Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

Όλα τα τρικ που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια fast food, ώστε να παραγγέλνετε περισσότερο φαγητό

ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ FAST FOOD ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΝΑΟΙ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΥΧΑΙΑ

Τα εστιατόρια fast food είναι η αποθέωση του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που δεν χάνει ποτέ. Ίσως έχετε παρατηρήσει τον τρόπο που αντιδράτε, όταν ετοιμάζεστε να παραγγείλετε το αγαπημένο σας μπέργκερ ή κάποιο από τα γεύματα που βρίσκονται σε συνδυασμό προσφοράς. 

 

Ίσως και όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι, εν γνώσει μας ή και εντελώς ασυνείδητα, υποκύπτουμε στο δόλωμα ή για την ακρίβεια στα τρικ που κάθε φορά χρησιμοποιούν τα εστιατόρια γρήγορων γευμάτων, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες, μέχρι τα μικρότερα καταστήματα. 

 

Για παράδειγμα, δεν είναι τυχαίο ότι στα περισσότερα brands fast food κυριαρχεί το κόκκινο και το κίτρινο χρώμα. Από τους διαφημιστές και από τους ψυχολόγους, προσδιορίζονται ως τα χρώματα που ανοίγουν την όρεξη και που απευθύνονται χωρίς περιστροφές στο κέντρο της επιθυμίας. 

 

Και μετά είναι όλες αυτές οι υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες, τα glossy αναψυκτικά με τον πάγο να φαίνεται σαν πλέξι γκλας κύβος μέσα στο υγρό και όλο αυτό το εργοστασιακό φως που πέφτει πάνω στα προϊόντα και στόχο έχει να ερεθίσει τα μάτια, αλλά και τη διάθεσή μας να φάμε όσο περισσότερο γίνεται. 

 

Επίσης, ένα άλλο τρικ είναι οι combo προσφορές που νοιάζονται για την οικονομία μας, αλλά ουσιαστικά μας ωθούν να ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα. Για παράδειγμα, 11 δολάρια για ένα μπέργκερ, μία μερίδα πατάτες και ένα αναψυκτικό μόνο φθηνό φαγητό δεν το λες, ωστόσο στο 10,89 ο καταναλωτής ανταποκρίνεται καλύτερα. 

 

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food,  ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media και των σχετικών apps για τις προσφορές της ημέρας, για το κουπόνι του που διαρκεί μόνο λίγες μέρες, και πάει λέγοντας. 

 

Γενικώς, οι καμπάνιες των περισσότερων fast food εστιατορίων θεωρούνται από τις πλέον κυκλωτικές και επιτυχημένες αφού με κάθε τρόπο επιτυγχάνουν το ζητούμενο: να φέρουν τον καταναλωτή στο μαγαζί. 

 

Και κάτι τελευταίο: το κύριο μέλημα αυτών των εστιατορίων είναι να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αναψυκτικά, απ' όπου και προκύπτει το μεγαλύτερο κέρδος για τις αλυσίδες αυτών των εστιατορίων. Αυτός είναι ο λόγος που οι ευγενικοί υπάλληλοι μας ρωτούν κάθε φορά αν θέλουμε να πιούμε κάτι ή ότι το αναψυκτικό της αρεσκείας μας είναι σε προσφορά. Καλή όρεξη, λοιπόν! 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπάρχουν λύσεις για την υπογονιμότητα
Βάσει στατιστικών, ένα στα έξι ζευγάρια σήμερα στην Ελλάδα δυσκολεύεται να αποκτήσει παιδί. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί, απλοί και πιο συνθέτοι, τρόποι να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, όπως εξηγεί ο Γυναικολόγος Ηλίας Τσάκος.
Ο σωματικός πόνος στην αιμορροφιλία
Τα άτομα με αιμορροφιλία έχουν έρθει σε επαφή, από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους, με την εμπειρία του οξέος σωματικού πόνου
Με τον φόβο της ανεργίας ζουν οι ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση
Ελληνική έρευνα έδειξε πως ο ιός Epstein Barr της λοιμώδους μονοπυρήνωσης, που αποκαλείται και «νόσος του φιλιού», σχετίζεται με την εμφάνιση πολλαπλής σκλήρυνσης.
Μην αποφύγετε τον ήλιο αυτό το καλοκαίρι!
Είναι η αυξημένη έκθεση στον ήλιο και τα εγκαύματα που προκαλούν καρκίνο του δέρματος και όχι η απλή έκθεση στον ήλιο.
Τι πραγματικά χρειάζονται οι έφηβοι; Ρωτήστε τον σκύλο τους!
Τη λύση στα άγχη και τα συναισθηματικά κενά που βασανίζουν τους έφηβους, έρχονται να καλύψουν τα κατοικίδια
Ψωριασική αρθρίτιδα: Ακρογωνιαίος λίθος της θεραπείας, η έγκαιρη διάγνωση
Κοινωνικές πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν στον τομέα της υγείας
Όταν η κοινωνία δοκιμάζεται, οι επιχειρήσεις βάζουν «πλάτη» και στηρίζουν τους πολίτες, ειδικά αυτούς που έχουν ανάγκη, μέσα από πρωτοβουλίες οι οποίες αμβλύνουν τις ανισότητες στην υγεία.
Φόρεσε το αντηλιακό σου κι άσε τον ήλιο να καίει….
Χρησιμοποιούμε αντηλιακό με SPF τουλάχιστον 30 και το ανανεώνουμε κάθε δύο ώρες
Προληπτικοί εμβολιασμοί για ξέγνοιαστο summer camp
Προστατέψτε τα παιδιά και τους εφήβους που θα πάνε κατασκήνωση με το εμβόλιο κατά της μηνιγγίτιδας, γιατί η μηνιγγίτιδα δεν είναι γρίπη, να εμφανίζεται μόνο τον χειμώνα!
Male grooming: πώς θα προστατέψετε το δέρμα σας αυτό το καλοκαίρι
Συμβουλές και προϊόντα κατά της πρόωρης γήρανσης της επιδερμίδας σας
Summertime Gold: το ιδανικό καλοκαιρινό μπρονζέ μακιγιάζ
Πώς θα αποκτήσεις το ιδανικό μακιγιάζ πριν και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και πώς θα το διατηρήσεις πολύ μετά τις διακοπές.
Τα dos και don’ts της καλοκαιρινής φροντίδας
Κάθε σύστημα έχει τους κανόνες του. Έτσι, και η ομορφιά έχει τους δικούς της. Μην τους αγνοήσεις, για να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!
Νιώθω ένα βάρος στα πόδια. Γιατί;
Το πρήξιμο, ο πόνος και το βάρος στα πόδια επιδεινώνονται το καλοκαίρι. O Δρ. Κωνσταντίνος Νικολακόπουλος, Επιμελητής στην Αγγειοχειρουργική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών εξηγεί τις αιτίες και προτείνει λύσεις.
5 σκληρές αλήθειες για την επιτυχία που κανείς δεν θέλει να ακούσει
Όλοι θαυμάζουν ανθρώπους που έφτασαν στην κορυφή όχι όμως και τις πρακτικές ή τις συνήθειες που τους έστειλαν εκεί...
Ναι στον ήλιο... αλλά με προστασία
Συμβουλές για τη σωστή προστασία του δέρματος από τον καλοκαιρινό ήλιο
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή