Η Μάγκυ αποχώρησε από το MasterChef, αλλά αυτό ήταν ό,τι πιο άβολο μέχρι σήμερα στον διαγωνισμό

Η Μάγκυ αποχώρησε από το MasterChef, αλλά αυτό ήταν ό,τι πιο άβολο μέχρι σήμερα στον διαγωνισμό Facebook Twitter
5

Η χθεσινή δοκιμασία αποχώρησης στο MasterChef, μια δοκιμασία που έπρεπε να περάσουν η Μάγκυ Ταμπακάκη και ο Γιώργος Φασίλης, ολοκληρώθηκε με την έξοδο της τελευταίας γυναικείας παρουσίας από το σπίτι του μαγειρικού διαγωνισμού. 

Όμως -και εδώ κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι ρόλο έχει παίξει το μοντάζ- αυτή η αποχώρηση, λογικά ήταν η πιο άβολη και η πιο «παγωμένη» που έχει σημειωθεί εδώ και καιρό.

Από τη μία τα βίντεο δείχνουν μία παίκτρια, εμφανώς ταραγμένη, από ένα σημείο και μετά να εστιάζει στο πιάτο του αντιπάλου και τις αδυναμίες που αυτό παρουσιάζει. Από την άλλη, η αποχώρησή της μετά τη δοκιμασία, ίσως και να ήταν η πιο γρήγορη και διεκπεραιωτική εδώ και εβδομάδες. 

Η ίδια δηλώνει άδεια και γι' αυτό όπως λέει δεν μπορεί να νιώσει ούτε θυμό ούτε λύπη και όταν έρχεται η ώρα του αποχαιρετισμού με τους κριτές, η χειραψία της παίκτριας μαζί τους, απλώς υπογραμμίζει το απολύτως παγερό κλίμα που έχει δημιουργηθεί στο στούντιο του reality μαγειρικής... 

 
It's Viral
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

2 σχόλια
Δεν το παρακολουθώ όμως αυτό που είδα στο βιντεο ειναι θλιβερό. Τί αναγκη μπορεί να εχουν καποιοι για να το ζήσουν αυτό; Είναι καθαρή βία. Και πόσο γελοιοι οι κριτές που στέκονται με ενα περισπούδαστο ύφος και λένε μ@λ@κιες.
Διαυγής κρίση, Maggie.Λοιπόν, το φετινό MasterChef εξελίχθηκε σταθερά σε βαθύ λαρύγγι των ριάλιτι. Έχω παρακολουθήσει και αν έχω παρακολουθήσει, άνετα και εν πλήρει συνειδήσει, βαριά σκληροπυρηνικά και βίαια ριάλιτι αλλά σαν και αυτό κανένα. Πρώτη φορά που ώρες ώρες αισθανόμουν δυσκολία να συνεχίσω να παρακολουθώ, μου γεννιόταν μια εσωτερική πίεση (κάτι δεν πήγαινε καλά..). Ο λόγος είναι ότι σου ασκεί τεράστιες δόσεις ψυχολογικής βίας, αλλά το κάνει κάτω από τον - κουρελιασμένο σαφώς πλέον, πλην όμως chic! - μανδύα ενός καθωσπρέπει διαγωνισμού μαγειρικής. Και, μολονότι η επίφαση αυτή δεν πείθει κανέναν τηλεθεατή πια (εξαιρώ τους φανατισμένους με κάποιον παίκτη/κριτή προφανώς), παρόλα αυτά αυτή υπάρχει εκεί, στη μαρκίζα, με μεγάλα περιστρεφόμενα γράμματα που αναβοσβήνουν, και αυτό μόνο του καθώς φαίνεται είναι αρκετό για να χρησιμοποιείται ανέμελα, έστω και έτσι, απολύτως λούμπεν, όπως εμφανίζεται, ούτως ώστε οι υπεύθυνοι αυτής της αθλιότητας να επικαλούνται για το προϊόν τους αξίες που στην πραγματικότητα ούτε με το κυάλι δεν τις βλέπουν (και ασφαλώς σε καμία των περιπτώσεων δεν τους αφορούν). Η απόδειξη πως μια ιλουστρασιόν επιφάνεια εξακολουθεί να αρκεί για μια -όχι αμελητέα- μερίδα πληθυσμού ως κολυμπήθρα για να αναβαπτίζονται, να ξεπλένονται και να αθωώνονται θεάματα 100% ακατάλληλα (μια από τις ελάχιστες φορές που εγώ θα έλεγα επικίνδυνα) για ανήλικους. Μην σου πω δηλαδή και για κάποιους ενήλικες...