Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016

Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter
4

Mετά το μούσι και τατουάζ το νέο (παραλίγο) τρεντ των oλίγον χίπστερ αγοριών, ήταν ο κότσος man bun. To 2015 τα κοτσιδάκια πολλαπλασιάστηκαν και άρχισαν να γίνονται όλο και πιο συχνά. Οι άνδρες της γενιάς των millennials ανέδειξαν το κοτσιδάκι το δημοφιλέστερο τρεντ το οποίο επιεβεβαιώσε πρόσφατα και η Google.

 

Πριν από λίγους μήνες η ετήσια έκθεση με τις τελευταίες τάσεις της ομορφιάς για τον άνδρα και τη γυναίκα ανέλυσαν τον όγκο των αναζητήσεων από τον Ιανουάριο του 2013 έως τον Αύγουστο του 2015. Μεταξύ των ευρημάτων ήταν ότι ο μικρός ανδρικός κότσος γνωστός και ως «man bun» αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής αναζήτηση στα χτενίσματα. Aυτό οδήγησε σε νέες εποχές δόξας τον γνωστό ως κότσο - κεφτέ στα αντρικά κεφάλια. Τώρα ξεχάστε τον!

 

Το νέο τρεντ που αρχίζει να κερδίζει έδαφος είναι πολύ πιο εντυπωσιακό, απαιτεί περισσότερη τέχνη και δεξιότητα, περισσότερο μαλλί και έχει πολύ περισσότερες εκδοχές και δυνατότητες.

 

Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter

 

Man Braids! - κοινώς πλεξούδες... 

 

Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter

 

Η γνωστή και ως γαλλική πλεξούδα απέκτησε νέο έδαφος εφαρμογής στα αντρικά κεφάλια και εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να διεκδικεί τον τίτλο της τάσης για το 2016. Αν και τα τρεντ αυτά έχουν πολύ βραχύβια διάρκεια ζωής, το man braid κερδίζει όλο και πιο πολλούς θαυμαστές.

Η αντρική παραλλαγή είναι λίγο διαφορετική από αυτή που συναντάμε στα γυναικεία κεφάλια, καθώς η πλέξη δεν είναι τόσο χαλαρή και γίνεται πολύ πιο κοντά στο κρανίο. Oι δύο πιο φορεμένες εκδοχές μέχρι τώρα είναι αυτή που το Man Braid είναι στην κορυφή και αρκετά πιο χοντρό και η πιο διακριτική που συνήθως έχει πιο λεπτή πλέξη και μπορεί να κρύβεται δίπλα από φράντζα. Τα αγόρια που έχουν αρχίσει το πλέξιμο χρησιμοποιούν το #manbraid για να μοιραστούν τη δημιουργία στο κεφάλι τους και ... ιδού το αποτέλεσμα.

Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter
Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter
Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter
Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter
Man Braids - Oι πλεξούδες στα αντρικά κεφάλια θέλουν να γίνουν η μόδα του 2016 Facebook Twitter
 

#manbraid

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Toni (@villahousut) στις

 

A blast from the past! Love a man braid! #coolhair #manbraid #menshair #afro #hairstylist #editorial #frameperfectmodels

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης vimal chavda (@vim4l) στις

 

When Josh lets me braid his hair ? #braid #frenchbraid #manbraid #boyfriend #love #lovehim

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Laura Butterwick (@la2u3ra) στις

 

2016 hottest new trend!! Thank you Jay for letting me play. #ninetwotwosalon #curls #scottsdalesalon #kevinmurphy #manbraid #newmanbun

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Nine Two Two Salon (@ninetwotwosalon) στις

 

my big brother got a #manbraid. I must say, I dig it #hipster #thisis40

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Riley (@kaihleeriles) στις

 

 

 tutorial με οδηγίες προς ναυτιλλομένους 

 

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ