Απεργία της ΓΣΕΕ

«Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί να τη γ...»: Ο Διονύσης Χαριτόπουλος περί έρωτος και σεξ Facebook Twitter

«Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί να τη γ...»: Ο Διονύσης Χαριτόπουλος περί έρωτος και σεξ

16

Στη θέα και μόνο του αντίθετου φύλου, 

ενεργοποιείται αυτομάτως μέσα μας  

ο ενσωματωμένος μηχανισμός επιλογής·

 

Αν το πρόσωπό σου είναι όμορφο, 

είναι όμορφο και το πουλί σου.

 

-

Χωρίς έρωτα ο άνθρωπος 

μπορεί να μην πεθαίνει, αλλά παραφρονεί.

 

Δεν υπάρχουν καλοί τρόποι στο πήδημα.

 

Η καύλα του άλλου να γίνεται δική σου,

κι η δική σου καύλα να γίνεται του άλλου. 

 

Είστε οι δυο σας, έχετε ο ένας τον άλλον
κι αν χρειαστεί, είστε εναντίον όλου του κόσμου.

 

-

Δεν υπάρχει σεξ.

 

Ο άντρας μπροστά στη γυναίκα 

είναι ερωτικό μειράκιο.

 

Η ενοχή στον έρωτα δεν είναι δική μας.

 

-

Ο αυνανισμός είναι κράκερ.

 

Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες 

κι οι άντρες γαμήσια.

 

-

Και την Μπελούτσι κάποιος θα έχει βαρεθεί

να τη γαμάει. 

 

-

Η βίζιτα είναι το πιο διαφωτιστικό

παράδειγμα των αντρικών επιθυμιών·

πήδημα χωρίς πριν και χωρίς μετά.

 

-

Ο έρωτας είναι μια υπόσχεση ευτυχίας.

 

-

Η παγίδα της Φύσης είναι στημένη και

μας περιμένει.

 

-

Πίσω από το ερωτικό σου αντικείμενο

είναι πάντα ο εαυτός σου. 

 

Είστε οι δυο σας, έχετε ο ένας τον άλλον 

κι αν χρειαστεί, είστε εναντίον όλου του κόσμου.

 

-

Το πιο σημαντικό δεν είναι να σε ερωτευτούν 

αλλά εσύ να ερωτευτείς.

 

-

Το δοκιμαστήριο του έρωτα 

είναι η συμβίωση.

 

-

Ο άνθρωπος είναι εκ γενετής φάλτσος. 

 

-

Απαιτούμε ευτυχία διά βίου 

καθιστώντας υπεύθυνο τον άλλον.

 

-

Η αγάπη είναι κάθετη.

 

-

Αν δεν ζεις καλύτερα από μόνος, 

το ζευγάρωμα δεν έχει νόημα.

 

-

Ίσως η ζήλια είναι περισσότερο αγάπη 

για τον εαυτό μας, παρά για τον άλλον. 

 

-

Η απιστία είναι εντελώς φυσική.

 

-

Δεν παραδέχεστε ποτέ την απιστία.

 

-

Ζωή εκ του ασφαλούς δεν υπάρχει·

ούτε έρωτας.

 

-

Ο χωρισμός είναι ακρωτηριασμός.

 

-

Δεν ισχύει το «μου έφαγες τα καλύτερά

μου χρόνια».

 

-

Είμαστε φτιαγμένοι να ερωτευόμαστε.

 

____

Τα απόσπάσματα αναδημοσιεύονται με την άδεια του συγγραφέα

 

Ο Διονύσης Χαριτόπουλος γεννήθηκε το 1947 στον Πειραιά και από μικρή ηλικία έκανε διάφορες χειρωνακτικές δουλειές στο Λιμάνι και στα γύρω μηχανουργεία. Εγκατέλειψε νωρίς δύο απόπειρες σπουδών στην Αθήνα και στο Λονδίνο και δούλεψε στη διαφήμιση μέχρι το 1990.
Βιβλία του που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Τόπος: Πειραιώτες (μυθιστόρημα 2016), Λίστα γάμου (θεατρικό 2016), Εκ Πειραιώς (μυθιστόρημα 2012), Άρης, ο αρχηγός των ατάκτων (ιστορική βιογραφία 2009), Συλλεκτική έκδοση (νουβέλες, διηγήματα 2013), Πρόβες πολέμου (μυθιστόρημα 2014), Εγχειρίδιο βλακείας (δοκίμιο 2008), Ο άνεμος κουβάρι (μυθιστόρημα 2012), Τα παιδιά της Χελιδόνας (μυθιστόρημα 2015), 525 τάγμα πεζικού (μυθιστόρημα 2015), Αυγά μαύρα (θεατρικό 2014), Ημών των ιδίων (δοκίμιo 2008).

Βιβλίο
16

Απεργία της ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έτσι μας πέταξαν μέσα στην Ιστορία

Βιβλίο / Το φιλόδοξο λογοτεχνικό ντεμπούτο του Κώστα Καλτσά είναι μια οικογενειακή σάγκα με απρόβλεπτες διαδρομές

«Νικήτρια Σκόνη»: Μια αξιοδιάβαστη αφήγηση της μεγάλης Ιστορίας του 20ού και του 21ου αιώνα στην Ελλάδα, από τα Δεκεμβριανά του 1944 έως το 2015.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
Γκρέγκορ φον Ρετσόρι: Αποχαιρετώντας μια Ευρώπη που χάνεται

Βιβλίο / Γκρέγκορ φον Ρετσόρι: Αποχαιρετώντας μια Ευρώπη που χάνεται

Ένας από τους τελευταίους κοσμοπολίτες καλλιτέχνες και συγγραφείς αυτοβιογραφείται στο αριστουργηματικό, σύμφωνα με κριτικούς και συγγραφείς όπως ο Τζον Μπάνβιλ, βιβλίο του «Τα περσινά χιόνια», θέτοντας ερωτήματα για τον παλιό, σχεδόν μυθικό κόσμο της Ευρώπης που έχει χαθεί για πάντα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
CARRIE

Βιβλίο / H Carrie στα 50: Το φοβερό λογοτεχνικό ντεμπούτο του Στίβεν Κινγκ που παραλίγο να καταλήξει στα σκουπίδια

Πάνω από 60 μυθιστορήματα που έχουν πουλήσει περισσότερα από 350 εκατομμύρια αντίτυπα μετράει σήμερα ο «βασιλιάς του τρόμου», όλα όμως ξεκίνησαν πριν από μισό αιώνα με την πρώτη περίοδο μιας ντροπαλής και περιθωριοποιημένης μαθήτριας γυμνασίου.
THE LIFO TEAM
Οι «Αρχάριοι» του Ρέιμοντ Κάρβερ, ήρωες τσακισμένοι από το κυνήγι του αμερικανικού ονείρου

Το πίσω ράφι / Οι «Αρχάριοι» του Ρέιμοντ Κάρβερ, ήρωες τσακισμένοι από το κυνήγι του αμερικανικού ονείρου

Γεννημένος στο Όρεγκον τα χρόνια που ακολούθησαν την οικονομική κρίση του '29, γιος μιας σερβιτόρας κι ενός εργάτη σε εργοστάσιο ξυλείας, ο κορυφαίος εκπρόσωπος του «βρόμικου ρεαλισμού» βίωσε στο πετσί του την αθλιότητα, τις δυσκολίες και την αποξένωση που αποτύπωσε στο έργο του.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Μιχάλης Μακρόπουλος: «Ζούμε σε μια εποχή βαθιάς μοναξιάς, μέσα σε μια θάλασσα διαδικτυακών “φίλων”».

Βιβλίο / Μιχάλης Μακρόπουλος: «Ζούμε στη βαθιά μοναξιά των διαδικτυακών μας “φίλων”»

Ο συγγραφέας και μεταφραστής μιλά για τη δύναμη της λογοτεχνίας, για τα βιβλία που διαβάζει και απέχουν απ’ όσα σήμερα «συζητιούνται», για τη ζωή στην επαρχία αλλά και για το πόσο τον ενοχλεί η «αυτοπροσωπολατρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
To «παράνομο» σεξ στην Αθήνα του Μεσοπολέμου σε μια νέα μελέτη

Βιβλίο / To «παράνομο» σεξ στην Αθήνα του Μεσοπολέμου σε μια νέα μελέτη

Κόντρα στα κυρίαρχα ήθη, ο Μεσοπόλεμος υπήρξε διεθνώς μια εποχή σεξουαλικής ελευθεριότητας. Μια πρωτότυπη έκδοση από τους Τάσο Θεοφίλου και Εύα Γανίδου εστιάζει στις επιδόσεις των Αθηναίων στο «παράνομο» σεξ, μέσα από δημοσιεύματα εφημερίδων της εποχής, με τα ευρήματα να είναι εντυπωσιακά, ενίοτε και σπαρταριστά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Εύα Στεφανή: «Με συγκινεί ακόμα ο «Πεισίστρατος» του Γιώργου Χειμωνά»

The Book Lovers / Εύα Στεφανή: «Βρίσκω θεραπευτικά τα μυθιστορήματα της Άγκαθα Κρίστι»

Ο Νίκος Μπακουνάκης συζητάει με την Εύα Στεφανή, σκηνοθέτιδα και καθηγήτρια Κινηματογράφου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, για τη διαδρομή της από την Δάφνη ντι Μοριέ στον Ε.Χ. Γονατά κι από τον Τσβάιχ στον Γιώργο Χειμωνά.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
Το συναρπαστικό ντεμπούτο της Ρένας Λούνα είναι καλή λογοτεχνία

Βιβλίο / Το συναρπαστικό ντεμπούτο της Ρένας Λούνα είναι καλή λογοτεχνία

Οι «Αλεπούδες του Περ-Λασαίζ» είναι ένα μυθιστόρημα άριστα δομημένο, με πυκνό λόγο και πλήθος πραγματολογικών στοιχείων, που αναπλάθει τη γαλλική επαρχία των ’50s μέσα από μια απελπισμένη ερωτική ιστορία με φεμινιστική χροιά. 
M. HULOT
Η σημασία του Le Corbusier σήμερα

Βιβλίο / Η σημασία του Le Corbusier σήμερα

Ο σπουδαίος αρχιτέκτονας και στοχαστής, που έβαλε ποίηση στο σκυρόδερμα και συνέδεσε τα οράματα ενός σύγχρονου «Blade Runner» με τον Παρθενώνα, μοιάζει σήμερα να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο και σημασία όσο ποτέ. Η «Συζήτηση με τους φοιτητές της αρχιτεκτονικής» από εκδόσεις ΠΕΚ αποδεικνύει γιατί.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Οι δεσποινίδες της Αβινιόν ήταν από το Τσανάκ Καλέ

Βιβλίο / Οι δεσποινίδες της Αβινιόν ήταν από το Τσανάκ Καλέ

Τα κεραμικά των Δαρδανελλίων, ο συσχετισμός τους με την ταυτότητα, με το συναίσθημα. Ένα γοητευτικό βιβλίο δείχνει πώς τα «λαϊκά», «αγροτικά» κεραμικά συνδέονται με το κίνημα Arts & Crafts, με τον ιαπωνισμό, με τις διακοσμητικές τέχνες και το ντιζάιν στο τέλος του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ού.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
Τζούντιθ Μπάτλερ: Μιλώντας για το «φάντασμα του φύλου» χωρίς φόβο και πάθος

Βιβλίο / Τζούντιθ Μπάτλερ: Μιλώντας για το «φάντασμα του φύλου» χωρίς φόβο και πάθος

Mία από τις σημαντικότερες θεωρητικούς της εποχής μας, που έχει δεχθεί επιθέσεις και έχει λογοκριθεί για τις απόψεις της μόλις κυκλοφόρησε το τελευταίο της βιβλίο με τίτλο «Ποιος φοβάται το φύλο;» το οποίο αναμένεται να συζητηθεί, ενώ πολλοί αναρωτιούνται αν η ίδια έγινε mainstream.
EΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ντον Ντελίλο: «Άνθρωπος σε πτώση»

Το πίσω ράφι / «Άνθρωπος σε πτώση»: Το ρεαλιστικό έργο ενός από τους σπουδαιότερους εξερευνητές της μοντέρνας εποχής

Ο πολυβραβευμένος Ντον Ντελίλο γράφει για την ανάγκη των ανθρώπων να ανήκουν κάπου και να επικοινωνήσουν, όταν εισπράττουν από την Ιστορία οδύνη, απώλειες και χιλιάδες ερωτηματικά.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

σχόλια

9 σχόλια
Ίσως ο Δημήτρης Δεγαμινιώτης αυτήν την στιγμή είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας συγγραφέας. Τόσο απλά και φιλικά. Διαβάστε το «Εγώ και εσύ» καθαρά ερωτικό και ωμό κείμενο του και ύστερα το άρθρο με τα αποσπάσματα εδώ. Θα καταλάβετε από μόνοι σας τι θέλω να πω.
"Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες κι οι άντρες γαμήσια". Αυτά τα στερεότυπα με σκοτώνουν. Επίσης αυτός που γράφει προφανως και δεν είναι γυναίκα.
Πόσο πιο γεμάτο από στερεότυπα ;! (Τα περισσότερα φυτεμένα στο κεφάλι από την πατριαρχία , που θέλει κ τους άντρες τυποποιημένους όλους κάτω από μια συμπεριφορά , λες κ είναι οντότητα ενιαία κ αδιαίρετη , χωρίς ξεχωριστές επιθυμίες ! ) Το μόνο σίγουρο , ότι έτσι κλείνουν τα μυαλά .
αλλά αυτό που θα τον κάνει να ερωτευθεί μια γυναίκα είναι σίγουρα η συμπεριφορά της. Δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά και μια πανέμορφη γυναίκα μπορεί να είναι απίστευτα βαρετή (δεν έχω δει πιο βαρετό σεξ από αυτό της γνωστής πλαστικής μελαχρινής Αρμένισας). Η ταινία όπως και το άρθρο, περιγράφουν έναν άνδρα τρελαμένο για μια γυναίκα μέχρι να την κατακτήσει, όταν όμως εκείνη αρχίσει να ερωτευέται και συνεπώς να γίνεται ευάλωτη παύει να έχει ενδιαφέρον για εκείνον και αδιαφορώντας πλέον για την τέλεια ομορφιά της οδηγείται στο κυνήγι της επόμενης κατάκτησης. Όσον αφορά το κλισέ ότι οι άνδρες θέλουν μόνο σεξ, εγώ πιστεύω ότι η βαθιά τους επιθυμία, είναι να ερωτευθούν, αν και δεν το παραδέχονται και περισσότερο το φοβούνται.
Καταρχήν, να πω ότι ο τίτλος αδικεί το περιεχόμενο του βιβλίου. Και εγώ λοιπόν θα σχολιάσω την προβοκατόρικη φράση και θα συμφωνήσω απόλυτα με το νόημά της. Θα συνιστούσα να δείτε "μαύρα φεγγάρια του έρωτα" του Πολάνσκι, όπως και να διαβάσετε "το πώς να χωρίσετε με στύλ" της lifo, καθώς περιγράφουν τόσο ρεαλιστικά όσο και ωμά την αλήθεια του έρωτα. Στην αρχή τον άνδρα τον έλκει φυσικά η εμφάνιση
Η βίζιτα είναι το πιο διαφωτιστικό παράδειγμα των αντρικών επιθυμιών· πήδημα χωρίς πριν και χωρίς μετά. Πηγή: www.lifo.grΔεν είναι ύποπτο το γεγονός ότι οι πόρνες υπάρχουν (από τα αρχαία χρόνια) σε ένα κόσμο όπου όλες οι υπόλοιπες γυναίκες (επίσης από τα αρχαία χρόνια) υποχρεώνονται απο τους άντρες να κάνουν ελάχιστο σεξ, και αυτό μόνο για αναπαγωγή (γιατί αυτό όρισε η πατριαρχική κοινωνία ότι πρέπει να κάνει η <<ήθικη>> γυναίκα). Άρα για μπορέσει η πατριαρχική κοινωνία να απαγορέψει το σεξ στο 99% των γυναικών, δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο 1% των γυανίκων για να κάνουν σεξ όλοι οι άντρες;Επίσης, τις τελευταίες δεκαετίες, που οι γυναίκες άρχισαν σίγα-σίγα να βγάζουν λεφτά, άρα και να μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν στη ζωή τους, πολλές γυναίκες έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους βιώσει αυτή την εμπειρία του <<σεξ χωρίς πριν και χωρίς μετά>>, δηλαδή το one-night stand.Mήπως λοιπόν το <<σεξ χωρίς πριν και χωρίς μετά>> είναι εξίσου και γυναικεία επιθύμια, απλά μέχρι τώρα οι γυναίκες, επειδή δεν ήταν οικονομικά ανεξάρτητες, άρα δεν μπορούσαν να κάνουν ό,τι ήθελαν στη ζωή τους, δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν αυτή την επιθυμία τους;
Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες κι οι άντρες γαμήσια. Πηγή: www.lifo.grΑυτή είναι μία άποψη πολύ διαδεδομένη, επειδή όμως εμένα δεν με πείθει, θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις:1)Πριν διατυπώσει κάποιος, και μάλιστα άντρας, την άποψη: <<Οι γυναίκες φαντασιώνονται έρωτες>> μπορεί να ορίσει ακριβώς τι σημαίνει η λέξη έρωτας; Γιατί οι αφηρημένες έννοιες, όπως ο <<έρωτας>>, που ο καθένας μπορεί να τις ερμηνεύσει όπως θέλει, είναι ιδανικές για να στηρίξει κάποιος την άποψη που τον συμφέρει, χωρίς να χρειαστεί να την αιτιολογήσει με λογικά επιχειρήματα.(Στη συγκεκριμένη περίπτωση η <<συμφέρουσα άποψη>> πιστεύω ότι είναι η εξής:Οι άντρες είναι φυσιολογικό να φαντασιώνονται <<σκέτο σεξ>>.Αντίθετα, δεν είναι στη φύση της γυναίκας να φαντασιώνεται <<σκέτο σεξ>> (για τη γυναίκα, το σεξ πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από αγάπες και λουλούδια, δηλαδή <<έρωτα>>). Άρα, αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της θελήσει να κάνει <<σκέτο σεξ>>, αυτό δεν είναι φυσιολογικό.Άρα, καταλήσουμε στο παλιο, καλό συμπέρασμα ότι αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της κάνει <<σκέτο σεξ>>, είναι ανήθικη και πρέπει να κατηγορηθεί για αυτή της την συμπεριφορά.)
"Άρα, καταλήσουμε στο παλιο, καλό συμπέρασμα ότι αν μια γυναίκα κάποια στιγμή στη ζωή της κάνει <<σκέτο σεξ>>, είναι ανήθικη και πρέπει να κατηγορηθεί για αυτή της την συμπεριφορά.)"E;;;; Πώς πήγες σε αυτο; Απο το σπάνιο στο κατακριτέο ειναι δικό σου εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ συμπέρασμα και δεν το υποννοεί το σχόλιο.Με τη δική σου λογική θα ειναι κατακριτέοι οι άντρες που ερωτεύονται. Ψευτοφεμινιστικές υπερβολες.
Απάντηση στο: лыкискос 17.3.2017 | 18:49Και πως θα τη βγάζει μετά η κάθε Μπελούτσι; Σεξουαλικά εννοώ. Πηγή: www.lifo.grH <<κάθε Mπελούτσι>> θα χωρίσει αυτόν που έχει βαρεθεί να τής κάνει σεξ, και θα ψάξει να βρει έναν νέο εραστή ο οποίος, εφόσον για εκείνον η Μπελούτσι θα είναι νέα <<γνωριμία>>, δεν θα βαριέται, στην αρχή τουλάχιστον, να τής κάνει σεξ. Και όταν βαρεθεί και ο αυτός, θα τον χωρίσει και αυτόν, και θα ψάξει για τον επόμενο εραστή κοκ. Οι ερωτικές σχέσεις, άλλωστε, σε γενικές γραμμές, έτσι είναι: oι περισσότερες γυναίκες δεν μένουν μέχρι τον τέλος της ζωής τους με τον πρώτο εραστή που γνώρισαν.ΥΓ. Όταν το σεξ γίνεται βαρετό (που είναι φυσιολογικό να συμβαίνει γιατί, όπως είχε πει και η Λιλή Ζωγράφου: <>) γίνεται βαρετό και για τη γυναίκα και για τον άντρα. Άρα, όταν ένας άντρας αρχίσει να βαριέται να κάνει σεξ στην ίδια γυναίκα για πολύ καιρό, πρέπει να ξέρει ότι και η γυναίκα έχει αρχίσει να βαριέται να τής κάνει σεξ ο ίδιος άντρας για πολύ καιρό.Απλά νομίζω ότι οι γυναίκες, λόγω μονογαμικότητας, δεν καταπολεμούν την βαρεμάρα έχοντας δύο εραστές ταυτοχρόνως, αλλά πρώτα χωρίζουν τον εραστή που έχουν βαρεθεί και μετά αρχίζουν να ψάχνουν για τον επόμενο.
Φαντάζεσαι πώς ειναι όταν μια γυναίκα μένει για πάντα με τον πρώτο άντρα που γνώρισε; Να μην εχει δηλαδή κανένα μέτρο σύγκρισης; Θα τον θεωρει καταπληκτικό εραστή (ναι, αν ειναι το μονο που έχει ζήσει, καταπληκτικό θα το βλέπει κι ας ειναι κάκιστος στην πραγματικότητα) κ αυτός φυσικά θα αισθάνεται ότι ξερει πώς να την κάνει να ζει ανεπανάληπτες στιγμές.. Να τον ενημερώσω τον συγγραφέα, ότι Η "μπελούτσι" και μην ειναι σαν την μπελούτσι θα εχει βαρεθεί πολυ πριν βαρεθεί αυτός, διότι αν το ιδανικό σεξ ειναι της βιζιτας, δηλ μονο ο δικός του οργασμος, σίγουρα θα εχει αρχίσει να εχει δήθεν πονοκεφάλους για να τον αποφύγει. ΕΠΙΣΗΣ, πολλες γυναίκες δεν θα είχαν θέμα να εχουν μονο αυτές οργασμούς κ χωρίς συνουσία.. Δυστυχώς, πολλές γυναίκες περνούν όλη τους την ζωή χωρίς να έχουν οργασμο. ούτε μια φορά..! Δεν μου κΑνει εντύπωση βέβαια, όταν τα μυαλά πολλών ανδρών ειναι τέτοια...
Εγώ Λυκίσκε θα έθετα το συμπέρασμα ως εξής: "Κάποια στιγμή κάποιος θα βαρεθεί να γαμάει τη Μπελούτσι. Επίσης, κάποια στιγμή κάποιος θα βρεθεί να γράφει μια καινούργια βιογραφία/αγιογραφία για τον Άρη Βελουχιώτη".Με άλλα λόγια η όρεξη των Ελλήνων για τον Βελουχιώτη είναι ακόρεστη--εν αντιθέσει με την όρεξή τους για σεξ με την Μπελούτσι.