8 πολύ διάσημα βίντεο του Youtube αποκαλύπτεται πως ήταν ψεύτικα

8 πολύ διάσημα βίντεο του Youtube αποκαλύπτεται πως ήταν ψεύτικα Facebook Twitter
0

Tα τελευταία δύο χρόνια, οκτώ βίντεο της εταιρείας Woolshed με έδρα τη Μελβούρνη έχουν καταφέρει να κάνουν πρωτοφανή νούμερα, ρεκόρ views και εσόδων, αλλά είναι ψεύτικα.

Οι παραγωγοί από την Αυστραλία που βρίσκονταν πίσω από τα πολύ διάσημα viral βίντεo που έγιναν είδηση σε όλο τον κόσμο, παραδέχονται πως όλα ήταν τελικά μέρος ενός πρότζεκτ χρηματοδοτούμενου από την Screen Australia που σκοπό είχε να διερευνήσει την επίδραση τους στο διαδίκτυο και τις αντιδράσεις των χρηστών.

Τα βίντεο προβλήθηκαν σε 180 χώρες, πάνω από 205 εκ. φορές. Στο YouTube έχουν διάρκεια θέασης που αθροιστικά φτάνει τα 164 χρόνια. Όμως όλα τα σενάρια που παρουσίαζαν ήταν ψεύτικα, αλλά τελικά προβλήθηκαν σε δελτία ειδήσεων από κάθε εμπορικό τηλεοπτικό δίκτυο στην Αυστραλία και διεθνώς στο NBC, Fox, CBS, CNN, Sky News και το ABC. Ο πειρασμός ήταν τόσο πολύ μεγάλος που ακόμη και αν κάποιοι σημείωναν από την αρχή πως τα βίντεο είναι fake, μεγάλες ιστοσελίδες όπως η Daily Telegraph, ο Guardian, ο Independent και το Time μετέδωσαν τα βίντεο.

 

Το τέχνασμα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2014, όταν δημοσιεύθηκε ένα βίντεο που θεωρητικά έδειχνε έναν άνθρωπο να μάχεται με λευκό καρχαρία στο λιμάνι του Σίδνεϊ και λίγο μετά εμφανίστηκε ένα άλλο βίντεο που έδειχνε μια selfie σε ανεμοστρόβιλο και ήταν πληρωμένη καμπάνια της Roadshow Entertainment για την προώθηση της ταινίας Into The Storm.

 

"Μετά την επιτυχία των δύο πρώτων συνειδητοποιήσαμε ότι είχαμε τη δύναμη για να παίξουμε." αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Woolshed Company, Dave Christison στον Guardian και περιγράφει το τεχνικό μέρος.

Ωστόσο σημειώνει πως σκοπός τους δεν ήταν να ντροπιάσουν όλα τα μμε που αναπαρήγαγαν το υλικό." Κάποιoι το έκαναν αμέσως χωρίς να ψάξουν καθόλου. Ήταν πολύ εύκολη δουλειά και ένα καλό clickbait." αναφέρει ενώ τονίζει πως υπήρξαν και κάποιοι πιο μεγάλοι οργανισμοί media που αν και αντιμετώπισαν τα βίντεο με χιούμορ και σκεπτικισμό, τελικά τα μετέδωσαν μια και ο πειρασμός και το "ρεύμα" που είχαν ήταν μεγάλο.

Σύμφωνα με τον Christison, το κλειδί της επιτυχίας για ένα viral βίντεο είναι ένα καλό σενάριο, ένας καλός, πιασάρικος τίτλος και μια καλή εικόνα για thumbnail. Ένα πακέτο πραγμάτων που θα κάνει τους άλλους να πατήσουν κλικ.

Αυτά είναι τα περίφημα βίντεο που σίγουρα κάπου θα έχετε δει:

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM