ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Omofylofilia.gr: Ένα εκκλησιαστικό site όπου ανώνυμοι παίρνουν συνέντευξη από ανύπαρκτους

Omofylofilia.gr: Ένα εκκλησιαστικό site όπου ανώνυμοι παίρνουν συνέντευξη από ανύπαρκτους Facebook Twitter
Ο Στέφανος είναι γκέι και ωραίο παιδί. Κρίμα που δεν υπάρχει...
10

Ας υποθέσουμε ότι είμαι μητέρα αγοριού που έλκεται από αγόρια και αυτή η πραγματικότητα δεν με ενθουσιάζει καθόλου. Ας υποθέσουμε ότι είμαι λεσβία που, λόγω κοινωνικής πίεσης, παλεύω με τον ίδιο μου τον προσανατολισμό. Ας υποθέσουμε ότι είμαι φίλη / συγγενής / συνάδελφος γκέι ανθρώπων και θέλω να τους βάλω στον ίσιο δρόμο. Υπάρχει κάποιος να με συντρέξει και να με καθοδηγήσει σ’ όλο αυτό και γιατί όχι να με θεραπεύσει;

 

Θα μπορούσε να είναι η μεγαλύτερη τρολιά του ελληνικού διαδικτύου, όμως, η απάντηση στην τελευταία ερώτηση είναι απολύτως καταφατική. Ναι, υπάρχει ελληνικό site –λειτουργικότατο- που ισχυρίζεται ότι προσφέρει συμβουλευτική για κάποιο από τα παραπάνω «προβλήματα».

 

Διακριτικά, αλλά σαφέστατα, με ένα γερό scroll down, στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας, μέσα σε μαύρη φάσα, γίνεται σαφές ότι οι συνεργάτες (και φυσικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας) βρίσκονται «σε πνευματική κοινωνία με την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο».

 

Omofylofilia.gr: Ένα εκκλησιαστικό site όπου ανώνυμοι παίρνουν συνέντευξη από ανύπαρκτους Facebook Twitter
Στο σάιτ όλα είναι fake. Π.χ. υπάρχει μια συνέντευξη με έναν ανανήψαντα ομοφυλόφιλο. Την παίρνει ένας ανώνυμος από έναν ανύπαρκτο. Ο υποτιθέμενος εικονιζόμενος Στέφανος, ετών 21, είναι μια φωτογραφία από image bank, που έχει ήδη δημοσιευτεί σε πλήθος άσχετων σάιτ ανά τον κόσμο ― μέχρι και στην Ασία.

 

Και αφού πλέον είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν πρόκειται περί πλάκας, κι αφού υπό καθεστώς ανωνυμίας μπορεί να επικοινωνήσει κανείς με τον διαθέσιμο πνευματικό μέσω Viber, WhatsApp και Messenger (!) και να λάβει τη δέουσα υποστήριξη / καθοδήγηση, μαθαίνει και τον πραγματικό προορισμό όλων των ομοφυλόφιλων που είναι η αγιότητα

 

Στην ενότητα «Σχετικά με εμάς» αυτό εξηγείται σχεδόν υπέροχα: «Θέλουμε να εκφράσουμε τους ανθρώπους εκείνους σαν κι εμάς, που στερούνται φωνής στην κοινωνία μας, γιατί άλλοι αναλαμβάνουν να μιλήσουν γι’ αυτούς χωρίς αυτούς. Στην Ελλάδα του 2018, ο αριθμός τους ανέρχεται σε εκατοντάδες και σε χιλιάδες πρόσωπα. Είναι η ηρωική εκείνη πάστα ανθρώπων, που αποφασίζει να πολεμήσει τις αμαρτωλές της επιθυμίες, για να είναι αρεστή στο Χριστό. Είναι η ομάδα εκείνη, που αντιλαμβάνεται ότι η Αγία Γραφή μιλά για την ομοφυλοφιλία και έχει μία σαφή πρόταση για όσους αισθάνονται ομόφυλες έλξεις: την αγιότητα» (sic).

Τι άλλο μπορεί να απολαύσει κανείς εδώ; Αφού στην αρχική σελίδα κατατοπιστεί για το ότι “Macedonia is Greece” με ευμεγέθη φωτογραφία, μπορεί να διαβάσει ένα από τα δημοφιλή άρθρα του ιστότοπου με τίτλο «Η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμαρτία», το οποίο ωστόσο δεν καταλήγει με την ίδια σιγουριά στο κυρίως άρθρο (το λες και clickbait). Φυσικά και υπάρχει αρκετή παρόμοια αρθρογραφία και επιστημονική, προσωπικά, αγάπησα τη στρεψόδικη εκδοχή παλιότερης έρευνας της φεμινίστριας Lisa Diamond, για το ότι «τελικά, αλλάζει ο σεξουαλικός προσανατολισμός».

 

Ας μη συνεχίσουμε άλλο, τα βασικά έχουν παρατεθεί.

Ας αποδεχθούμε ότι το συνολικό περιεχόμενο του site διακατέχεται από μία μειλιχιότητα, από ήπιους τόνους (αλίμονο, έχει προηγηθεί και το δεδικασμένο του Αμβρόσιου: η ρητορική μίσους είναι κακό μάρκετινγ, αποδεδειγμένα πια), αλλά και από την ξεκάθαρη θέση ότι η ομοφυλοφιλία είναι κάτι μη αποδεκτό, κάτι που προκαλεί προβλήματα, κάτι που σε φέρνει σε δύσκολη θέση, κάτι που σηκώνει θεραπεία.

Ας αποδεχθούμε και το ότι προσπαθεί να σταθεί σε έναν (λέμε τώρα) interactive διάλογο με το κοινό του. Και ας προχωρήσουμε σε μερικά βασικά ερωτήματα:

- Γιατί δεν υπάρχουν υπογραφές συντακτών στα άρθρα που παρατίθενται;

- Πού είναι η ταυτότητα του, κατά τα άλλα ενημερωμένου, site; Ποιος είναι διευθυντής σύνταξης και ποιος αρχισυντάκτης; Γιατί παραμένουν σε καθεστώς ανωνυμίας, αφού παράγουν θεάρεστο έργο;

- Είναι, όντως, υπό τη σκέπη της Ορθόδοξης Εκκλησίας και σε πνευματική επικοινωνία με τον Αρχιεπίσκοπό της;

- Και κάτι τελευταίο: ποιος πληρώνει γι’ αυτό το site και ποια η επισκεψιμότητά του;

Αλήθεια –και καλή τη προθέσει, πάντα- θα με ενθουσίαζαν μερικές απαντήσεις…

Lgbtqi+
10

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Μπανγκλαντές ως τη Μόρια και την Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Oliveya Myrah

Οι Αθηναίοι / Μπανγκλαντές / Μόρια / Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Ovileya Myrah

«Για πολύ καιρό ο κόσμος μόνο έπαιρνε από μένα. Τώρα προσπαθώ κι εγώ να κερδίσω πράγματα, να νιώσω ότι έχω μια θέση»: Η διερμηνέας και ακτιβίστρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και σερβιτόρα στο Shamone είναι η Αθηναία της εβδομάδας. (Προσοχή: Το κείμενο περιλαμβάνει περιγραφές σεξουαλικής κακοποίησης και αυτοτραυματισμού.)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

Ελλάδα / Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

«Με την αναστολή των ενεργειών για τη λειτουργία του πρώτου Ξενώνα Φιλοξενίας ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων από τη νέα δημοτική αρχή της Αθήνας, η κοινότητα μας παραμένει χωρίς κανένα δίκτυ στοιχειώδους προστασίας»
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Η αποδοχή ή η ανεκτικότητα δεν (πρέπει να) συνεπάγεται κανέναν εκνευρισμό και καμία τάση πανικού. Είτε το πρόβλημα είναι ο Στέφανος, είτε η κλοπή της φωτογραφίας (not), είτε ο ΓιώργοςΔ. δεν απειλείται στα σοβαρά κανένας, θέλω να πιστεύω. Η παράθεση αποσπάσματων με μια σεκάνς ειρωνείας άνευ σοβαρής εξήγησης δείχνει, αν μη τί άλλο, μια ανεξήγητη διάθεση καπελωσης ενός χώρου που απλά δεν είναι "δικός" μας.
Δεν αντεξα και μπηκα στην σελιδα τουςΓίναμε ρεζίλι στον ανθρωπο που τράβηξε την φωτογραφια του "Στεφανου"Δειτε τα σχολια κατω απο την μυθοπλασία του Στέφανου.Δεν παμε καλα.Ramy KabalanPlease remove these photos or specify that these pictures are taken by (me) ramy kabalan and they are not related to the guy in the interview.Γιώργος.ΔThe photos are definitely yours. They are taken from Unsplash where you uploaded them for unconditional reuse. If this is not granted, please modify the permissions on the repository. We’ve added a reference to you. Of course, the person shown is unrelated to the story. Thanks for making the internet a more beautiful place
Οι φωτογραφίες του Ramy Kabalan εξακολουθούν να μην απαιτούν άδεια χρήσης (download free, do whatever you want), επομένως ουδέν μεμπτόν. Όπως ακριβώς δεν είναι μεμπτό το γεγονός ότι κάποιες σειρήνες, βρήκαν την πηγή της φωτογραφίας και τρέξανε να τον σφυρίξουν το φωτογράφο (για να τις αφαιρέσει???).Ας μη μένουμε λοιπόν στις εντυπώσεις, αλλά στην ουσία, γιατί είτε το θέλουμε υπάρχει ομοφυλοφιλία η οποία εκτός από τα γέλια και τα χάχανα, μπορεί να είναι και σοβαρή και αξιοπρεπής.
…το λεπόν: για να μην λέμε κουταμάρες και για να μην βαπτίζουμε το κρέας ψάρι, ο τρόπος που παρουσιάζονται όχι μία αλλά 3 φωτογραφίες του εν λόγω νεαρού-μοντέλου, "πλεκτές" μέσα στο άρθρο στο omofylofilia.gr, δλδ: φωτό-κείμενο-φωτό-κείμενο-φωτό-κείμενο ΣΑΦΩΣ και θα οδηγούσαν τον μέσο αναγνώστη στο να σκεφτεί ότι το εν λόγω άτομο είναι ο συνεντευξιαζόμενος.- Ταυτόχρονα, το περιβάλλον της φωτογράφησης (Bâter, Mont-Liban, που κάλλιστα θυμίζει ορεινά τοπία Ελλάδος και δη της νότιας) αλλά και τα χαρακτηριστικά του νεαρού-μοντέλου (που είναι απ’ τον γειτονικό μας Λίβανο) ενισχύουν την παραπάνω αίσθηση.Το ότι ο φωτογράφος (ξάδελφος του μοντέλου απ' ότι αντιλαμβάνομαι) έχει -σε πρακτικό επίπεδο- επιτρέψει την ελεύθερη χρήση των φωτό δεν σημαίνει ότι οφείλει να επιτρέπει την ΑΝΗΘΙΚΗ χρήση, δηλαδή την χρήση της φωτογραφίας για ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥΣ λόγους.Αν ήθελε να είναι σωστός ο κος "Γιώργος Δούκας" που υπογράφει το ...άρθρο στo omofylofilia.gr θα έπρεπε πρώτα να έχει το θάρρος να πει ότι έσφαλε και δεύτερον να μην προσπαθεί να μπαλώσει τα πράγματα μ’ αυτό: "The photos are definitely yours. They are taken from Unsplash where you uploaded them for unconditional reuse. If this is not granted, please modify the permissions on the repository. We’ve added a reference to you. Of course, the person shown is unrelated to the story."…τι πάει να πει ΟΦ ΚΟΡΣ, ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ; Πού το είδες γραμμένο ότι χειριζόμαστε ένα άρθρο, έτσι, σε σχέση με το οπτικό υλικό που δείχνει πρόσωπα; Αν ήθελε να «ντύσει» το άρθρο ο "Γιώργος Δούκας" ας έβαζε μία φωτό (όχι τρεις – έλεος!) και να γράφει ΕΞΑΡΧΗΣ από που προέρχεται αυτή (απ' το διαδίκτυο δηλαδή).
Ας μη μένουμε λοιπόν στις εντυπώσεις, αλλά στην ουσία, γιατί είτε το θέλουμε υπάρχει ομοφυλοφιλία η οποία εκτός από τα γέλια και τα χάχανα, μπορεί να είναι και σοβαρή και αξιοπρεπής. Πηγή: www.lifo.grΔεν ξέρω για τους υπόλοιπους, αλλά εμένα αυτό το απόσπασμα κάπως μου κακοφαίνεται. Τι θέλει άραγε να πει ο ποιητής με αυτήν την ολίγον (εως πολύ) στερεοτυπική "διαπίστωση" περί ομοφυλοφιλίας; Ε;Επίσης, υπήρχε ένα "είτε όχι" μετά το "είτε το θέλουμε" το οποίο για κάποιο λόγο λογοκρίθηκε;
"γιατί είτε το θέλουμε υπάρχει ομοφυλοφιλία η οποία εκτός από τα γέλια και τα χάχανα, μπορεί να είναι και σοβαρή και αξιοπρεπής"Προσωπικά βαριέμαι, απεριόριστα, να το σχολιάσω, λόγω έλλειψης πρωτοτυπίας. Τι να λέμε για εκατομμυριοστή φορά; Για την ετερο/ομο-κανονικότητα; το pride; την αρρενωπότητα και την θηλυκότητα; τα διάφορα lifestyle; το πώς θα κανακέψουν/καλοπιάσουν οι lgbt+ τους μη lgbt+ για μερικά ψίχουλα αποδοχής; Για το "δεν με νοιάζει τι κάνεις στο κρεβάτι σου" (... αλλά με νοιάζει ο,τιδήποτε άλλο κάνεις;)Να πάει να κοιτάξει ο κάθε φερόμενος ως straight/cis τα θέματα και τις ανασφάλειές του.