Τι ψώνια κι οι Γάλλοι, ε; Φαντάσου να είναι και διάσημοι όπως ο σούπερ σταρ της κωμωδίας (μόνο στην πατρίδα του όμως, στις ΗΠΑ είναι ένα τίποτα, όπως δεν κουράζεται να μας επαναλαμβάνει η πλοκή του "Huge in France") Γκαντ Ελμαλέ, ο οποίος υποδύεται τον εαυτό του –ή μία εκδοχή του εαυτού του όπως ο Λάρι Ντέιβιντ στο "Curb Your Enthusiasm"– σ' αυτή τη νέα κωμικοδραματική σειρά του Netflix, και αναγγέλλει τις εισόδους του στο τρίτο πρόσωπο: "C'est Gad".


Μαζί με τη σειρά, όπως είναι η πάγια τακτική της πλατφόρμας, φτάνει πακέτο στο Netflix και η πρώτη αγγλόφωνη παράσταση του Ελμαλέ σ' ένα ωριαίο comedy special με τίτλο «Γκαντ Ελμαλέ: Αμερικάνικο Όνειρο», για όποιον θέλει να αναζητήσει τους λόγους της τεράστιας δημοτικότητας του στη Γαλλία, πέρα από κάποιες γαλλικές κομεντί που τον έχει δει ίσως κάποιος στα ελληνικά θερινά σινεμά.

 

Ο 47χρονος πρώην σύντροφος της Σαρλότ Κασιράγκι (κόρης της Καρολίνας και εγγονής του Ρενιέ του Μονακό) δεν είναι απλά δημοφιλής, είναι «τεράστιος»


Ο 47χρονος πρώην σύντροφος της Σαρλότ Κασιράγκι (κόρης της Καρολίνας και εγγονής του Ρενιέ του Μονακό) δεν είναι απλά δημοφιλής, είναι «τεράστιος» (όπως λέει κι ο τίτλος της σειράς) διαθέτοντας έναν στρατό από 2 εκατομμύρια followers στο Instagram, ενώ μπορεί επίσης να καυχιέται ότι είχε «ξεπουλήσει» το θρυλικό θέατρο Ολυμπιά για επτά συνεχόμενες εβδομάδες sold out εμφανίσεων.


Σ' αυτά τα επίπεδα φήμης τον συναντάμε στην έναρξη της σειράς: αποθέωση από τον κόσμο, δόξα, φήμη, χρήμα, σεξ, selfies με τους περαστικούς στο δρόμο, όλο το πακέτο. Όχι μόνο δεν είναι ευτυχισμένος όμως, αλλά αντίθετα μοιάζει απολύτως εξαντλημένος από όλο το πανηγύρι.

 

Μέχρι που μια μέρα βρίσκει ένα μήνυμα από την Αμερικανίδα πρώην σύντροφό του η οποία του ζητά να της παραχωρήσει την πλήρη επιμέλεια του 15χρονου γιου τους Λουκ (ή Λούκα όπως επιμένει να τον λέει ο Γκαντ) που ζει μαζί της στο Λος Άντζελες και ήδη είναι μοντέλο με άγριες φιλοδοξίες.


Τότε είναι που παίρνει τη μεγάλη «υπαρξιακή» απόφαση να αφήσει το Παρίσι που είναι θεός και να πάει στο Λος Άντζελες που είναι όχι μόνο άγνωστος, αλλά ουδείς φαίνεται να βρίσκει οτιδήποτε αστείο ή χαριτωμένο πάνω του.

 

Ειδικά ο γιος του που φαίνεται να τον απεχθάνεται καθώς είναι προσκολλημένος στον «πατριό» του, τον Τζέισον, πρώην μοντέλο στα νιάτα του και κατά φαντασία σπουδαίο (αλλά άνεργο) ηθοποιό της Μεθόδου και «μπάζο» κολοσσιαίων διαστάσεων.


Αυτό που ακολουθεί στα οκτώ επεισόδια της σειράς –που παρά τα προβλήματα διατήρησης ενός συγκεκριμένου τόνου και ύφους μεταξύ μελαγχολίας και φάρσας, αξίζει νομίζω να την παρακολουθήσει κανείς– είναι μια αλληλουχία από περιπτώσεις γαλλοαμερικανικής εμπλοκής (άλλοτε εμπνευσμένες και σπαρταριστές, άλλοτε προβλέψιμες, ειδικά σε ζητήματα σύγχρονου φλερτ) με φόντο το σύμπαν της σόου μπίζνες, των influencers στα social media αλλά και του ανδρικού μόντελινγκ.


Το τελευταίο στοιχείο μάλιστα –ο τρελός ανταγωνισμός στον θεότρελο και αυθεντικά παράξενο κόσμο των αντρικών μοντέλων πρώτης διαλογής– ίσως και να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τις αναμενόμενες λίγο-πολύ σατιρικές διατριβές περί φήμης, κρίσης μέσης ηλικίας και διαπολιτισμικής σύγχυσης που βαραίνουν το υπόλοιπο μισό της πλοκής.

 

Ειδικά η αφοσίωση του ηθοποιού (Μάθιου Ντελ Νέγκρο) στον οποίο έλαχε ο τραγελαφικά άχαρος ρόλος του Τζέισον, είναι κάτι παραπάνω από συγκινητική.

 

Το τρέιλερ της σειράς