Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
0

Design με άποψη, όμορφη αισθητική, ποιότητα και σεβασμό στην παράδοση, αυτό είναι το νέο ελληνικό design. Η αναγέννηση του ελληνικού σουβενίρ και των νέων design brands που ξεκίνησε δυναμικά πέρσι, συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Τα αντικείμενα που παράγονται από ανεξάρτητους σχεδιαστές και εργαστήρια πωλούνται πλέον σε όλο και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα. Τα νέα ελληνικά brands συνεχώς αυξάνονται, η αγορά αναγνωρίζει την αξία τους και οι καταναλωτές που τα προτιμάνε καταλαβαίνουν την μεγάλη διαφορά με τα παλαιότερα.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW που διοργανώνεται φέτος για δεύτερη φορά έχει στόχο να προβάλει τις δουλειές των νέων σχεδιαστών και να τους φέρει σε επαφή με τους εμπόρους και τα ΜΜΕ. Πέρσι τα ελληνικά brands που συμμετείχαν στην έκθεση ήταν 25. Φέτος είναι 36. «Η επιτυχία της περσινής διοργάνωσης είναι αδιαμφισβήτητη και η ανάγκη για νέο σχεδιασμό και αισθητική επίσης», λέει στην Lifo.gr o διοργανωτής της έκθεσης Γιώργος Χατζηζαχαρίου. Η εμπορική έκθεση νέων Ελληνικών εταιριών και σχεδιαστών προβάλει τη «νέα αισθητική της Ελλάδας», όπως αυτή αποτυπώνεται στα προϊόντα, τα σχέδια και τις ιδέες σε ρούχα, αξεσουάρ, beachwear, αναμνηστικά και design αντικειμένα. «Η αντίληψη ότι η αισθητική της Ελλάδας όσον αφορά στο design, τη μόδα και τα αντικείμενα είναι παρωχημένη και περιορίζεται στους μαιάνδρους, τα τσολιαδάκια και τα χειροποίητα λικέρ σε κιτς μπουκάλια, τα περισσότερα από τα οποία δεν παράγονται καν στην Ελλάδα, δεν εκφράζει καθόλου μια νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών. Αυτοί βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά και θέλουν να παρουσιάσουν στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό brands 100% ελληνικά ως προς την έμπνευση, την αισθητική και την παραγωγή. Αυτοί οι σχεδιαστές προωθούν τη σύγχρονη εικόνα της Ελλάδας και «στέκουν» ισότιμα δίπλα σε πολλά διεθνή design brands», λέει ο Γιώργος Χατζηζαχαρίου.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

Η πρωτοβουλία προέκυψε από την ανάγκη των νέων εταιρειών, που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους μέσα στα χρόνια της κρίσης με κοινό στόχο, να δώσουν το δικό τους στίγμα νεωτερισμού και αισθητικής της Ελλάδας η κάθε μια από το δικό της τομέα. Να προβάλουν τη δουλειά τους και να βρουν τη θέση τους στην αγορά. «Η πρώτη εμπορική έκθεση GREEK BRAND NEW, που έγινε την ίδια εποχή πέρυσι -2015- στο The Hub, ήταν πρωτοβουλία 25 επιχειρηματιών και σχεδιαστών και οργανώθηκε από τους ίδιους, με πολύ θετική ανταπόκριση από τον εμπορικό κόσμο και τα ΜΜΕ. Φέτος στην έκθεση συμμετέχουν 36 brands μερικά ήδη καταξιωμένα άλλα πρωτοεμφανιζόμενα. Αυτό αποδεικνύει τη δυναμική του τμήματος της αγοράς, που διεκδικεί ένα μεγαλύτερο μερίδιο, περισσότερο «χώρο» στα καταστήματα της Ελλάδας και του εξωτερικού».

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

«Στόχος μας είναι στο άμεσο μέλλον το GREEK BRAND NEW να γίνει η σημαντικότερη ετήσια έκθεση, όπου θα παρουσιάζεται ότι καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των Εφαρμοσμένων Τεχνών. Να αποτελεί το πρώτο βήμα του λανσαρίσματος όλων των νέων μικρών επιχειρήσεων και ένας χώρος που θα καλούνται buyers από ξένες αγορές να γνωρίσουν και να ανοίξουν τις αγορές τους στη νέα σύγχρονη Ελλάδα».

Στη φετινή έκθεση συμμετέχουν: A Future Perfect, Anassa, Cabeli, Citrus Ties, G.I.S. Design & Velo Lab, GoGreek, Greece Revisited, Hartovasilion, Idisti, 1Mation, It's All Greek on Me, koukoutsi, KYMA, Ladolea/The Family Beez/Golden Black, Loom Handmade, Lovegreece, Matalou at Home, m.k.e Textiles, Molla, My Scarf, Nivo Soap, Ploos Design, RDesign, Salty Bag, Samantha Sotos, Sea You Soon, Skoumoky, Sophia, The Cool Projects, The Greek Bag, The Greek IMP, Tomy K., Tourvas, Ugly Bell, Waks Candles, When in Greece.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW θα πραγματοποιηθεί στις 15-17 Ιανουαρίου στο THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Idisti
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
G.I.S. Design
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
GoGreek
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
m.k.e Textiles
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Ugly Bell
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
When in Greece
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Citrus Ties
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT
Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Design / Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Η αυθεντικότητα είναι ο πυρήνας της κουλτούρας των Deplot. Δημιουργώντας αξία μέσα από το design σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες, διατηρούν τις ρίζες τους στην αυθεντική αισθητική και κουλτούρα της Μεσογείου, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία που παραμένουν πιστά στην αυθεντική ουσία της περιοχής.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αντώνης Βαβαγιάννης: Ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που δεν είναι καν λέξη

Οι Αθηναίοι / Κουραφέλκυθρος: «Αν δεν σε μισήσουν οι φασίστες, τι κάνεις σε αυτήν τη ζωή;»

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που κάποτε τα είχαν απορρίψει όλα τα έντυπα ενώ τώρα έγιναν ταινία στο Cinobo, λαμβάνει για τα πολιτικά του σκίτσα μηνύματα σύμφωνα με τα οποία κάθε εβδομάδα τα παίρνει από άλλο κόμμα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ