Η συνέντευξη του Αντιφασίστα Εθνικού Σταρ - Μέρος Α

Η συνέντευξη του Αντιφασίστα Εθνικού Σταρ - Μέρος Α Facebook Twitter
25
Η συνέντευξη του Αντιφασίστα Εθνικού Σταρ - Μέρος Α Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

 

Όταν δημοσίευσα στο facebook την πρόθεση μου να πάρω συνέντευξη από τον Εθνικό Σταρ Αντρεούλη Ευαγγελόπουλο με αφορμή την αντιφασιστική ιντερνετική δράση του, δέχτηκα αρκετά υβριστικά μηνύματα από ''φίλους'' που μου έλεγαν ό,τι η κίνηση μου αυτή δεν συνάδει με τις καλλιτεχνικές μου δραστηριότητες. Μπούρδες! Κολλημένα μυαλά, να το πω αλλιώς! Εδώ οι εφημερίδες επιτέθηκαν σε κοτζάμ Χατζιδάκι όταν έκανε εκπομπή στον Φλωρινιώτη με σκοπό να χτυπήσει την υποκρισία μιας ολόκληρης κοινωνίας, δεν θα την ''έλεγαν'' σε μένα, τον τελευταίο τροχό της αμάξης; Χώρια που εγώ δεν είχα κανέναν τέτοιο στόχο, σαν του Χατζιδάκι, εννοώ. Συγκινήθηκα απλά - το ομολογώ - από το τσαγανό ενός ανθρώπου, που λοιδωρήθηκε όσο κανένας την τελευταία εικοσαετία σ' αυτή τη χώρα, να βγαίνει και να ''καθαρίζει'' για πάρτη όλων αυτών που σίγουρα συμφωνούν απόλυτα μαζί του, αλλά δυστυχώς σωπαίνουν. Και το φίδι ολοένα και μεγαλώνει σε μήκος και σε αγριότητα! Απολαύστε τον Εθνικό Σταρ - ναι, μετά απ' αυτή τη συνέντευξη τού αξίζει ο τίτλος επάξια - Αντρεούλη Ευαγγελόπουλο και αγαπήστε τον, διότι τα μισά απ' αυτά που είπε, αν έλεγαν όλοι, η χώρα μας ενδεχομένως να μην ταλανιζόταν από τόσα δεινά. Με την ευχή ότι και άλλοι άνθρωποι, καλλιτέχνες της ''ποιότητας'', αυτοί που βγάζουν φλύκταινες με τις εκπομπές της παλιάς Trash TV, θα ξυπνήσουν κανονικά και θα πουν τα πράγματα με το όνομα τους, σας παραδίδω το απόσταγμα της δίωρης συζήτησης μου με τον Αντρεούλη Ευαγγελόπουλο. 

 

Η συνέντευξη του Αντιφασίστα Εθνικού Σταρ - Μέρος Α Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

 

Αντρεούλης και όχι πια Ανδρέας Ευαγγελόπουλος. Γιατί αυτό κι από πότε;

Δεν ήταν κάτι που μ' έπιασε ξαφνικά. Μέχρι και λίγο πριν τη δημοσιότητα με φώναζαν Αντρεούλη, άρα μού ήταν πολύ προσφιλές το όνομα. Ανδρέα Ανδρεαδάκη έλεγαν τον παππού μου, τον έναν από τους δύο ανθρώπους της ζωής μου, που με μεγάλωσαν, και που τον έχασα στις 4 Σεπτεμβρίου του 2011. Θέλησα να κρατήσω το όνομα Ανδρέας σαν μνήμη δική του και για τα δικά μου πράγματα, για ό,τι κάνω, όσοι μ' αγαπούν να με φωνάζουν Αντρεούλη. Όταν λες Αντρεούλης, το μυαλό σου να πηγαίνει σε μένα. Δεν υπάρχει κάνας άλλος!

 

Πράγματι.

Θέλω να είναι το δικό μου σημάδι, η δική μου ταυτότητα, αφού πάντα μ' αρέσει ν' αφήνω σημάδι.

 

Αντρεούλη, λοιπόν, πριν από λίγες μέρες έπεσα σ' ένα από τα πολλά βιντεάκια σου στο youtube που φωνάζεις ''Κάτω η Χρυσή Αυγή, Κάτω ο Κασιδιάρης'' κ.ο.κ. Πώς μας τη βγήκες τόσο απ' τα αριστερά; 
Ακούστε να δείτε, εγώ έχω αριστερά γονίδια. Ο πατέρας της γιαγιάς μου και μάνας μου, αφού αυτή με μεγάλωσε από έξι μηνών, ήτο ο Δημήτρης Κουτσομιχάλης, ο οποίος στην Κατοχή είχε τα κάρβουνα στο Καστρί και κουβαλούσε στα σπίτια. Πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία, δεν υπήρχε άνθρωπος με πιο αριστερές πολιτικές αξίες. Από τους αριστερούς επίσης που πίστευαν πάρα πολύ στο Θεό, όχι απ' αυτούς που δεν πιστεύουν. Δεν κρίνω τους ανθρώπους, ο καθένας μπορεί να πιστεύει όπου θέλει, εγώ όμως σας εξηγώ τις δικές μας θέσεις. Μεγαλώνοντας επισκέφτηκα τη Γυάρο, τη Μακρόνησο. Τι να κάνουμε τώρα, σαν οικογένεια δεν μας άρεσε ο φασισμός. Μην περιμένετε όμως σε μία συνέντευξη να το παίξω παρθένα, ότι μια ωραία μέρα σήκωσα το λάβαρο της Επανάστασης! Από τη ζωή μου την ίδια προέκυψε να καταλάβω πως ο φασισμός είναι το χειρότερο για μία κοινωνία. Η δική μου τραγική ζωή με οδήγησε εκεί.

 

Πού έγκειται το τραγικό της ζωής σου;

Είχα μια πάρα πολύ δύσκολη ζωή. Δεν μου στρώθηκαν τραπέζια απ' τη μέρα που ξεκίνησα. Εγώ τελείωσα τη δραματική σχολή της Μαίρης Τράγκα με την ψευδαίσθηση του παιδιού ότι θα έμπαινα σ'έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο. Σαν λουλούδια έβλεπα όλους τους καλλιτέχνες, έτσι προσέγγιζα την Τέχνη. Εγώ όμως παραπλανήθηκα, σ' ένα κύκλωμα διαβόλων μπήκα και όχι σ' ένα κύκλωμα αγγέλων, όπως φανταζόμουν. Είχα να παλέψω με θηρία.

 

Το κύκλωμα διαβόλων, που λες, νά'ναι άραγε η ιδιωτική τηλεόραση;

Η ιδιωτική τηλεόραση, το θέατρο και το τραγούδι, αν και στο τραγούδι είναι καλύτερα τα πράγματα συγκριτικά με τη μαφία του θεάτρου. 


Έχεις παίξει στο θέατρο;

Όχι, σε παραστάσεις δεν έπαιξα. Μετά τη δραματική σχολή μπήκα στην ιδιωτική τηλεόραση. Το 1995, όμως, ο παλιός οπερατέρ του κινηματογράφου, ο αείμνηστος Ζέρβας, μου έδωσε την ευκαιρία να εμφανιστώ στο Τμήμα Ηθών του Μανουσάκη σε κάποια επεισόδια και να μπω σ'ένα μεγάλο κανάλι. 


Ναι, στον ΑΝΤ1 ήταν αυτό, νομίζω.

Από κει και πέρα, από το ΄94 που βγήκα στην τηλεόραση, πουλούσα πολύ για κάποιους λόγους που δε μπορώ να τους εξηγήσω. Άρχισαν να γράφουν οι εφημερίδες, που τις έχω όλες στο αρχείο μου, ''Ο νέος Εθνικός Σταρ''. Όταν λοιπόν κάποιος είναι στην ηλικία μου, νέος και άψητος, εύκολα ψωνίζεται, μη γνωρίζοντας τόσο βαρύγδουπες καταστάσεις, αλλά έχοντας βέβαια πάντα μία ''Εθνική ψυχή''. 


Αγάπη για την Ελλάδα εννοείς;

Για την Ελλάδα και για τη δουλειά αυτή! Εκεί λοιπόν ξαφνικά βρέθηκα αντιμέτωπος με έναν τότε μύθο της εποχής, μία μεγάλη και φτασμένη καλλιτέχνιδα. Δε θα ξαναγεννηθεί τέτοια καλλιτέχνις, δεν θα σας πω από πλευράς ταλέντου, αλλά από πλευράς άστρου. Διότι ταλέντα για μένα είναι η Νάνα Μούσχουρη, η Μαρία Φαραντούρη, η Τζένη Καρέζη και η τεραστία Έλλη Λαμπέτη. Την έβλεπα τις προάλλες την Έλλη σε ένα έργο και έκλαιγα με το παραμικρό της. Η Αλίκη, λοιπόν, αυτή η σούπερ σταρ φοβήθηκε ένα παιδί τότε και με πολέμησε όσο δε φαντάζεστε. 


Με ποιο τρόπο σε πολέμησε;

Έπαιρνε τηλέφωνα και μου σταματούσε τις δουλειές, γιατί η Αλίκη ήταν δεξιά, δεν ειν' κακό να το λέμε αυτό.

 

Δηλαδή η δεξιά Βουγιουκλάκη χάλαγε τις δουλειές του αριστερού Ευαγγελόπουλου;

Ξαναλέω ήταν δεξιά και οι τρόποι της δεξιάς είναι γνωστοί από αρχαιοτάτων χρόνων. Όταν πήγα κάποια στιγμή να βγάλω ταυτότητα, μου κόλλησαν το ''Εθνικός Σταρ - Ηθοποιός'' απάνω! Έβγαλαν την ταυτότητα μου στα κανάλια και άρχισα να δέχομαι απειλητικά της τηλεφωνήματα - δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, είναι και πεθαμένη. Αναγκάστηκα να πάω στον Εισαγγελέα στο Κολωνάκι.

 

Τι μου λες τώρα...

Πήγα και κλήθηκε εκεί η κυρία και μάλιστα τό 'κανε σάτιρα ο Λαζόπουλος, γιατί - λέει - φοβόταν να πάει μόνη της η Αλίκη και τον πήρε μαζί της. Έτσι διέρρευσε πως εγώ είμαι ένας γραφικός, ένα νούμερο, είμαι το ένα και τ' άλλο. 


Αληθεύει ότι έφαγες ξύλο από τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ;

Δεν με χτύπησε ο Παπαμιχαήλ, με χτύπησε ο αδερφός της Αλίκης. Το καλοκαίρι του ΄96 που η Αλίκη πέθαινε στο νοσοκομείο, ένιωσα την ανάγκη να πάω και να της πω ένα συγγνώμη, γιατί είχα πει πάρα πολλά γι' αυτήν. Έχω μάθει όταν με πολεμάει κάποιος, να τον πολεμάω κι εγώ όποιος κι αν ειν' αυτός, δεν καταλαβαίνω! Στον 9ο όροφο της Εντατικής του νοσοκομείου, έφαγα μία μπουνιά στ' αυτί απ' τον αδερφό της Αλίκης, που μέχρι σήμερα έχω ακουστικό πρόβλημα. Δεν έκανα ούτε μήνυση, ούτε τίποτα, γιατί κατάλαβα πως οι άνθρωποι χάναν' τον άνθρωπο τους. Ήταν όμως πολύ ανάρμοστη η συμπεριφορά τους, γιατί με τον ίδιο δεν είχα τίποτα. Ακούστε, κύριε, τον θεωρώ πάρα πολύ ασήμαντο και ως καλλιτέχνη και ως άνθρωπο για ν' ασχοληθώ εγώ, ένας Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος, μαζί του! Λες και είχα εγώ να πάρω κάτι απ' το θάνατο μιας γυναίκας που έφυγε με τόσο τραγικό τρόπο, γιατί στη θέση της θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε. Τον εαυτό του μόλυνε, εμένα δε μού 'κανε τίποτα. Βεβαίως όμως μου έκανε μεγάλο πόλεμο μετά το θάνατο της Αλίκης. 


Άρα με τον Παπαμιχαήλ δεν είχατε ποτέ επαφή.

Ο Δημήτρης με έπαιρνε τηλέφωνο το 1995 - τα τηλεφωνήματα είναι καταγραμμένα στον τηλεφωνητή του σπιτιού μου - και αποκαλούσε τη Βουγιουκλάκη ακόμη ''γυναίκα μου'', την αγαπούσε πολύ και έπινε και πολύ τότε. Εγώ είχα το θάρρος και του έλεγα ''ποια γυναίκα σου; Αφού έχετε χωρίσει εδώ και τόσα χρόνια κι έχει σπίτι της τον Σπυρόπουλο τώρα''. Τέλος πάντων, ο Παπαμιχαήλ μου ζήταγε να πάμε να λογαριαστούμε σε μια Δεξαμενή στο Κολωνάκι κάπου. Δεν ξέρω, υπάρχει κάνα μέρος τέτοιο;

 

Ναι, υπάρχει.

Ε, μετά μου έβριζε το γιο του κ.λπ. Σέβομαι την επιθυμία του να αποκληρώσει τον γιο του, σέβομαι και τον ίδιο ως συνάδελφο, αλλά μη με ρωτάτε αν τον σέβομαι και ως άνθρωπο. Εγώ μ' αυτή την οικογένεια είχα εμπλοκές. Τιμή μου που αυτοί οι μύθοι ασχολήθηκαν μαζί μου, με ένα παιδάκι τότε. 

 

Μίλησες στην αρχή για το κύκλωμα των διαβόλων και για το ότι σε έχρισαν γραφικό...

Αυτοί, όταν έχεις απόψεις κατά των ναρκωτικών, της κρατικής βίας, της αστυνομίας, ολόκληρου του καπιταλιστικού συστήματος!

 

Είχες τότε απόψεις κατά του καπιταλιστικού συστήματος;

Φυσικά. Όταν τα βάζεις με τη Βουγιουκλάκη και κοπανιέσαι, πρέπει κάπως να σε εξαφανίσουν, να μην έχεις γνώμη, να σε κάνουν γελοίο και γραφικό. Ξέρετε, καλέ μου κύριε, πόσα χρόνια μου πήρε ν' αποδείξω ότι δεν είμαι τρελός; Ξέρετε τι πλήγμα είναι να σου λεν ότι έχασες το πνεύμα σου; Δόξα τω θεώ τό 'χω ακόμη πολύ μεγάλο το πνεύμα! Σας τό 'χουν κάνει ποτέ αυτό στη ζωή σας; Εύχομαι να μη σας το κάνουν!

 

 


 

Ναι, ρε Αντρεούλη, αλλά όταν πού σε βρίσκαμε - πού σε χάναμε, στο Ερωτοδικείο και στο Τηλε-φτυάρι ήσουν, πώς να μη χριστείς γραφικός από μόνος σου; Εσύ δε φέρεις καμία ευθύνη;

Κατ' αρχάς αν είμαι trash ή όχι, εσείς που με βλέπετε, μπορείτε να με καταλάβετε, όπως κι ο κόσμος. Πόσο πιο trash ήμουν εγώ από τον σημερινό Πρετεντέρη και τα μνημονιακά χουντοκάναλα; Αφού όμως με ρωτάτε, ναι, είχα το μερίδιο ευθύνης μου γιατί εν έτει 1996-97 ήμουν ο άνθρωπος χωρίς εμπειρίες, ο άψητος, το παιδί που προσπαθεί να επιβιώσει ζώντας από τους σπόνσορες και τις γραμμές 090. Λίγο μετά, αναγκαζόμουν να πληρώνω μέχρι και τα ταξί μου, Κηφισιά - Πειραιά, γι' αυτή την εκπομπή. Να σας πω κάτι, όμως, γιατί μένετε στα βρισίδια που κάποιοι σκόπιμα ανεβάζουν μονταρισμένα στο youtube για να σπάνε πλάκα μαζί μου; Θυμόσαστε να υπήρχε εκείνη ακριβώς την εποχή Ίδρυμα Αστέγων επί δημαρχίας Αβραμόπουλου; Όχι! Ποιος πήγαινε τα παστίτσια στους άστεγους με τα χαρτόκουτα και τους ξεσκέπαζε για να τους δώσει ένα πιάτο φαΐ; Ποιος απ' όλους αυτούς τους λαμέ φιλάνθρωπους που ξέρουμε διακινδύνευε τη ζωή του νύχτα στην Ομόνοια με τις κάμερες για να συμπαρασταθεί σε τοξικομανείς και άπορους ανθρώπους; Θέλω να πω ότι προσπάθησα να περάσω μηνύματα μέσα απ' αυτή την εκπομπή στο TV MAGIC και ένα ολόκληρο σύστημα με βάφτισε γραφικό και γελοίο. Εκεί, ναι, φέρω την ευθύνη μου, αλλά χαλάλι, αν υποτεθεί πως την επόμενη χρονιά ο Αβραμόπουλος με τις επιχορηγήσεις του έφτιαξε ένα Ίδρυμα στην Αθήνα για τους συνανθρώπους μας. 


Δεν ξέρω για ποιο σύστημα μιλάς, αλλά σου λέω κάτι απλό: Ποιος σοβαρός καλλιεργημένος άνθρωπος να σε πάρει στα σοβαρά, όταν όλη την ώρα τα βρισίδια κατωτάτου επιπέδου κυριαρχούσαν στην εκπομπή;
Εγώ ήμουν δημοκράτης, άφηνα ανοιχτά όλα τα τηλέφωνα, δεν ήμουν η κυρία Κορομηλά που πέρναγε από φίλτρο τα τηλεφωνήματα. Σε μένα όλοι έλεγαν τη γνώμη τους, τι πιο δημοκρατικό βρίσκετε; Όσο για τον σκηνοθέτη Όμηρο Ευστρατιάδη, θα το πω δημοσίως, είναι φασίστας! Το 1996 με παράτησε για την Αννίτα Πάνια κι έμεινα μόνος να τραβάω κουπί με τον Χάνδακα και τον Ζύγουρα, τους δύο τότε ιδιοκτήτες του TV MAGIC, πριν το πάρει ο Κόκαλης. Και φανταστείτε ότι πριν έκανα εκπομπές στο Κανάλι του Πειραιά και στον Ατλαντίς, προβάλλοντας καλό ερωτικό τραγούδι, σαν αυτό της Μαρινέλλας, ας πούμε. Ο Ευστρατιάδης, λοιπόν, πήγε στη χοντρή κονόμα, στην Πάνια, της οποίας δε μου κάνει η αργκό που μιλάει. Η κοπέλα ήταν φίλη μου μέχρι το ΄97 και άμα με δει μου μιλάει ακόμα, αλλά νομίζω πως φίλη πραγματική δε μπορεί να γίνει με κανέναν παρά μόνο με το χρήμα και με τη δόξα. Ακούστε, εμένα δουλειά μου δεν ήταν να βρίζω. Κατάντησα να κάνω εκπομπή χωρίς σκηνοθέτη, με μονοκάμερο, και να εισπράττω ρατσιστικό μίσος. Ξέρετε ότι πήγαν να κάψουν το κανάλι τρεις φορές;


Ναι, το γνωρίζω, υπάρχει το βίντεο μιας απ' αυτές τις απόπειρες που λες στο youtube.
Τίποτα δεν ήταν προσχεδιασμένο και δε θα κάναμε πλάκα στον αέρα με τόσο σοβαρά ζητήματα. Κινδυνεύσαμε, έγιναν προσαγωγές. Να σας πω και μια μεγάλη αλήθεια τώρα; Ξέρετε ότι αυτή η εκπομπή φανέρωσε την πνευματική φτώχεια μιας ολόκληρης χώρας; Τα πιο γελοία θεάματα δηλαδή που ένας ολόκληρος λαός κάθεται και τα παρακολουθεί! Γιατί το βίντεο που λέω τον ''Εθνικό Ύμνο'' το είδαν 300 άτομα, ενώ ένα άλλο που βρίζω κάποιον το βλέπουν 80.000 άτομα; Αυτό είναι το επίπεδο μας. Εγώ δηλαδή φταίω για την κατινιά και το κουτσομπολιό μιας ολόκληρης χώρας; 

 


 

Συνειδητά έγινε;
Τα πάντα γίνονται συνειδητά από μένα. Σ' αυτή την εκπομπή διασκέδαζε κόσμος, έπαιρνε τηλέφωνο κι έλεγε ό,τι του κατέβαινε και ξέδινε! Όταν τώρα κάποιοι βρίζανε, τους έλεγα να συνεχίσουν, διότι αντί να ξεσπάνε στα παιδιά τους ή στις γυναίκες τους ή στον άντρα τους, το κάνανε σε μένα. Είμαι σίγουρος ό,τι πολλοί απ' αυτούς που έμπαιναν στον κόπο να τηλεφωνήσουν για να εκφράσουν μίσος, ήτανε διαταραγμένοι άνθρωποι.


Σ' αυτή την εκπομπή εισέπραξες πρώτη φορά ρατσιστικό μίσος για τη σεξουαλική επιλογή σου;
Όχι, αν κι εκεί το έκρυβα. Δεν είχα κανένα λόγο να φαίνομαι. Αυτό έγινε το 1999 σε μια εκπομπή με τον Βαλλιανάτο όπου μίλησα ανοιχτά. Μέχρι τότε μπορεί να νόμιζαν ότι είμαι γκέι, στρέιτ, μπάι...


Ή και ασέξουαλ.
Α, μπράβο. Πολύ πριν το ''Φτυάρι'', όμως, είχα βγει σε εκπομπές με τέτοια θεματική σε μεγάλα κανάλια. Η Νατάσσα η Ράγιου, που την αγαπώ πολύ, μου είχε δώσει βήμα. Πολύ καλό παιδί, αλλά την έφαγαν. Τη βλέπετε πουθενά τώρα;


Η Ράγιου δεν είχε κατηγορηθεί ότι εξαιτίας μιας εκπομπής της αυτοκτόνησε ένας άνθρωπος;
Αυτά είναι παραμύθια, άλλοι ήταν οι λόγοι που δεν πήγε μπροστά η Ράγιου. Τη γνωρίζω καλά εκείνη την περίοδο και θα σας τό 'λεγα, να είστε σίγουρος. Ο Κώστας Μυλωνάς επίσης με είχε βοηθήσει. Μου έδωσε βήμα σε εποχές άκρως ρατσιστικής συμπεριφοράς απέναντι μου. Γιατί αυτό είναι φασισμός! Να γίνονται δυο - τρία τηλεφωνήματα από κάποιους και να μη σε δέχεται κανείς πουθενά. Φασισμός είναι να σε κάνουν γραφικό. Λέπρα είναι ο φασισμός κι εγώ τη λέπρα τους τη βίωσα για τα καλά. 


Και στην οποία λέπρα συνέχισες να τσαλαβουτάς με τη σιχαμερή εκπομπή του Καμπούρη στο EXTRA.
Ακούστε, πριν απ' την εκπομπή αυτή, είχα συμμετάσχει στο τελευταίο επεισόδιο των ''Δύο ξένων''. Με κάλεσε ο Ρήγας και με πλήρωσε κανονικά ο άνθρωπος σαν ηθοποιό. Έπειτα, δεν καταλαβαίνω γιατί συνδέθηκα με το ''Ερωτοδικείο'' της Μιχαλονάκου, μιας γυναίκας χωρίς κανένα επίπεδο, που πήγα μόνο μία φορά και αυτή φυσικά η εκπομπή ανέβηκε στο youtube. Ξύλο είχαμε παίξει στα παρασκήνια! Της έλεγα ''Μωρ' είσαι καλά, δημοσιογράφος εσύ στην ΕΡΤ, αντί να κάνεις μια εκπομπή με ποιοτικές ερωτικές ιστορίες, προβάλλεις όλη την ευτέλεια;'' Ήταν με τον Ναούμ τον δικηγόρο τότε στην εκπομπή της. Η κυρία, όμως, ήθελε να μιμηθεί την Πάνια, που τότε έσκασε μύτη, και έβγαινε στην κάμερα με μίνι χωρίς κυλότα. Την έδειχναν οι δημοσιογράφοι και γράφανε ''Εγκαίνια! Ανοίξαμε και σας περιμένουμε''! Σας λέω ατύχησα και στο τραγούδι. Ο συνθέτης Νίκος Τερζής με παρέλαβε στα χέρια του το 1993 και μού 'γραφε τραγούδια της πλάκας. Ας μάθει ο κόσμος ότι το τραγούδι ''Εθνικός Σταρ'', παρ' όλο που το έχω χρεωθεί εγώ μουσικά και στιχουργικά, ήταν δικό του! Δεν το πετάω σήμερα, γιατί ο στίχος ''Την Ελλάδα την έχουν κάνει γελάδα'', οι φασίστες δηλαδή που την αρμέγουν τη χώρα τώρα, ήταν πολιτικός.

 


 

Πες μας και για τον Καμπούρη.
Ταλαιπωρήθηκα πολύ κι είπα ότι θα τα κάνω όλα μόνος μου. Το 2007 έκανα δυο εκπομπές στο EXTRA που σατίριζα την επικαιρότητα με διάφορα βίντεο. Κάτι που απαιτούσε κόπο, όπως καταλαβαίνετε, και πολλούς συνεργάτες.Ο σπόνσορας της εκπομπής, ο γνωστός Μαραβίλιας με τα νυφικά και τα γραφεία τελετών, αποχώρησε. Μαζί του αποχώρησε ξανά ο Όμηρος Ευστρατιάδης, αφού προηγουμένως είχε χώσει τον ανιψιό του, τον Αλφόνσο, κι εγώ είχα ενστάσεις γι' αυτό. Φεύγει, λοιπόν, ο χορηγός, φεύγει ο ανιψιός, την κάνει κι ο Ευστρατιάδης. Έτσι, μου έγινε πρόταση να συμπαρουσιάζω εκπομπή με τον Καμπούρη. Για να μη φύγω δηλαδή, μου έδωσαν απ' το κανάλι εκπομπή με τον Καμπούρη ως συμπαρουσιαστής και όχι ως πάνελ, προσέξτε, έχει διαφορά. Το όνομα αυτού του κυρίου που έστηνε καυγάδες με όλα τα νούμερα δε θέλω ούτε στο στόμα μου να το πιάνω. Σύντομα κατάλαβα ό,τι όχι μόνο δεν προσφέρω τίποτα εκεί πέρα, αλλά ένιωσα και ντροπή για μένα τον ίδιο. Γι' αυτά τα κωλο-οχτακόσια ευρώ που μου δίνανε, σας μιλάω ειλικρινά, πήγαινα κάπου να πιω καφέ και εισέπραττα την κοροϊδία και τα κακά vibes του κόσμου. 

 

Σου κόστισε ψυχολογικά;

Μόνο; Ξέρετε πόσο έκανα να το ξεπεράσω; Για ενάμισι χρόνο κόντεψα να πάθω μεγάλη ζημιά. Και πώς αλλιώς; Ξέρετε τι είναι να μπαίνουν οι μισοί απ' τους καλεσμένους στην εκπομπή και να μου εύχονται ''Καλά εγκεφαλικά''; Μια Κόλαση του Δάντη ήταν εκείνη η εκπομπή με τον Καμπούρη!

 


 

Σε πιστεύω, εδώ το λέω εγώ αυτό που είμαι απλός θεατής. 

Έκτοτε είπα ότι δεν θα ξαναπάω σε εκπομπή που προσπαθούν να με γελοιοποιήσουν. Δεν έκανα εγώ σπουδές, ούτε αγάπησα την τέχνη για να με φαιδροποιούν. Δεν θα ξαναπάω πουθενά, το ορκίστηκα, που δε θα προβάλλουν αυτό που πραγματικά είμαι. Δεν θα ξαναμπώ στην κρεατομηχανή της τηλεόρασης που όλα τα αλέθει, πάει και τελείωσε!

 

Και πολύ καλά θα κάνεις.

Γι' αυτό και άνοιξα τα δικά μου κανάλια στο youtube. Θα ανεβάζω τραγούδια που μου αρέσουν και που ''είμαι εγώ'' κι οι άλλοι ας πηγαίνουν στα χυδαία και στα ευτελή. Μόνο στο δικό μου κανάλι θα βλέπουν το αληθινό μου πρόσωπο!

 

Προσπάθησες να εξαφανίσεις τα βίντεο με τα μπινελίκια από τις παλιές εκπομπές σου;

Έχω άνθρωπο ειδικευμένο στο internet, αλλά πού να τα προλάβω όλα; Πώς να κάνεις διώξεις; Σ' αυτές τις παλιές εκπομπές, συγκριτικά με τα τωρινά μου βίντεο, φανερώνεται πως προσπάθησαν κάποιοι να μου αφαιρέσουν τον ενοχλητικό γι' αυτούς λόγο μου. Κάνουνε λάθος όλοι αυτοί, με τα τσαρούχια κοιμούνται! Τους έζησα καλά 23 ολόκληρα χρόνια και τους γνωρίζω έναν - έναν! Εγώ καλλιτέχνης γεννήθηκα και καλλιτέχνης θα πεθάνω! Και να γεννιόμουν τώρα, πάλι με την τέχνη θ' ασχολούμουν και με την πολιτική. Θέλω να πολιτευθώ!

 

Η συνέντευξη του Αντιφασίστα Εθνικού Σταρ - Μέρος Α Facebook Twitter

 

Δεν το έκανες με το ΛΑ.Ο.Σ. του Καρατζαφέρη; Υπάρχει αφισέτα στο διαδίκτυο.

Σας παρακαλώ...Πλάκα κάνετε; 23 χρόνια με είδατε ποτέ στο κανάλι του φασίστα - γιατί ακροδεξιός είναι - Καρατζαφέρη; Που μοίραζε για να τον ψηφίσουνε αρνάκια, κατσικάκια, μοσχαράκια και λουκουμαδάκια; Του ανθρώπου που φλέρταρε με τη Χρυσή Αυγή και έδινε βήμα στους Ναζί; Κατ' αρχάς γνωστό ότι η φιλενάδα του γιού του, η Μπεκατώρου, προωθήθηκε σε μεγάλο κανάλι. Όλοι αυτοί μια φασιστοφάρα είναι. Όσο για εκείνη τη φωτογραφία που χαιρετάω τον Καρατζαφέρη στο γραφείο του, πρόκειται για photoshop κάκιστο. Εγώ με τον φασίστα; Ουδέποτε πολιτεύθηκα, αυτά είναι μυθεύματα και τρολλ του διαδικτύου! Στη μοναδική περίπτωση που βάζω νερό στο κρασί μου, όχι με Χρυσαυγίτες, διότι αυτό το μόρφωμα το περιφρονώ, αλλά με δεξιούς, είναι όταν υπάρχει κάποιος δήμαρχος που αγαπάει τον τόπο του κι έχει κάνει κάποια καλά. Ανοχή στη Δεξιά σε τοπικιστικό επίπεδο, ποτέ σε βουλευτικό! Εγώ, ξέρετε, αν και αριστερός, όπως σας είπα, είχα γοητευθεί απ' την προσωπικότητα του Κωνσταντίνου Καραμανλή πριν συνειδητοποιήσω ότι δεν έχω χειρότερο από τον φασισμό!

 

Ήταν φασίστας ο Καραμανλής;

Ε, συγνώμη, αλλά όταν ο άνθρωπος αυτός μετέτρεψε σε κλουβί την Αθήνα, όταν έκανε τα υπόγεια γκαράζ της γκαρσονιέρες άθλιες με άδειες της πολεοδομίας, φασίστας δεν είναι; Πάλι καλά και θέλω να το πω αυτό, που η ελληνική τηλεόραση γιόρτασε αξιοπρεπώς φέτος τα 20 χρόνια από το θάνατο της Μελίνας Μερκούρη. Η Μελίνα ήταν η τελευταία Καρυάτιδα! (δακρύζει) Πέρασα όλη τη μέρα χθες βλέποντας τα αφιερώματα και θέλω να συγχαρώ την ελληνική τηλεόραση! Αν ζούσε η Μελίνα σήμερα...Πόσο φτωχοί έχουμε μείνει...Δε μιλάω για τη Μελίνα του ΠΑΣΟΚ, γιατί ήταν αριστερή. Της πήραν την ιθαγένεια, εξορίστηκε, τα γνωρίζετε. Η μόνη που πάλεψε για τα μάρμαρα του Παρθενώνα! Και βγαίνει τώρα η δεξιά κυρία Βαρδινογιάννη και επικαλείται το ότι ήταν φίλη της αγωνίστριας Μερκούρη. Αν, αν μόνο επιστρέψει και το τελευταίο κομμάτι από το σώμα του Μουσείου της Ακρόπολης (κλαίει), οι πρόγονοι μας θα βρουν ανάπαυση. Τώρα, επιτρέψτε μου, δε νομίζω να είναι ήσυχοι όπου βρίσκονται.

 

Μου κάνει εντύπωση ο τρόπος που μιλάς για τη Μελίνα. Την είχες γνωρίσει;

Την είχα γνωρίσει, ναι, είχα την τύχη αυτή. Για μένα η Μελίνα είναι η ''Μάνα Κουράγιο'' ώστε να συνεχίσω αυτά που θέλω να κάνω. Τώρα, αν σε εκείνο το αφιέρωμα για τις μεγάλες προσωπικότητες, έβαλαν τον Λάκη Λαζόπουλο να μιλάει για τη Μελίνα, δεν έχω κάτι να πω. Ή μάλλον έχω... Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι πάρα πολύ λίγος για να μπορέσει να περιγράψει τη ζωή της Μελίνας Μερκούρη. Δε μπορείς να είσαι ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και να παίρνεις τα εκατομμύρια ή να βρίζεις κάποια νέα παιδιά τραγουδιστές. Πώς θα σας φαινόταν αν μία λεσβία είχε εκπομπή και έβριζε τις λεσβίες; Αν δε γίνεται ορισμένες φορές ο Λαζόπουλος φασίστας, τότε ποιος είναι ο φασισμός; Ξεχάσατε τι έκανε στην Έφη Σαρρή, η οποία μπορεί να μην είναι καθηγήτρια πανεπιστημίου κι επειδή είπε δυο μαλακίες, την πήρε αυτός και την ξέσκισε στις εκπομπές του; Τέλος πάντων, για να ξαναπάμε στη Μελίνα, θεωρώ αδιανόητο και απαράδεκτο εκ μέρους της συχωρεμένης της Βλάχου να βαφτίσει εν μία νυκτί ''Εθνική Σταρ'' τη Βουγιουκλάκη, όταν υπήρχε η Μελίνα Μερκούρη. Γιατί αν μη τι άλλο η Μελίνα ήταν ''Εθνική Ψυχή'' και οι ψυχές πάνε πάνω από σταριλίκια και όλα αυτά!

 


 

Γιατί αναφέρεσαι όμως στη Σαρρή και όχι στην κριτική που άσκησε σε σένα τον ίδιο ο Λαζόπουλος;

Εμένα ξέρεις τι μού 'κανε; Περνούσε την άποψη ότι δεν είμαι στα καλά μου και ότι είμαι ένας παρανοικός για να κάνει τηλεθέαση. Λέω ''έτσι είσαι;'' Παίρνω υπό μάλης το STAR και πάω στην εκπομπή του με σκοπό να παραστώ κι εγώ ήσυχα κι ωραία στη σάτιρα που έστηνε πάνω μου. Σε βεβαιώνω ότι μου απαγόρευσε την είσοδο! Άρχισα λοιπόν να τον κράζω μπροστά στις κάμερες κι όταν βγήκε έξω ο αδερφός του τού είπα ''Πες του να βγει έξω αυτός για να δει ποιος είναι ο τρελός τώρα''.  

 

Χαρά στο κουράγιο σου, βρε παιδί μου...

Ήρθε λοιπόν αυτός έξω με τον ψυχίατρο του, καυγαδίσαμε και μετά αφαίρεσε τα γελοία αυτά στοιχεία της σάτιράς του που αφορούσαν τη διανοητική μου κατάσταση. Πείτε μου τώρα εσείς αν αυτός είναι Χρυσαυγίτης ή δεν είναι. Ένας που καπηλεύεται τον Θεοδωράκη και την Αριστερά είναι ο Λαζόπουλος και τίποτα άλλο για να κονομάει. Κατηγορεί εμένα ως άφωνο και τραγουδάει Γκάτσο στις εκπομπές του! Κάτσε, ρε, ποιος είσαι; Ή τι έχει προσφέρει στον ελληνικό πολιτισμό; Την κυριούλα που ντύνεται γυναίκα, τη Μίτση Κίτση; Αυτά αλλού, όχι σε μένα! Είμαι πολύ αναρχίζων εγώ για να με βλάψει ο Λαζόπουλος!

 

Αναρχίζων και γιατί όχι αναρχικός;

Οι αναρχικοί τα σπάνε, είναι μηδενιστές. Προχωράμε την κοινωνία, δεν την καταστρέφουμε. Ωραίος αναρχικός ήταν ο Χατζιδάκις που έβαλε φωτιές με το πνεύμα και το ήθος του στο τραγούδι! Τον λατρεύω!

 

Πάμε πάλι στο αντιφασιστικό δικό σου προφίλ. Πότε είπες να προβάλλεις το στοιχείο σου αυτό; Τώρα με τη Χρυσή Αυγή;

Όχι, όχι, από πολύ πριν. Αναγκάστηκα να κάνω απόρρητο το σταθερό μου τηλέφωνο και να αλλάξω σπίτι, όταν μου το έσπασαν ουκ ολίγες φορές και απ' έξω, στη μάντρα, μού έγραφαν σβάστικες και ''Χρυσή Αυγή''. Τώρα, λοιπόν, που καταλάβαμε όλοι ποια είναι η Χρυσή Αυγή, είπα να ταχθώ στον αγώνα εναντίον των φασιστών. Και θα σου αφηγηθώ κάτι πολύ βαρύ που συνέβη πολύ πρόσφατα: Την τελευταία δεκαετία ένα άτομο που ασχολιόταν με αγωνιστικά αυτοκίνητα με φώναζε να τραγουδήσω σε κάποιες εκδηλώσεις μία με δύο φορές το χρόνο, εννοείται πάντα αφιλοκερδώς. Πριν από 15 μέρες πήγα σε ένα κλαμπ απέναντι απ' το κοιμητήριο Ζωγράφου - σας λέω τα πράγματα με κάθε λεπτομέρεια. Επειδή το πρόγραμμα ήταν αποκριάτικο, είπα χορευτικά τραγούδια και στο δεύτερο θέλησα να βάλω κάποια δημοτικοφανή, ωραία τραγούδια και πάλι. Στο τέλος, όμως, θέλησα να κλείσω με ένα απ' τα πιο αγαπημένα μου ελληνικά τραγούδια, το ''Γελαστό παιδί'' του Μίκη Θεοδωράκη στη μνήμη Παύλου Φύσσα. Την ώρα που έλεγα ''Σκοτώσαν οι φασίστες το γελαστό παιδί'', βλέπω τον τύπο που σας έλεγα, που τελικά ήταν Χρυσαυγίτης και δε μου τό'χε πει, να πηγαίνει στον dj, να σταματάει το κομμάτι και να φωνάζει ''Κόφτοοοοο''! Γυρνάω και συνειδητοποιώ ότι είμαι μέσα σε άντρο νεοναζιστών. Ένιωσα σα να με έριξαν σε λάκκο με κόμπρες! Γνωρίζετε τι θά'χε γίνει άμα δεν είχε διαπραχθεί η δολοφονία του Φύσσα; Για πότε θα βρισκόμουν με μαχαίρι στο λαιμό κανείς δε μπορεί να ξέρει... Σου λέει ''Δεν μας συμφέρει τώρα, οι μισοί είμαστε μέσα''! Και σας εγγυώμαι, επειδή εκεί μου έδωσαν πριν και κάποιο βραβείο, πως θα το κάψω δημόσια και θα το ανεβάσω βίντεο. Στη μνήμη των ηρώων που χάθηκαν για τη δημοκρατία, δε θέλω καμιά σχέση με τους γερμανοτσολιάδες και τα φασισταριά. Και να πεθαίνω από πείνα, δε θα δεχτώ ούτε ψίχουλο απ' αυτούς. Τον Παύλο δε θα μπορέσουν να τον ξανασηκώσουν! 

 


 

Να σου πω, όμως, όταν λες για τον Κασιδιάρη ''Όξω πούστη απ' την παράγκα'' δεν χάνεις πρωτίστως σε επίπεδο επιχειρημάτων;

Όταν η μεγάλη δασκάλα Μαλβίνα Κάραλη εδίδαξε το ''Όξω πούστη απ' την παράγκα'' ως ''Μας τα πρήξατε, μας τα ζαλίσατε'', αυτό θέλω να πω κι εγώ και όχι ότι ο Κασιδιάρης είναι γκέι, κάτι που δεν το γνωρίζω. Ποιος είσαι εσύ, ρε φασιστόμουτρο, που βαράς δημοσιογράφους; Που σπέρνεις το φυλετικό μίσος και το φόβο; Που σηκώνεις τα μικρόφωνα στο Μελιγαλά! Από πού μας ήρθες εσύ, ρε; (φωνάζει) Έξω, ρε αλήτες! Όξω πούστη απ' την παράγκα! Το ξαναλέω και τώρα! (στην καφετέρια έχουν γυρίσει και μας κοιτάνε όλοι) 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ Β' ΜΕΡΟΣ

 

Η συνέντευξη του Αντιφασίστα Εθνικού Σταρ - Μέρος Α Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO


25

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

15 σχόλια
Με το φιλο μου που μου εμαθε τον Εθνικο Σταρ, παντα πιστευαμε οτι θα πηγαινε στο αστυνομικο τμημα κ θα τους επρηζε μεχρι μα γραψουν στην ταυτοτητα το περιφημο Εθνικος Σταρ.
Αυτό σε απασχολεί;Όχι ας πούμε, που είναι αυτός που ανέβασε και τον πήχυ της αντιμνημονιακότητας;Άρα ή αυτός δεν είναι και τόσο τρελός-άρα και οι αντιμνημονιακοί- ή οι αντιμνημονιακοί, δεν είναι και τόσο αντιμνημονιακοί όσο μπορεί και είναι ένας τρελός...
χωρίς καμία κακεντρέχεια, μόνο εμένα όλο αυτό μου φαίνεται κάπως σαν εκ των υστέρων "αγιογραφία";; Κι επίσης, είμαστε σίγουροι πως όσα λέει για ηθοποιούς και κυκλώματα δεν είναι αποκυήματα της φαντασίας του, γιατί εμένα πολλές από τις απαντήσεις του μου δίνουν την αίσθηση πως προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω του την τρας ταυτότητα που ο ίδιος δημιούργησε κάποτε δίχως μέτρο, θέλωντας τώρα να υποστηρίξει πως λίγο πολύ υπήρξε θύμα.ένα παράδειγμα; μαθαίνουμε πως το "εθνικός σταρ" στην ταυτότητα ήταν αποτέλεσμα αστυνομικού bullying (ή κατάλαβα λάθος;) και απόφαση κάποιων να των εξεφτελίσουν (σοκαριστικό αν αληθεύει), όμως τουλάχιστον εγω θυμάμαι πολύ καλά τον ίδιο να το διαφημίζει και να το περηφανεύεται στα πλαίσια της "περσόνας" που είχε δημιουργήσει (και που τελικά δεν ήταν περσόνα αλλά ο ίδιος του ο -ακραίος- εαυτός).άλλη απορία: ποιες ήταν αυτές οι εφημερίδες του '94 που μιλούσαν για το "νέο εθνικό σταρ" και το εννοούσαν εξαιτίας της καριέρας του ή της ηθοποιίας του;; Θυμάμαι πολύ καλά ο όρος "εθνικός σταρ" να αναφέρεται από όλους ως "καλαμπούρι" και κοροϊδευτικα, επειδή ο ίδιος το διατυμπάνιζε από μόνος του και διάφοροι καλοθελητές τον έπαιρναν στο "ψιλό" για να διασκεδάσουν.Με κίνδυνο να κάνω λοιπόν εγώ λάθος και να παρεξηγώ έναν άνθρωπο σίγουρα ταλαιπωρημένο εξαιτίας της διαφορετικότητάς του, φοβάμαι πως είχε πάντοτε εντελώς εσφαλμένη αντίληψη για την πραγματικότητα αλλά και παραισθήσεις μεγαλείου.
η εγώ το διαβάζω πάντως το βουλωμένο γράμμα ή ολοι οι υπόλοιποι που λένε "μπράβο για τη συνέντευξη και που δεν του χαρίστηκες", "τελικά ναι, ήταν θύμα της κρεατομηχανής της τηλεόρασης" κλπ. το δικό σου ειρωνικό σχολιάκι πάντως καθόλου δεν φανερώνει την άποψή σου. Να φανταστώ έχεις σε VHS όλες τις εκμπομές του;
" γιατί εμένα πολλές από τις απαντήσεις του μου δίνουν την αίσθηση πως προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω του την τρας ταυτότητα που ο ίδιος δημιούργησε κάποτε δίχως μέτρο, θέλωντας τώρα να υποστηρίξει πως λίγο πολύ υπήρξε θύμα."Ε και;; Απροστάτετοι είμαστε; Πρέπει να τον βάλουμε ας πούμε στην θέση του; Αυτός κάνει υψηλές πτήσεις πολύ πάνω από τα τεκταινόμενα που σου επηρεάζουν την ζωή. Άστον εκεί και κοίτα μπροστά σου καλύτερα:)
χμ, δεν την καταλαβαίνω ακριβώς την ποίηση σου με τις "υψηλές πτήσεις" και πως αυτό του δίνει "άφεση αμαρτιών" κι επίσης ναι, όταν κάποιος θέλει σώνει και ντε να μου παρουσιαστεί ως κάτι άλλο από αυτό που είναι και βλέπω πολλούς να τον πιστεύουν και άλλους να του δίνουν βήμα για να κάνει το εφέ του, μπορώ νομίζω κι εγώ με τη σειρά μου να λέω τη γνώμη μου πως κάτι δεν μου κολλάει.Βέβαια θα μου πεις δεν είναι ο μοναδικός ανθυποτηλεοπτικός αστήρ που την είδε antifa- αντιμνημονιακή επανάσταση και μιλάει για χουντοκάναλα αλλά ούτε κι αυτό σημαίνει πως δεν θα σχολιάσω όσα σχολιάσα.
Καθόλου ο μόνος. Αν κάπου η Ελλάδα υπήρξε παγκόσμια πρωτοπόρος την δεκαετία του 90, δεν ήταν σε τίποτε άλλο πέρα από το trash. Αναλογίσου αν ποτέ μπορούμε να πούμε ότι παράξαμε κάτι καινοφανές, πέρα από αυτό. Και είναι λογικό, αφού το τρας στην Ελλάδα γλιστρούσε ανάμεσα στις τρύπες του ίδιου του συστήματος, το οποί στα θεμέλια του δυστυχώς είχε τη ζιβαγκομούχλα του Πασοκ από την μία και την λουμπενοωεοφιλελέ λαικοποπ από την άλλη. Αισθητικά και τα δύο, σχεδόν επιβεβλημένα μέσω της γνωστής ρεμούλας. Έτσι το τρας, αντανακλούσε το περιθώριο της πραγματικότητας επάνω σην οθόνη της τηλεόρασης, με άκρως επιθετική διάθεση απέναντι στο άδικο σύστημα "αξιών" και των δεκανικίων του,με μοναδικό σκοπό την ενόχληση, την ανατροπή των σημείων και των σημαινόμενων, με θράσος στα όρια της βίας καμιά φορά, του ανορθολογισμού και της ηθικής αμφισημίας. Επρόκειτο για ένα ειλικρινέστατο, ναρκισσιστικό και εκδικητικό κάγχασμα απέναντι σε μια κοινωνία που έπρεπε κάτι να την σοκάρει επιτέλους, κάτι να την κάνει να δει τα πράγματα από την πλευρά των εξόριστων, οι οποίοι και αυτοί, ξέραν ότι δεν θα χουν μερίδιο ποτέ στο γλέντι. Και κάπως έτσι φτάσαμε στην Μαλάμω στον Βας και στον Σχιζοφρενή Δολοφόνο με το Πριόνι, να μην κολώνει!
Άσχετα απο το εάν σας αρέσει αυτή η αισθητική, το τηλε-φτυάρι ήταν απο τις καλύτερες cult εκπομπές παγκοσμίως.Ασταμάτητα μπινελίκια απο και προς τους συντελεστές, νησιώτικοι χωροί, ποίηση, φέρετρα, θάψιμο, στημένα τηλέφωνα υποστήριξης, απειλές για βόμβες, ξύλο και καρτέρια, κοινωνικά μυνήματα και πολύ φτηνό κόσμημα και μέικ απ.Αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την σκοτεινή και συνάμα αθώα ατμόσφαιρα των 90s πριν γίνουμε τελίως αμερικανάκια και λογοκρίνουμε οτιδήποτε είτε ουσιαστικό είτε ενδιαφέρον. Προσωπικά λυπάμαι που τότε ήμουν μικρός και την βγάζω με τον απόηχο εκείνης της ατμόσφαιρας, ενώ ανοίγοντας την ΤV έχω να επιλέξω ανάμεσα σε στημένες συνεντέυξεις που παίρνουν υπάλληλοι απο τους εργοδότες τους, κάτι υπέρβαρους μάγειρες και σκυλοτραγουδοριάλιτι της πλάκας.Ρομαντικός ρακοσυλλέκτης cultολάγνος
Όλα ωραία και καλα , εγώ τα δέχομαι. Η Πάρις Χίλτον όμως που ηταν το ίνδαλμα του μια περίοδο (σάιτ της είχε φτιαξει, το όνομα της και το τσιουάουα της ηταν κολλημένα πανω στο αυτοκίνητό του) είναι κι εκείνη μαχόμενη αντικαπιταλίστρια ηρωική κομμουνίστρια; Γιατί το να την έχει ως είδωλο, κανεις δεν του το επέβαλε και ουτε το έκανε απο αναγκη.Χρονο με τον χρονο δεν έκανε το παραμικρό για να προστατεύσει τον εαυτό του. Και το επιχείρημα ότι όσα έκανε ήταν από την απειρία του ή για βιοπορισμό δεν έχει βαση. Κι άλλοι καλλιτέχνες υπαρχουν εκεί εξω, οπως επισης και πολλες αλλες μεγαλες περσονες. Στις εκπομπές όμως που συμμετείχε ο ευαγγελοπουλος δεν θα πήγαιναν ουτε κατα διάνοια. Είτε αυτά είναι μεσημεριανάδικα ειτε μεταμεσονύχτιες εκπομπές.Το τρομακτικο πάντως είναι οτι ο εθνικός σταρ οντως δεν μου μοιάζει οτι είναι καποιος μισοτρελος τύπος αποκομμένος απο τους υπολοιπους λογικους. Ίσα ίσα. Είναι σαν να συνδιάζει ενα σωρό απο τα χαρακτηριστικά των υπολοιπων Ελλήνων. Οκ ίσως με ενα πιο εξτραβαγκαντ περιτύλιγμα, αλλά και παλι!
Το απόλυτο τρας θέμα. Το σημαντικό για μένα είναι ο δημοσιογράφος που ταυτίζει τον αντιφασισμό και αντιναζισμό με πολιτικούς χώρους "αριστερά". Με αυτό τον τρόπο ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ πολιτικά τη ΧΑ και κάθε νεοναζιστικό μόρφωμα.
Υπάρχει χώρος για όλους. Καλά έκανες που πήρες την συνέντευξη! Και μάλιστα μου άρεσε που δεν τον "χάιδεψες"... Τον ρώτησες με ωμή ειλικρίνεια, σε κάποια εύλογα σημεία, για τις επιλογές του που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με όσα υποστηρίζει ότι πρεσβεύει ως άνθρωπος.