Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα;

Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter
Τον Ιησού υποδύτεαι στην ταινία ο Υβάν Σανιέ από το Καμερούν, ο οποίος εδώ και μερικά χρόνια εργάζεται ως εκπρόσωπος των οικονομικών μεταναστών στην Ιταλία και μάλιστα χρίστηκε ιππότης για το έργο του το 2016 από τον Πρόεδρο της χώρας, Σίλβιο Ματαρέλα.
14

Ήταν αργά ένα απόγευμα του περασμένου Σεπτέμβρη όταν η πομπή από μετανάστες (κυρίως Αφρικανούς), νεαρούς Ιταλούς, μέλη ΜΚΟ, δημοσιογράφους, ντόπιους, και ένα γαϊδουράκι, διέσχιχε τους φιδίσιους πλακόστρωτους δρόμους της πόλης Ματέρα στον Ιταλικό Νότο, αναφωνώντας το σύνθημα «εργασία, αξιοπρέπεια, δικαιώματα. Επικεφαλής της πορείας που συνοδευόταν κινηματογραφικές κάμερες ήταν ο Ιησούς Χριστός και οι Απόστολοι του.

Η πορεία αποτελεί σκηνή – συγκεκριμένα, την είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα – της ταινίας που γύριζε εκείνες τις μέρες στην ήδη διάσημη ως κινηματογραφικό σκηνικό του θείου δράματος, ιταλική πόλη, ο Ελβετός σκηνοθέτης Μίλο Ράου, με τίτλο «Το Νέο Ευαγγέλιο» επιχειρώντας να απαντήσει στο ερώτημα: Για ποια ζητήματα και υπέρ τίνος θα αγωνιζόταν ο Χριστός στον 21ο αιώνα;

H εντυπωσιακή γεωγραφία του μέρους και ειδικά οι αρχαίες σπηλιές κάνουν την περιοχή να μοιάζει ως ένα ιδανικό και εξαιρετικά φωτογενές υποκατάστατο των Αγίων Τόπων.

Την απάντηση την βρήκε στη σύγχρονη Ιταλία όπου αποφάσισε τελικά να γυρίσει αυτό το υβριδικό πρότζεκτ που συνδυάζει μυθοπλασία, ντοκιμαντέρ και πολιτική εκστρατεία, επιλέγοντας για τον ρόλο του Ιησού έναν πρώην μετανάστη εποχιακό εργάτη από τους χιλιάδες που δουλεύουν κάτω από άθλιες συνθήκες στα χωράφια του Νότου. Πρόκειται για τον Υβάν Σανιέ από το Καμερούν, ο οποίος εδώ και μερικά χρόνια εργάζεται πλέον από επίσημη θέση ως εκπρόσωπος των οικονομικών μεταναστών και μάλιστα χρίστηκε ιππότης για το έργο του το 2016 από τον Πρόεδρο της χώρας, Σίλβιο Ματαρέλα.

Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter
Το υποβλητικό σκηνικό της πόλης Ματέρα και οι αρχαίες σπηλιές της περιοχής την καθιστούν ιδανικό υποκατάστατο των Αγίων Τόπων.Εδώ άλλωστε γυρίστηκε «Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Πιερ Πάολο Παζολίνι το 1964 αλλά και «Τα Πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον, σαράντα χρόνια αργότερα.

Η επιλογή της συγκεκριμένης πόλης πάντως καθόλου τυχαία δεν ήταν. Η Ματέρα φέρει τον τίτλο της πολιτιστική πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2019 και η ταινία αποτελεί μέρος από μια σειρά σχετικών πρότζεκτ και εκδηλώσεων. Εκτός αυτού, η εντυπωσιακή γεωγραφία του μέρους και ειδικά οι αρχαίες σπηλιές κάνουν την περιοχή να μοιάζει ως ένα ιδανικό και εξαιρετικά φωτογενές υποκατάστατο των Αγίων Τόπων.

Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ γυρίστηκε «Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» του Πιερ Πάολο Παζολίνι το 1964 αλλά και «Τα Πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον, σαράντα χρόνια αργότερα. Αναγνωρίζοντας αυτή την βιβλική κινηματογραφική κληρονομιά του υποβλητικού σκηνικού, ο σκηνοθέτης προσκάλεσε να συμμετέχουν ως ηθοποιοί στην ταινία του ο Ενρίκε Ιραζόκι που είχε υποδυθεί τον Ιησού στην ταινία του Παζολίνι και την Μάγια Μόργκενστερν που είχε τον ρόλο της Παναγίας στην ταινία του Γκίμπσον.

Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter
Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter
Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter
Δεύτερος απο αριστερά, με τον τηλεβόα, ο σκηνοθέτης της ταινίας, Μίλο Ράου
Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter
Με ποιους θα ήταν ο Χριστός σήμερα; Facebook Twitter

Η ταινία «Το Νέο Ευαγγέλιο» βρίσκεται στο στάδιο του μοντάζ και αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα την περιοδεία της στα διεθνή φεστιβάλ πριν την κυκλοφορία της στις αίθουσες σε έναν χρόνο από τώρα.

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Άργησα να πάρω χαμπάρι, αλλά ας αφήσω αυτά εδώ…-ο Ιστορικός Ιησούς, υπήρξε. (Fact έξω-έσω χριστιανικό)-Αναφορές Θεότητας και λατρείας του ως θεού, είναι πολλές διάσπαρτες, και ουχί μόνον στο τελευταίο χρονικά κατά Ιωάννη. Σύντομη βαπτισματική «φράση» του πρώτου-πρώτου αιώνα: ΙΧΘΥΣ: Ιησούς Χριστός, Θεού Υιός Σωτήρ.-Τριαδικό δόγμα και αναφορά στον Παράκλητο (Άγιο Πνεύμα) υπάρχουν όπως και βούληση ίδρυσης Εκκλησίας. Κλασικότατο χωρίο: «Συ ει Πέτρος και επί ταύτη τη πέτρα οικοδομήσω μου την Εκκλησία κλπ»-Οι φοβεροί και τρομεροί «χρυσοί δεσποτάδες» (ποκοπίκο) του Μ. Κων/νου (4ος αι.-σύμβολο πίστεως κλπ) είναι κυρίως οι: Αθανάσιος, Βασίλειος, Γρηγόριος, Νύσσης και Χρυσόστομος. -facts: Συμφωνούν μεταξύ τους, επιβεβαιώνουν βιβλικά και εμπειρικά το βίωμα της πρώτης Εκκλησίας ανατρέχοντας πάντοτε εκεί, κυνηγιούνται ΚΑΙ από τον ίδιο τον Κων/νο, πεθαίνουν σε δυσμένια-εξόριστοι και κυρίως, έχουν απόλυτη εσωτερική δογματική συνοχή. Το ωραίο συνθηματάκι «τον Χριστό τον έφτιαξαν οι χρυσοί παπάδες ελέω εξουσίας», είναι πάρα, μα πάρα μα πάρα πολύ συζητήσιμο σε κάθε του χαρακτηριστική λεπτομέρεια. Αυτά.
Κάτι μου λέει ότι ένα τέτοιο άτομο μάλλον θα προτιμούσε να πιει ένα κρασάκι με άθεους, μακρυμάλληδες, "δικαιωματιστές", παρά με χρυσοφορεμένους επισκόπους. Ασε που λέγεται ότι υπήρξε και "μπαχαλάκιας", καθώς μπούκαρε με το μαστίγιο στον Ναό και στράφηκε εναντίον των εμπόρων που τον λυμαίνονταν !
"Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του θεού τω θεώ" το είπε ο Μάο;Λίγο μονομερής ανάγνωση των ευαγγελίων δεν είναι αυτή; Γιατί και στο σπίτι του Ρωμαίου πήγε και όπου τον κάλεσαν... Όπου ήταν ευπρόσδεκτος.
Αφηστε που λεγεται ότι ήταν φανταστικος ηρωας δωδεκα βιβλιων επιλεγμενων απο μια πληθωρα αλλων βιβλιων που δεν περασαν στον τελικο απο μια επιτροπη πλουσιων χρυσοφορεμενων ανωτερων κληρικων σε μια περιοχη που λεγοταν Νικαια κατ εντολη του τοτε αρχηγου Κρατους με την επωνυμια Ανατολικη Ρωμαικη Αυτοκρατορία (Βυζαντιο δεν υπηρξε ποτε, είναι αλλοιωση της Ιστορίας που επηλθε απο μεταγεννεστερους φιλελληνες βορειο ευρωπαιων με μονο "πατημα" ότι γεωγραφικα λιγο πριν την καταρευεση είχαν μεινει τα μονο ελληνικα εδαφη)
που λεγεται ότι ήταν φανταστικος ηρωας δωδεκα βιβλιων ε Πηγή: www.lifo.grΕνδέχεται να είναι πραγματικό ιστορικό πρόσωπο, ένας κοινωνικός επαναστάτης που εξουδετερώθηκε με τον μεγαλοφυέστερο τρόπο : την μετατροπή του σε μια θρησκεία που υπηρετεί το ακριβώς αντίθετο των όσων πρέσβευε...
Κάποιοι μπορεί να διαφωνούν αλλά το consensus των ειδικών είναι ότι έχει, πράγματι, υπάρξει βάση με "ιστορικό Ιησού".Το τι σχέση έχει αυτός με την κατασκευή του "χριστιανικού Ιησού" είναι ένα άλλο θέμα.
Μπορει...μπορει και όχι,με αλλα λογια δεν ξερουμε, απλα υποθετουμε. Μπορει... τοτε; δεν εχει σχεση με τον Χριστο που ολοι γνωριζουν μεσα απο τα δωδεκα βιβλια τα οποια μας λενε ότι είναι ο υιος του Θεου; Ακομα και να υπηρχε τι γνωριζουμε για αυτον; μπορει να παρουσιαστικε οικιοθελως στις μαζες ως Υιος του Θεου(δεν είναι πρωτοφανες για εκεινες τις εποχες), μπορει και όχι και να ηταν θυμα καπιλευσης.Αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ γνωριζουμε ότι η εκδοχη του Χριστου που ηταν με το μερος των φτωχων και εναντια των Γραματαιων και Φαρισαιων είναι δημιουργημα πλουσιων, χρυσοφορεμενων Αρχιερεων κατ' εντολη ενος Αυτοκρατορα που βαρεθηκε να προσπαθει να διοικει μια αυτοκρατορία με πολλους παραλληλους θρησκευτικους εμφυλιους, την στιγμη που η αυτοκρατορια του κινδυνευε απο εξωτερικους εχθρους. Το τελευταιο το γνωρίζουμε, δεν το υποθετουμε.Μεχρι να εχουμε Γνωση και όχι υποθεσεις εργασίας που να λενε κατι αλλο τότε Βλαχακι ισχυει το σημαντικοτερο ολων : Εχω δικιο, εχεις αδικο :P
Ο Ιησούς κατά πάσα πιθανότητα υπήρξε, αλλά δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι ήταν ο υιός του Θεού. Πηγή: www.lifo.grΜια αμφιβολια και μια σιγουρια....Δεν γνωριζουμε τι ισχυρηστικε διοτι τα μονα που γνωριζουμε για αυτον είναι ότι ισχυρηστικαν οι Αρχιερεις που επιλεξαν (απο πληθωρα αλλων ισχυρησμων απο αλλους θρησκους) ποιος είναι ο λογος του Θεου και ποια η Φυση αυτου.Οι μαθητες του ηταν Δωδεκα και αυτο το ξερουμε διοτι αυτο αποφασισαν θνητοι Αρχιερεις.Οι Διαθηκες είναι δυο διοτι αυτο αποφασισαν θνητοι ΑρχιερειςΟι βιοι των Αγιων κτλ είναι αυτα που είναι διοτι αυτο αποφασισαν θνητοι Αρχιερεις.Βλεπουμε ολοι το μοτιβο;Δεν υπάρχει αποδειξη απευθειας Λογου είτε του Θεου, ουτε του Ιησου....μονο μετα απο φιλτραρισμα θνητων Αρχιερεων πληροφορίες. Δεν μπορω να γνωριζω εαν υπαρχει θεος ή όχι, δεν μπορω να γνωρίζω εαν υπήρξε ο Ιησους και τι είπε και τι όχι.... Ουτε εσεις. Η διαφορα μας είναι ότι εσεις κανεντε το εξης λαθος, ξεκινατε με μια αμφιβολια(ορθως), βαση αυτης κανετε υποθεσεις εργασίας(και παλι ορθως) και τα συμπερασματα σας τα αντιμετωπίζετε ως σωστα(κακως).Για να χρησιμοποιησω τα λογια του Neal degrasse Tyson: όταν καποιος βλεπει ενα ATIA μπορει να κανει ότι υποθεσεις θελει αλλα θα πρεπει να θυματε ότι ακρονυμο ΑΤΙΑ σημαινει Αγνωστου Ταυτοτητας Ιπταμενο Αντικειμενο.....Αγνωστου! όχι Γνωστου.Αγαπητε Ανωνυμε δεν αντικρους την ουσια των επιχειρηματων μου, προφανως και εχεις δικιο στις χρονολογικες διαδικαστικες λεπτομερειες αλλα αυτο δεν αναιρει την ουσια του ότι όλα τα ιερατικα κειμενα είναι αποτελεσμα φιλτραρισματος του Ιερατίου. Αναφορικα με τον Αυτοκρατορα, εγω είμαι υπερ του και της αποφασης του να υποχρεωσει όλες τις εμπολεμες θρησκευτικες σεχτες να καταληξουν σε μια θρησκεια και να καταπνιψουν ολες τις υπολοιπες, Πολιτικα αυτο επρεπε να γινει και το εκανε...εγω του βγαζω το καπελο...ναι αντικρουει σε πολλες σημερινες αξιες της Δυσης αλλα οι Αξιες είναι ευκολο να εφαρμοζονται σε καιρους ειρηνης και ευμαριας εν καιρο καταρευσης η Πολιτικη ως η Τεχνη του Εφικτου και όχι του Αξιακα Σωστου εχει τον πρωτο και τελευταιο λογο και ναι μπορει να καταπατησει ακομα και Θεμελιωδων Αξιων.Τα σχολια μου ήταν ως απαντηση σε συμπερασματα τυπου:Με αυτούς που ήταν πάντα: με τους φτωχούς. Πηγή: www.lifo.grΚάτι μου λέει ότι ένα τέτοιο άτομο μάλλον θα προτιμούσε να πιει ένα κρασάκι με άθεους, μακρυμάλληδες, "δικαιωματιστές", παρά με χρυσοφορεμένους επισκόπους. Ασε που λέγεται ότι υπήρξε και "μπαχαλάκιας", καθώς μπούκαρε με το μαστίγιο στον Ναό και στράφηκε εναντίον των εμπόρων που τον λυμαίνονταν ! Πηγή: www.lifo.grΤα οποια βαση αυτων που σιγουρα γνωρίζουμε ότι δηλαδη ενα Χρυσοφορεμενο Ιερατειο μας εχει πει για τον Θεο και τον Υιο του τον Χριστο εν κοσμο Ιησου. Κυριολεκτικα ότι πηγες εχουμε είναι είτε απο το Ιερατειο είτε απο αλλους εκπροσωπους του Θεου που παρεπιπτωντως ολοι ισχυρηζονται ότι είναι οι Εκπροσωποι του Θεου και του Λογου Του και εαν καποιος αμφιβαλει για το εαν λενε την αληθεια το μονο που εχει να κανει είναι να τους ρωτησει."Ειμαι ο εκπροσωπος του Θεου και εαν δεν με πιστευετε ρωτηστε με να σας το επαληθευσω"Ολη η βιβλιογραφια είναι αποτελεσμα των διαφορων Ιερατειων (κυριαρχων και μη, και ναι μιλαω και για τις αιρεσεις και για μεμονομενους εκπροσωπους, ολων αυτοκλητων βεβαιως βεβαιως)Δεν εχουμε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ γνωση για το εαν ότι λεγεται για τον Θεο και τον Υιο Του είναι αληθες ή όχι, εχουμε όμως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ γνωση για το ΠΩΣ και απο ΠΟΙΟΥΣ αποφασιστικε το ποιος είναι ο Θεος, ο Υιος και ο Ιησους που γνωριζουμε. Εχουμε αντικειμενικη γνωση για το μοτιβο της μεθοδολογίας και των χρηστων της αλλα όχι τα συμπερασματα τους. Εαν καποιος Πιστευει μια χαρα απο εμενα αρκει να μην βαφτισει την Πιστη Γνωση.Ο Ιησους ηταν, είναι και θα συνεχισει να είναι Ηρωας Μυθοπλασίας μεχρι να ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ το αντιθετο. Όλες οι αποψεις για τον Χριστο είναι αυθαιρετες. Όλες και όλων, δεν υπαρχουν αδιαμφισβητητες πρωτογενεις πηγες, τι υπάρχει; "εγω εξουσιοδοτηθηκα απο τον Θεο για να σας πω Ποιος είναι και ποιος είναι ο Λογος Του" αυτο είναι το ακριβες αντιθετο της αδιαμφισβητητης πρωτογενους πηγης. Μπορει να εχουν δικιο, μπορει και όχι, μπορει μερικοι απο αυτους να εχουν δικιο και αλλοι όχι, κανεις δεν ξερει, ξερουμε όμως ποιοι είναι και ποια η μεθοδολογία που χρησιμοποιησαν, δε πα να είναι 25 ή 29 βιβλια η Καινη Διαθηκη η μεθοδολογια είναι η ιδια, δε πα να εγινε το 325 ή 523 η μεθοδολογία είναι η ιδια: Διαφοροι Ιερεις αποφασισαν το Ποιος είναι ο Θεος, ποια η Φυση Του και Ποιος ο Λογος Του, πολεμησαν μεταξυ τους μεχρι που η Πολιτικη Εξουσια αποφασισε ότι ο πολεμος θα τελειωσει και οποιοι δεν συνετιστουν θα εξοντωθουν, π.χ. οι Μονοφυσιτες χασανε και τον πολεμο και τα κεφαλια τους, οι Τριαδιστες κερδισαν και τον πολεμο και τα κεφαλια τους. Για τον Ο.Χ-ισμο ο Ιησους δεν είναι θνητος αλλα μια εκ των τριων Φυσεων του Θεου, για τους Μονοφυσιτες ο Ιησους είναι θνητος προφητης του Λογου Του και κανεις δεν εχει αποδειξεις για τιποτα...μονο Πιστη.Για να μην παρεξηγηθω είμαι ενεργος υπερμαχος της Ανεξιθρησκειας και του Αναφαιρετου Δικαιωματος του Πιστευειν. Αλλα το Πιστευειν δεν εξυπακουεται και Γνωριζειν και εδω ερχεται μια αλλη εννοια αυτη της Αμφιβολίας.Υ.Γ. Επιτηδες σε αυτο το σχολιο δεν εβαλα ιστορικα γεγονοτα αλλα την ουσια του προβηματος για να προσπερασουμε τις οντως ιστορικες διορθωσεις σε λεπτομερειες που δεν επιρεαζουν ομως την ενσταση μου στην σιγουρια του ποιος ηταν και με ποιους θα επινε κρασι.Υ.Γ.2 Για να γινω και λιγο βλαστημος Ο Ιησους είναι ότι θελουν να είναι οι συγγραφεις του, οι αποψεις των υπολοιπων είναι fan-art και όχι canon.
Ναι, βρε, εγώ είμαι. Μια στις τόσες συμβαίνει γενικώς.Ποκοπίκε, κάποια απ' αυτά που λες λαμβάνομαι υπόψιν ως δεδομένα και αυτονόητα, για θρησκεία μιλάμε άλλωστε. Η μελέτη του "ιστορικού ιησού" ή ακόμη και μέρους του συνόλου των θρησκευτικών συγγραμμάτων, που κάλλιστα περιλαμβάνει διάφορες ειδικότητες και μεθοδολογίες (ιστορικούς, αρχαιολόγους, θρησκειολόγους, various μελετητές) δεν έχει να κάνει με την ufoλογία https://youtu.be/FwNOmS78q-oΦυσικά και γίνονται "υποθέσεις". Υποθέσεις-μοντέλα, όμως, έχουμε σε διάφορους τομείς, από την παλαιοανθρωπολογία μέχρι την γλωσσολογία e.t.c.."Κατασκευές" είναι κι άλλα πράγματα που τα δέχονται οι περισσότεροι έτσι πολύ απλά, μόνο που η "κατασκευή" δεν είναι απαραίτητα κάτι το τόσο απλό και μονοσήμαντο, κάτι το μία κι έξω ή κάτι το 100% "ξένο" προς μία "αντικειμενική πραγματικότητα. (Κατασκευή, π.χ. περασμένη από διαχρονικό φιλτράρισμα είναι και οι λέξεις που προφέρεις, εδώ και τώρα και το Έλλην κατασκευή είναι).Εσύ, επίσης, ισχυρίστηκες κάτι το πολύ συγκεκριμένο σχετικά με την "εκδοχή" του Χεσούς ως "έτσι και γιουβέτσι". Και σε ρωτώ, αναγνωρίζοντας -φυσικά- τα "μαγειρέματα" όλες αυτές τις εκατοταετίες: Πόθεν προκύπτει αυτό που είπες και πού ξέρεις ότι τα "έτσι και τα γιουβέτσι" δεν βρίσκονταν π.χ. στον πυρήνα των αντιλήψεων των διάφορων πρωτοχριστιανικών σεκτών που προφανώς η χριστολογία τους ήταν διαφορετική, αλλά προφανώς είχαν και κοινά."μεχρι που η Πολιτικη Εξουσια αποφασισε ότι ο πολεμος θα τελειωσει"Νot so simple, βλ.ArianismΕιδικώς: History Of Controversy And Conflicthttps://www.britannica.com/topic/Arianism+How Arianism Almost Wonhttps://christianhistoryinstitute.org/magazine/article/how-arianism-almost-wonκαι, φυσικά, οι ιδέες δεν έσβησαν, υπάρχουν μέχρι και σήμερα (κάποιες τλχ).Και για να γελάσουμε λίγο:5 θαύματα που διεγράφησαν απ' την Βίβλο επειδή ήντουσαν πολύ σούπερ γουάο!https://www.cracked.com/article_20248_5-miracles-deleted-from-bible-being-too-awesome.htmlΚαι να ακούσομε ένα ακόμη απολύτως ταιριαστό άσμα (πραγματική Αγάπη, εγγυημένη) από τους Θεούς: https://www.youtube.com/playlist?list=RDSyQOj0EiZIo
Αι ρε με βρηκατε μικρο και με πειραζεται...ζουδια!Πειτε ότι θελετε αυτο το ΠΣΚ μονο αγαπη θα σας εχω.Υ.Γ. Μονο σε εσας τους δυο και μονο το αυτο το ΠΣΚ...μην κακομαθετε κιολας :PΥ.Γ.2 Αγαπητε νεε, εγω τα τιμαω τα μη-καπνιστων στεκια με την παρουσία μου, απλα μη με πατε σε μη καπνιστων ντισκοτεκ, οπου αλλου θελετε μεσα είμαι