Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

Όλα τα τρικ που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια fast food, ώστε να παραγγέλνετε περισσότερο φαγητό

ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ FAST FOOD ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΝΑΟΙ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΥΧΑΙΑ

Τα εστιατόρια fast food είναι η αποθέωση του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που δεν χάνει ποτέ. Ίσως έχετε παρατηρήσει τον τρόπο που αντιδράτε, όταν ετοιμάζεστε να παραγγείλετε το αγαπημένο σας μπέργκερ ή κάποιο από τα γεύματα που βρίσκονται σε συνδυασμό προσφοράς. 

 

Ίσως και όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι, εν γνώσει μας ή και εντελώς ασυνείδητα, υποκύπτουμε στο δόλωμα ή για την ακρίβεια στα τρικ που κάθε φορά χρησιμοποιούν τα εστιατόρια γρήγορων γευμάτων, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες, μέχρι τα μικρότερα καταστήματα. 

 

Για παράδειγμα, δεν είναι τυχαίο ότι στα περισσότερα brands fast food κυριαρχεί το κόκκινο και το κίτρινο χρώμα. Από τους διαφημιστές και από τους ψυχολόγους, προσδιορίζονται ως τα χρώματα που ανοίγουν την όρεξη και που απευθύνονται χωρίς περιστροφές στο κέντρο της επιθυμίας. 

 

Και μετά είναι όλες αυτές οι υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες, τα glossy αναψυκτικά με τον πάγο να φαίνεται σαν πλέξι γκλας κύβος μέσα στο υγρό και όλο αυτό το εργοστασιακό φως που πέφτει πάνω στα προϊόντα και στόχο έχει να ερεθίσει τα μάτια, αλλά και τη διάθεσή μας να φάμε όσο περισσότερο γίνεται. 

 

Επίσης, ένα άλλο τρικ είναι οι combo προσφορές που νοιάζονται για την οικονομία μας, αλλά ουσιαστικά μας ωθούν να ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα. Για παράδειγμα, 11 δολάρια για ένα μπέργκερ, μία μερίδα πατάτες και ένα αναψυκτικό μόνο φθηνό φαγητό δεν το λες, ωστόσο στο 10,89 ο καταναλωτής ανταποκρίνεται καλύτερα. 

 

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food,  ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media και των σχετικών apps για τις προσφορές της ημέρας, για το κουπόνι του που διαρκεί μόνο λίγες μέρες, και πάει λέγοντας. 

 

Γενικώς, οι καμπάνιες των περισσότερων fast food εστιατορίων θεωρούνται από τις πλέον κυκλωτικές και επιτυχημένες αφού με κάθε τρόπο επιτυγχάνουν το ζητούμενο: να φέρουν τον καταναλωτή στο μαγαζί. 

 

Και κάτι τελευταίο: το κύριο μέλημα αυτών των εστιατορίων είναι να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αναψυκτικά, απ' όπου και προκύπτει το μεγαλύτερο κέρδος για τις αλυσίδες αυτών των εστιατορίων. Αυτός είναι ο λόγος που οι ευγενικοί υπάλληλοι μας ρωτούν κάθε φορά αν θέλουμε να πιούμε κάτι ή ότι το αναψυκτικό της αρεσκείας μας είναι σε προσφορά. Καλή όρεξη, λοιπόν! 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βλαβερές συνέπειες του τσιγάρου μάς κόβουν την ανάσα
Το τσιγάρο και ο τοξικός του καπνός αποτελούν τον καταλύτη για την εμφάνιση και επιδείνωση πολλών χρόνιων νοσημάτων.
Γυναίκες: Η φιλοδοξία να δείχνουμε αληθινές
Λίγο πριν μπούμε στην καινούργια δεκαετία του 2020, το γυναικείο σώμα διεκδικεί όλα τα μεγέθη, την «αλήθεια» του ανεπιτήδευτου και απλού.
Το αηδιαστικό guilty pleasure του να βλέπεις βίντεο με σπυράκια στο Ίντερνετ
Γιατί τα βίντεο με ανοίγματα κύστεων και μαύρων στιγμάτων είναι τόσο δημοφιλή στο YouTube και πού οφείλεται το ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι απολαμβάνουν πραγματικά να τα βλέπουν;
Το κάπνισμα «βλάπτει» σοβαρά τις κοινωνικές σχέσεις
Πέρα από τις γνωστές επιπτώσεις στην υγεία, το τσιγάρο φαίνεται ότι επηρεάζει πλέον σημαντικά και τις κοινωνικές μας σχέσεις.
Η λεπτή γραμμή της online κοινοποίησης μιας ψυχικής ασθένειας
Πώς τα mental breakdowns στο Ίντερνετ έγιναν ξαφνικά «κουλ»;
Μηνιγγίτιδα Β: Μόνο η πρόληψη μπορεί να ξορκίσει τον φόβο των γονέων
H μηνιγγίτιδα B είναι μια μόνιμη απειλή για τις νεαρές ηλικίες, με εύκολη μετάδοση, και το εμβόλιο επιβάλλεται για τις ομάδες υψηλού κινδύνου.
No smoking, το πρώτο βήμα για την πρόληψη του καρκίνου του πνεύμονα
Η χώρα μας κατέχει την 4η θέση στον κόσμο στην εμφάνιση νέων περιστατικών καρκίνου του πνεύμονα ανά 100.000 κατοίκους, μετά την Ουγγαρία, τη Σερβία και την Τουρκία.
Τριπλό χτύπημα της ανοσοθεραπείας σε διαφορετικές μορφές καρκίνου
Η ανοσοθεραπεία βοηθά να αυξηθούν σημαντικά τα ποσοστά επιβίωσης, με διατήρηση της ποιότητας ζωής για ασθενείς με διάφορους τύπους όγκων, και σε ορισμένες περιπτώσεις καταργεί την ανάγκη για χημειοθεραπεία.
Εμβολιάζομαι και  θωρακίζομαι για τα λοιμώδη νοσήματα
Τα εμβόλια δεν είναι μόνο για τα παιδιά, είναι για μικρούς και μεγάλους. Συνολικά υπάρχουν εμβόλια που προστατεύουν από τουλάχιστον 34 λοιμώδη νοσήματα.
Μύθος πως η ηπατίτιδα C αφορά τις ζωές των άλλων
Θεωρείς πως η ηπατίτιδα C είναι νόσος μιας μειονότητας και δεν αφορά ανθρώπους σαν κι εσένα; Ξανασκέψου το, γιατί οι ασθενείς στην Ελλάδα αγγίζουν τους 100.000 και πάνω από τα 2/3 δεν υποψιάζονται καν ότι νοσούν.
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τομέα της ιατρικής
Η προσφορά, ο εθελοντισμός και η κοινωνική υπευθυνότητα καλύπτουν μεγάλες ανάγκες που δημιουργήθηκαν στην κοινωνία τα χρόνια της κρίσης.
 Ένας έξυπνος τρόπος για να θυμάσαι τον αριθμό της πινακίδας σου
Μέχρι πόσα στοιχεία μπορεί να συγκρατήσει η βραχυπρόθεσμη μνήμη και ποιος είναι ο τρόπος για να βελτιωθεί;
Niksen: Η Ολλανδική τέχνη του να μην κάνεις απολύτως τίποτα
Μετά το Δανέζικο hygge και το Σουηδικό lagom, οι Ολλανδοί μας συστήνουν ένα ιδιαίτερα ελκυστικό lifestyle trend.
Η ανησυχητική εξάπλωση του διαβήτη στην Ελλάδα
Τα ελληνόπουλα είναι πρωταθλητές Ευρώπης στην παχυσαρκία και στις ώρες τηλεθέασης, με συνέπεια να βάζουν σοβαρή υποψηφιότητα για να εμφανίσουν σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 μεγαλώνοντας.
Εμβολιασμός, γρίπη και ιώσεις: Όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν από τον φετινό χειμώνα
Το κύμα της εποχικής γρίπης καθυστέρησε να φτάσει λόγω του παρατεταμένου καλοκαιριού, αλλά μην ξεγελιέστε από τις ήπιες θερμοκρασίες και τις ημέρες ηλιοφάνειας.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή