ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Λεωφορεία στην Αθήνα του '60

Λεωφορεία στην Αθήνα του '60 Facebook Twitter
Το Νο 176 του 4ου ΚΤΕΛ Αθηνών, Mercedes OP315/52 Biamax, του 1961.
0

Οδός Ρήγα Φεραίου (1961)

Λεωφορεία στην Αθήνα του '60 Facebook Twitter
Το Νο 57 του 4ου ΚΤΕΛ Αθηνών, Volvo B655 με αμάξωμα Ελευθεριάδη σε πρώτο πλάνο στην Πανεπιστημίου, ενώ πίσω του ένα Scania-Vabis με αμάξωμα Μαυρουδή άγνωστου ΚΤΕΛ

Η οδός του ενός τετραγώνου μεταξύ Πανεπιστημίου και Ακαδημίας, με την Εθνική Βιβλιοθήκη στ' αριστερά και το Πανεπιστήμιο αριστερά. Το κτίριο στο βάθος είναι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, στη γωνία Πανεπιστημίου και Κοραή.

Τα λεωφορεία είναι δρομολογημένα στις γραμμές 109: Άγ. Δημήτριος - Μπραχάμι, 108: Αθήνα - Κάτω Ηλιούπολις και 16: Θων - Θησείον - Ακρόπολις.

Το 16 με την ίδια διαδρομή προϋπήρχε ως γραμμή τραμ.

Ωραία η επιγραφή στην αφετηρία του 109: "Απαγορεύεται η πλήρωσις του λεωφορείου. Αφήσατε θέσεις δια τους καθ' οδόν επιβάτας". Αναρωτιέμαι αν σε ώρα αιχμής την ελάμβανε κανείς υπ' όψιν.


Πανεπιστημίου & Βουκουρεστίου (αρχές δεκ. '60)

Λεωφορεία στην Αθήνα του '60 Facebook Twitter
Πανόραμα λεωφορείων για κάθε γούστο!

Πίσω το Μέγαρο Κούπα και στο άκρο δεξιά το ξενοδοχείο "Βασιλέων Μέλαθρον" (Kings' Palace)

Οδός Πανεπιστημίου (1967)

Η πλησιέστερη κάθετος στο φωτογράφο είναι η Εμμ. Μπενάκη. Αμέσως πιο πάνω αριστερά διακρίνεται και η φωτεινή επιγραφή του Σινεάκ, στο συγκρότημα του Rex.

Έρευνα και κείμενα, με την συνεργασία της σελίδας του Facebook «Μεταμορφώσεις της πόλης - και όχι μόνο». Οι φωτογραφίες αναρτήθηκαν αρχικά στη σελίδα BUS Memories Greece

Retronaut
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ιστορία της Ελλάδας σε μια φωτογραφική σελίδα στο Facebook

Φωτογραφία / Η μυστική ιστορία της Ελλάδας σε μια φωτογραφική σελίδα στο Facebook

Liza's Photographic Archive of Greece: Εδώ και έντεκα χρόνια, η Λίζα Κοτσαπλή αναζητεί, εντοπίζει, μελετά, συγκρίνει και ταυτοποιεί χιλιάδες φωτογραφίες ιδιωτικών και δημόσιων ιστορικών αρχείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ερευνώντας τις ιστορίες που μπορεί να αφηγούνται.
M. HULOT