Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΣΙΝΕΜΑ

Νουάρ αποκάλυψη: ανέκδοτες φωτογραφίες από τον “Τρίτο Άνθρωπο” για τα 70 χρόνια της ταινίας

Εικόνες από τα γυρίσματα του αριστουργήματος που αποτύπωσε με τον πιο ατμοσφαιρικό τρόπο το ρημαγμένο τοπίο της μεταπολεμικής Ευρώπης

Ο «Τρίτος Άνθρωπος» θεωρείται από πολλούς η πιο σημαντική βρετανική ταινία όλων των εποχών και σίγουρα αποτελεί ένα από τα πιο συγκλονιστικά και πιο ατμοσφαιρικά νουάρ που γυρίστηκαν ποτέ και μάλιστα στο πιο ιδιαίτερο φόντο: τα συντρίμμια της μεταπολεμικής Βιέννης στην αυγή του Ψυχρού Πολέμου. Η ταινία υπήρξε μια ευτυχής συγκυρία εξαίρετων συντελεστών: Σκηνοθεσία από τον Κάρολ Ριντ σε σενάριο του Γκράχαμ Γκριν και με πρωταγωνιστές όπως ο Τζόζεφ Κότεν, η Αλίντα Βάλι και βέβαια ο Όρσον Γουέλς σε έναν από τους πιο σαρδόνιους, μεφιστοφελικούς ρόλους του (να μην ξεχνάμε επίσης το αξέχαστο μουσικό θέμα του Άντον Καράς). Με αφορμή την 70η επέτειο από την πρώτη κυκλοφορία της ταινίας, δόθηκαν αυτές τις μέρες για πρώτη φορά στη δημοσιότητα αυτές οι φωτογραφίες από τα γυρίσματα ενός αξεπέραστου αριστουργήματος του σινεμά.

 

Ο σκηνοθέτης Κάρολ Ριντ. ο πρωταγωνιστής Τζόζεφ Κότεν και η υπεύθυνη σεναρίου Πέγκι ΜακΚλάφερτι
Ο σκηνοθέτης Κάρολ Ριντ. ο πρωταγωνιστής Τζόζεφ Κότεν και η υπεύθυνη σεναρίου Πέγκι ΜακΚλάφερτι

 

Ο Τζόζεφ Κότεν και δίπλα του η καράκλα του Όρσον Γουέλς στην οποία έχει γίνει κατάληψη
Ο Τζόζεφ Κότεν και δίπλα του η καράκλα του Όρσον Γουέλς στην οποία έχει γίνει κατάληψη

 

Αλίντα Βάλι, Τρέβορ Χάουαρντ
Αλίντα Βάλι, Τρέβορ Χάουαρντ

 

Ο Κότεν και ο Ριντ με φόντο τα συντρίμια της Βιέννης
Ο Κότεν και ο Ριντ με φόντο τα συντρίμια της Βιέννης

 

Όρσον Γουέλς, Πέγκι ΜακΚλάφερτι
Όρσον Γουέλς, Πέγκι ΜακΚλάφερτι

 

Κάρολ Ριντ και Τζόζεφ Κότεν σε ασκήσεις νουάρ εξπρεσιονισμού
Κάρολ Ριντ και Τζόζεφ Κότεν σε ασκήσεις νουάρ εξπρεσιονισμού

 

Τρέβορ Χάουαρντ, Τζόζεφ Κότεν, Μπέρναρντ Λι
Τρέβορ Χάουαρντ, Τζόζεφ Κότεν, Μπέρναρντ Λι

 

Τζόζεφ Κότεν, Όρσον Γουέλς
Τζόζεφ Κότεν, Όρσον Γουέλς

 

Η Αλίίντα Βάλι με τον υπεύθυνο μακιγιάζ της ταινίας, Τζορτζ Φροστ
Η Αλίίντα Βάλι με τον υπεύθυνο μακιγιάζ της ταινίας, Τζορτζ Φροστ

 

Προετοιμασία σκηνής
Προετοιμασία σκηνής

 

Κάρολ Ριντ, Όρσον Γουέλς
Κάρολ Ριντ, Όρσον Γουέλς

 

Οι κάμερες στον γάτο για την κρίσιμη σκηνή του διαδρόμου
Οι κάμερες στον γάτο για την κρίσιμη σκηνή του διαδρόμου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ιστορία γάμου»: Οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ
Και μετά την προβολή της ταινίας στο Netflix, ακολουθούν τα ερωτήματα: τελικά ποιος είχε δίκιο και με ποιον από τους δύο είμαστε εμείς; Κι αν χωρίζουν αυτοί, που, τέλος πάντων, φαίνονται να είχαν χτίσει μια ιδανική σχέση, τι ελπίδες έχουμε εμείς οι υπόλοιποι;
Μπραντ Πιτ: «Στα ‘90s κρυβόμουν και κάπνιζα διαρκώς μπάφους»
Στο τέλος μιας λαμπρής χρονιάς για την καριέρα του, ο 56χρονος σταρ μίλησε στο New York Times Magazine για τις παλιές του ανασφάλειες, για τη σκηνή με το LSD στο «Κάποτε…στο Χόλιγουντ» αλλά και για τον ρόλο του Αχιλλέα στην «Τροία», που τον έπεισε να αποφεύγει από τότε τόσο εμπορικές παραγωγές
Χρυσές Σφαίρες 2020: Ο «Ιρλανδός» προχωρά χωρίς τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο
Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος σχολιάζει τις φετινές υποψηφιότητες για τις Χρυσές Σφαίρες, επισημαίνοντας τα πρώτα φαβορί για την οσκαρική κούρσα.
 «Έχω γεράσει και με συγκινούν τα πάντα»: Ο Άντονι Χόπκινς δίνει συνέντευξη στον Μπραντ Πιτ
Ο Μπραντ Πιτ ανέλαβε να πάρει συνέντευξη από τον Άντονι Χόπκινς για τον περιοδικό Interview και ο 81χρονος ηθοποιός μίλησε εκ βαθέων στον συνάδελφο του για τα γεράματα, το «παιχνίδι της ανθρωπιάς», την ψευδαίσθηση αλλά και το μεγαλείο της ζωής.
Φλοράν Μαρσί: Ο αντισυμβατικός κινηματογραφιστής των επαναστάσεων
Ο σημαντικός Γάλλος σκηνοθέτης, τιμώμενο πρόσωπο στο 10ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, για περισσότερο από 20 χρόνια καταγράφει εξεγέρσεις, πολέμους, τη βία και τον θάνατο.
H μελαγχολία της συνενοχής: Ένα κείμενο για τον «Ιρλανδό» του Σκορσέζε
Μια ακραία διχαστική ταινία: Οι γνώμες για τον «Ιρλανδό» μπορεί να διαφέρουν, κανείς όμως δεν μοιάζει να είδε την ταινία που περίμενε να δει.
Ο Ντον Τζόνσον στα 70: «Κάποτε δεν περίμενα ότι θα φτάσω ούτε στα 30!»
Η στρατηγική του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Αυτό που βασικά ενδιέφερε τον πολυβραβευμένο Ιταλό σκηνοθέτη που πέθανε πέρσι στα 77 του χρόνια ήταν ο άνθρωπος μέσα στη δίνη της Ιστορίας και της πολιτικής, η ψυχή του και οι επιθυμίες του.
Αθήνα, σ' αγαπάω να της λες
Ένα βίντεο του Νίκου Πάστρα με μουσική του The Boy
Τσοντοσινεμά στην Ομόνοια
Mε αφορμή τα γενέθλια των 15 χρόνων LIFO, βρεθήκαμε στην πιο παλιά και αναρχική ζώνη του LIFO.gr. Tη ζώνη των πρώτων του blogs.
Ο Σύλλας Τζουμέρκας από το Μεσολόγγι στη Θάλασσα των Σαργασσών
Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Σύλλας Τζουμέρκας εξηγεί ποιες είναι οι προθέσεις και επιδιώξεις του με το «Θαύμα της Θάλασσας των Σαργασσών», αναλύει, χωρίς σπόιλερ, τους δύο γυναικείους πρωταγωνιστικούς ρόλους και αποκαλύπτει τη φύση και το ύφος της τρίτης μεγάλου μήκους ταινίας του.
Μάρτιν Σκορσέζε: «Μαθαίνοντας να πεθαίνεις, περί αυτού πρόκειται»
«Μετά από τόση οργή και τόσον αγώνα στη ζωή, όλα τελικά καταλήγουν στον τρόπο εξόδου απ’ αυτή» λέει ο 76χρονος σκηνοθέτης μιλώντας στους Los Angeles Times για τον ‘Ιρλανδό’, το ελεγειακό μαφιόζικο έπος του που κλείνει οριστικά έναν μυθικό κύκλο ταινιών
Η κριτική μας για το «Ο Ιρλανδός» του Σκορσέζε: 5 άστρα - είναι αριστούργημα
Στη χρυσή του ωριμότητα ο Σκορσέζε γυρίζει ακόμη ένα αριστούργημα που επαξίως στέκεται στην πρώτη τριάδα των έργων του - ίσως μαζί με τον Ταξιτζή και το Οργισμένο Είδωλο.
10ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας: Τα highlights της φετινής διοργάνωσης
Μια ματιά στο φετινό πρόγραμμα και δύο επιλογές που ξεχωρίσαμε από την ενότητα «Σεξουαλικές απελευθερώσεις, οπτικές επαναστάσεις»: το πρώτο γκέι φιλμ στην ιστορία του κινηματογράφου και την ιστορία μιας θρυλικής τρανς στο Βελιγράδι μετά τον εμφύλιο.
Το The Crown ως ξέπλυμα της μοναρχίας και ως απόηχος του Brexit
Η εξαιρετικά δημοφιλής και στη χώρα μας τηλεοπτική σειρά δεν είναι η πρώτη πρόσφατη παραγωγή υψηλού κύρους που φαίνεται να παρατηρεί με «ροζ γυαλιά» την σύγχρονη ιστορία της βρετανικής μοναρχίας.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή