) ή όχι ακόμη;

Δεν σας δίνω δικές μου απαντήσεις, σας αφήνω να σκεφτείτε μόνοι/ες σας.
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 14:38
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 15:08
Παρούσα! Θα το αφήσω να περάσει έτσι Καραβάν' γιατί αν θέλουμε να είμαστε ειλκρινείς, οι χαμηλότεροι τόνοι ανήκουν δικαιωματικά σε μένα.

(:

Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:09
*σημειώνει στο παρουσιολόγιο*

Εντάξει. Τους δανείστηκα για λίγο μόνο. Σου τους επιστρέφω αμαγάριστους. (Και να θέλουν να μαγαριστούν, σάματις δύνανται;)
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 15:42
1.το αν καποιος περναει ή οχι καλα σε μια σχεση αυτο δε φαίνεται μονο στα insta stories. Εκει μπορει να δείχνει "γαμάτη" η σχεση, η πραγματικότητα ομως να ειναι άλλη. Πιο tragic. Να αλληλοκερατωνονται εν γνώση τους ή εν άγνοια τους. Και το χειροτερο να ειναι ανύπαρκτη η επικοινωνία αναμεσα τους, στο ζευγαρι εννοω, σε βαθμο που να εχουν βγει στο τραπέζι εξω να φάνε, να εχουν παραγγείλει και έπειτα και οι δυο κολλημένοι στα κινητά τους να σκρολλαρουν, καμια επαφή οπτική κλπ καμια επικοινωνία.
Το εχω δει και απορησα τι ειδους σχεση ειναι αυτη. Δηλ οταν θελουν να κανουν σεξ, στέλνουν μηνυμα στο Viber, ελα και ειμαι ετοιμος? Η απολυτη ξενέρα. Η απολυτη μοναξιά.
2.Γυναικεια σεξουαλικότητα χμμ εχει να κανει με το self esteem και την προσωπικοτητα, το χαρακτηρα. Το ποσο πιστεύω σε μενα, στη σεξουαλική μου φυση, στο ποσο απελευθερωμένη ειμαι, εννοείται και open mind για να κανω πραγματα που μου αρέσουν, να νιωθω ωραια με το σωμα μου και να το απολαμβανω γενικότερα.
Σεξ λοιπον και σωμα. Στο ποσο αυτα τα δυο τα αποδεχόμαστε και στο ποσο απελευθερωμένοι και συνειδητοποιημενοι ειμαστε να κανουμε πραγματα που μας αρέσουν, να χαιρόμαστε τη ζωη και τον ερωτα γενικότερα. Με το ποση θετική σταση και διάθεση έχουμε. Ολα παιζουν το ρολο τους. Ειναι πολλα επιμέρους. Δεν οριοθετείται το λοιπον η σεξουαλικότητα απο δυο boobs και ένα pussy, το θεμα ειναι πως αγαπώ το σωμα μου, το αποδεχομαι και απελευθερωμένη ζω τα παντα. Κατι τέτοιο.
3.ο κοινωνικός περίγυρος παιζει ρολο στο ποσο κολλημένος εισαι με τα σχόλια των τρίτων, τα likes/dislikes προφανώς και στο ποση σημασία δίνεις και μάλιστα εξαρτιεσαι να συμπεριφερεσαι κατα τροπο κοινωνικά αρεστό. Αρνούμενος ομως τα θελω σου.
Γιατι ετσι θελει ο κόσμος να φερεσαι.
Λαθος μεγαλο.
Δική μας η ζωη και οι επιλογές μας και αν θελουμε να δώσουμε σημασία σε καποια λογια των αλλων, ας τους ακούσουμε και απο κει και περα ας παρουμε το δρομο μας.
Εσυ οριζεις το μονοπάτι που θα βαδισεις.
Εσυ και ο εαυτος σου. Ο περίγυρος και ολα τέλεια να τα κανεις, παλι θα εχει κατι να πει.
4.δεν ειναι de facto αυτο. Οτι ενα "γαματο" σωμα είναι επιρρεπές στο κερατωμα.
Μπορει ενα ομορφο σωμα να κρύβει ανασφάλειες. Αυτα που δε φαίνονται με το μάτι. Μπορει να εχει εμμονές. Μπορει απλα να εχει χαμηλή αυτοεκτίμηση την οποία νόμισε οτι θα αυξήσει με το "γαμάτο" σωμα. Ειπαμε υπαρχει και η ψυχολογία και αν θελουμε να νιώθουμε καλα, κυρίως ειναι να νιώθεις καλα με σενα κι ας εχεις ενα σωμα κανονικό οχι σωμα γυμναστηριου. Το κερατωμα θελει κι αλλα πραγματα. Να ξερεις να κρυβεσαι.
Να εισαι cool. Να μην τρέχει τίποτα για τον αλλον. Να θελεις να κερατωσεις. Ειναι πολλα. Και οι με χωρις "γαματο" σωμα κερατωνουν αρα δεν ειναι sine qua non όρος το "γαματο" σωμα για το κέρατο.
Ή την εχεις ή δεν την εχεις λοιπόν, την κλίση για το κερατωμα. Εκει εστιαζω.
5. Δεν υπάρχει προστασία. Και αυτοι που σου λένε οτι δεν το εκαναν ποτέ, υπάρχει στη ζωη τους μια στιγμη αδυναμίας.
Για το κέρατο υπαρχει ως απαντηση η εννοια Polyamory. Επομενως μπορούμε ποτέ να έχουμε αληθινά ικανοποιημένες όλες τις συναισθηματικές και σωματικές μας ανάγκες από ένα και μονο άτομο;
6. Τα σιγανα ποταμάκια έχουν δικές τους μεθόδους. Μπορει απέξω για τους υπολοιπους να μην ειναι τοσο της δράσης και της εκθεσης οπως εδω η κοπελα του εξομολ, αλλα σε διαβεβαιω οτι εχουν δυνατοτητες "ελαστικές" και μάλιστα θα ελεγα ειναι καλύτερης κλάσης ναι.
Και απαντώ μαζι και στο 7. Ναι γιατι ξερω τι θελω και αυτο που ξερω και θελω, το απολαμβανω καλυτερα δίχως να γίνω η σεξοβομβα του μηνα στο penthouse, ουτε να γίνω η κραυγαλέα γκομεναρα που οπου σταθεί κανει μπαμ "θελω σεξ απο παίδαρο ΤΩΡΑ".
Αγαπώ το σωμα μου, χαίρομαι και απολαμβανω τον ερωτα, τη ζωη, τις μικρες στιγμες. Αυτα που γεμίζουν τον καθενα μας.
Βεβαια γούστα ειναι αυτα.
Άλλος ακουει τέρμα διαπασών μουσική απο το αυτοκίνητο και αλλος προτιμά το hands free. Γούστα ειναι αυτα. Του πως ζεις του πως απολαμβανεις τη ζωη.

Νομιζω κάλυψα, αν θελει, οποίος/α θελει ας προτείνει/συμπληρώσει.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:49
Δεν ήταν για απαντήσεις οι ερωτήσεις, αλλά για εσωτερικό προβληματισμό.
Ωστόσο ευχαριστώ που ξόδεψες χρόνο.

Για παράδειγμα το #3 μπορεί να σημαίνει ότι, αν οι άλλοι μας θεωρούν αταίριαστους στην παρέα, αυτό με επηρεάζει στην επιλογή μου ναι ή όχι;
Τα #4,5,6,7 σχετίζονται. Σε μια απέλπιδη προσπάθεια να αποφύγει αυτό που πιο πολύ φοβάται κανείς ανεξαρτήτως φύλου (το κέρατο) καλλιεργεί την εντύπωση πως με δεύτερης ταχύτητας επιλογές θα έχει τουλάχιστον ασφάλεια.
Δες την έκδηλη υποτίμηση στην Πιο Σχολιασμένη Εξομολόγηση "Οι Δεύτερες" για παράδειγμα.
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 15:55
Καραβάν συμφωνω ναι. Ενταξει θα το δω ;-)
Dick pic Dick pic 3.9.2019 | 14:14
Σε μια σχέση τεσσάρων ετών είναι πολύ πιθανό να έχει μπει για τα καλά το στοιχείο της ρουτίνας στην καθημερινότητά σας. Αν έχεις παρατηρήσει ενδείξεις βαρεμάρας από την πλευρά της μπορεί αυτό να οφείλεται στο γεγονός ότι πιστεύει πως τη θεωρείς δεδομένη και δι' αυτού του τρόπου να θέλει να σε ιντριγκάρει και να σε κάνει να ζηλέψεις για να εξάψει το ενδιαφέρον σου. Φυσικά λαμβάνω πάντα ως δεδομένο σ' αυτή την περίπτωση ότι έχεις να κάνεις με έναν ειλικρινή και έντιμο άνθρωπο που ΔΕΝ έχει αρχίσει να ξενοκοιτάει γιατί το όλο πράγμα όπως το περιγράφεις είναι υπερβολικά εξόφθαλμο και με οδηγεί στο παραπάνω συμπέρασμα. Αν ήθελε να σού τα φορέσει νομίζω πως θα υπήρχαν πάρα πολλοί τρόποι να το κάνει χωρίς εσύ να το αντιληφθείς... Εκτός πια κι αν η σχέση σας δεν πάει καθόλου καλά και θέλει εμμέσως να σου δείξει ότι είναι φευγάτη, ή ακόμα και να σε εξωθήσει να τη σουτάρεις εσύ! Αυτά :)
rosestar rosestar 3.9.2019 | 14:49
Βασικά πιστεύω πως δεν απέκτησε τώρα τελευταία αυτό το κόλλημα με τις προκλητικές της φωτογραφίες και ούτε πρέπει να εκπλήσσεσαι τώρα εσύ! Είστε μαζί τέσσερα χρόνια και πρέπει να μην είσαι ανίδεος φυσικά. Πιστεύω ότι είναι αρκετά νάρκισσος και επειδή είναι καλλίγραμμη της αρέσει να δείχνεται και να παίρνει likes. Φαντασμένη επίσης. Αλλά μου περνάει από το μυαλό μήπως της αρέσει κάποιος άλλος και ποστάρει να τη βλέπει για να επιβεβαιώνεται από αλλού. Στη θέση σου αν ήμουν άντρας δεν θα με ενέπνεε αυτή η κοπέλα για σχέση σοβαρή. Εσύ ξέρεις φυσικά.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 14:59
Nαι, καλά χαμπέρια, φιλενάδα, σοβαρή σχέση την έχει ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Δεν είδα να εμποδίζεται σε κάτι.
Αν εννοείς δεν κάνει για "γάμο και σπίτι", μπορεί μια χαρά να ψήνει το παστίτσιο και ν'αγαπάει τα παιδιά της. Μην προτρέχουμε. Αν το πάμε στο "θα τον κερατώνει", ξέρουμε και πολλές χαμηλοβλεπούσες που κεράτωναν αβέρτα.

Ο διαχωρισμός γυναίκες έτσι και γυναίκες γιουβέτσι μόνο κακό κάνει στο φύλο μας.
Η κοπέλα έχει συγκεκριμένους λόγους που κάνει αυτά που κάνει, δεν είναι παθογόνος μικροργανισμός του ψυχισμού της η αιτία.
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 15:10
Για δέκα σπίτια να ήταν Καραβάν', προσωπικά δεν θα την άντεχα.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:17
Δεν έχει σημασία αν την αντέχαμε εμείς. Εκείνος την αντέχει ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. Ή είναι λοιπόν ηλίθιος ή είναι η επιλογή του. Εμάς μας περισσεύει.

Πιστεύω η κοπέλα δουλεύει με σύστημα, κάτι πάει να κάνει. Μήνυμα στον δικό της; μήνυμα σε άλλον; προσπάθεια να γίνει influencer; Tυχαία πάντως αυτά δεν γίνονται.
Καραβαν ,αν μου επιτρέπεις...Αντιστοίχως εναν αντρα τοσο ...επιδειξιομανη και φανερά προκλητικο ,το ιδιο θα τον κατεκρινα...Ξερω οτι δεν με αμφισβητήσες,απλα ένιωσα την αναγκη να το ξεκαθαρισω...Ειμαστε νεοι άνθρωποι,σύγχρονοι,αλλα μην υποκρινομαστε οτι το "τετοιο" του συντροφου ή της συντρόφου μας,θελουμε να το...μοιραζομαστε με τον εκαστοτε ή την καθε μια.
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 15:22
Μα αν είναι επιλογή του, τότε τι χτυπιέται;; Δεν λέω ότι είναι ηλίθιος, αλλά σίγουρα αρκετά Lost κάπου στο διάστημα.
rosestar rosestar 3.9.2019 | 15:22
Γνωρίζω φιλενάδα σχέση από τα 18 που η κοπέλα ακύρωσε γάμο επειδή στα 32 της έμαθε πως ο σύντροφός της την απατούσε επί τέσσερα χρόνια. Δεν είχε καταλάβει τίποτα.

Διαχωρισμό κάνεις εσύ στο γυναικείο φύλο όταν αποκαλείς χαμηλοβλεπούσες κάποιες κοπέλες και ότι όλες μπορεί να απατούν αν συμπεραίνω σωστά. Εγώ θα διαχωρίσω και τους άντρες και τις γυναίκες σε πιστούς και άπιστους, σε μονογαμικούς και μη, που υπάρχει πραγματικότητα σε αυτό.

Εγώ θα τη σουτάριζα προσωπικά αν ήμουν στη θέση του γιατί θα με ενοχλούσε όλο αυτό. Δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη μία τέτοια συμπεριφορά.
Εμένα μου κάνει ότι έχει ρουτινιασει και θέλει να δείχθει να πάρει κάνα λικε να ανεβάσει αυτοπεποίθηση.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:40
@ελπιδα

και καλά κάνεις! Εξετάζουμε ένα φαινόμενο εδώ. Το παίρνουμε από αυτή την σκοπιά επειδή με αυτή την διάταξη φύλων μας το προσέφεραν προς σχολιασμό. Αυτό.

@rosestar

"χαμηλοβλεπούσες" τις ονοματίζει ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό που χτυπιέται να δείξει ότι του τρέχει η πχιότητα από τα μπατζάκια.
Ούτε οι άνθρωποι είναι πιστοί από τα δεξιά, άπιστοι από τα αριστερά και στη μέση συρματόπλεημα. Η μονογαμία αποτελεί μια απόφαση κι η απόφαση παίρνεται ξεχωριστά για κάθε ξεχωριστή σχέση. Θεωρητικά όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και ο καλόβολος γείτονάς μας μπορεί αύριο μεθαύριο να είναι στα κανάλια κατηγορούμενος ότι έσπασε το κεφάλι του παραδίπλα γείτονα. Οι άνθρωποι είναι απρόβλεπτοι και περίπλοκοι. Βολεύει να σκέφτεστε, όσοι τέλος πάντων σκέπτεσθε έτσι, με κουτάκια, αλλά δεν είναι αυτή η πραγματικότητα.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:42
Χτυπιέται επειδή είναι lost στο διάστημα!
Επειδή δεν συνειδητοποιεί ότι έχει ο ίδιος ευθύνη κι επιλογή σε όλο αυτό.
Με το να του πούμε εμείς "όχι, δεν είσαι τρελός" δηλαδή τι θα πετύχει; Θα την σουτάρει πιο εύκολα; Τι; Ποιό το νόημα της ερώτησης και της δυνατότητας σχολιασμού;
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:50
Saint,

κι αυτό το ενδεχόμενο παίζει σοβαρά. Ειπώθηκε κι από άλλο σχολιαστή πιο πάνω πιο λεπτομερειακά.
Rosestar 100% μαζι σου!Καποια στιγμη ,σε αυτη τη ζωη,πρεπει ειτε αντρες ειτε γυναίκες,να επιλεγουμε μεχρι που μπορουμε να καταχραστουμε την ευγενεια και την υπομονή των ανθρώπων,που εμεις,επιλεξαμε να μοιραστουμε την "ελευθερια" μας ,μαζι τους!
Αχ SaintSir οπως παντα λιτος απέριττος ουσιαστικος !Χαχαχα ?
Η γνώμη μου,οι σκέψεις μου και όλα είναι ακριβώς ίδια με αυτά που γράφεις. Ένα τόσο ανασφαλής άτομο θα ψάξει επιβεβαίωση με οποιονδήποτε τρόπο. Από την άλλη θα τα χώσω και λίγο σε σένα γιατί δε μπορεί 4 χρόνια να μην είχες αντιληφθεί καθόλου τέτοιες συμπεριφορές. Τώρα το κατάλαβες; Αν δεν είσαι απ' αυτούς που τη βρίσκουν να θαυμάζουν οι άλλοι τη γκόμενα που κυκλοφορεί, τότε τι κάνεις μαζί της;
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 15:02
Θα σου πω την γνώμη μου αφού μας ρωτάς. Εσύ κάνεις σαν 18 όχι εκείνη. Εκείνης αυτός είναι ο χαρακτήρας της έτσι θα είναι και στα 128. Στη θέση σου δεν αναρωτιόμουν τόσο χαζά πράγματα, θα είχα φύγει με τα χίλια με το πρώτο δείγμα μιας τέτοιας συμπεριφοράς. Όχι γιατί πιστεύω ότι ντε και σώνει θα κερατώσει, αλλά γιατί υπάρχουν τόσα και άλλα τόσα που έχουν την ίδια αρνητική βαρύτητα στη συμπεριφορά ενός ανθρώπου. Ας πούμε ότι μπορούσε να σου δοθεί εγγύηση ότι δεν θα σε κερατώσει ποτέ. Σου φτάνει; Αν σου φτάνει προχώρα, εμένα με απωθούνε απίστευτα συμπεριφορές που κράζουν ανασφάλειες ωραιοπάθειες και ηλίθιες ματαιοδοξίες. Έχω ανάγκη να εκτιμώ αυτόν που έχω δίπλα μου, και τέτοιου είδους ανθρώπους αδυνατώ να τους εκτιμήσω.

Τα περί ποτίσματος και ταϊσματος ασχολίαστα.
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 15:12
Εκτός Ίντερνετ πως είναι;Είναι μαζεμένο άτομο;Αν όχι τότε τι περίμενες να κανει στο ίντερνετ;Δεν μου προκαλεί εντύπωση όλη αυτή η φάση είναι μάστιγα της εποχής.Αλλα εγώ θα σε καθησυχάσω λέγοντας σου ότι δεν ψάχνεται απαραίτητα η κοπέλα.Οι φωτό που ανεβάζει θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και για να δειχτεί στις φίλες της σε haters κτλπ.Εισαι τυχερός αν ανεβάζει καμία και με σένα,αν σε κρύβει είναι άλλο θέμα....
avatar panam79 3.9.2019 | 15:22
1.Ειναι ωραια γυναικα κ σεξι αντικειμενικα-λες,ολοι το λενε.κ εσενα αυτο δε σε τραβηξε?επισης δεν αρεσκεσαι προσωπικα που η κοπελα σου αρεσει?δεν νιωθεις να σε ανεβαζει?αυτο δεν ειναι επισης ενα ειδος ανασφαλειας?
2.τι ειναι σεξι αντικειμενικα ειναι μια αλλη συζητηση.υπαρχουν αρκετοι ανδρες που το στιλ αυτο τους προκαλει απεχθεια.
3.εγω δεν θα ημουν οκ να ανεβαζε ο συντροφος μου ουτε τα ποτα ουτα τα φαγητα ουτε το που.απο κει θα ξεκινουσε το προβλημα.
4.σε αφορα περισσοτερο τι θα σκεφτουν για σενα παρα για την ιδια.(σχεση σου 4 χρονια?)
5.αν σε τιμαει η οχι εξαρταται απο το ποιος κρινει κ γιατι.τι σε νοιαζει???αφου την αγαπας,αυτη τη συγκεκριμενη...ναι αυτο λεει κατι για σενα.μηπως αυτο σε ενοχλει?
6.εχετε διαφορα αισθητικης.κ δεν μπορει να ειναι μονο στα σοσιαλ...
Παντως η ολη συζήτηση,μου θυμιζει αντίστοιχου υφους εξομολογησεις : "η κοπέλα μου θελει να κανει τοπλες"...Κακά τα ψεμματα βρε παιδιά,όταν εχεις σχεση,και δη σοβαρη,ε κάποιες κινησεις προκλητικές εκατέρωθεν,καλο είναι να αποφεύγονται.Μη προσποιειστε εδω μεσα ολοι τους ανετους!Γιατι να ποζαρεις σαν την ...Στικουδη ή σαν τον Σπαλιαρα οταν ξερεις πολυ καλα οτι θα πληγωθει ο αλλος; Βεβαια υπαρχει το δικαίωμα της ελευθερης επιλογης...Απλα...Και ο αλλος σύντροφος σου ειναι!Δεν είναι ο γειτονας να τον εχεις γραμμένο...
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 15:53
Α χα! Σεβασμός! Ναι, αυτό με βρίσκει σύμφωνη.
Δεν φέρνουμε εν γνώση μας σε δύσκολη θέση τον σύντροφό μας.
Βέβαια αυτό προϋποθέτει ότι έχουμε βρει έναν σύντροφο με παρόμοια αισθητική, παιδεία, στόχους, κοσμοθεωρία κλπ. Τα λέει καλά ο/η panam79 πιο πάνω. ;)
rosestar rosestar 3.9.2019 | 16:05
Καραβάν!

Στο σχόλιο που άφησες ως απάντηση προς εμένα, δεν βάζω τους ανθρώπους σε κουτάκια απλά υποστηρίζω τη θέση μου και τα πιστεύω μου. Όντως οι άνθρωποι είναι απρόβλεπτοι αλλά η νοοτροπία και γενικώς η σκέψη και το φέρεσθαι του καθενός που έχει διαμορφώσει το χαρακτήρα του πλέον, δεν αλλάζει εύκολα. Προσωπικά είμαι μονογαμική, δεν μου αρέσει η ιδέα καν να απατήσω πχ τον μελλοντικό μου σύντροφο. Θεωρώ κανόνα το χωρίζουμε πρώτα και μετά ψαχνόμαστε. Αφού αυτή είναι η αλήθεια. Υπάρχουν άνθρωποι ανεξαρτήτου φύλου που θέλουν να έχουν μόνο ένα άτομο στη ζωή τους αν και σπάνιο. Υπάρχουν άλλοι που αλλάζουν συντρόφους σαν τα πουκάμισα. Ποια κουτάκια οπότε αφού αυτό υπάρχει στην ουσία;
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 16:24
Ααααχ.

Είσαι μικρή και δεν έχεις δοκιμαστεί σε δύσκολους λεκέδες ακόμη. Όταν θα φτάσεις 50 και θα είσαι 20 χρόνια πιστή (για μέτρα το σε μέρες), παρόλο που δεν θα έχεις μέχρι τότε τυφλωθεί, τότε έλα να μας τα πεις αυτά.
Κι εγώ μονογαμική είμαι, αλλά αυτό είναι ένας συνδυασμός φύσης (δεν βαριέμαι αυτό που μου αρέσει, κι επίσης δεν "κατακαθίζω" εύκολα) και απόφασης.

Οι άνθρωποι έχουν αρχές και μπορεί κάποιου η αρχή να είναι "πηγαίνω με πολλές, α, εγώ στο έδειξα, ήμουν ξεκάθαρος εξαρχής". Εκεί δεν μπορείς να τον ψέξεις. Μπορείς; Όλες αυτές που πέφτουν από τα σύννεφα με τα κερατώματα, κάτι δεν θέλουν να παραδεχτούν.
Όχι ότι δεν συμβαίνει, αλλά βρε παιδί μου να δεχόμαστε ότι έχουμε μέρος της ευθύνης, δεν είδαμε τα σημάδια.

Τα κουτάκια, που λες, είναι τα γνωστά (εδώ μέσα).
Χαμηλών τόνων=πχιοτικός
Υψηλών τόνων=ξεβρακωμένος του insta
Μορφωμένος πολύ και πολύπλευρα=επιδειξίας ξερόλας
Μετρίας μόρφωσης=παιδί λαϊκό κι άξιο
Γαμάτο σώμα=κερατούκλης/κλα
Μέτριο σώμα=αγαπώ τον εαυτό μου επειδή έχω εσωτερική ποιότητα
κλπ κλπ.

Δεν έχω καταλήξει αν όλα λέγονται επειδή είναι ευχολόγιο, εξορκισμός ή απλώς άγνοια ζωής. Μπορεί και τα τρία μαζί.
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 16:35
Εμ γιατί νομίζετε ότι χτυπιέμαι πως είμαι χαμηλών τόνων;; Μα για να περνιέμαι για ποιοτική α χα χα χα χα. Όχι ρε, πλάκα κάνω έτσι είμαι από την φύση μου. Μαζεμένο ον.


Καραβάν' εσύ είσαι ο Ξερόλας της παρέας;

(:

Επίσης ξέχασες (μεγάλο ατόπημα!) τους ωραίους που ρίχνουν απαραιτήτως αποκλειστικά και μόνο τις γυναίκες με πρόστυχα πειράγματα, οι οποίες βρίσκουν αυτή την συμεριφορά πολύ γοητευτική και... γλυκιά (Μπλιαχ. Μερικές Εξ μου έχουν κάνει ζημιά).
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 16:39
Υψηλών τόνων ξεβρακωμένος του Insta αχαχαχαχα και οι "καθόλου τόνων";; Εκπροσωπούν την αποθέωση της ποιότητας; Να ανασαίνουμε φλατ αν είναι έτσι, να προσέξουμε μόνο μην πάμε από ασφυξία. Είπαμε, καλή η ποιότητα αλλά και το οξυγόνο απαραίτητο.
Kαραβάν' Kαραβάν' 3.9.2019 | 16:53
Σνούπυ μου,

δεν θα περιαυτολογήσω επειδή αν μη τι άλλο είμαι μετριόφρων!! Είναι το υπερατού μου!!

Χαχαχαχα καθόλου τόνων =tone deaf (χαχαχα)

Είναι τόσο όμορφα απλή και κατανοητή η ζωή και το σύμπαν με τα δίπολα. Χαίρε χριστιανισμέ αλήτη, πόσα μας έμαθες για να υποφέρουμε τα δεσμά μας αγγόγυστα. Μέχρι να σκάσει ο υπερκαινοφανής αστέρας βέβαια... :)
avatar Pain again 3.9.2019 | 16:11
Εμένα δεν θα με πείραζε. Αμα έτσι ήταν ανέκαθεν το στυλ της.Αν το κάνει το τελευταίο διάστημα, θα ήταν ύποπτο.
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 16:23
Δε θα σε πείραζε? Αλήθεια λες? Να τη βλεπουν οι φιλοι σου και οι φιλοι της με μαγιό σαν τσιτσιδη? Γιατι τα μικροσκοπικά μαγιό είπαμε ειναι σαν να μην τα φοράς. Δεν κρύβουν κατι.
Θα σου άρεσε επομενως τέτοια υπερεκθεση?
Αν ναι, εδω έχουμε αλλο θεμα. Το εγω νιωθω "σουπερ" και "θεός" γιατι κυκλοφορώ αυτην.
Νιώθεις up απο το ξεβρακωμα της σε κοινο πληθος.
Μιλάω γενικά. Απλα εθεσες εναν προβληματισμό.
avatar Pain again 3.9.2019 | 16:43
Μπα ούτε σούπερ ούτε θεός .Απλά είναι οκ απ την στιγμή που έτσι την γνώρισα. Δεν βρίσκω κάποιο πρόβλημα. Προφανώς η κοπέλα και πριν από αυτόν έτσι έκανε.Οπότε δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα; όπως είπα άμα άρχισε να το κάνει ξαφνικά εκεί είναι διαφορετική ιστορία.
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 18:08
Οκ
avatar
Ανώνυμος/η 3.9.2019 | 18:21
Θα συμφωνήσω μαζί σου!Τα καλύψου αφού σε βλέπει κόσμος είναι περιττά και χαζά,αν δε του αρεσε εξ'αρχης δεν θα τα έφτιαχνε μαζί της.Και οι άντρες είναι σφιχτές αλλά δεν βλέπω καμιά κοπέλα να παραπονιέται.
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 16:58
παιδιά ολοι είχατε εύστοχες απαντήσεις ................... μια κι μια ο καθένας μπράβο o καθένας από εσάς είπε την προσωπική του γνώμη............ κι η αλήθεια βρίσκετε κάπου στο ενδιάμεσο :):):):):)
Snoopy Snoopy 3.9.2019 | 17:33
Τι λες καλέ που βρίσκεται στο "ενδιάμεσο". Είναι ακριβώς όπως τα είπα εγώ.
Σνουπακο χαμήλωσε σε παρακαλώ πολύ τους τόνους σου νεαρά!
Snoopy Snoopy 4.9.2019 | 14:55
χα χα χα χα χα Ανία άσε με ρε παιδί μου να πω τα δικά μου, θα σκάσω αν δεν το κάνω.

(:

Eliza δεν είσαι Μοναχικό Παιδί, Βρούτος είσαι σαν την Ανία που με καταπιέζει.Είσαι Φλώρα αν δεν μαλώνεις ποτέ με κανέναν να ξέρεις. Πάρε αμέσως θέση!

(:
(:
(:
monaxiko paidi monaxiko paidi 4.9.2019 | 15:12
χαχαχαχα αν σε αρέσει έτσι να το βλέπεις οκ :P:P:P:P:P:P
Καλά Σνουπάκο, γινε "υψηλών τονων" να μαγαρίσεις την ποιότητά σου!!¡¡¡¡!!!!!!!!! Μετα φταίω εγώ...
monaxiko paidi monaxiko paidi 3.9.2019 | 20:20
οκ παιδιά παω πάσο δε μαλώνω με κανέναν .............
Εγώ να ρωτήσω κάτι ;;
Όταν τη βλέπουν στην παραλία δεν σε πειράζει ;; Που φαντάζομαι θα είναι πολλοί περισσότεροι αυτοί που θα τη δουν από κοντά. Παρα από Ίντερνετ. Δηλαδή σε πειράζει να τη βλέπουν στο Ίντερνετ αλλά δεν σε πειράζει που θα την δουν πολλοί περισσότεροι από κοντά. Τι να πω... πάντως αφού λες ότι γενικά ανεβάζει και φαγητά και τοπία δε μου φαίνεται ύποπτη. Ίσως απλά να είναι ο χαρακτήρας της. Εσυ την ξέρεις καλύτερα. Αν την γνώρισες έτσι και σου άρεσε αυτό και για αυτόν τον λόγο την επέλεξες. Τότε μην παραπονιέσαι τώρα ..
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή