Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
6.7.2019 | 12:47

Άντρες θέλω τη γνώμη σας

Ο σύντροφός μου όταν κάνουμε έρωτα είναι μόνο από κάτω. Βαριέται; Είναι εγωιστής; Τι παίζει; Εγώ θέλω κι άλλα πράγματα γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο δυσκολεύομαι να ικανοποιηθω. Κάνουμε συχνά έρωτα και είναι κάτι που το αναζητά, αλλά γιατί δεν ενεργοποιήται λίγο πιο έντονα;;;;;;; Ντρέπομαι να του το αναφέρω.
Πείτε μου αν είχατε τέτοια συμπεριφορά κάποια στιγμή στη ζωή σας και τι σας οδηγούσε σε αυτό.
Να επισημάνω ότι είναι αρκετά σοβαρή σχέση, δηλαδή δε βρισκόμαστε μόνο να σεξ, είμαστε αρκετό καιρό μαζί και περνάμε ωραία. Και οι δύο.


Υγ. Παίζει ρόλο ότι έχει κοιλιά;;;;;

Τα έχω σκεφτεί όλα και θα ήθελα βοήθεια.
84 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Μετάφραση :

"Ο-ας τον πούμε - Τάκης δεν κάνει σεξ μαζί μου πάρα μόνο τ' ανάσκελα και εμένα να έχω αναλάβει όλη την εργολαβία. Θέλω να δοκιμάσουμε κι άλλες στάσεις αλλά αντί να το συζητήσω/διεκδικήσω από αυτόν θα ρωτήσω εσάς που δεν σας ξέρω και παίζει να μην έχετε καμία σχέση με την λογική του Τάκη επειδή είστε ΑΝΤΡΕΣ. Οπότε πείτε μου αν υπήρξε περίοδος που θέλατε μόνο αυτήν την στάση με κάποια και γιατί. Σ' αυτό το σημείο να πω ότι δεν κάνουμε μόνο σεξ, αλλά κάνουμε κι άλλα, δεν με κρύβει κτλ ΑΡΑ έχουμε σοβαρή σχέση. Οπότε τυχαίοι ΑΝΤΡΕΣ αναγνώστες ερμήνευστε μου την συμπεριφορά ενός αγνώστου σας που εγώ τον συναναστρεφομαι και δεν τολμάω να το συζητήσω στην σοβαρή μου σχέση μαζί του για να βγάλω άκρη."

Όχι;
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 15:01
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :-D
Κορυφαίοοοοο
Ευχαριστώ Εμιλυ :)

Μελωδία, τι σχέση έχει το να είσαι ντροπαλός με τον τρόπο σκέψης της; Την υποτιμάει, υποτιμάει τον σύντροφό της και απευθύνεται με λάθος κριτήρια. Για μένα χωλαίνει ο τρόπος σκέψης της σε πολλά σημεία. Ελπίζω να το δει και ν' αναθεωρήσει γιατί δεν μπορεί να δώσει ένας παντελώς ασχέτως τις απαντήσεις που τις έχουν άλλοι. Τέλος, δηλαδή δεν είμαστε τόσο ντροπαλοί να μοιραστούμε το σώμα μας με κάποιον άλλον και να θεωρούμε ότι έχουμε κάτι σοβαρό μαζί του αλλά η επικοινωνία δεν είναι καλή; Θα είχε νόημα να ρωτήσει πως ακριβώς να το θίξει να πάρει ίσως γνώμες χωρίς να τις σημαίνει ότι θα τις τηρήσει, αλλά δεν το έθεσε έτσι. Δεν ξέρω τι ήθελε να πει, ξέρω τι είπε και δεν διαβάστηκε καθόλου όμορφα.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:19
Λέγοντας "ντροπαλή" εννοεί "είναι σε αμηχανία τι ΑΛΛΟ να κάνει εκτός από το πάνω κάτω σε αυτή την στάση".
Melody Melody 6.7.2019 | 15:58
Κάπως συμφωνώ. Αν και δεν ξέρεις πως το σκέφτηκε η κοπέλα. Μάλλον είναι ντροπαλή... Η καλύτερη λύση είναι η συζήτηση μαζί του.
Melody Melody 6.7.2019 | 16:25
Ντρέπεται να το πει διότι φοβάται μήπως ξενερώσει ο σύντροφός ή μήπως δεν θα είναι αρκετά ποθητή αν το πει...
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:30
Public service announcement.

Στους περισσότερους άντρες (εξ οπσων λένε τουλάχιστον) αρέσουν οι γυναίκες που παίρνουν πρωτοβουλίες και που ζητούν αυτό που θέλουν. (όχι με τρόπο σαν ο άλλος να είναι άχθος αρούρης φυσικά).
Τους σώζει εγκεφαλική ενέργεια να μαντέψουν κι είναι ευγνώμονες ;)
Καραβαν' δεν είσαι όμως άντρας. Άρα σους.:Ρ

Τώρα πες ότι στον δικό της τον Τάκη δεν αρέσει, σημαίνει ότι η πρακτική του να διεκδικούμε την απόλαυση σε κάτι που το κάνουμε (και για) την δική μας ευχαριστηση είναι λάθος;

Γενικά-θεωρώ- η παθητική στάση σε πράγματα που μας αφορούν και έχουμε λόγο να έχουμε λόγο μας βλάπτει εμάς.
Melody Melody 6.7.2019 | 16:38
Kαραβάν' συμφωνώ. παρακάτω βέβαια γράφει ότι δεν ενεργοποιείται έντονα... άρα θέλει αυτός να πάρει πρωτοβουλίες
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:41
Ορθόν και σιωπώ. :)

(το psa είχε σκοπό μόνο να απαντήσει στον παράλογο φόβο "μην ξενερώσει")
Melody Melody 6.7.2019 | 16:43
πλάκα πλάκα υπάρχουν τόσες απαντήσεις- προτάσεις που αν αρχίσει να τα εφαρμόζει θα βρεθεί σίγουρα κάποια λύση.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:44
Melody

είναι και λίγο η προσδοκία των γυναικών "να με βάλει κάτω και...".
Έτσι μεγαλώσαμε οι περισσότερες, αυτά είναι τα κοινωνικά ερεθίσματα των οποίων είμαστε αρχικώς δέσμιες (πριν απελευθερώσουμε την σκέψη μας).

Ένας λόγος που ανησυχεί είναι η αυτοεικόνα της. Νιώθει λιγότερο θηλυκή να πρέπει να ζητάει. Αναμένει να "σαρώσει" ο άντρας ο σψστός, ο πρόστυχος. ;)
Melody Melody 6.7.2019 | 16:52
Είναι τόσο λάθος. Ας αφήσει τα στερεότυπα αν θέλει να κάνει ικανοποιητικό σεξ.
Βέβαια, οι εποχές άλλαξαν αν δεν φλερτάρει η γυναίκα πρώτη και ανοιχτά τον άντρα δεν γίνονται ζευγάρι. Δεν λέω πως είναι κακό αλλά αποτελεί ανατροπή των στερεοτύπων.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 17:01
Ότι είναι λάθος, είναι.
Αλλά θέλει κόπο και χρόνο η συνειδητοποίηση.
Δεν βλέπεις πόσο παίζει το αφήγημη της περιβόητης χημείας; Αν έχεις χημεία με τον άλλον οι οργασμοί θα σε εκτοξεύουν στους δακτύλιους του Κρόνου, έτσι μαγικά!
Να υποθέσω δηλαδή ότι το γργονός ότι το Hitachi magic wand που εκμαιεύει οργασμούς κι από τις "ανοργασμικές" (ναι σε εισαγωγικά) είναι θέμα...χημείας!

Γενικώς εκλείπει στο μέγιστο βαθμό η σεξουαλική αγωγή. Την έχουν υποβαθμίσει σε ένα φοβικό μάθημα περί ΣΜΝ και προφυλακτικού, άντε και πώς γίνεται η σύλληψη, και τίποτα άλλο.
Τίποτα για την συναίνεση, την επικοινωνία, την ησονή, το μοίρασμα, τον αισθησιασμό...Θλίβομαι.
Ένας πληθυσμός ερωτικά ικανοποιημένος είναι ένας πληθυσμός ελεύθερος και δημιουργικός. Να, ίσως αυτό να εξηγεί κάποια πρσ´γματα...
Θα σου έλεγα ότι είναι η απόλαυση του γυναικείου κορμιού που επιθυμεί να βλέπει γι' αυτό σ' έχει συνέχεια από πάνω κι αυτός από κάτω. Να βλέπει το στήθος σου να τραντάζεται και γενικά να έχει θέα όλου του κορμιού σου.
Αλλά αν το κάνει επανειλημμένα και αρνείται να αλλάξει στάση ενώ εσύ το επιθυμείς, τότε είναι κρίμα να φέρεται εγωιστικά.
Συζήτησέ το μαζί του.


Εγώ θέλω κι άλλα πράγματα γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο δυσκολεύομαι να ικανοποιηθω. Πηγή: www.lifo.gr

Αν λέγοντας ''άλλα πράγματα'' εννοείς περισσότερα προκαταρκτικά ή να σου κάνει στοματικό και αρνείται, τότε πιθανόν αυτό να σημαίνει πως βλέπει την ερωτική σας συνεύρεση μόνο ως μέσο ικανοποίησης του εαυτού του.
Ζήτα του αυτό που θες και συζήτησε ανοιχτά μαζί του.
By the way, δεν μπορώ να καταλάβω τους άντρες που δεν κάνουν στοματικό στις γυναίκες. Είναι τόσο απολαυστικό να λιώνει η αγαπημένη σου στο στόμα σου.
Τέλος πάντων.
Η λύση είναι συζήτηση μαζί του.
Κι όχι δε φταίει που έχει κοιλιά. Κι άλλοι έχουν κοιλιά αλλά αν δεν τους βολεύει αυτό λόγω όγκου, τότε βρίσκουν άλλους τρόπους για να ικανοποιήσουν την κοπέλα τους.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 15:16
Περαστικε οχι όχι δεν ειναι αυτο.
Και γιατι να ειναι απόλαυση η συγκεκριμένη στάση που λες και να μην ειναι απόλαυση το dog style ή οποιαδήποτε άλλη στάση?
Δε συμφωνω. Απλα ο τύπος ειναι ξενερωτος στο σεξ και η εξομολογ εδω κανει τα στραβά ματια να νομίζει οτι αυτο που κανει ειναι σεξ.
Λάθος της.
Φιλη μου το σεξ πρεπει να ειναι και απο τους δυο συμμετοχή και απόλαυση. Οχι ο ένας να κάθεται σαν αγγούρι. Ελεος.
Του το λες και το αλλάζει αλλιώς κάνε εσυ οτι αλλο θέλεις.
Δεσποινίς EmilyQ, δεν έγραψα απόλαυση γενικώς κι αορίστως. Έγραψα ότι ίσως είναι ότι θέλει να έχει πλήρη θέα του κορμιού της, ορίστε το απόσπασμα που έγραψα:

Θα σου έλεγα ότι είναι η απόλαυση του γυναικείου κορμιού που επιθυμεί να βλέπει γι' αυτό σ' έχει συνέχεια από πάνω κι αυτός από κάτω. Να βλέπει το στήθος σου να τραντάζεται και γενικά να έχει θέα όλου του κορμιού σου. Πηγή: www.lifo.gr

Αλλά έγραψα ότι αν το κάνει συνέχεια αυτό κι αρνείται να ικανοποιήσει και τη σύντροφό του κι επιμένει σε αυτή τη στάση, τότε σκέφτεται μόνο τον εαυτό του, να τελειώσει εκείνος και τίποτα άλλο.
Έχει μια τεμπέλικη συμπεριφορά.
Αυτό είπα.
Και το ότι αυτή θέλει κι άλλα πράγματα στο σεξ όπως γράφει κι αυτός δεν της τα παρέχει από μόνος του (π.χ. εναλλαγή στάσεων, στοματικό, κτλ.. κτλ..) δείχνει μια τεμπέλικη συμπεριφορά από μέρους του κι ότι τον νοιάζει να ικανοποιηθεί μόνο αυτός.
Δεν ξέρω αν είναι ξενέρωτος στο σεξ όπως γράφεις εσύ, ίσως να είναι ξενέρωτος ή απλά τεμπέλης ή συνδυασμός και των δύο.
Όπως και να 'χει η λύση είναι να μιλήσει μαζί του.

avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 15:59
Αγαπημένε περαστικε, ναι εχεις δικιο. Εγω καταλαβα λάθος. Είπες οτι ίσως ο λογος που επιλέγει αυτή τη στάση να ειναι και αυτός. Σωστά. Αυτο όμως δε δικαιολογεί τη γενικότερη αδράνεια του.
Ναι συμφωνω.
Συγνώμη το διάβασα βιαστικά το σχόλιό σου.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:03
Το γυναικείο κορμί το απολαμβάνεις οπτικά και στα 4 και στην ανάποδη καουμπο ι σσα και σε άλλες παραλλαγές. Just saying.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:14
Ακριβως.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:18
Επίσης, αφού πιθανολογούμε, μπορεί να κάνουν έρωτα μετά το φαγητό κσι να είναι φουσκωμένος!

(το φαγητό μετα, εξ.)
Καραβάν, σχετικά με αυτό που γράφεις:

Το γυναικείο κορμί το απολαμβάνεις οπτικά και στα 4 και στην ανάποδη καουμπο ι σσα και σε άλλες παραλλαγές. Just saying. Πηγή: www.lifo.gr

Μου επιτρέπεις μια ένσταση;
Ναι, σε πολλές στάσεις το απολαμβάνεις το γυναικείο κορμί, άλλα πολλοί προτιμούν να το έχουν μπροστά στα μάτια τους σε φουλ θέα. Αυτό εννοούσα.
Έμενα μου είχε τύχει το ίδιο και όταν το ανέφερα άλλαξε τροπάρι για λίγες μέρες και μετά πάλι στα ίδια. Δεν με ικανοποιούσε καθόλου και έτσι χώρισα.

Από την αρχή ήταν έτσι; Αν ναι γιατί παραπονιέσαι τώρα; Όπως και να'χει μίλα του να το λύσετε.
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 6.7.2019 | 14:19
Κάτσε κι εσύ ανάσκελα δίπλα του και περίμενε να δεις τι θα γίνει.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 15:21
Θα κοιτάνε ας πούμε το ρολόι απέναντι και θα λενε: Α πήγε 5? Μιλάμε καναμε το πιο καταπληκτικο σεξ που έχω βιώσει ποτε!
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 6.7.2019 | 15:52
Ε, μπορεί η κοπέλα να προσπαθήσει να τον ερεθίσει λίγο (παραμένοντας ανάσκελα όμως) και ίσως αναγκαστεί αυτός να έρθει από πάνω της. Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να ερεθιστεί αυτή πιο γρήγορα προσπαθώντας να τον ερεθίσει και έτσι να καταλήξει πάλι πάνω του...Εκεί είναι που θέλει προσοχή και αυτοσυγκράτηση.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:02
Ελα τωρα μου εβαλες ιδέα, πως θα τον ερεθίσει αυτή παραμένοντας ανάσκελα όπως λες και αν δεν μετατοπίζεται καθόλου οέο?
Το καθηλωτικο ανάσκελα και των δυο παράλληλα μου θυμίζει στάση κασονι.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ελα πες
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:04
Αμοιβαίος αυνανισμός, Emily?
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 6.7.2019 | 16:11
Ναι, αυτό έλεγα, είτε χειροκίνητα είτε με τα πόδια της αν έχει αυτή την ικανότητα

avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:12
Καραβάν κοιτα να κάθομαι να κοιτάζω το ταβάνι παράλληλα με τον αλλον και να αυνανιζομαστε ταυτοχρόνως δίχως την οπτικη επαφη και τα συνακόλουθα αγγιγματα δε λεει.
Εγω ήθελα να μου έλεγε ο Νίκος παράδειγμα πως θα ερεθιζονταν και οι δυο ταυτόχρονα παράλληλα χωρίς αμοιβαίο αυνανισμό.
Εκεί ήθελα να δω τι θα απαντούσε. Γιαυτο τον ρωτησα.

Καλα θα απαντούσε να βάλουν στην τηλεοραση απέναντι σκληρο πορνό. Για να ερεθιστουν. Ειναι μια κάποια λυση ;-)
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:15
Emily

υπάρχουν διάφοροι τρόποι για μετακλήδες, αλλά παρακάτω γράφει παιδί που αλλάζει σχολικό περιβάλλον σπο Σεπτέμβρη.
Αν θες λεπτομέρειες, στέλνεις mail.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:16
*μερακλήδες, ασφαλώς
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:17
Ενταξει! ;-)
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 6.7.2019 | 16:18
Γιατί σκληρό πορνό και όχι απλά πορνό; Εγώ δεν έχω θέμα και μ' αυτό, απλά όταν απαντάμε εδώ θεωρούμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θα κάνουν τα τετριμμένα...
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 17:24
Καλα ναι Νίκο δεν ξέρουμε τα γούστα τους στο πορνό. Εγω υποθετικά το ειπα.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 14:33
Μάλλον δεν του αρέσεις αρκετά. Μπορείς κατά τη διάρκεια του σεξ να γίνεις λίγο παραπάνω ερωτική και να τον προκαλέσεις. Αν όμως ο άλλος δεν ανάβει στο μέγιστο μαζί σου, τι να συζητήσετε ακριβώς; Το αποδέχεσαι και πας παρακάτω.

*Το καλό σεξ πρέπει να γίνεται ως αυθόρμητη διαδικασία.
Serendi-pity Serendi-pity 6.7.2019 | 15:44
Μακεδόνα, γιατι ομως να ειναι η εξ αυτη που πρεπει να προσπαθήσει? Που ξερουμε οτι η κοπελα δεν ειναι ηδη πολυ ερωτική με τον τυπο? Γτ τελοσπάντων η οποια αιτια να προερχεται απο την πλευρα της εξ? Γτ το πρωτο πραγμα που σκεφτόμαστε πρεπει να ειναι το "μαλλον δεν του αρέσεις αρκετα" ή/ και το "γινε πιο ερωτική" (αυθαιρέτως λοιπον συμπεραινουμε οτι δεν ειναι ερωτική)? Πραγματικα απορω, δεν εχω κμ διαθεση επιθεσης. Αισθάνομαι δλδ οτι υπαρχει αυτο το κατεστημένο οτι ο άντρας ειναι παντα μεσ την επιθυμία κ την Τάβλα, οποτε οταν παιζει ερωτικό θεμα φταιει η γυναικα.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:03
Serendi-pity συμφωνω απόλυτα.
Βλέπεις ολα τα κακώς κειμενα τα φταίει η γυναικα, αυτο πασαρεται. Ολα τα φταίει ακομα και την αδράνεια του παρτενέρ. Ελεος.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 17:20
@Serendi

Η πρότασή μου ήταν σαφής. Εφόσον η εξ δεν καλύπτεται σεξουαλικά να χωρίσει και να πάει παρακάτω. Και για να μην έχει αμφιβολίες μελλοντικά της πρότεινα επίσης να γίνει πιο ερωτική για μια τελευταία φορά μήπως και δούνε τελικά άσπρη μέρα. Αφού ο σύντροφός της έχει βεντουζάρει σαν χταπόδι στο κρεβάτι.

Έλεος δηλαδή με τον εγωισμό. Μην πάρει η γυναίκα μια παραπάνω πρωτοβουλία και φανεί κατώτερη. Έτσι χτίζονται οι σχέσεις;
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 17:31
Μακ

έχεις την πάσα να μας περιγράψεις πώς θα γίνει ερωτικότερη πρακτικά.
Μην ντρέπεσαι, με δικά σου λόγια.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 17:39
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Serendi-pity Serendi-pity 6.7.2019 | 17:43
Μακεδόνα, αλλο ειπα εγω. Δεν είπα τπτ για τη συμβουλή σου να προχωρήσει παρακατω. Εγω μίλησα για στερεότυπα. Δες σε παρακαλω:

"Μάλλον δεν του αρέσεις αρκετά." (ακριβως αυτο που επισήμανα)
"Μπορείς κατά τη διάρκεια του σεξ να γίνεις λίγο παραπάνω ερωτική και να τον προκαλέσεις." (παλι αυτο που επισήμανα + οτι δεν αναφέρεις πουθενά το για τελευταια φορα που ισχυριστηκες στην απαντηση σου προς εμενα)
"Αν όμως ο άλλος δεν ανάβει στο μέγιστο μαζί σου, τι να συζητήσετε ακριβώς;" (γιατι να φτάσει η κοπελα απαραιτητα?)
"Το αποδέχεσαι και πας παρακάτω." (ναι όντως την ειπες προχωρα, δε λεω τπτ εδω, κ δεν ειπα κ στο προηγουμενο σχόλιο μου τπτ)
"*Το καλό σεξ πρέπει να γίνεται ως αυθόρμητη διαδικασία." (συμφωνω απολυτα)
ΥΓ. Οσο για την πρωτοβουλια που λες, κ παλι αναπαραγεις ενα στερεότυπο, οτι δλδ τα περιμένουμε ολα απο τους αντρες επειδη ειμαστε εγωιστριες + αυθαίρετα εξαγεις το συμπερασμα οτι η εξ δεν κανει κμ προσπαθεια.
Serendi-pity Serendi-pity 6.7.2019 | 17:46
Στην παρένθεση λεω: γιατι να ΦΤΑΙΕΙ η κοπελα απαραίτητα? οχι φτασει.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 18:37
Αφήστε τα φεμινιστικά τερτίπια και ΠΑΡΤΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ. Βγείτε για ποτό το βράδυ και φρόντισε να φοράς κόκκινα εσώρουχα κι ένα φόρεμα. Μόλις γυρίσετε, χαμήλωσε τον φωτισμό στο σπίτι και καθίστε χαλαρά στο σαλόνι. Σήκω ξαφνικά και πήγαινε προς τον τοίχο και ξεκίνα να αυνανίζεσαι μόνη σου. Προκλητικά με dirty talking μέχρι να τον ανάψεις και να σηκωθεί να σε αρπάξει. Πάρε την πρωτοβουλία τότε και στήσου στα 4. ΔΕΙΞΕ ΤΙ ΘΕΣ. Δεν συζητιέται προφορικά αλλά πρακτικά με τα σώματα.

Υποθέτω ότι μετά θα ακολουθήσει ένα ωραίο στοματικό εκ μέρους σου, αφού τον οδηγήσεις στον καναπέ και πάρει καθιστή θέση. Στη συνέχεια θα τον καβαλήσεις καθιστό. Μέχρι να ανάψετε κι άλλο και να σε ξαπλώσει πια στον καναπέ για να σου κάνει κι εκείνος στοματικό έρωτα και να σε καβαλήσει στην πορεία από πάνω κι εναλλάξ.

Αν πάτε στο ευρύχωρο κρεβάτι, ποντάρω ότι θα ξαπλώσει πάλι σαν τον Βούδα.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 18:43
**ανάβουμε τσιγαράκι**

NB ΔΕΝ καπνίζω.

ΥΓ Άξιος ο μισθός σου. :D

ΥΥΓ Είσαι όμως σίγουρος ότι δεν τα έχει κάνει αυτά και πριν το κρίσιμο σημείο δεν παίρνει εκείνος θέση...;
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 18:46
Μακεδονααααα εγραψες! ;-)
Φυσικα εννοείται ολα αυτα που λες.

Να προσθέσω μια παρενθεσουλα που παει εκεί που κάποια ρωτάει πχ γιατι δεν κανουμε με τον δικο μου πιο συχνα σεξ?
Για ολα αυτα που γραφεις. Αλλα και ακομα, πχ αυτός να κάθεται χαλαρός να βλέπει τηλεόραση ξέρω γω να κανει κατι που να μην παραπέμπει σε σεξ, και να πηγαινει αυτή κυριολεκτικά απάνω του και να του το ξεκουμπωνει. Ολα τα αλλα ειναι όσα εγραψες Μακεδόνα.

Αλλα και ο άντρας. Πχ να την αγγίξει, να της φιλήσει το λαιμό παθιαρικα, να τη χουφτωσει να το γράψω ετσι συγχωρέστε με δε βρήκα τη λεξη ;-) , να την κολλήσει ναι γιατι οχι στον τοίχο ή να την βάλει αγκαλιά στην κουζίνα ή στο νεροχύτη ή στο τραπέζι ή οπουδήποτε αλλου και να της δειξει οτι τη γουσταρει άγρια.

Ενα τιπ που δεν αναφεραμε- το είπε όμως ο Περαστικος ως προς το στοματικό στη γυναικα, θα πρότεινα στοματικό στον άντρα, ατάκα κι επι τόπου.

Και άλλα πολλά παιδιά, είπαμε φαντασία να εχεις και να γουσταρεις τρελά την όλη φαση.
Αλλο τιπ επίσης να τον/την εξιταρεις εξω, εκεί που δεν το περιμένει. Πχ σε ενα παρκάκι και να ειστε σαν δυο ερωτευμένοι έφηβοι με πάθος.

Φαντασία λέμε και να γουσταρετε! ;-)
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 18:51
Παιδιά ξέρετε τι δεν αναφέραμε καθολου? Ή εκτος κι αν δεν το προσεξα.
Λέμε τι να κανει αυτή. Και δε λέμε καθολου οτι αυτός πχ μπορεί αυτή τη μια στάση να ξέρει ως σεξ.
Ναι μη γελατε. Ειχα γνωρίσει εναν που εκανε μονο το ιεραποστολικό. Η δικαιολογία του? Α εγω δεν είμαι των πολλών πολλών. Μια στάση όλη κι όλη πεντε δέκα λεπτα υπόθεση και νταξει.
Φυσικα και εφυγα!

Μήπως όμως εδω ο άντρας της εξομολόγησης ειναι τελικά σαν αυτον που προανεφερα? Μήπως είχε μεσα του ως σεξ μια και την αυτή στάση.
Το βαλαμε σπρωξαμε αδειασαμε, αύριο παλι.

Λεω μήπως. Μπορεί.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 18:54
" Αλλα και ακομα, πχ αυτός να κάθεται χαλαρός να βλέπει τηλεόραση ξέρω γω να κανει κατι που να μην παραπέμπει σε σεξ, και να πηγαινει αυτή κυριολεκτικά απάνω του και να του το ξεκουμπωνει"

Και κάθεται ο χριστιανός να χαλαρώσει μετά τη δουλειά κι η άλλη την έχει δει Σαπρον Στόουν από το Sliver αγριογκόμενα και του την πέφτει σαν ψυχοπαθής...μην σου τύχει!

(Εδώ μέσα βέβαια που τάμα κάνουν πι μισοί να μυρίσουν θηλυκή γάτα μάλλον θα πέσουν τ'....σνάσκελα με τα χεράκια πατουσίνια και θα κάνουν puppy eyes ναι, ναι, ναι!!!!! Εξ. κάνε τις επιλογές σου κορίτσι μου!)

:p :D
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 19:00
Αχαχαχαχαχαχα ;-) :-D
Ακριβως! Ασε ασε εδω κατανοητάααα ;-)

Δεν εννοουσα λυσσαρα. Οχι. Να γουσταρουν και οι δυο.Μεταξύ μας αυτα σε ανεβάζουν σε μια σχεση κλπ κλπ.

Ακομα ενα τιπ σαν ✔ ειναι πχ την ωρα του σεξ αλλα και πριν και μετα να γελανε και οι δυο με διάφορα που συμβαίνουν, και να γουσταρουν και αυτο να ειναι τοσο αμοιβαίο που να σε κανει ακομα πιο τούρμπο. Επειδή το έχω ζησει γιαυτο το γράφω.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 19:07
Πάλι καλά που το έγραψες αυτό με το γέμιο γιατί προς στιγμήν νόμισα ότι ήμουν στο twilight zone, έτσι που μιλάγατε σαν σενάριο ταινίας του Έστερχαζ κι οι δυό σας, κι εσύ κι ο Μακ. :D

Είναι κάπως γελοίο το όλο θέμα. Να παίρνει καποιος ξεπατικωτούρα ιδέες για τις προσωπικές του στιγμές. Όσο καλή πρόθεση και να'χετε. Νομίζω.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 19:15
Καραβάν εγω τα γραφω όπως τα έχω κανει και όπως αν μου το βγάλει ο άλλος όλο αυτο, γουσταρω να κανω. Μπορεί να φάνηκε ξεπατηκωσουρα αλλα δεν ειναι.

Όπως μου βγαινει γραφω. Το ξέρεις.
Απλα λέμε πιθανές προτάσεις μήπως καλυτερεύσει η ερωτικη ζωη της εξομολογ.
Οτι της βγει κι εκείνης να κανει. Αλίμονο.
Είπαμε φαντασία και να γουσταρουν και οι δυο.
Λεμόνι (το) Λεμόνι (το) 6.7.2019 | 14:34
Καλοκαιράκι είναι, αστερία πέτυχες.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 15:10
Εγω θα πω άλλο. Κανένας δεν το σχολίασε.
Μα φυσικα και είναι η κοιλιά. Αμα αγαπητή μου γυρίσει αυτός απο πανω, λόγω της εμπρόσθιας κοιλιάς, θα πρεπει να εχει πέος 19+ για να το νιωσεις, ειδάλλως θα νιώθεις την κοιλιά του.
Ειναι η μονη στάση που τον διευκολύνει λόγω του σωματος του και που παράλληλα εξυπηρετεί κι εσένα.
Αυτο ειναι.
Πες του τα ολα αυτα.
Δεν καταλαβα. Δε σου αρέσει το σεξ γιατι θες και αλλα και για ποιο λογο παρακαλώ τον ανεχεσαι ακομα?
Πες του τα ολα. Τερμα.
Την σχολίασα εγώ την κοιλιά.
Σου παραθέτω αυτούσιο το απόσπασμα του πρώτου σχολιού μου:

Κι όχι δε φταίει που έχει κοιλιά. Κι άλλοι έχουν κοιλιά αλλά αν δεν τους βολεύει αυτό λόγω όγκου, τότε βρίσκουν άλλους τρόπους για να ικανοποιήσουν την κοπέλα τους. Πηγή: www.lifo.gr



avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:09
Αγαπημένε περαστικε ναι το έγραψα στο πανω σχόλιο μου των 15.59.
Το εγραψες είδα. Απλα διάβασα βιαστικά το σχόλιο σου. Συγνώμη. ❤
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 15:58
Έχει δίκιο η EmilyQ εξομολογούμενη.
Άκουγε και κανέναν που όντως κάνει σεξ.

Η διαδικασία μέσα έξω είναι κουραστική. Για να το καταλάβεις φαντάσου ότι έχεις ένα strap on και μιμήσου την κινησιολογία. Θα διαπιστώσεις πολύ γρήγορα ότι κουράζει. Άλλωστε κι εσύ από την εργολαβία ως καουμπό ι σσα κουράζεσαι , σωστά;
Ο άντρας με κοιλιά συνήθως δεν είναι πολύ fit κι επιδιώκει επομένως πιο ξεκούραστη στάση ώστε να εστιάσει την ενέργειά του στο να διατηρήσει την στύση του.

Για oral απόλαυση δοκιμάστε 69 με σένα από πάνω ;)
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 16:07
Καραβάν❤ εγραψες!
Με κοιλιά στον άλλον εννοώ, έχω κανει το καρέκλατο ή τη στάση της καρέκλας και ακομα όρθιος αυτός και αυτή ανάσκελα στο τραπέζι, αλλο αυτο.
Είπαμε φαντασία θέλει το σεξ να τα συνδιάζεις. Αμα κάθεσαι σαν αγγούρι δε λεει. Δεν ειναι σεξ αυτο εξομολογ.

Βρείτε μια λύση. Πες του.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 16:26
Σε μερσώ.

Μία μικρούλα ένσταση: στο σεξ, επιπ του σεξ, πριν το σεξ ή μετά το σεξ δεν θέλει πολλές συζητήσεις. Θέλει πράξεις.
Επί του σεξ, με την πολλή κουβέντα θα χάσει τη στύση του.
Προ του σεξ θα μοιάζει σαν να δίνει οδηγίες (ΟΚ αν είναι σε D/s)
Μετά τι σεξ θα πάθει ματαίωση κι ο ένας κι ο άλλος. (τι σκατά κάναμε, θα σκεφτούν κι πι δυο και θα αποφύγουν να συνευρεθούν σύντομα)

Η πάρλα σχετικά με το σεξ είναι καταστροφική για το ζεύγος, εκτός αν πρόκειται για dirty talk. Αν καταφέρει να μετουσιώσει τις επιθυμίες της κι ανάγκες της σε dirty talk, τότε θα είναι κοντά στην επιτυχία.
Λεμόνι (το) Λεμόνι (το) 6.7.2019 | 16:39
Πάνω που τα διάβαζα όλα αυτά και σκεφτόμουν "μα καλά ποιος κάθεται να κουβεντιάζει για όλα αυτά, δεν ξενερωνει ο κόσμος;". Αυτό το "συζητήστε το" που έχει καταντήσει πασπαρτού, μου σηκώνει την τρίχα. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, δεν χρειάζονταν όλα συζήτηση, σώνει.
Λεμόνι (το) Λεμόνι (το) 6.7.2019 | 16:40
Σόρρυ για τις επαναλήψεις, χάζευα.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 17:20
Λεμόνι και Καραβάν ναι συμφωνω. Δεν εννοώ το να μιλησει μαζι του λέγοντας του ολα αυτα, να τα κανει σε μορφή Κ.Ο.Κ. και η οποιαδήποτε παρέκκλιση να ισοδυναμει με αποτυχία και αποχή απο το σεξ μέχρι να συντονιστουν ξανά.

Οχι. Σε μια σχεση ή τελωσπαντων σε ενα προαπαιτούμενο αν θέλεις του να κανω σεξ με κάποιον, ή να ξανακανω αφου εντοπισω κάποια σημεία που δε συμφωνω, όπως εδω η εξομολογ δεν συμφωνεί καθολου με την όλη στάση του παρτενέρ της, ειναι να εκφράσω οτι ξέρεις κατι? Αυτο δε μου αρέσει ή πχ με πονάει ή δεν το ξαναθελω, ή θέλω να δοκιμάσουμε αυτο, και απο τους δυο εννοείται αυτή η συζήτηση. Αυτή τη συζήτηση εννοώ.
Ελευθερα ακομπλεξαριστα για το τι γουσταρει ο καθένας στο σεξ και τι τον απωθεί, ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα σαν της εξομολόγησης.
Αυτο εννοουσα.
Και οχι να τους βάλουμε εναν οδηγό με εικόνες και να έκαναν κατα πως έβλεπαν.
Οχι.
Το σεξ ειναι πρωτα απολα ξερω το σωμα μου, το αποδεχομαι και απλα δοκιμαζω τα όρια της ηδονής του. Και στον αλλον.
Για αμοιβαία ολοκλήρωση.
Για κατι επιτυχημένο ναι.

Ίσως ντρεπονται οπως γράφετε παραπανω και συμφωνω και αυτή και αυτός να εκφραστούν σε σχεση με το σωμα τους και την απόλαυση της συνουσίας και ολων των συνακολουθων της.
Θα τους πρότεινα να απελευθερώσουν το μυαλο τους και αυτή και αυτός και ας δοκιμάσουν επιτέλους κατι διαφορετικό απο τα τετριμμένα.

Φιλικά❤
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 17:26
Συμφωνω με το dirty talk κι επαυξανω! ;-)
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 18:24
Emily

κατανοώ τι λες.
Όμως δύσκολα να γίνει η οποιαδήποτε συζήτηση επειδή
1.οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν από ανατομιά επαρκώς (πχ. πώς αγγίζεις εσωτερικά κι εξωτερικά τον ανδρικό προστάτη; πού είναι η επιδυδυμίδα και τι λειτουργία αποτελεί; το σηραγγώδες σώμα; οι αδένες του skene; Για να μην λέμε μόνο για την κλειτορίδα)

2.οι περισσότεροι άνθρωποι, ιδιαίτερα νεότεροι, έχουν φοβερά κόμπλεξ με το σώμα τους, ακόμα κι όταν δεν συντρέχει κανένας λόγος. Συνήθως πρέπει ή να περάσεις απο κανα νοσοκομείο ή να κάνεις εντατικά σε liberalism κινήματα για να αποβληθούν.

Επομένως πρακτικά μιλώντας είναι δύσκολη η απελευθέρωση, είναι πολλά τα μπλοκαρίσματα.
Βάλε και το ότι μόνο σε μακρόχρονη σχέση υπάρχει το περιθώριο του trial & error...οι περισσότεροι δεν έχουν την παιδεία που απαιτείται για να πάνε παρακάτω. Μεταθέτουν το ζήτημα στον επόμενο σύντροφο ελπίζοντας...
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 18:37
Τι ωραία που τα γραφεις Καραβάν ! ❤το επισημαινω ξανά και ξανά. ;-)

Ναι εχεις δικιο. Χρειάζονται πολλά για την απελευθέρωση που αναφέρω και σαν κοινωνία αν θες και σαν ατομα στη γενικότητα τους, είμαστε ακόμη μακρια.

Όμως επειδή απο το ενα ατομο ξεκινάει η διαφορά, αυτο που έγραψα ηταν μια προτροπή μου προς την εξομολογ να απελευθερωθούν και οι δυο τους. Ή τουλάχιστον ας δοκιμάσουν.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 18:45
Να τους το ευχηθούμε Emily μου, αμήν με το καλό!
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 18:52
Ναι! ;-)
1.οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν από ανατομιά επαρκώς (πχ. πώς αγγίζεις εσωτερικά κι εξωτερικά τον ανδρικό προστάτη; πού είναι η επιδυδυμίδα και τι λειτουργία αποτελεί; το σηραγγώδες σώμα; οι αδένες του skene; Για να μην λέμε μόνο για την κλειτορίδα) 2.οι περισσότεροι άνθρωποι, ιδιαίτερα νεότεροι, έχουν φοβερά κόμπλεξ με το σώμα τους, ακόμα κι όταν δεν συντρέχει κανένας λόγος. Συνήθως πρέπει ή να περάσεις απο κανα νοσοκομείο ή να κάνεις εντατικά σε liberalism κινήματα για να αποβληθούν. Επομένως πρακτικά μιλώντας είναι δύσκολη η απελευθέρωση, είναι πολλά τα μπλοκαρίσματα. Βάλε και το ότι μόνο σε μακρόχρονη σχέση υπάρχει το περιθώριο του trial & error...οι περισσότεροι δεν έχουν την παιδεία που απαιτείται για να πάνε παρακάτω. Μεταθέτουν το ζήτημα στον επόμενο σύντροφο ελπίζοντας... Πηγή: www.lifo.gr


Κι εσύ πού τα έμαθες αυτά; Σοβαρά θα με ενδιέφερε να μάθω.
Δείχνεις πολύ κατασταλαγμένη.
Πότε ξεπέρασες φόβους, ανασφάλειες και γνώρισες τον εαυτό σου;
Όταν ήσουν σε νεότερη ηλικία, δηλαδή ήσουν πάντα έτσι ή όταν μεγάλωσες λίγο παραπάνω;
Τέλος πάντων, συγνώμη για την παρέμβαση.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 19:17
Περαστικε σου έρχεται μπόμπα! ;-)
Αχαχαχαχαχαχα
Κρυψου ελα προλαβαίνεις.
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 19:21
Προφανώς η συζήτηση δεν γίνεται για μένα, γινεται για την Εξ. που έθεσε το ζήτημα. Αλλιώς αν ήθελα να μιλήσω για τον εαυτό μου θα άνοιγα μια εξομολόγηση. :)

Συνοπτικά όμως και για να μην θεωρηθεί λανθασμένα ότι αποφεύγω το ερώτημα ήμουν φιλομαθής και μελετηρή από μικρή (άπειρα όσα μπορείς να μάθεις από μια Πάπυρος Λαρρούς Μπριτάννικα- στην εποχή μου δεν είχαμε ίντερνετ) και μεγαλώνοντας σκέφτηκα και διάβασα περί στερεοτύπων.

Οπωσδήποτε θα μάθω άλλα τόσα μέχρι να πεθάνω :)
Kαραβάν' Kαραβάν' 6.7.2019 | 19:25
Όσο για τα ζητήματα εικόνας, έχω κοντέψει να πεθάνω 2 φορές (ίσως και 3;) και έκτοτε δεν με αγγίζει τίποτα. Καλά, ίσως το βυζί θα με μπατσίζει όταν κάνω τζόγκινγκ σε κάποια χρόνια, δεν θα του κακιώσω όμως να ξες!!
Ευχαριστώ για την απάντηση Καραβάν.
Βέβαια εκτός από τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις χρειάζεται να γνωρίσεις και τους κατάλληλους ανθρώπους στη ζωή ώστε να είναι δεκτικοί στο να τους μεταλαμπαδεύσεις τις γνώσεις σου κυρίως σε πρακτικό επίπεδο.
Αμοιβαία απελεύθέρωση. Ξεμάγκωμα, για να το πω απλά.
Ξέρεις πόσοι και πόσες διαβάζουν αλλά χωλαίνουν στην πράξη;
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 20:05
Περαστικε αυτο ναι.
Αλλα οχι μονο να μεταλαμπαδευσεις αλλα και αυτοι με τους οποιους θα συσ-χετιστεις να εχουν να σου δώσουν κατι.
Στο ερωτικό δεν ειναι τι ξέρουμε εμεις, είναι τι μας έμαθαν οι άνθρωποι που πέρασαν.

Και η απελευθέρωση ναι πρωτα ειναι δική σου, του εαυτού σου και έπειτα έρχεται σε κοινη απελευθέρωση σε μια σχεση. Αρκεί και ο άλλος ή η αλλη να ειναι δεκτικός στην απελευθέρωση.

Και κατι που ξέχασα να αναφέρω εδω, ειναι ποσο openmimd είναι το ατομο, ποσο ανοιχτομυαλο, απελευθερωμένο απο ταμπού και κόμπλεξ. Σε καθε τομέα.
Ένας ειναι και το σεξ οπως το έφερε εδω η κουβέντα της εξομολογ .
avatar just think 6.7.2019 | 15:37

Δηλαδή έχετε μια αρκετά σοβαρή σχέση, είστε καιρό μαζί και δεν έχετε συζητήσει για το σεξ? Αν περνάτε όμορφα, τι επιθυμίες, σας τα θέλω σας τι σας ευχαριστεί και τι όχι???

Αν θες την γνώμη μου, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να συζητήσετε. Να δοκιμάσετε, να πειραματιστείτε, ώστε να έχετε μια όμορφη ερωτική ζωή που θα ευχαριστεί και τους 2.

Και κάντο άμεσα, διότι εάν δεν το κάνεις συνεχίσεις με αυτό τον τρόπο, θα περάσει ο καιρός, θα κάνετε και παιδιά, θα γίνει βαρετό + συζυγική υποχρέωση μεταξύ σας το σεξ, και έτσι αρχίζουν και μπαίνουν στο μυαλό πειρασμοί, οι πειρασμοί γίνονται απιστίες, και κάπως έτσι χωρίζουν τα ζευγάρια, κάτι που είναι μόδα στις μέρες μας.

Και όχι, η κοιλιά δεν παίζει ρόλο, εκτός και εαν είναι απόρροια της τεμπελιάς οπότε μην περιμένεις απο κάποιον που τεμπελιάζει στην καθημερινότητα του, να μην τεμπελιάζει στο σεξ...
Πες στον σύντροφό σου ότι με την απροθυμία του να σε ικανοποιήσει μπήκατε στο top 5 των lifo-εξομολογήσεων!!!
Και κάντε σεξάκι να το γιορτάσετε.
Αφού πρώτα του μιλήσεις για να λύσετε το θέμα που γράφεις εδώ.
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 20:07
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :-D
avatar
Ανώνυμος/η 6.7.2019 | 20:09
Το πέτυχε η εξομολογ
Να "συνεντευξιαστουμε" ομαδικώς! ;-)
Serendi-pity Serendi-pity 6.7.2019 | 21:08
Καραβαν: θεα, τους εβαλες να περιγράψουν ερωτικές στιγμες (ειδικα η EmilyQ πορωθηκε...)

EmilyQ: απο τη μια συμφωνείς μαζι μου κ απο την αλλη λες να δώσουμε κμ ιδεα στην εξ μπας κ γμθ καλα με τον δικο της (πραγμα που αναιρει την υποστηριξη σου στο σχολιο μου).

Μακεδόνα: ευχαριστω για το διάλογο παρ ολο που δεν ολοκληρώσαμε. Ωραιες οι περιγραφές σου. Τάβλα. Φιλια!
avatar
Ανώνυμος/η 7.7.2019 | 00:31
Γλυκουλα Serendi-pity❤
Πορωθηκα ναι :-D, με έκανες και γελασα!

Λοιπον δεν λεω μονο στην εξομολογ πως θα ικανοποιήσει τον άντρα της, εγω μιλησα και για τους δυο. Το πως θα προσπαθήσουν και οι δυο να το διορθώσουν όλο αυτο.

Συμφωνω με την άποψη σου οτι δε γίνεται να φταίει η γυναικα σε ολα, δεν ειναι δυνατόν.

Φιλιαααααά❤thanks ;-)
Serendi-pity Serendi-pity 7.7.2019 | 00:56
Βρε αγαπη, τι γλυκούλα με λες? Αφου ολο σου χωνομαι! BTW να το ξεκαθαρίσω λιγο αυτο? Απλα θεωρω οτι οκ εχεις μια αποψη κ μετα post over post το χάνεις καπως κ οταν ερθει μια αλλη γνωμη την ασπαζεσαι κ αυτη. Κ οταν μιλαμε για αντίθετες γνώμες, ε αναγκαστικά ερχεσαι σε αντίθεση με την αρχική σου. Στο εχω ξαναγράψει κπ νομιζω οταν ησουν ImagineR. Ξεκαθαρίζω για να μη νομιζεις οτι σ εχω στοχοποιήσει. Ισα ισα θεωρω οτι εισαι πολυ καλο παιδι! Φιλακια!
avatar
Ανώνυμος/η 7.7.2019 | 12:36
Μαρεσει Serendi-pity που χωνεσαι και γραφεις αληθειες.Αυτο θελω.Μαρεσει γενικα ο τροπος που σκεφτεσαι και γραφεις. :-)

Κοιταξε το ξερω οτι στην αρχη γραφω μια γνωμη α,και γραφω ας πουμε εκεινο που εχω σκεφτει εκεινη τη στιγμη ετσι? Κι εσυ βλεπεις εκεινη την πρωτη μου γνωμη ως de facto.Ομως απο κατω αρχιζει διαλογος.Και αυτο ειναι το ωραιο στοιχειο ενος διαλογου να αναθεωρεις την αρχικα ιδωμενη σου αποψη,καθως με τις αποψεις των συνομιλητων σου,σκεφτηκες και κατι που δεν ειχες σκεφτει στην αρχη,και αλλαζεις ναι.Γιατι οχι?
Ετσι παμε παρακατω.Λεω κατι εγω,λεει κατι ο αλλος και ολος αυτος ο διαλογος μας παει παρακατω γιατι και οι δυο προσθετουμε στοιχεια στις αρχικες μας αποψεις και τελικα διαμορφωνουμε μια ωραια αποψη ολοκληρωμενη με στοιχεια και των δυο.
Γιαυτο βλεπεις και μπορει να αλλαξω μια αρχικη μου θεση,γιατι διαπιστωνω καποια κενα σημεια της.
Ισα ισα.Μαρεσει.

Να μη σε λεω γλυκουλα?Θες αλλο νικ?πες

Να εισαι καλα και να περνας καταπληκτικα ταξιδιαρα ψυχη! :-)
Serendi-pity Serendi-pity 7.7.2019 | 13:44
Δεκτό αγαπη (αλλα να ξες θα σε μαλωνω, χαχαχα!) Να με λες οπως θες! Φιλια πολλα!
avatar
Ανώνυμος/η 7.7.2019 | 14:52
Να με μαλωνεις!
Το χρειάζομαι! ;-)

Thanks ❤
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή