Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
27.7.2019 | 14:27

'Αξιότιμη οικογένεια τάδε ταδοπουλου'

Μας ήρθε προσκλητήριο για ένα γάμο που θα γίνει τον Αύγουστο. Παντρεύονται δύο φίλοι μας. Έξω από το προσκλητήριο έγραφε 'αξιότιμη οικογένεια τάδε ταδοπουλου', το όνομα του άνδρα μου δηλαδή. Συγνώμη αλλά νόμιζα ότι όταν δύο άνθρωποι κάνουν οικογένεια η οικογένεια είναι και των δύο. Το βρήκα και σεξιστικό και υποτιμητικό για εμένα. Δεν πρόκειται να πάω. Ο άνδρας μου λέει ότι θα παρεξηγηθουν. Να παρεξηγηθουν. Ούτε που με νοιάζει.
95 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
caravan caravan 27.7.2019 | 14:46
Είναι θέμα παράδοσης (σεξιστικής, ναι), έτσι κάνου όλοι δυστυχώς.

Να θυμίσω ότι το άνοιγμα οικογενειακής μερίδας στον δήμο διαμονής (και εκλέγειν) την ανοίγει ο άντρας. Αυτό υποτίθεται έχει μια εξήγηση ώστε να εντάσσονται αυτομάτως τα αναγνωρισμένα τέκνα του, ωστόσο ακολουθούν μοιραία κι όλα τα έγγραφα, τυπολογίες κλπ
caravan caravan 27.7.2019 | 14:49
Επίσης σε γάμους που γίνονται Ιούλιο-Αύγουστο (σε αστιξό περιβάλλον) ΔΕΝ πηγαίνουμε έτσι κι αλλιώς.
Δεν μας σέβονται.
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 27.7.2019 | 14:51
Είναι όντως μια σεξιστικη συνήθεια απέναντι στην οποία πρέπει με κάποιον τρόπο να αντιδραμε, όπως και σε κάθε τι σεξιστικό. Το να μην πάει στον γάμο είναι η ελάχιστη αντίδραση που μπορεί να έχει
avatar Ελπιδακι 27.7.2019 | 15:10
Γιατι ρε Καραβαν που σε διαβαζω με προσοχή,γιατι ολα ειναι σεξισμος;Το κακο καιψτο υποτιμητικό που ειναι;Δηλαδή αν ειναι μια μητερα μονογονεικη οικογένεια και εχει μια ενηλικη κορη και ζουνε μαζι και στειλουν ενα προσκλητήριο μόνο στο όνομα της μητέρας ,και τους καλουν μαυτο το τροπο σαν οικογένεια,προσβάλλουν την κορη σαν προσωπικοτητα;Μα ρε παιδια την τριχα τριχιά;Ειμαι σιγουρη οτι δε,προκειται για υποτίμηση προς τη κοπέλα,απροσεξια ή πρωτόκολλο ισως προσκλησης ανα σπιτι,γιατι δηλαδη ολα σεξισμος.Ηρεμηστε λιγακι.Ειμαι γυναικα και με τρομαζετε δηλαδη...
caravan caravan 27.7.2019 | 16:43
Δεν είναι όλα σεξισμός, με παρεξηγείς. Δεν ανήκω στη χορεία "καλιά πατριαρχία για όλα φταις και για την κλιματική αλλαγή ακόμα".

Είπα δεν μας σέβονται επειδή κάνουν γάμο μέσα στον καύσωνα προκειμένου να κεβρακωθούν, να μας δείξουν τα βυζιά τους. Απόδειξη ότι κανένας άντρας δεν κόβεται πότε θα παντρευτεί, οι γυναίκες αποφασίζουν, κι αφού αποφασίζουν να με ταλαιπωρήσουν μες τη ζέστη για να το παίξουν σέξυ γκομενάρες (τη μέρα του γάμου τους!) ας φάνε σκατά να μείνουν μόνες τους με τις όμοιές τους, εγώ δεν πάω. Άλλωστε τα καλοκαιρινά ΣΚ είναι για μπάνια. Σιγά μη τα χάσω για το κάθε κνώδαλο. Ειμαι σαφής.

Και τώρα που έχασα την κονκάρδα των "κακή πατριαρχία", να ερθω στο παράδειγμά σπυ με τη μονογονείκη. Σαφώς και θα είναι στο όνομα της μητέρας και θα περιλαμβάνει την κόρη.
Βέβαια το ότι η *ανύπανδρη* κόρη μπαίνει μαζί με τους γονείς, είνσι ένα θέμα. Αλλά τεσπα...
avatar Ελπιδακι 27.7.2019 | 17:14
Καραβαν ευχαριστώ γιατι παντα απαντας με καίριο και σαφη τρόπο.Θελω να πιστευω οτι απλα κουβαλαμε συνδρομα λογω της καταπιεσης που ειχαν υποστει προγενεστερες γενιές γυναικων και ετεροχρονισμένα αντιδραμε για την τιμη των οπλων.Φυσικα και υπαρχουν πραγματικά σεξιστικές και εν γένει υποτιμητικες συμπεριφορες προς τις γυναίκες,οπως και προς τους αντρες,του γκει,τους μαυρους,τους ανθρωπους με κινητικές δυσκολίες κτλ αλλα αν ισοπεδώνουμε καθε συμπεριφορά και την ονομαζουμε αρνητικα "σεξιστική" ,"ρατσιστικη" κινδυνευουμε οι πραγματικα προσβλητικες και σεξιστικες και ρατσιστικες συμπεριφορες να περνανε στο ντουκου.
Σεξισμος ειναι κοριτσι μου (το επαναλαμβάνω)να γραφανε : "Φερε και τη γυναικα σου αν θες" Αυτο θα ήταν ακρως υποτιμητικό και προσβλητικό.Ολο το αλλο που περιγραφεις ,ειναι αποκύημα της φαντασιας σου που σε βολευει να το λες σεξισμό.Μη φερεσαι σαν κακομαθημενη και ζητα συγγνώμη και απο τον αντρα σου για την αναστάτωση ,και πηγαινε στον γαμο.
Α!Αγαπη;
ΣΤΑΜΑΤΆ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ Α 'ΜΠΑ.
Ξεκινα να διαβαζεις Καραβαν,και εγω...βελτιωθηκα διαβαζοντας σχολια της Τουλάχιστον το παλευω.
avatar jimpenteli 13.8.2019 | 18:54
Πολύ εξαιρετική η Επισήμανση....Αυτή η ψύχωση που όλα κρύβουν υποτίμηση και σεξισμό έχει φτάσει σε επίπεδα πραγματικής ψύχωσης...όλα είναι θέμα Παιδείας και απλά οι αφορισμοί δεν βοηθούν Τίποτα και Κανέναν...
avatar Intefixoulis 27.7.2019 | 18:06
Δεν ισχυει αυτο.Ο αντρας μου μετεφερε τα εκλογικα του δικαιωματα στην περιοχη μου οπου και εχω την οικογενειακη μου μεριδα.
lacerta lacerta 27.7.2019 | 18:12
Εν έτει 2019 όλα φαίνονται σεξιστικά. (έκανα και ρίμα)

Αυτού του είδους η πολιτική ορθότητα περιορίζει τόσο την ελευθερία σας που καταλήγεται να αναλύεται με μανία λεξούλες ψάχνοντας συνεχώς για ψήγματα.

Αν τόσο θέλετε να αλλάξετε τον κόσμο, υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες αλλαγές που πρέπει να επιτευχθούν. Καλό κουράγιο! :)
caravan caravan 27.7.2019 | 18:15
Δεν λέω για μεταδημοτεύσεις κλπ. Λέω οτι η οικογενειακή μερίδα έχει επί κεφαλής τον άνδρα της οικογενείας.
Εκτός αν έχετε κάνει σύμφωνο, που δεν γνωρίζω τι ισχύει σε τρ´τοια περίπτωση (δύο ξέχωρες μερίδες ίσως;).
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 27.7.2019 | 14:49
Ούτε εγώ θα πήγαινα στην θέση σου. Καλά κάνεις και δεν πας. Άσε τον άνδρα σου να λέει.
Mακεδόνας Mακεδόνας 27.7.2019 | 14:54
Δεν θα διαφωνήσω ότι είναι σεξιστικό στοιχείο, αλλά λυπάμαι που οι ανθρώπινες σχέσεις στηρίζονται πια σε τέτοιες μλκιες. Σαν άνθρωποι σε σέβονται, σε αγαπάνε, περνάτε καλά στην παρέα; Σε αυτή την περίπτωση αξίζει να πας στην πιο χαρούμενη στιγμή της ζωής τους και να αφήσεις στην άκρη κάτι που προφανώς δεν έγραψαν εσκεμμένα με σκοπό να σε μειώσουν ως γυναίκα.

*ΕΛΕΟΣ
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 27.7.2019 | 15:12
Εγώ θα διαφωνήσω. Είναι ένδειξη ασεβείας απέναντι της το να μην την αναφέρουν καν στο προσκλητήριο με το οποίο υποτίθεται πως προσκαλούν την οικογένεια της. Η ουρά του άνδρα της είναι;
avatar rudi 27.7.2019 | 15:31
Αν και κατι τετοια σεξιστικα ενστικτωδως τα προσεχω παντα, ωστοσο ειναι βλακωδες να διαλυθει η σχεση απο αυτη την προσκληση αλιμονο
Ο σκοπος τους δεν ηταν να προσβαλλουν την εξ.
avatar jimpenteli 13.8.2019 | 18:55
Ταυτίζομαι Απόλυτα
Artyom Artyom 27.7.2019 | 15:11
Ευτυχώς που είναι καλοκαίρι και κάνουμε τα μπάνια μας και πίνουμε τις κοκτειλαρες μας ειδάλλως με αυτά που διαβάζουμε δεν θα είχαμε αντέξει.
Ψιτ μπάρμαν ,πιάσε ένα από τα σκληρά.Ενα aperol !
avatar Ελπιδακι 27.7.2019 | 15:16
Χαχαχαχα.Χαχαχαχα τι πίνεις να με κερασεις ; χαχα δε λεω να κερασω,ειμαι υπερ του "σεξισμου" του κερασματος ?
Artyom Artyom 27.7.2019 | 16:21
Για να δω τι εχουμε ..
Εχουμε μπύρες ...μπύρες ...πολλές δροσερές μπύρες ,κοκτέι για ολα τα γουστα.Και το αγαπημενο aperol που το λατρευει και ο Μπομπ οπως ομολογησε δημοσια στο παρελθον.
pppp pppp 31.7.2019 | 21:41
το απερολ αν εχεις να πιεις καιρό είναι σκληρό.Συγκριτικά ολα αυτά.Σαν τα κοκτειλ δεν εχει.Και να ταν μονο αυτά που ακούμε,αυτά είναι πεταλουδίτσες αλλα είναι τα κουλα κ αυτά που λέγονται και αυτα που γίνονται επίσης( συδνδιαστικά με αυτά που λέγονται εκει καμός).Τα αυτάκια τα μυαλουδακια ετσετερα
avatar Μαρία604 27.7.2019 | 15:30
Παιδιά έχετε δίκιο αλλά ξέρω πολλές περιπτώσεις όπου ο αποστολέας δεν θυμόταν το επώνυμο ή δεν ήταν σίγουρος πώς γράφεται... Παίζει και αυτό πολλές φορές οπότε γράφουν μόνο το "σίγουρο" επώνυμο... Ανθρώπινο είναι.
Springhunter Springhunter 27.7.2019 | 15:36
Άμα η εκκολαπτόμενη φεμινίστρια θέλει να παρεξηγηθεί βρίσκει αφορμή και από το ότι υπάρχουν 3 γένη στη γραμματική και όχι 1, μόνο θηλυκό. Η ήλιος, η πλανήτης, η γαλαξίας.
avatar Πενθεσίλεια 27.7.2019 | 15:38
Κουραστική εξομολόγηση με μεγαλη δόση υπερβολής.
Ζήτα και δεύτερο προσκλητήριο στο όνομα σου και απείλησε τους ότι διαφορετικά δε θα πας γιατί θίχτηκε το φεμινιστικό σου.

Αυτά είναι άμα δε έχεις κάτι σοβαρό να ασχοληθείς, τρώγεσαι με τα ρούχα σου...
avatar Ελπιδακι 27.7.2019 | 16:32
Πενθεσιλεια συμφωνω τοσο πολυ!Κουραστηκα και που διαβασα την εξομολόγηση!
avatar Ελπιδακι 27.7.2019 | 18:35
Καποτε τη δεκαετια του 90' χρησιμοποιούσαμε σαν καραμελα μέχρι το 2000-τελη τη λεξη : "ρατσισμος".Ωσπου ξεφουσκωσε σαν σαμπρελα η αλογιστη χρήση της και ορθώς.
Σημερα ,ειδικα στην Ελλαδα,εχουμε το "σεξισμος".
Σεξιστικο να παιζουν με κουκλες τα κοριτσια.
Σεξιστικο να κλωτσανε μπαλα τα αγορια.
Σεξιστικό να ρωτας μια κοπέλα αν της αρεσουν τα κραγιον.
Σεξιστικο να υποθετεις οτι ένας αντρας ξερει απο υδραυλικα.
Σεξιστικο να μη θες να κανεις γυμνισμο ή να νιωθεις αβολα απεναντι στο τοπλες
Σεξιστικο να λες ομορφη μια γυναικα
Σεξιστικο να ρωτας τι δουλειά κάνει ενας αντρας.
Σεξιστικο να λες σε ενα κοριτσάκι οτι του πανε τα ρωζ
Σεξιστικο το να λες οι αντρες (πιθανον) να αντιλαμβάνονται το συστημα 4-4-2 στο ποδοσφαιρο καλυτερα απο μια γυναικα.
Σεξιστικο να λες οτι οι γυναικες είναι πιο τρυφερες με τα μωρα τους
Σεξιστικο αν ρωτησεις μια κοπέλα πως φτιαχνει τη μπεσαμελ
Σεξιστικο αν πεις σε εναν αντρα ,που μπορεις να βρεις καλες ζαντες για το αμαξι
Σεξιστικο να κανεις ενα κοπλιμέντο ακομη και σαν γυναικα σε μια αλλη γυναικα πχ γ τα ματια της.
Σεξιστικο να δεις εναν γυμνασμενο και να ρωτησεις αν γυμναζεται.....
Τι δεν ειναι σεξιστικο βρε πουλακια μου;
Φοβουνται (ειδικα οι αντρες) οι άνθρωποι να μιλησουνε...
Εγω δεν εχω παιδια,και συνανταω μια εγκυο φιλη,είναι σεξιστικο να τη ρωτησω ,ποιες πανες να της αγορασω οταν με το καλο γεννησει;Υπονοω δηλαδή οτι αυτη είναι," δουλα" και θα αλλαζει αυτη το παιδι; ....Δε νομιζετε οτι η καθημερινότητα δε βγαινει ετσι;
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 27.7.2019 | 18:43
Απ' όσα παραδείγματα φέρνεις σε αυτό το σχόλιο, κατά την γνώμη μου τίποτα δεν είναι σεξιστικό. Το τελευταίο μόνο θα μπορούσε υπό συνθήκες να είναι, αν για παράδειγμα ήταν μαζί με τον πατέρα του παιδιού της και εσύ ρωτούσες μόνο εκείνη τι πάνες να ΤΗΣ αγοράσεις, ενώ ήταν και οι δύο μαζί. Από μόνη της η ερώτηση όχι.
troufaki troufaki 27.7.2019 | 15:52
Κι αν θες να φουντωσω κι άλλο το ψευτοφεμινιστικό σου παραλήρημα, να σου υπενθυμίσω ότι κι εσύ παντρεύτηκες, δλδ έθεσες τον εαυτό σου υπό τον άντρα σου.

Και να θυμίσω ότι όσοι ψάχνουν φαντάσματα πάντα θα βρίσκουν. Περαστικά σας.
avatar jimpenteli 13.8.2019 | 18:56
Υπόκλιση στο σχόλιο!!!!!!!!!
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 15:57
Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Τους γνωρίζουμε τους ανθρώπους αν είναι φίλοι μας και ξέρουμε πως λειτουργούν και αν είχαν σκοπό να μας θίξουν (παρόλο που αν είναι φίλοι, θα ήταν περίεργο το τελευταίο). Προσωπικά θα πήγαινα, αλλά δεν θα το άφηνα να περάσει στο ντούκου. Έστω ένα μήνυμα τύπου: "Ελπίζω να εννοείτε κι εμένα, και ας μην είδα το όνομά μου πουθενά". Το έχω κάνει. Το αποτέλεσμα ήταν δυο χρόνια αργότερα στο κάλεσμα για τα βαφτίσια να στέκει φαρδιά πλατιά και το όνομά μου στο κάλεσμα. Φίλοι και άνθρωποι δικοί μου όμως, γράφουν το όνομά μου πάντα.

Να προσθέσω ότι συμβαίνει και σε άντρες. Έχει πάει ξάδερφος δικός μου στο πατρικό του για διακοπές και ήρθε κάλεσμα από πρώτο ξάδερφό του στο όνομα του πατέρα του "αξιότιμη οικογένεια τάδε" και ο ξάδερφός μου αρνήθηκε να πάει. Όλοι του λέγανε ότι εννοούσε και τον ίδιο, αλλά αυτός είπε ότι αυτά που εννοούμε τα λέμε ή τα γράφουμε και δεν βάζουμε τον κόσμο στην διαδικασία να αναρωτιέται. Κι εγώ επίσης έχω την απορία, αν όντως το κάλεσμα απευθυνόταν μόνο στους γονείς, από που θα το καταλάβαινε;; Μερικοί κάνουν πολύ κλειστό γάμο, σκεφτείτε να πήγαινε ακάλεστος.

Θεωρώ ότι θέλει και λίγο ενσυναίσθηση μια τέτοια διαδικασία, πέρα από συνήθειες και παράδοση. Δεν θα έστελνα η ίδια ποτέ κάλεσμα που να δείχνει ότι δεν ξέρω σε ποιόν απευθύνομαι. Σίγουρα πάντα πρέπει να αναφέρονται όλα τα ονόματα, εκτός από τα ανήλικα μέλη μιας οικογένειας (σε ειδικές περιπτώσεις, ΚΑΙ αυτά. Όταν υπάρχει για παράδειγμα μια ιδαίτερη σχέση). Όλα τα άλλα για μένα είναι άρπα κόλλα και δείχνουν ασέβεια και "άντε να τελειώνουμε και με αυτό". Γάμος είναι, δεν είναι πρόσκληση για σουβλάκια.

Ελπίδα θα ήθελα να επαναλάβω ότι βρίσκω εξοργιστική την νοοτροπία της κρυφής απειλής σε κάθε αντίρρηση που φέρνει κάποιος. "Ας τον/την να πάει μόνος/μόνη, αν είναι έξυπνος/έξυπνη θα περάσει καλύτερα". Αυτές δεν είναι σχέσεις αλλά τριτοκοσμικές καταστάσεις της συμφοράς. Αν ήμουν με άντρα που έδειχνε έστω και την παραμικρή τάση να με "απειλεί" με τέτοιου είδους συμπεριφορές σε κάθε μας διαφωνία, πολύ απλά δεν θα ήταν άντρας μου. Απαιτώ σοβαρότητα και αίσθηση ευθύνης, καλές οι παιδικές χαρές και τα Λούνα Παρκ αλλά όχι για τέτοιες ώρες.
avatar Ελπιδακι 27.7.2019 | 16:30
Ακου να δεις ,εστειλαν ενα ##€&#€€προσκλητηριο οι άνθρωποι και τους εχετε περάσει γενεές δεκατέσσερις!Θελει ο άντρας της να πάει να χαρει να διασκεδασει εχει την βασιλομητωρ απο διπλα με την μυτη στο ταβανι" Εγω δεν εκαλεσθην και ετσι δε θα προσελθω" .Σε παρακαλώ !Σας παρακαλώ ΣΥΝΈΛΘΕΤΕ.Το παμε αλλιως;
Γίνεται ενα παιδικοί παρτυ και στέλνει η μια μαμα στην αλλη προσκληση : "Καλω το γιαννακη και την ...οικογενεια του" χωρις να κανει αναφορα σε μαμα και μπαμπά,τα ιδια θα λεγατε;Οτι τους βαζει σε δευτερους ρολους;
Κοιταξτε να δείτε,οτι φτασαμε στο σημειο ολα να τα ονομαζουμε στην Ψωροκώσταινα "σεξισμο" δειχνει την επαρχιωτικη επαρση και κακομαθημενη νοοτροπια μας.Και να τελειώνουμε :
Σεξισμος είναι να ελεγε το προσκλητηριο: Καλουμε τον κυριο ταδε και αν θελει ας φερει και τη συζυγο του" αυτο θα ηταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .Το αλλο ηταν απλά ενα απο τα χιλιάδες οικογενειακα προσκλητηρια που λαμβάνουν απο την Ουαλια μεχρι το πιο ακριτικο χωριο της Ελλαδας!Κυριες μου; Γελοιοποίητε συνεχως την εννοια του σεξισμου.ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΗΤΕ!
Υστερόγραφο: Οτι γραφει η Α Μπα δε σημαίνει οτι ειναι και σωστο...αντε γιατι θα μας παλαβωσετε
Αριάδνηκ Αριάδνηκ 27.7.2019 | 16:43
Προσωπικά συχνά αναρωτιέμαι άνθρωποι σαν εσένα τι ονομάζουν γενικά σεξισμο. Έχω διαβάσει τόσα σχόλια σου, το ένα δεν είναι σεξιστικό, το άλλο δεν είναι, το παραλλο ούτε και αυτό.

Δεν ξέρω αν εσύ κοντεύεις να παλαβωσεις με αυτά που διαβάζεις, εγώ πάντως με την ορθογραφία και το συντακτικό σου είμαι στα πρόθυρα. Είναι τόσο ωραία γλώσσα η ελληνική. Κρίμα είναι να υφίσταται τέτοια κακοποίηση.
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 16:46
Κακώς αναφέρθηκα στο σχόλιό σου, δεν συνεννούμαστε. Αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά από μια πρόσκληση σε παιδάκι δεν μπορούμε να συζητάμε. Θα σε παρακαλέσω μόνο αυτά τα "συμμαζευτείτε",να μην τα λες σ' εμένα με ενοχλούν. Όσο για την Α Μπα, είναι γελοίο αυτό το σχόλιο γιατί είμαι 49 χρονών και κουβαλάω τις ιδέες μου εδώ και δεκαετίες σε αυτόν τον κόσμο, πορεύομαι μια χαρά και πολλές φορές από τα είκοσί μου χρόνια έχω συγκρουστεί με παντός τύπου Φεμινίστριες. Πραγματικά εντελώς άστοχη η παρατήρηση και το μόνο που δεν είδα είναι να παίρνεις θέση πάνω σε αυτό που σχολίασα.
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 16:47
Επίσης όσες γενιές θέλουμε θα περάσουμε οποιαδήποτε Εξομολόγηση.
Springhunter Springhunter 27.7.2019 | 16:51
Τι ξεστομισες άπιστη αναγνώστρια της Lifo??? Δεν είναι ολοσωστα και αλάθητα αυτά που γράφει η Α μπα; Τι λες τωρα;;; Τρικυμία εντός μου!! Αυτός ο ογκόλιθος της κριτικής σκεψης και της επικουρειας, θα έλεγα, φιλοσοφίας;;
caravan caravan 27.7.2019 | 16:57
Είναι γνωστό οπτι εγώ με την Αμπα είμαι μαλωμένη. Και μάλιστα, εκείνη τσατίστηκε όχι εγώ. :)
Springhunter Springhunter 27.7.2019 | 20:20
Ελπιδακι, στις λέξεις που είναι πάρα πολύ της μόδας, εκτός από τον ρατσισμό και το σεξισμό, βάλε και το μπουλινγκ!
Το μπουλινγκ που το ανακάλυψαν τώρα και υπάρχει από την εποχή του Τυραννοσαυρου Ρεξ.
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 17:03
Μερικές φορές μπαίνω στο Site της Α Μπα, άλλες φορές με βρίσκει σύμφωνη και άλλες όχι. Αρνούμαι να δω την σύγχρονη γυναίκα σαν θύμα της Πατριαρχίας, το πήραμε σκοινί κορδόνι και όποιον πάρει ο χάρος. Επίσης εκπλήσσομαι δυσάρεστα όταν γράφει κάτι αυτονόητο και ακολουθούνε επιφωνήματα θαυμασμού. Είναι οι στιγμές που νιώθω αρκετά ξένη με αυτο που γίνεται εκεί, γιατί πρόκειται για πράγματα που τα έχω σκεφτεί από τα 12. Όμως υπάρχουν και γυναίκες που βοηθιούνται οπότε πρέπει να το υπολογίσουμε και αυτό.
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 17:04
Καρβάν' αυτό με τον Αύγουστο και τους γάμους, με έχει κάνει κατά καιρούς να αλλάζω τον μήνα που θα επισκεφτώ το χωριό μου.

(:
caravan caravan 27.7.2019 | 17:10
Όπως είχα κι εγώ η αναιδέστατη πει "υπήρχε εκδοτικό κενό". Που ήταν αιτία πολέμου.

Όμως όντως υπάρχει εκδοτικό κενό κι επαγγελματικά πρέπει επομένως να υφίσταται ενιαία γραμμή συη δουλειά της, δεν μπορεί άλλα να λέει εδώ, άλλα να λέει εκεί. Πρέπει να έχει ένα κόνσεπτ από πίσω από τη δουλειά, αλλιώς μοιάζει καφενείο.

Κι επειδή ακριβώς δεν πρέπει να μοιάζει καφενείο (ώστε να έχει λόγο ύπαρξης, καφενειοα υπάρχουν ηδη ένα σωρό, να εδώ που γράφουμε καλή ώρα) οφείλει να μαζέψει συγκρκριμένο προφίλ μελών, να μην είναι αποψάρες αλλά πιστοί μιας θρησκείας: με τυπικό, ιερείς, αρχιερέα, αμοιβές και ποινές.

So simple.
caravan caravan 27.7.2019 | 17:16
Στο χωριό βέβαια έχει υποτίθεται δροσιά, οπότε δίνω ένα ελαφρυντικό, ιδιαίτερα αν η πρόσκληση περιλαμβάνει κάποια φιλοφρόνηση προσφοράς φιλοξενίας, διευκόλυνσης κλπ.
Αλλά για προτάσεις ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ήμαρτον!
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 17:23
Καλέ ποιό ελαφρυντικό, όταν σου λέει στις ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ ΝΤΑΛΑ ΗΛΙΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ;; Όπου ο Προφήτης ένα εκκλησάκι στην κορυφή του βουνού με ούτε ένα δεντράκι στα πέριξ;; Εγώ απορώ και με τους ίδιους να πω την αλήθεια, πως αντέχουν με κοστούμια και νυφικά σε τέτοιες θερμοκρασίες; Δεν ξέρω, δεν τον αντέχω τον ήλιο και γεμίζω και Φακίδες σε χρόνο ντεντέ.
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 17:27
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα ακριβώς ποιά ήταν η διαφωνία σας (;).


Καλά, αυτό που σου λένε διαβάζεις Α Μπα, και δεν φαντάζονται ότι τα έμαθες από την Μπωβουάρ (ό,τι κρατήσαμε, ό,τι μάθαμε) και από χίλιες άλλες πηγές, με κουφαίνει. Πριν την Α Μπα το χάος, βολοδέρναμε και δεν ξέραμε που πάμε. Ούτε κρίση δική μας έχουμε και είχαμε ύτε τίποτα. Δεν ξέρω πόσο χρονών είναι η γυναίκα, αλλά κομμάτι αδύνατο να μας έδειξε εκείνη τον δρόμο.
caravan caravan 27.7.2019 | 17:30
Επομένως εμπάργκο, στα λόγια μου έρχεσαι!

(Αντέχουν επειδή πιστεύουν ότι δεν θα έχουν ποτέ ξανά στη ζωή τους την ευκαιρία να νιώσουν πρωταγωνιστές σε παράσταση τέτοιου γκλάμουρ. Αυτό λέω: τη δική τους ματαιοδοξία γιατί να την πληρώσω εγώ;;; Παρόμοια αντίδραση έχω στον πολύ ηλιο, καντήλες, φαγούρα, κοκκινίλα...)
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 17:37
Α μάλιστα, κατάλαβα.


(Ναι ρε, δεν έχουν τον Θεό τους.Νομίζω πρέπει να παντρευτώ άλλη μια για να δούνε πως γίνεται σωστά).

(:
(:
(:
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 17:41
Χαιρετώ, πάω να μαζέψω τις εξωτερικές δουλειές μου γιατί έρχεται καταιγίδα. Καύσωνας και βροχές, καλωσορίσατε στην τροπική ζώνη της Ευρώπης.

(:
caravan caravan 27.7.2019 | 17:41
Καλέ τα μισά μέλη κο εκεί το Δεύτερο Φύλο δεν το έχουν διαβάσει! Ούτε τη Γυναίκα Ευνούχο, κείμενα κλαςικά δηλαδη πειν τη γέννηση της Λένας (μιξρότερή μας είναι). Και παρόλο που -να της το αναγνωρίσουμε αυτό, θέλω να είμαι ακριβοδίκαιη- το κοινό της είναι μορφωμένο και διαβαστερό.

Πάντως δεν φταίει η Λένα, την οποία εκτιμώ σε αρκετά σημεία της σκέψης της, η όλη ιστορία με τον οιστρογονιασμό της στγ´λης ξεκίνησε με την ΕΓ, που το'δε influencer, με σπερματική ιδέα αυτοπ δω το κείμενο που είχε στείλει παλιά στη lifo στο You send it.
Όλα μπορεί να τα κρύψει κανείς αλλά κάθε μεταμφίεση είναι μια αυτοπροσωπογραφία.

https://m.lifo.gr/lifoland/you-send-it/51225

Της απάντησε κι ένας άντρας κι είπαν όλοι μαζί στη σύνταξη "δω έχει ψωμί" και ta dah! Αμ έπος αμ' έργον! Πατριαρχία κακιά.

https://m.lifo.gr/lifoland/you-send-it/59206




caravan caravan 27.7.2019 | 17:44
Καλό μάζεμα!

Θα ρίξω κι εγώ καμμιά βουτιά ακόμη σε λίγο.
Snoopy Snoopy 27.7.2019 | 16:14
Επίσης πολλοί άντρες είναι πολύ large σε τέτοια ζητήματα, απλά και μόνο επειδή δεν πρόκειται για τον εαυτό τους. Ο ξάδερφός μου αποτελεί εξαίρεση, γιατί αρνήθηκε να πάει αφού δεν είδε το όνομά του, έδειξε όμως και κατανόηση όταν αργότερα η γυναίκα του στράβωσε επειδή σε ένα άλλο κάλεσμα δεν αναφερόταν η ίδια αλλά μόνο το όνομά του και "οικογένεια".

Το ίδιο συμβαίνει και με το περιβόητο ζήτημα με το επίθετο όταν παντρευόμαστε. Κάποτε ήμασταν μια μεγάλη παρέα και συζητούσαμε, οι άντρες λέγανε τα γνωστά, ότι το κοινό επίθετο είναι για ευκολία κ.λ.π.. και ότι δεν έχει να κάνει με την υποτίμηση της γυναίκας και ότι υπερβάλλουμε απείρως. Ρώτησα ευθεώς έναν άντρα που ήταν εκεί με την γυναίκα του και επέμενε περισσότερο από όλους, αν ο ίδιος χάρην αυτής της ευκολίας θα έπαιρνε το επίθετο της γυναίκας του. Αμέσως χαμογέλασε ειρωνικά και με ρώτησε αν τον κόβω για μ@λάκα(!!!!!!!!!!!!!!!!). Τον ρώτησα (ενώ η γυναίκα του είχε πάθει ένα ψιλοσόκ) αν κόβει καμία απο εμάς τις γυναίκες για μ@λάκα, και η συζήτηση σταμάτησε εκεί χωρίς να πάρω απάντηση.
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή