Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
21.5.2019 | 16:58

Έχει δίκιο;

Eίμαι 23 ετών και βγαίνω εδώ και 2 εβδομάδες με μια κοπέλα και όλο αυτό το διάστημα όλα πηγαίνανε καλά θα έλεγα. Είχαμε μια καλή επικοινωνία, περνάγαμε ποιοτικό χρόνο μαζί, αλλά δεν είχε πάει η κουβέντα στο ερωτικό(Για να είμαι ειλικρινής , όταν πήγαινε άλλαζα κουβέντα). Μέχρι που χτες με ρώτησε αν είμαι gay , γιατί τόσο καιρό είμαι μόνο κουβέντα και πράξη τίποτα όπως μου είπε. Όταν λοιπόν της είπα ότι δεν έχω καμία σχέση μέχρι τώρα και ότι δεν έχω κάνει τίποτα με καμία, έβαλε τα γέλια και για 5 λεπτά ίσως έζησα ότι πιο ντροπιαστικό μπορεί να ζήσει ένας άντρας, να βλέπω την κοπέλα (μου) να έχει πεθάνει στα γέλια, να με ρωτάει συνέχεια, αν είμαι σίγουρος για αυτό, αν περιμένω την πρώτη νύχτα του γάμου ή ακόμα και αν δεν μπορώ να γ....σω. Μετά απο όλα αυτά , αφού κατάλαβε ότι σοβαρολογούσα μου είπε ότι θέλω τον άντρα άντρα, έναν πραγματικό άντρα και όχι ένα παιδάκι που δεν ξέρει που παν τα τέσσερα και μου είπε ότι τζάμπα έχασε τον χρόνο της τόσο καιρό και να μην την ξαναενοχλήσω. Ενώ δεν παρέλειψε να μου προτείνει να πάω με μια επαγγελματία άμεσα γιατί αλλιώς θα πεθάνω μόνος μου γιατί καμία normal κοπέλα δεν πρόκειται να κάτσει μαζί μου εκτός απο κανένα μπάζο(συγνώμη έτσι το είπε)
Δεν ξέρω πως στέκομαι όρθιος μετά απο όλα αυτά που άκουσα , η αλήθεια είναι ότι περίμενα ότι δεν θα της άρεσε αυτό, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό και νομίζω ότι η μόνη λύση θα ήταν να κάνω αυτό που λέει γιατί επειδή με ξέρω πολύ καλά, δεν θα αντέξω άλλο την μοναξιά με ότι αυτό και αν σημαίνει για την ζωή μου. Δεν μπορώ να είμαι χωρίς έναν άνθρωπο μια ζωή, δεν έχω κάνει κακό σε κανέναν και θα ήθελα να βρω έναν άνθρωπο για πάντα, μου λείπει μια αγκαλιά και εμένα όπως και σε όλους τους ανθρώπους. Αλλά δεν το βλέπω στον ορίζοντα.
36 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
avatar Anons21 21.5.2019 | 17:36
Γελάει ο κόσμος (με τη κοπέλα)...
Τι να πρωτοσχολιάσεις...
Πάμε παρακάτω, μη μασάς...
Βγήκες φίλε μου με μια τύπισσα γεμάτη απωθημένα. Κατά πάσα πιθανότητα ήταν σε παρόμοια κατάσταση με εσένα. Και βρήκε μια ευκαιρία να το παίξει δήθεν ανώτερη σε εσένα. Δε θα αναλύσω τώρα τους λόγους που προκαλούν τέτοιες συμπεριφορές. Αλλά εσύ γιατι παίρνεις τόσο σοβαρά, τις συμπλεγματικές μπαρουφολογίες του καθενός; Κρίνε, αγνόησε και προχώρα. Για τον καθένα, η στιγμή είναι διαφορετική.
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 18:58
Να τις αναλύσεις. Θα το ήθελα.
avatar Elli P 21.5.2019 | 17:56
Λυπάμαι πολύ που σου συνέβει κάτι τέτοιο. Μην το αφήσεις να σε πάρει από κάτω. Δεν ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για σένα και είπε πολλές ανοησίες που σε πλήγωσαν πολύ. Δεν είναι όλες οι γυναίκες έτσι, αυτό να θυμάσαι.
avatar Μρ97 21.5.2019 | 18:00
Γιατί να ντραπεις βρε άνθρωπε μου; Ντρέπεσαι για αυτό που είσαι για ποιον λόγο; Σκότωσες κανέναν; Εκλεψες; Προσέβαλλες ΕΣΥ κάποιον με την συμπεριφορά σου; Αν δεν μπορούν κάποιοι άνθρωποι να αποδεχτούν τη δική σου πραγματικότητα, δεν αξίζουν να είναι στη ζωή σου και βάλτο καλά στο μυαλό σου. Θα φας ήττες σίγουρα και μάλλον μπόλικες έτσι χάλια που είναι η παιδεία μας κυρίως σήμερα. Ο ένας κοιτάει να βγάλει τα μάτια του άλλου. Μην πτοεισαι, μην αγχώνεσαι και μην στεναχωριέσαι για μια τύπισσα που πιθανόν ήθελε κάπου να βγάλει τη χολή της για να νιώσει κάτι, ή μάλλον να νιώσει καλύτερα.
avatar Sali 21.5.2019 | 18:31
Καλά όλα αυτά σου ξεφούρνισε επειδή δεν την π... 2 εβδομάδες; τι αν τη κάνεις τέτοια γυναίκα ρε;
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 18:37
"Δεν ξέρω πως στέκομαι όρθιος μετά απ' αυτό"

Σιγά μην αυτοκτονήσεις κιόλας για την αμοιβάδα. Απλώς πρέπει να μάθεις σιγά σιγά να σηκώνεις ανάστημα όταν σε προσβάλλουν και να σταματήσεις να διατυμπανίζεις ότι είσαι παρθένος. Δεν αποκλείω το γεγονός μάλιστα κι αυτή να ήταν παρθένα κι επειδή είχε φρικάρει από ...να ξέσπασε επάνω σου.
Αμα αυτή είναι νορμάλ γυναίκα εγώ είμαι ο πάπας. Αλλά αν συνεχίσεις να νιώθεις Ματίνα Μανταρινακη δεν σε βλέπω να κάνεις εύκολα καλό ξεδιαλεγμα. Η απελπισία και το άγχος θολώνουν την κρίση και παράλληλα δίνουμε στους άλλους μια κακή εικόνα.
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 20:20
Είσαι άρχοντας που τα έγραψες εδώ μέσα, γιατί όταν τα λέω εγώ με λένε υπερβολικό. Σε ευχαριστώ πολύ.

Θέλω να κάνω στους σχολιαστές μια ερώτηση, αφού παραθέσω πρώτα κάποια πράγματα. Ειδικά, αν μπορεί η κα Καραβάν κι η κα Furfulo να μου απαντήσουν ή να σχολιάσουν κάτι, θα το εκτιμούσα πολύ.

Λοιπόν, οι κοπέλες με τις οποίες έχω προσπαθήσει για σχέση, ήταν όλες αυτό που λέμε "απλές" και συνήθως, ρομαντικές. Ούτε τουπέ, ούτε υφάκι, ούτε πολλά σοσιαλ μίντια και έψαχναν σχέση με ένα καλό παιδί που θα τις πρόσεχε. Εμφάνισης από "μέτριας" - "καλής", συνήθως "χειρότερης" από τη δική μου. Όλες τις γνώρισα από το διαδίκτυο, αλλά τις πιο πολλές, τις ξεδιάλεξα πριν ανοιχτώ.

Έχω να σας πω, ότι με αυτές έγιναν κάποια πράγματα.

Το θετικό είναι ότι:
Σχεδόν όλες εκτίμησαν την γενικότερη ευγένεια και τη σοβαρότητά μου.

Τα ουδέτερα:
1) Σε αντίθεση με την εξομολόγηση, δεν έλαβα τέτοια αντιμετώπιση για την απειρία μου (αν και μάλλον φταίει το ότι ήμουν αρκετά προσεκτικός με το ποιες κοπέλες μιλούσα), κάτι μη αναμενόμενο. Οπότε, μόνο και μόνο γι'αυτό, θα πω ότι όλο αυτό το θέμα είναι ουδέτερο. Είχα και πολύ θετικές συμπεριφορές, αλλά από εκεί και πέρα, πάντα υπήρχε το στοιχείο της έκπληξης, όπως επίσης κι ερωτήσεις για το αν έχω ορμές και "πώς κατέληξες έτσι". Επίσης, ήταν σε όλες τις περιπτώσεις φανερό, ότι η κοπέλα θα προτιμούσε να ήμουν έμπειρος (που, ωστόσο, δεν του αρέσουν οι ξεπέτες!).

2) Η συντριπτική πλειοψηφία (όχι όλες, μια φορά δέχθηκα έντονη στήριξη), όχι μόνο δε θαύμαζε, αλλά δεν εκτιμούσε καν την πρόοδό μου στο πανεπιστήμιο. Αντιθέτως, μου έδωσε έντονα την αίσθηση ότι είναι κάτι που το θεωρεί κακό και φλώρικο, αλλά δεν καταδέχεται να μου το πει κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον, ποτέ δε δέχθηκα σοβαρή αγένεια.

Ας περάσουμε τώρα στα αρνητικά και στα άσχημα περιστατικά:

1) Δε με είχε δει ακόμα. Της είπα ότι η κοπέλα μου θέλω να είναι τουλάχιστον μέτρια στα μάτια μου (όπως κι είναι η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών που υπάρχουν, άλλωστε). Επειδή αναγκαστικά μιλήσαμε πολλές φορές για το θέμα, της είπα κάποια στιγμή ότι οι σχέσεις έχουν και σεξ και την ρώτησα αν θα μπορούσε να κάνει με κάποιον το οποίος δεν της αρέσει καθόλου μα καθόλου εμφανισιακά. Χρησιμοποίησε τις περιγραφές που της έδωσα για εμένα, και, παρόλο που ούτε οι δικές της ήταν καλές και που δε με είχε δει ακόμα, μου απάντησε το εξής: "αν είσαι κοντός, χοντρός, καραφλός, με γυαλιά, τοοοοοσο χάλια, δε μου αρέσεις." Φυσικά, δεν είμαι τόσο χάλια όσο δηλώνει αυτή η περιγραφή και σε καμμία περίπτωση όσο χάλια είναι τελικά εκείνη (σαν άτομο;)... Υπήρξε γενικά, πολλές φορές αγενής μαζί μου, χωρίς κανέναν λόγο και τα έριχνε όλα στο ότι έχει περίοδο.

2) Κοπέλα που με είπε φλώρο, γλοιώδη κ.α. επειδή είπα, λέει, πολλά "ευχαριστώ". Δύο φορές μου μίλησε έτσι. Λες και δεν είμαι άνθρωπος κι εγώ και δε δικαιούμαι, κάποια στιγμή μέσα στις ώρες που μιλήσαμε, όντας και κουρασμένος, να μη νιώσω σε κάτι αμήχανα, μιας κι ήταν κι η ίδια απότομη.

3) Κοπέλα που να μου λέει ότι με θέλει και της αρέσω πολύ και δεν πειράζει που δεν έχω εμπειρίες, αλλά να ξενερώνει που δεν έχω όλην την ημέρα, λόγω διαβάσματος. Αντί να στηρίξει και να εκτιμήσει την προσπάθειά μου, τσίνιζε. Ένιωσα ότι την παραμελώ, πριν καν αρχίσει το οτιδήποτε. Μετά κατάλαβα ότι αν με στήριζε, δε θα ένιωθα ότι χάνω την μπάλα, ότι κάνω κάτι λάθος και τελικά θα διαχειριζόμουν καλύτερα τον χρόνο μου. Δε θα ένιωθα ότι δε μου φτάνει, επειδή εκείνη δε ξέρει ότι οι άνθρωποι έχουν κι υποχρεώσεις.

4) Κοπέλα, που, παρά το ότι ανέχτηκα την καχυποψία της πολλές φορές, όταν της είπα κάτι, το παρεξήγησε σε τέτοιο βαθμό και με κατηγόρησε ότι δεν την εμπιστεύομαι (γιατί να το κάνω τόσο λίγο που την ήξερα;). Προσπάθησε να με κάνει να νιώσω τύψεις για διάφορα (χαχα) και με κατηγόρησε για κάτι που της είπα στο Cyber Sex (ήρθαμε κοντά και μου βγήκε), παρόλο που μου είπε η ίδια να της μιλήσω πιο βρώμικα. Με το ζόρι το είπα, αλλά δεν ήταν και τίποτα. Άσε που μου απάντησε "κι εσύ" εκείνη την ώρα! 5 χρόνια μεγαλύτερή μου αυτή η περίπτωση! Είναι αυτή που με στήριξε στο διάβασμα!

5) Γυναίκα 42 χρονών, πρώτα να κλαίγεται γιατί φοβήθηκε μήπως δεν την ήθελα για σχέση. Μετά από ημέρες επικοινωνίας, όπου μου έλεγε πόσο με σέβεται κι ότι την κάνω να ξεχνάει την ηλικία μου, ξαφνικά διακόπτει. Βρήκα τρόπο να την κάνω να μου απαντήσει στα μυνήματα (χεχεχε) και τελικά, μετά από πολλή συζήτηση, παραδέχθηκε ότι συνειδητοποίησε τη διαφορά ηλικίας, μετά από τόσον καιρό! Είπε ότι την παρέσυρα! Ανώριμη...

6) 100% των γυναικών ένιωθαν πολύ αρνητικά που δεν οδηγώ.

7) 100% των γυναικών που τους άρεσα μου πρότειναν και συνήθως, επανειλημμένα να αφήσω μαλλιά ή να βάλλω. Αυτό, παρά το ότι τους εξήγησα ότι μου αρέσει να είμαι έτσι κι ότι με μαλλιά ήμουν χειρότερος. Μου έλεγαν ότι τους άρεσα πολύ και κατάλαβα πως το θέμα είναι κοινωνικό και προσωπικό, όχι σχετικό με το αν θα τους άρεσα λιγότερο ή περισσότερο με μαλλιά. Άλλωστε, hell, όλοι μου οι γνωστοί μου λένε από μόνοι τους ότι αυτό το στυλ μου πάει καλύτερα. Στην επόμενη, λέω να πω να αφήσει βυζάκια, παρόλο που μου αρέσει, τι λέτε (δε μου πέρασε ποτέ από το μυαλό αυτό όταν μιλούσαμε);

......
......

Του χρόνου τέτοια εποχή, θα έχω πάει στρατό, θα έχω αυτοκίνητο και τη δουλειά μου κι αν το αποφασίσω, θα έχω κι εμπειρίες. Θα έχω καλύτερη αντιμετώπιση σε κάποια θέματα κι ίσως αυτό να αρκεί για να είμαι κατάλληλος για σχέση, σύμφωνα με τα γενικά κριτήρια. Για απαντήστε μου... Εφόσον οι γυναίκες θα στηρίξουν μεγάλο κομμάτι των συναισθημάτων τους προς εμένα στο ότι δε θα διαβάζω, στο ότι θα έχω αυτοκίνητο και στο ότι θα έχω κάνει σεξ, για ποιον λόγο να δω αυτές τις κοπέλες σοβαρά (που, προσέξτε, είναι το 100% του δείγματος κι είναι "σοβαρές" κι "απλές"); Εφόσον, όπως έχω καταλάβει, βλέπουν τους άντρες σαν ένα μέσο για να περνούν καλύτερα στη ζωή τους (βόλτες, σεξ, κοινωνική αναγνώριση κλπ) κι όχι κυρίως για να καλύψουν τις συναισθηματικές τους ανάγκες, αλλά και του άλλου. Καθώς, επίσης, κι αφού δεν έχουν συναίσθηση του ότι οι σχέσεις έχουν κι άλλες πλευρές κι ότι με τον άλλον μοιράζεσαι και τα δύσκολα... Πώς μακροπρόθεσμα - μακροπρόθεσμα, λέω - να μην αποκτήσω απλά την αντίληψη, ότι το μόνο που έχουν να μου προσφέρουν οι γυναίκες είναι σεξ; Γιατί να ρισκάρω να επενδύσω συναισθηματικά;
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 20:27
Υ.Γ.: 1) Ίσως όλα αυτά σας δίνουν την απάντηση που δεν διατυπώνουν άλλοι άντρες με "φόβο δέσμευσης" ή που κοιτούν μόνο το σεξ.
2) Η απόρριψη λόγω εμφάνισης, χωρίς εξαιρετική αγένεια, δε με αγγίζει καν πια
3) Για τους περισσότερους λόγους που αναφέρονται στα αρνητικά, καμμιά δε με απέρριψε, απλά είδα το ποια θα είναι η συνέχεια ή ότι δε θα υπάρξει αυτή κι αποχώρησα από μόνος μου.
4) Δε σας τα γράφω με ιδιαίτερη πικρία όλα αυτά. Κι άντε να φάω καμμιά φλασιά, αλλά δεν κάθομαι να τα σκέφτομαι και να στεναχωριέμαι στην καθημερινότητά μου.
5) Η σχέση για εμένα, ακόμα και πέρα από αυτά, είναι κάτι ιδιαίτερα περίπλοκο, λόγω του ότι είμαι μοναχικός άνθρωπος, αφενός κι έτσι δεν έχω μεγάλο πρόβλημα να είμαι μόνος μου κι αφετέρου γιατί σκέφτομαι με πολύ διαφορετικό τρόπο από του περισσότερους ανθρώπους γενικά, και πολύ περισσότερο από αυτούς τις ηλικίας μου.
Πόσες γνωριμίες αυτές ήταν εκτός διαδικτύου;
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 20:59
Είναι πολύ σημαντικό αυτό που με ρωτάς. Δε θέλω καν να ρισκάρω εκτός, διότι ό,τι συμβαίνει εκτός, είναι ικανό να σε επηρεάσει πιο πολύ. Και δε νομίζω πως έχω και πολλά κουράγια πλέον για πολλούς λόγους... Αλλά κάποια στιγμή πρέπει. Επίσης, οι live αντιδράσεις είναι πιο απρόβλεπτες, οπότε η εκάστοτε διαδικτυακή πχ έκπληξη, θα ήταν κάτι χειρότερο κι ίσως ακόμα και να τσακωνόμουν. Ο εξ. έξω πήρε μια αντίδραση που μέχρι στιγμής δεν έχω δεχθεί για ένα τέτοιο θέμα.
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 21:01
Ξέχασα να πω ότι όσες κοπέλες μου βγάζουν κάποια συμπάθεια ή μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά, όταν παρατηρώ "πώς κινούνται" στο πανεπιστήμιο, βλέπω πολλά που με αποτρέπουν. Δεν ταιριάζω εύκολα και συνήθως κάνει μπαμ ότι δεν...
Δηλαδή μια ακραία περίπτωση που έτυχε σε κάποιον και που δεν είναι ο κανόνας. Μια διαδικτυακή επαφή με κάποιες (δεν βγήκατε απ' όσο καταλαβαίνω) σε κάνουν να βγάζεις τα ανωθεν συμπεράσματα; Ειδικά η επαγωγική συλλογιστική είναι η πιο επιφοβη, είσαι και των θετικών επιστημών. Τώρα το τι βλέπεις και τι όχι, σχετικό είναι. Μια εικόνα είναι μόνο μια απάτη. Αλλά ναι, πονάει να τρως τα μούτρα σου κανονικά άμα ρισκάρεις. Δεν λέω. Θα δεις επίσης την διαφορά ανάμεσα στο θεωρητικό και στο πρακτικό που εκτός των άλλων μπορεί να μην λειτουργήσεις όπως θες ή όπως φανταζόσουν γιατί δεν ξέρεις σε τι καταστάση θα είσαι και πως θα σου βγει τη δεδομένη στιγμή να το χειριστείς. Απλά είναι πιο απολαυστικό από το θεωρητικό ακριβώς επειδή όλα είναι απρόβλεπτα.
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 21:39
Όταν ευκαιρήσω θα σου απαντήσω...
Σάββατζ έχεις πολύ στρεβλωμένες αντιλήψεις και κυρίως εσένα θα σου στοιχίσουν. Έχεις σκεφτεί να δώσεις την δυνατότητα στον εαυτό σου να κάνει λάθη και να είναι λάθος (ως προς αυτά που πιστεύει κτλ). Μην προσπαθείς να βρεις στοιχεία που επιβεβαιώνουν τις θεωρίες σου αλλά προσπάθησε οι θεωρίες σου να έχουν πραγματικό αντίκρισμα σε ό, τι συμβαίνει. Χωρίς να "λερώσεις" τα χέρια σου θα δυσκολευτείς.

Υ. Γ. Ο ορισμός απλού και και μη-απλού είναι απλά χάσιμο χρόνου. Στις όποιες σχέσεις μας μας νοιάζει ο πραγματικός απέναντι κι αν είμαστε τόσο επιφορτωμενοι με θεωρίες και αντιλήψεις για το τι είναι ο άλλος επειδή ανήκει σε ένα γκρουπ δυσκολάκι να τον ανακαλύψουμε, ειδικά όταν έχουμε πολύ απλοϊκές αντιλήψεις (βλ. Γιατί λέμε περί πόσο λάθος είναι τα στερεότυπα) α και μπορεί και όλος ο κόσμος να έχει λάθος αντιλήψεις ή όλος ο κόσμος που γνωρίζεις. Μια χαρά την πατάμε και σαν σύνολο σε πλάνες. Εμείς έχουμε ανάγκη τα κουτάκια για να καθησυχασουμε τον εαυτό μας ότι κατανοούμε και τα ξερουμε, όχι όσα συμβαίνουν.
Kαραβάν' Kαραβάν' 21.5.2019 | 22:28
Μια και ζήτησες την άποψή μου ονομαστικά.

Πιστεύω ότι όσο πιο "απλή" και λιγότερο δυναμική είναι μια κοπέλα (εστιασμός στην μικρή ηλικία) τόσο περισσότερο θέλει να ζήσει την ζωή της μέσα από τον άλλον, όπου άλλον βάλε ερωτικό σύντροφο.
Είναι κι ένας λόγος που αναζητούν να είσαι έμπειρος στο σεξ ή να οδηγείς, θα κληθείς στο πακέτο προσδοκιών να καλύψεις την ανάγκη πραγματοποίησης απόκτησης εμπειριών. (εδώ κολλάει και το συχνό παράπονο δεν πάμε πουθενά, δεν κάνουμε ταξίδια, δεν με βγάζεις).
Οι λόγοι που η νεαρή γυναίκα, και δη η Ελληνίδα ιδιαίτερα, περιμένει τον σύντροφο ως μέσο για να ζήσει την ζωή της, έχουν να κάνουν με το παττιαρχικό πλαίσιο διαπαιδαγώγησης της ελληνικής οικογένειας, όπου όσο πιο απλό και "σοβαρό" είναι το κορίτσι, τόσο πιο μαντρωμένο, σημαίνει έχει υπάρξει. Τα συμπλέγματα της κατάίεσης που κουβαλάει θα πάρει χρόνια και μεγάλη εσωτερική εργασία για να τα αποβάλλει...αν τα αποβάλλει ποτέ.

Για τον λόγο αυτό η εισαγωγή ενός ατόμου ως "άλό" και "σοβαρο" είναι πολύ καλός οιωνός, αντίθετα απο ότι θα πίστευε κανείς (δηλαδή ότι θα έχει χαμηλές απαιτήσεις). Αντίθετα έχει υψηλές απαιτήσεις, θέλει να ζήσει by proxy κι αυτό είναι τεράστιο βάρος για τον άλλον και σχεδόν εγγύηση αποτυχίας (Τόσο, όσο κι η συμβουλή να πάρεις άσχημο άντρα για να μην σε κερατώσει. Ο άσχημος είναι τόσο λιμασμένος για προσοχή που θα κερατώσει υπερσίγουρα με την πρώτη που θα του ρίξει έστω μια ματιά, είναι σκληρό ναρκωτικό να παίρνεις φευγαλέα αυτό που σου λείπει....)

Επιπλέον κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν παίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά, αυτοπαρουσιαζόμενος ως "σοβαρός". Αυτοτρολλάρεται ο πραγματικά σοβαρός, έχει αυτοσαρκασμό. Το "για ποιά με πέρασες;" έχει μέσα του την πνευματική σπερματική οδρ´α ότι αξίζει περισσότερο από π´σο αξίζει, επομένως έλλειψη ταπεινότητας, έλλειψη αυτογνωσίας.
Είναι άλλο πράγμα η αυτογνωσία κι άλλο η αυτοθυματοποίηση, μην τα μπερδεύουμε.

Τέλος σε διαδικτυακές γνωριμίες μετράει, φαντάζομαι, το λέγειν, η τυπολογία κοινών κωδίκων μεταξύ των συνομιλούντων και η ταχύτητα της εκτέλεσης της αποστολής: αν δεν δοθεί ορίζοντας συνάντησης σύντομα σχετικά η κατάσταση μπαίνει σε ατέρμονη λογοδιάρροια χωρίς προοπτικές για σπτική γνωριμία, όχι τώρα, όχι ποτέ.

Δεν ξέρω αν βοήθησα. Ετσι το βλέπω.
Kαραβάν' Kαραβάν' 21.5.2019 | 22:30
ΔΕΝ ειπνσι καλός οιωνός (αλλοιώνει το νόημα η έλλειψη του δεν)
Kαραβάν' Kαραβάν' 21.5.2019 | 22:32
απτική γνωριμία (όχι...σπιτική)! mon dieu
avatar
Ανώνυμος/η 22.5.2019 | 00:42
Κα Καραβάν...
Ως απλή, ορίζω την κοπέλα που δεν θέλει να το παίζει μοντέλο των σόσιαλ μίντια, δεν την ενδιαφέρει να ντύνεται και να βάφεται προκλητικά κι έντονα, μόνο και μόνο για να είναι το επίκεντρο της προσοχής, που δε θέλει να βγαίνει και να συναναστρέφεται με συγκεκριμένου είδους κόσμο, ώστε να "φαίνεται" και που, γενικά, δε θέλει αυτό το όλο life style κ.α. διάφορα που δεν έχω αντοχή να προσδιορίσω. Κατά μία έννοια, ως το αντίθετο της ντίβας, την εννοώ.

Θεωρώ, πως μπορεί μια κοπέλα να είναι απλή, χωρίς να είναι "παραδοσιακή". Αλλά... δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να αρνηθώ την συσχέτιση μεταξύ παραδοσιακής κι απλής! Πιθανότατα μάλιστα, η συνύπαρξη να είναι ο κανόνας, αλλά πιστεύω πως θα υπάρχει και κάποιο αρκετά μεγάλο ποσοστό, που είναι απλές, όχι επειδή είναι παραδοσιακές (οι "καλές περιπτώσεις", ίσως;). Ξεκάθαρα, με βοήθησες, στο να δίνω έμφαση στο κατά πόσο είναι οι πατριαρχικές αντιλήψεις κάποιας "απλής κοπέλας", που οδηγούν την συμπεριφορά της και στο να τις συσχετίσω με το τι θα περιμένουν από εμένα και πώς ουσιαστικά με αντιλαμβάνονται. Ευχαριστώ.

Οι μη απλές (οι "πολύπλοκες" να το πω; :Ρ), θεωρώ ότι είναι οι κοπέλες που πολύ πιο ανοιχτά θα ζητήσουν ο άλλος να έχει αυτοκίνητο, να είναι "κακό παιδί"-κάγκουρας, να είναι πιο αποφασιστικός, θα είχαν ξεκάθαρα πρόβλημα με κάποιον που δεν μπορεί να τις ακολουθήσει σε μια πιο έξαλλη ζωή με χορούς και τραγούδια, ξενύχτια και πολλά selfie αντί για ταξίδια σε ανεξερεύνητα μέρη (καλά, όλα χρειάζονται κι αρέσουν, αλλά προσπαθώ να δείξω την αντίθεση). Και, φυσικά, τουλάχιστον εκτός σχέσης, ναι, θα κάνουν περισσότερο σεξ. Αυτές, τώρα, έχουν το επαναστατικό στοιχείο, αλλά δείχνουν να έχουν κι έντονα στοιχεία τέτοιον αντιλήψεων.

Αυτό που μου φαίνεται, είναι ότι στη μία περίπτωση (πλην ενδεχόμενων, λίγων εξαιρέσεων) ζουν μέσα από τον άλλον (όπως ακριβώς το είπες), ενώ στη δεύτερη ζουν μαζί με τον άλλον (που ακούγεται καλύτερο). Και για τους δύο σκοπούς, έχουν απαιτήσεις, κάποιες από τις οποίες εμφανίζουν αντιστοιχίες.

Αυτό που είναι όμως, εντελώς ξεκάθαρο, είναι ότι οι δεύτερες δε μου ταιριάζουν σαν χαρακτήρες καθόλου.

Θεωρώ πως οι δεύτερες έχουν κι αυτές απαιτήσεις τέτοιου είδους, δηλαδή δε θα δεχόντουσαν κάποιον που δεν οδηγάει, που δεν έχει εμπειρίες κλπ. και κι ότι η όλη επαναστατικότητα είναι αυτή που τις οδηγεί στο να είναι και πολύ πιο αγενείς, σε άτομα σαν εμένα. Άλλωστε, η παραδοσιακή κοπέλα πρέπει να διατηρεί και μια ευγένεια. Χαρακτηριστικό: η κοπέλα που με είπε ευθέως φλώρο κα είναι η πιο "επαναστατική" από όλες, που είχε φθάσει σε σημείο να γράψει εδώ μέσα, ότι θα ήθελε να τη φωνάζουν με το όνομά της σε αντρικό, γιατί βγάζει δυναμισμό κι άλλα τέτοια (το γράφω, γιατί δεν πιστεύω πως θα βρείτε ποια είναι). Επιπλέον, όσο έχω συζητήσει με συμφοιτητές πάνω σε αυτό το θέμα, μου είπαν ότι όσο πιο δυναμική είναι κάποια, τόσο πιο έτσι το παίζουν αυτοί κι ότι, ουσιαστικά, ποτέ δεν πρέπει να είναι ο άλλος κάτω από την γυναίκα, γιατί αυτή δεν το θέλει.

Όσον αφορά το "σοβαρός", είναι κάτι που βγαίνει τόσο αβίαστα, που δε ξέρω αν θα μπορούσα, ακόμα και προσπαθώντας, να βγάλω το αντίθετο. Δεν το εννοώ, παρά ως την αντίθετη έννοια του "κάγκουρα" και τίποτε άλλο.
Kαραβάν' Kαραβάν' 22.5.2019 | 15:54
Καλημέρα και πάλι!

Να διευκρινίσω ότι το "σοβαρός" δεν το έλεγα αναφορικά με σένα αλλά ως προς το target group σου. Χρειάζεσαι σοβαρές ασόβαρες, κι όχι ασόβαρες "σοβαρές".

Για να απευθυνθώ τώρα στο ζουμί του ζητήματος διακρίνω ότι υποπίπτεις σε ένα εξαιρετικά κοινό "λάθος" που μάλλον αποτελεί γενικευμένο κοινωνικό φαινόμενο και γι'αυτό δεν είναι και δικό σου λάθος: τα ΔΙΠΟΛΑ.

Ο Έλληνας κατατρύχεται από τα δίπολα, ως φίλερις που είναι, ήδη σπο την αρχαιότητα κο ιδιαίτερα στο πολιτικό ζήτημα που παίρνει χαρακτήρα οπαδισμού: αριστοκράτες-δημοκράτες, Ίωνες-Δωριείς, Λακεδαιμόνιοι-Αθηναίοι...Κατόπιν Ενωτικοι-Ανθενωτικοί, κοτζαμπάσηδες-οπλαρχηγοί, αριστεροί-δεξιοί κι οψίμως αναρχοαντιεξουσιαστές-φασισταριά...
Επιπλέον δεν βοηθάει καθόλου ο χριστιανισμός (άλλα δίπολα Ηθικής από κει) κι η πατριαρχία (το σύνδρομο Παναγία-πόρνη).

Διαβάζοντας την απάντησή σου διαπράττεις αυτό ακριβώς: ομαδοποιείς τις γυναίκες σε χαμηλοβλεπούσες & ντιβασίας και τους αποδίδεις συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ταυτότητας.
Όμως όπως ακριβώς κι η γυναίκεια ματιά πάνω στους άντρες που είναι διχαστική (χαλβάς ή γαμιάς, Καλό Παιδί ή αλήτης, φλώρος ή κάγκουρας) είναι ολοφάνερα απλουστευτική, επειδή οι άνθρωποι είναι περίπλοκα όντα με αλληλοεπικάλυψη ιδιοτήτων.
Πιστεύω δηλαδή ότι όσο βιάζεσαι να κατηγοριοποιήσεις και να κατηγοριοποιηθείς μέσω των τρέχοντων κωδίκων, τόσο βγαίνεις χαμένος.

Επίσης προφανέστατα τα σόσιαλ στην Ελλάδα έχουν κάνει άπειρη ζημιά, προφανέστατα επειδή έδωσαν σε άντρες και γυναίκες αυτό που διακαώς τους έλειπε, βήμα λόγου (κι εικόνας) θωπεύοντας έναν ναρκισσισμό που ήταν εν υπνώσει. Ίσως ένα καλό ερώτημα είναι κατά πόσον ασχολείται κάποια με σόσιαλ ή είναι μόνο σε εφαρμογές.
Απο ότι έχω διαβάσει σε ποπ μέσα για την κοινωνική κουλτούρα το ΟΚ Cupid είναι αυτή που επιτρέπει να δεις και να δώσεις κάποιο ολοκληρωμένο προφίλ ώστε να αποφύγεις τον ατελείωτο γ@μηστρώνα τουfacebook και τον ναρκισσισμό του Insta. Όπως είπα αλλού, το μέσο είναι (ενίοτε) το μήνυμα.

Τέλος σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι η "λύση" στο "πρόβλημά" σου είναι μια επαγγελματίας, τουλάχιστον όχι με τη μορφή studio κλπ γιατί έτσι δεν μαθαίνεις τον έρωτα, ούτε πώς αντιδρά το γυναικέιο σώμα στην πραγματικότητα. Ζεις μια προσομοίωση όπου η άλλη ψεύδεται σαν ηθοποιός τσόντας, τίποτα παραπάνω, για να πάρει τα λεφτά της και να σηκωθεί να φύγει.
Πιθανότατα χρειάζεσαι είτε μια μεγαλύτερη έμπειρη γυναίκα με μεράκι "δασκάλας" (της οποίας το κίνητρο θα είναι συναισθηματικής φύσης, δηλαδή παρέα, μοίρασμα, ξανάνιωμα) ή κάποια επίσης παρθένα που θα επιθυμεί μία πιο λάου λάου προσέγγιση (και φυσικά δύο παρθένοι μια χαρά κάνουν σεξ, μη σου πω και καλύτερα).

Τι να πω. Για περαιτέρω απορίες γράψε πάλι.
Kαραβάν' Kαραβάν' 22.5.2019 | 15:57
***ντιβαρίες , εννοούσα
avatar
Ανώνυμος/η 22.5.2019 | 17:24
Γεια σου κα Καραβάν. Λοιπόν, δεν έχω χρόνο, θα τα γράψω σύντομα...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι και συμφωνώ. Αυτό με τα δίπολα το έχω παρατηρήσει σε μεγάλο βαθμό και το σκέφτομαι συχνά. Αν παρατηρήσεις πολλά που γράφω, θα δεις ότι ποτέ η άποψή μου δεν είναι στο ένα ή στο άλλο πλήρως. Αυτό που υποστηρίζω, είναι ότι θα πρέπει να εξετάζουμε τι πρεσβεύουν τα άκρα κι ο ό,τι άλλο, προκειμένου να διαμορφώσουμε όσο γίνεται πιο ορθολογικές απόψεις, κοιτώντας τις αδυναμίες και τις δυνάμεις τους.

Αυτό που ήθελα να πω στην Ανία και δεν πρόλαβα, είναι ότι η όλη σκέψη που ακολουθώ είναι για να βλέπω ποια στοιχεία κάποιας κοπέλας πάνε πού και τι σημαίνουν. Δεν είναι ότι πιστεύω πως όλες ανήκουν εξ ολοκλήρου σε μια από τις δύο κατηγορίες, ούτε ότι κάθε μια δε θα μπορούσε να είναι κάποιου είδους εξαίρεση που έχω στο μυαλό μου. Απλά, οι όλοι ορισμοί, γίνονται για χάρη συννενόησης και ξεκαθαρίσματος. Κι η όλη ανάλυση, προκειμένου να διαμορφώσω κριτήρια επιλογής συντρόφου, μέσα από την κατανόηση κάποιων πραγμάτων.

Επίσης, Ανία, θα προσπεράσω και τον Κονδύλη και τις θετικές και μη επιστήμες και τις μεθόδους αυτών σε συνάρτηση με τις συλλογιστικές πορείες. Θα πω μόνο στα γρήγορα, ότι με βάση την ήδη υπάρχουσα θεωρία, πάλι στα ίδια συμπεράσματα που έβγαλα καταλήγουμε και μάλιστα αν δε δεχθούμε ότι οι κοινωνικές σχέσεις έπαιξαν από ένα σημείο κι έπειτα μεγαλύτερο ρόλο από τη βιολογία του ανθρώπου, τότε, προφανώς, θα πρέπει να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα πολύ άσχημα.

Όσον αφορά τα συμπεράσματα, είναι αυτά που προκύπτουν από όσα έχω δει. Δεν το έχω υιοθετήσει πλήρως, εξακολουθώ να έχω την ελπίδα. Και την ελπίδα ότι αν ισχύει, θα βρω την κάποιου είδους εξαίρεση και θα κάνω σχέση. Το ερώτημα ήταν πώς μακροπρόθεσμα - μα πόσες φορές να το γράψω, ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ - αν συνεχίσω να βλέπω αυτά, θα παίρνω σοβαρά το γυναικείο φύλο (κι όχι μόνο στις ερωτικές σχέσεις, κατ' επέκταση); Γιατί σε ένα χρόνο από τώρα, και καλή δουλειά θα έχω κι αυτοκίνητο κι εμπειρίες. Πώς όμως, θα δίνω ευκαιρίες στις κοπέλες για κάτι παραπάνω; Δε θέλω να γίνω μισογύνης, ούτε φαλοκράτης!
Τέλος, είναι γελοίο να θεωρείς ότι ο εξ. δε θα πληγωθεί από όλο αυτό κι ότι δεν είναι λογικό να επηρεάζομαι και να σκέφτομαι όλα αυτά. Δεν είσαι άντρας στη θέση του και δε θα καταλάβεις. Άλλες παθαίνουν νευρική ανορεξία και καταθλίψεις επειδή τις λένε χοντρές και δε είναι καν η ίδια προσβολή, για διάφορους λόγους. Ίσως αν είχες κάνει κι εσύ υπεραναλύσεις σαν αυτές που κατηγορείς, να μην είχες πέσει στον Μάνο. Χωρίς αναδόμηση πληροφοριών, δεν κάνεις τίποτα στη ζωή. Ούτε να μάθεις από τα λάθη σου, ούτε να νιώσεις έτοιμος για καταστάσεις. Κι ευτυχώς, αυτή δε συντελείται μόνο σε υποσυνείδητο επίπεδο.

Κα Καραβάν, σχετικά με τις πόρνες... Πέρα από το κρύο του πράγματος. μέσα σε 10 λεπτά θεάτρου, κανείς δε μαθαίνει. Θέλει κάποιες φορές, έτσι κι αλλιώς, δε γίνεται με τη μία. Και μετά, αν ο άλλος αντί για αυτοπεποίθηση νιώθει χειρότερα; Και κάτι που δε λέγεται... η κοπέλα, εκείνη την ώρα, δε θέλει το άλλον πάνω στο σώμα της. Δεν επιθυμεί. Είναι εργασία, στα πλαίσια του κεφαλαιοκρατικού τρόπου παραγωγής, δηλ. προκύπτει μέσα από οικονομικό καταναγκασμό (φράση με πολύ μεγαλύτερη ισχύ στην προκειμένη περίπτωση, από ό,τι στην εργασία, γενικότερα) και πολλές φορές, ακόμα και εξω-οικονιμικό (ακριβώς όπως έκαναν και στους δούλους και στους δουλοπάρικους). Αυτά όλα, είναι ένα ένα βήμα πριν τον βιασμό, κατά τη γνώμη μου, ο οποίος είναι: σεξ, μέσω εξω-οικονομικού καταναγκασμού - σωματικής βίας. Περί καταναγκασμού - βίας πρόκειται και στις δύο περιπτώσεις (εξαιρούνται οι φιλάργυρες πόρνες πολυτελείας, που και πάλι μου προκαλούν αηδία, που δε νομίζω ότι επιτρέπει να κάνω σεξ μαζί τους). Το ότι πιο πριν μπορεί να πήγε με κανάν βρωμιάρη και με τόσο κόσμο πριν από εσένα το ανέφερα;

Επίσης, ναι, αυτές είναι οι λύσεις, άντε ίσως και κάποια που δε νοιάζεται τόσο, επειδή της αρέσω πολύ (αλλά εδώ παίρνω κάποια δεδομένα για τον εαυτό μου). Αλλά εφόσον το να έχω κάποια εμπειρία, είναι πάντα καλύτερο, μεγαλύτερη ίσως είναι η καλύτερη επιλογή.
Kαραβάν' Kαραβάν' 22.5.2019 | 20:23
Δεν θα σε "κάνουν" φαλλοκράτη/μισογύνη οι τυχόν απορρίψεις (που είναι μέσα στα όρια της στατιστικής πιθανότητας έτσι κι αλλιώς) αν δεν θέλεις να γίνεις. Οι άντρες που "γίνονται" κι εκπέμπουν πικρία και κακία προς το γυναικέιο φύλο είναι μόνο όσοι θεωρούν ότι τους χρωστούσαν σεξ. Ήταν ήδη φαλλοκράτες δηλαδή (=η γυναίκα στην υπηρεσία του άντρα και των αναγκών του), δεν περίμεναν την απόρριψη δηλαδή.
Επομένως όσο σκέπτεσαι εκλογικευμένα (δεν σου χρωστάνε σεξ, όσο δεν χρωστάνε και στις γυναίκες οι άντρες αντίστοιχα ως γενική βιολογική αρχή) είσαι ΟΚ.

Για την σεξεργασία είναι τεράστιο ζήτημα και χαίρομαι που υπολογίζεις το trafficking στην εξίσωση και τον πικπνπμικό εξανδραποδισμό. Ωστόσο υπάρχει και εθελουσία πορνεία ως επιλογή (για σαφώς μικρότερο δείγμα) όλων των φύλων εκδιδόμενων κι αυτό δεν το καταδικάζω προσωπικώς.
Ίσως επιτελούν ένα κάποιο λειτούργημα κι αυτοί οι άνθρωποι...

Αυτά.

Εύχομαι με στοχοπροσήλωση, κοινωνικοποίηση και ορθή κρίση να κατορθώσεις να βρεις μια κοπέλα που να σε συνεπάρει!
avatar
Ανώνυμος/η 22.5.2019 | 21:15
Ευχαριστώ κα Καραβάν.
Σάββατζ αν σκεφτούμε το ανθρώπινο είδος και ως προς αλλά είδη ή στην γη... Απλά δεν έχουμε λόγο να έχουμε μεγάλη ιδέα για την ύπαρξή μας γενικά. :)

Τώρα, αν σε κάνει χαρούμενο να πιστεύεις ότι επειδή δεν έκανα αναλύσεις, στοχασμούς, αναστοχασμούς κτλ από εμένα είναι εντάξει. Ρωτάς αν με όσα βλέπεις πως θα πάρεις σοβαρά το γυναικείο φύλο, ε δεν χρειάζεται να το πάρεις όλο. Θα κρίνεις ποια άτομα αξίζει και σου ταιριάζουν ν' ασχοληθείς. Αν είσαι σοβαρό άτομο δεν θα παίζεις με τους υπόλοιπους.

Υ. Γ. Ότι μπορεί να πειραχτεί από αυτό που του είπαν ή αν το πουν άλλες ή και να πληγωθει μπορεί. Σε ποιον αρέσει η απόρριψη; Η στάση του δεν θα του κάνει καλό και ενδεχομένως αν δεν βρει άμυνες και δεν αποκτήσει αυτογνωσία και αίσθηση αυταξίας που δεν θα κλωνιζεται από τέτοιες γνώμες άλλων δεν θα περάσει καθόλου καλά εκτός κι αν είναι υπερτυχερος. Τέλος αυτά περί παρθενιάς δεν πιστεύω ότι πρέπει να δώσει αναφορά κάποιος αν δεν το επιθυμεί ακόμη και με αυτόν που θα το κάνει πρώτη φορά ακριβώς επειδή στο τέλος θα πρέπει να απολογουμαστε. Είναι μια πληροφορία που την μοιραζόμαστε όταν και αν νιώθουμε άνετα.
avatar Sali 21.5.2019 | 23:04
Πω πω είναι τόσο κουραστικές όλες αυτές οι υπεραναλύσεις πάνω στις σχέσεις δηλαδή βγάζετε συμπεράσματα για μια κοπέλα ακόμα και από το κιχ που θα βγάλει που δεν θα μπορεί ούτε να βήξει κάποια για να βγει ραντεβού.
avatar
Ανώνυμος/η 21.5.2019 | 23:16
Ναι, όλα αυτά τα φερσίματα, είναι σίγουρα λεπτομέρειες.
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 21.5.2019 | 23:22
Κοίτα φιλαράκι, πέρα από την καταδικαστέα συμπεριφορά της κοπέλας θα συμφωνήσω μαζί της ότι καλό θα ήταν να ξεκινήσεις να κάνεις σεξ με επαγγελματία ή τεσπα με κάποια αν σου δοθεί η ευκαιρία...Και μην βλέπεις τι σου γράφουν εδώ μέσα οι ηθικολόγοι του σάιτ. Δεν γνωρίζουν, δεν ξέρω πού ζουν, τι ηλικία έχουν ή από πού έχουν βγει οι περισσότεροι...Τα πράγματα είναι σκληρά για τους ανθρώπους που είναι πολύ συναισθηματικοί όπως εσύ. Η στάση που αντιμετώπισες είναι σχετικά συνηθισμένη (οκ, οι περισσότερες θα γελούσαν από μέσα τους μόνο και δεν θα σε έκαναν να νιώσεις τόσο άσχημα, όμως το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο). Εν κατακλείδι, βάλε στην άκρη τα συναισθήματα και πήγαινε μερικές φορές με πόρνες και μετά προχωράς...
avatar
Ανώνυμος/η 22.5.2019 | 00:51
Συμφωνώ, μαλακίες του λένε, λες και σε αυτές θα φαινόταν ως κάτι καλό. Αλλά αν δεν καεί η γούνα σου, δεν ξέρεις. Και φυσικά και θα τον πειράξει όλο αυτό. Καλά, μηδέν ενσυναίσθηση;

Ναι, αλλά... Πώς προχωράς, όταν ξέρεις ότι η κοπέλα που τώρα έχεις απέναντί σου και μπορείς να προχωρήσεις πια, θα γελούσε μαζί σου αν δεν είχες πάει με πόρνες; Όταν αναγκάστηκες να πας με πόρνες χωρίς να ήθελες, μόνο και μόνο, για να μη γελάσει μαζί σου; Γιατί να επενδύσεις και να μην κοιτάξεις απλά να κάνεις σεξ μαζί τους; Γιατί να σέβεσαι τη γυναίκα, για να το πω πιο ευθέως;
avatar Sali 22.5.2019 | 10:02
Ξέρεις πόσοι μα πόσοι άντρες με έχουν κοιτάξει λες και είμαι από τον άρη μόνο και μόνο επειδή τους είπα ότο έχω μακροχρόνια σχέση ( σε φάση τι με έναν είσαι τόσα χρόνια πας καλά ουτέ καν να πω ότι είμαι παρθένα δηλαδη όπως ο εξομολογούμενος) και τώρα μας λες διάφορες θεωρίες περί γυναικών που γνώρισες στο νετ... οδηγήσε σε λάθος συμπεράσματα...
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 22.5.2019 | 12:42
Στην ηλικία των 23 εφόσον δεν έχει κάνει τίποτα ή θα πρέπει να βρει κάποια αντίστοιχη περίπτωση (έστω και πιο μικρή) ή να ξεκινήσει 3-4 φορές με πόρνες και μετά ενδεχομένως μπορεί να πει ψέματα στην επόμενη ότι έχει μια κάποια εμπειρία...Πιθανόν και να μην το καταλάβει η άλλη...Και ναι! Είναι κάποιες περιπτώσεις στη ζωή που δεν χρειάζεται να είμαστε ειλικρινείς και αυτό το ψεματάκι καθόλου δεν θα έβλαπτε κανέναν. Το να βγαίνει με 23χρονες ή εκεί γύρω που στην πλειοψηφία τους είναι σχετικά έμπειρες και να λέει ότι δεν έχει κάνει τίποτα κατά 90% θα τον οδηγήσει ξανά στο ίδιο.
Αν είναι τόσο ΕΥΑΛΩΤΟΣ συναισθηματικά κάποιος αν δεν μπορεί να το διαχειριστεί μόνος του και του προκαλεί πρόβλημα στην καθημερινότητα επιλέγουμε... Επαγγελματίες ψυχικής υγείας. Θέλει ψάξιμο να βρεις έναν καλό και να σου ταιριάζει. Σύμφωνοι αλλά το πρόβλημα δεν είναι η άρνηση μιας κατάστασης.


Το πρόβλημα του εξ δεν είναι ότι είναι παρθένος. Υπάρχουν πολλά που άλλοι θα γελάσουν με μας. Υπάρχουν και πράγματα που δεν κρύβονται. Πράγματα που δεν αλλάζουν. Έχουμε φάει απορρίψεις κι απορρίψεις, αλλά ψάχνεις για άτομα να σου ταιριάζουν και όχι πως να ταιριάξεις με τον κάθε τυχαρπαστο ή τυχαρπαστη. Αλλά εσάς, οποιες απόψεις σας βολεύουν παιδιά. Το να ψάχνεις την αλήθεια ειδικά για θέματα που θα σε πονέσουν γιατί θα φταις δεν είναι εύκολο. Πονάει πολύ.
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή