Τσόντα ή τέχνη; Η πρώην σταρ της Disney, Bella Thorne, οδηγεί το πορνό στο επόμενο επίπεδο

Τσόντα ή τέχνη; Η πρώην σταρ της Disney, Bella Thorne, οδηγεί το πορνό στο επόμενο επίπεδο Facebook Twitter
Παραλαμβάνοντας το βραβείο της η 22χρονη σταρ (και σκηνοθέτρια πλέον) περιέγραψε την ταινία της που είναι προσβάσιμη στους συνδρομητές του Pornhub Premium, ως «οραματική τέχνη».
1

Πριν λίγες μέρες, η πρώην σταρ της Disney, Bella Thorne κέρδισε ένα από τα βραβεία της γνωστής και απείρως δημοφιλούς πορνογραφικής πλατφόρμας Pornhub (συγκεκριμένα το βραβείο «οραματισμού» Pornhub Vision Award) για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με τίτλο "Her & Him" (Εκείνη κι Εκείνος), μια ταινία διάρκειας 30 λεπτών με πρωταγωνιστές τους ηθοποιούς ταινιών πορνό, Abella Danger (Εκείνη) και Small Hands (Εκείνος).

Παραλαμβάνοντας το βραβείο της η μόλις 22 χρονών πρώην σταρ των παιδικών / εφηβικών προγραμμάτων της Disney, περιέγραψε και ή ίδια την ταινία της (που είναι προσβάσιμη στην πλατφόρμα αλλά όχι στο δωρεάν, «απλό» Pornhub, παρά μόνο στους συνδρομητές του Pornhub Premium) ως «οραματική τέχνη» ενώ ο αντιπρόεδρος του Pornhub, Corey Price αποθέωσε το φιλμ ως «μια "μοντερνιστική", σεξουαλικά τολμηρή εκδοχή του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας με τους δύο εραστές να εκδηλώνουν την ασυγκράτητη σεξουαλική τους επιθυμία ο ένας για τον άλλον».

Αν έχει ένα όραμα η ταινία της Thorne είναι η επιθυμία να δείξει τι μπορεί να συμβεί όταν ο γυναικείος πόθος τίθεται σε προτεραιότητα εις βάρος του ανδρικού.

Τσόντα ή τέχνη; Η πρώην σταρ της Disney, Bella Thorne, οδηγεί το πορνό στο επόμενο επίπεδο Facebook Twitter

Η Φιόνα Στάρτζες πάντως, δημοσιογράφος του Independent με ειδίκευση στα εικαστικά, έκανε τον κόπο να γραφτεί συνδρομήτρια στο Premium για να δει την ταινία και να εκφέρει άποψη:

«Είδα λοιπόν την ταινία. Ας πούμε απλά ότι ο όρος «οραματική» μοιάζει κάπως υπερβολικός. Επίσης δεν μου έγινε ξεκάθαρο το πού ακριβώς κολλάει η διάσημη ρομαντική τραγωδία του Σαίξπηρ στην ιστορία ενός ζεύγους εικοσάρηδων που απειλούν ο ένας τον άλλον με μαχαίρια και μετά πηδιούνται μετά μανίας σε ένα διαμέρισμα γεμάτο ποπ αρτ κειμήλια. Από την άλλη, το γεγονός ότι παρουσιάζει μια σχέση στην οποία τα όρια αγάπης και μίσους, τρυφερότητας και αγριότητας είναι τόσο θολά, την καθιστά αυτομάτως ξεχωριστή στα πορνογραφικά χρονικά, ειδικά στον τρόπο που δείχνει τις εξουσιαστικές εχθροπραξίες που μπορούν να συμβούν σε μια ερωτική σχέση. Και τελικά, θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που η γυναίκα εν προκειμένω δεν είναι απλά ένα κορμί που περιμένει να πηδηχτεί. Αν έχει ένα όραμα η ταινία της Thorne είναι η επιθυμία να δείξει τι μπορεί να συμβεί όταν ο γυναικείος πόθος τίθεται σε προτεραιότητα εις βάρος του ανδρικού».

Τσόντα ή τέχνη; Η πρώην σταρ της Disney, Bella Thorne, οδηγεί το πορνό στο επόμενο επίπεδο Facebook Twitter
Jeff Koons, "Made in Heaven", 1990-91

«Αν κινηματογραφήσεις μια παρτούζα και την ανεβάσεις μετά online, δεν υπάρχει περίπτωση να εκληφθεί ως καλλιτεχνικό εγχείρημα. Αν όμως την παρουσιάσεις ως βίντεο σε κάποια γκαλερί, πασπαλίζοντας την με σύγχρονη θεωρία φύλου, μπορεί και να καταφέρει να υπερβεί τον αρχικό της σκοπό (μιας τσόντας που την βλέπει κανείς για να αυνανιστεί) και να γίνει κάτι άλλο. Το "συγκείμενο" είναι το παν. Ο διάσημος εικαστικός Τζεφ Κουνς είχε πει πριν από τριάντα χρόνια αναφορικά με την έκθεση του που είχε τίτλο Made in Heaven (όπου εμφανιζόταν ο ίδιος να κάνει σεξ με την Τσιτσιολίνα) ότι η πρόθεσή του ήταν να προκαλέσει συζητήσεις σχετικά με το ποιες είναι οι αποδεκτές εκφράσεις της σεξουαλικότητας, αλλά συγχρόνως και να καβλώσει τους θεατές του έργου».

Στο παρακάτω βίντεο μπορεί να παρακολουθήσει κανείς σκηνές από τα γυρίσματα της ταινίας:

 

 

 

Με στοιχεία από τον Independent

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια