Σεισμός

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
0
Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Aimee Song.

Οι fashion bloggers πλουτίζουν κάνοντας χορηγούμενες αναρτήσεις και προωθώντας συγκεκριμένες μάρκες. Σίγουρα αυτό δεν είναι ούτε κάτι καινούριο ούτε κάτι εκπληκτικό- τα ποσά όμως που συνοδεύουν αυτή τη νέα πρακτική είναι. Σύμφωνα με το WWD, "τα κορυφαία ονόματα στο ίντερνετ βγάζουν περίπου 1-3 εκατ. δολάρια το χρόνο".

Ανάμεσα στις κορυφαίες του είδους συγκαταλέγονται οι Kristina Bazan (Kayture), η Aimee Song (Song of Style), η Chiara Ferragni (Blonde Salad) και η Julia Engel (Blonde Salad), με τα ονόματα ωστόσο να αυξάνονται συνεχώς και καθημερινά, και φρέσκα πρόσωπα να προστίθενται στη μακρά πλέον λίστα των κοριτσιών που κρατούν τα ηνία της "χρυσής ψηφιακής αιχμής".

Μια ετήσια καμπάνια με κάποιο brand name μπορεί πολύ εύκολα να αποφέρει στην κάτοχο ενός blog μέχρι και μισό εκατομμύριο δολάρια, αλλά τα συμβόλαια γίνονται χρόνο με το χρόνο όλο και πιο προσοδοφόρα. Για παράδειγμα η Kristina Bazan, που μετρά 2,2 εκατομμύρια followers στο Instagram, λέγεται πως όχι μόνο ανέβασε τον πήχη στη βιομηχανία, αλλά έθεσε νέο, εισάγοντας 7ψήφια πληρωμή στο συμβόλαιό της με την L'Oréal τον Οκτώβριο.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Kristina Bazan

Ένα χορηγούμενο post στο Instagram μιας κορυφαίας fashion blogger μπορεί να κοστίσει σε μια εταιρία από 5.000 μέχρι 25.000 δολάρια -σχεδόν πενταπλάσιο νούμερο από αυτό που ίσχυε πριν ενάμιση χρόνο-, τα οποία είναι "ψίχουλα" μπροστά στα 100.000- 300.000 δολάρια που μπορεί αν δώσουν για ένα αντίστοιχο post στο Instagram της Kylie Jenner.

Στη συγκεκριμένη αγορά για να έρθουν σε επαφή η "προσφορά" με τη "ζήτηση", χρειάζεται φυσικά κι ένας διαμεσολαβητής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να έχει αναπτυχθεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα από εταιρίες management και δημοσίων σχέσεων που έχουν πάρει υπό την προστασία τους νέους "ψηφιακούς influencers", με τους οποίους συνεργάζονται για να τους μεταμορφώσουν από blogs σε δυνητικά διαπραγματευτική δύναμη ώστε να αυξήσουν το εισόδημά τους, αλλά και των ιδίων.

Η προσέγγιση του πρακτορείου είναι απλή, καθώς σήμερα πολλά, όπως το Next Model Management, έχουν συγκεκριμένο τμήμα που ασχολείται με τους "influencers"- μια φράση που περιγράφει αυτούς που έχουν μεγάλη επίδραση στα social media.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Chiara Ferragni

H Chiara Ferragni είναι αυτή τη στιγμή η βασίλισσα της μπλογκόσφαιρας, έχοντας φτάσει τους 5,2 εκατ. followers στο Instagram σε πολύ λίγα χρόνια. Τα έσοδά της προέρχονται από την ιστοσελίδα της, προσωπικές εμφανίσεις και συνεργασίες και λέγεται πως το 2015 κέρδισε από όλο αυτό 2,5 εκατ. δολάρια. Η ιταλίδα Chiara κατέχει πλέον δική της εταιρεία παπουτσιών και σύμφωνα με τον Alessio Sanzogni, γενικό διευθυντή στα Chiara Ferragni, Theblondesalad.com και Chiara Ferragni Collection, τα κέρδη του 2015 ανέρχονται σε 10 εκατ. δολάρια, με τα 7,5 περίπου από αυτά να προέρχονται από τις πωλήσεις παπουτσιών. 

Μόδα & Στυλ
0

Σεισμός

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ