Ήταν δίκαιο, γίνεται επιτέλους πράξη: Η επιστροφή του θρυλικού Deadwood μετά από 13 χρόνια

Ήταν δίκαιο, γίνεται επιτέλους πράξη: Η επιστροφή του θρυλικού Deadwood μετά από 13 χρόνια Facebook Twitter
Ένα αναθεωρητικό γουέστερν σαιξπιρικών εντάσεων: Σε πρώτο πλάνο ο Ίαν Μακ Σέιν στο ρόλο του δαιμόνιου (και γεμάτου δαίμονες) ιδιοκτήτη σαλούν Αλ Σγουέρεντζεν
0

Όταν κατά περιόδους διεξάγεται η τακτική κόντρα / δημοσκόπηση περί της κορυφαίας δραματικής σειράς όλων των εποχών, το τελικό μπρα-ντε-φερ γίνεται ανάμεσα στους Sopranos (1999-2007) και το Wire (2002-2008). Δεν είναι λίγοι όμως εκείνοι που ενίστανται, ζητώντας να συμπεριληφθούν στην εξίσωση άλλες δύο σειρές εκείνης της πρώτης δεκαετίας του τρέχοντος αιώνα –της αποκαλούμενης και Χρυσής Εποχής του HBO, αν όχι της τηλεόρασης γενικώς– και ανήκαν επίσης στο δυναμικού του καναλιού: το Six Feet Under (2001-2005) και το Deadwood (2004-2006).

Η σειρά που δημιούργησε ο σπουδαίος σεναριογράφος Ντέιβιντ Μιλτς σταμάτησε πριν από την ολοκλήρωσή της στον τρίτο κύκλο, πιθανότατα εξαιτίας κάποιων προστριβών του Μιλτς με τα ανώτερα κλιμάκια του καναλιού, σκορπίζοντας απογοήτευση σε όσους είχαν εθιστεί σ' αυτόν τον σαιξπηρικής έντασης μικρόκοσμο που έμοιαζε να συμπυκνώνει τη μοίρα της ανθρώπινης κατάστασης στο περιορισμένο σκηνικό της Δυτικής μεθορίου των Ηνωμένων Πολιτειών στη δεκαετία του 1870.

Πέρα από ένα αριστουργηματικό «αναθεωρητικό» γουέστερν (με λεπτομερή ακρίβεια στην ιστορική αναπαράσταση), το Deadwood ήταν ένα μεγαλόπνοο και φιλόδοξο λυρικό έπος με εξαιρετικά δομημένους χαρακτήρες και εντυπωσιακούς διαλόγους (και μονολόγους) που εξύψωναν τη σειρά σε επίπεδα αρχαίας τραγωδίας, ακόμα κι όταν εξαντλούσε με αξιοθαύμαστο οίστρο τους τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς τη λέξη fuck και τα διάφορα παράγωγα της σε μια πρόταση.

Θα έλεγε κανείς με αρκετή ασφάλεια ότι επρόκειτο σαφώς για μια από τις πιο αποτελεσματικές μεταφορές υψηλού λογοτεχνικού ύφους στην οθόνη, μικρή και μεγάλη.

Ήταν δίκαιο, γίνεται επιτέλους πράξη: Η επιστροφή του θρυλικού Deadwood μετά από 13 χρόνια Facebook Twitter
Νόμος και τάξη: Ο Τίμοθι Όλιφαντ στο ρόλο του σερίφη Σεθ Μπούλοκ

Επέπλεαν κατά καιρούς φήμες περί της επικείμενης ανάστασης της σειράς, για να διαψευστούν κατόπιν με το πέρας του χρόνου και την απουσία κάποιου σχετικού ανακοινωθέντος.

Πριν από μερικές μέρες όμως το HBO, παραδίδοντας στη δημοσιότητα το παρακάτω λιτό δελτίο τύπου ανακοίνωσε ότι ξεκινούν άμεσα τα γυρίσματα της ταινίας η οποία θα λαμβάνει χώρα στο ίδιο σκηνικό, μία δεκαετία μετά:

«Οι ανεξίτηλοι χαρακτήρες της σειράς επανασυνδέονται μετά από δέκα χρόνια για να εορτάσουν την ανακήρυξη της Νότιας Ντακότα σε πολιτεία. Πρώην έριδες αναζοπυρώνονται, συμμαχίες δοκιμάζονται και παλιές πληγές ανοίγονται εκ νέου, καθώς όλοι καλούνται να διαχειριστούν τις αναπόφευκτες αλλαγές που έχουν φέρει η νεωτερικότητα και ο χρόνος».

Στο τιμόνι της ταινίας, που θα προβληθεί από το κανάλι μέσα στην επόμενη χρόνια, θα είναι και πάλι ο Ντέιβιντ Μιλτς ενώ θα συμμετέχει σύσσωμο το εξαίρετο καστ με την εξαίρεση του ηθοποιού Πάουερς Μπουθ που πέθανε πέρσι.

Ελπίζει κανείς μόνο να μην συμβεί κάποια τραγική αναποδιά σαν αυτές που φαίνεται να κυνηγούν διαρκώς τον Μιλτς, η τελευταία σειρά του οποίου –το εξαιρετικό πλην ατυχές, παρά τον τίτλο του, Luck, με φόντο τον κόσμο του τζόγου των ιπποδρόμων– διακόπηκε επίσης πρόωρα επειδή ένα άλογο έχασε τη ζωή του κατά τα γυρίσματα.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM