Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s

Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
1
Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Ian MacKaye, Minor Threat, Ουάσινγκτον, 1983

 "...My salad days, / When I was green in judgment, cold in blood.."
-Αντώνιος και Κλεοπάτρα, Ουίλιαμ Σαίξπηρ, 1606


Salad Days: Σαιξπηρικός ιδιωματισμός που αναφέρεται στην νεότητα και στον ενθουσιασμό, τον ιδεαλισμό, την αθωότητα, ακόμα και την απειρία που την χαρακτηρίζει. Σήμερα η έκφραση αναφέρεται στο αποκορύφωμα της ζωής κάποιου, ή σε μία περίοδο όπου είναι κανείς στο απόγειο των δυνατοτήτων του.


Το 1985 οι Minor Threat κυκλοφορούν το EP "Salad Days", τον τίτλο του οποίου εύστοχα χρησιμοποίησε ο δημοσιογράφος Scott Crawford στο ντοκιμαντέρ Salad Days: The Birth of Punk in the Nation's Capital που εξετάζει για πρώτη φορά σε βάθος την "παρεξηγημένη" hardcore punk σκηνή της Ουάσιγκτον, τη δεκαετία του '80.


Η πόλη επηρέασε τη διαμόρφωση της μουσικής ταυτότητας και αυτή με τη σειρά της επηρέασε το χαρακτήρα της πόλης. Μέσα σε λίγα χρόνια ιδρύθηκαν δισκογραφικές όπως οι Dischord, Fountain of Youth, και Simple Machines που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα καθιέρωση των ανεξάρτητων μουσικών παραγωγών.


O Crawford κατάφερε να κάνει μία ειλικρινή καταγραφή της σκηνής που γέννησε το straight edge και έπαιξε καθοριστικό , αν και αφανή πολλές φορές, ρόλο στην εναλλακτική μουσική αναγέννηση των 90s που είχε ως λίκνο την white collar πρωτεύουσα των Ηνωμένων Πολιτειών.


Μέσα από δεκάδες συνεντεύξεις με πρωτοπόρους του πανκ (Minor Threat, Bad Brains, Void, Government Issue, Marginal Man, Gray Matter, Rites of Spring, Fugazi, κ.α) και άλλους αφανείς ήρωες (φανζινάδες, ακτιβιστές, δημοσιογράφους, ιδιοκτήτες δισκάδικων κτλ) που συνέβαλαν στην αλματώδη διάδοση του underground μουσικού κινήματος, το ντοκιμαντέρ καταφέρνει να πει την ιστορία χωρίς να πέφτει στην παγίδα της νοσταλγίας.


Ο ίδιος ο Crawford δεν είναι ξένος στη σκηνή.

Ήδη από την ηλικία των δεκατεσσάρων κατέγραφε με αξιοσημείωτο επαγγελματισμό το κίνημα εν τη γενέσει του, εκδίδοντας το θρυλικό Metrozine (και τις 7ιντσες συλλογές του), το μοναδικό φανζίν που παρακολουθούσε και αναμετάδιδε λεπτομερώς όλες τις μπάντες της DC.


Το Salad Days: The Birth of Punk in the Nation's Capital προβλήθηκε χθες για πρώτη φορά στην Ελλάδα στα πλαίσια του Ιn- Edit Festival, ενώ ακολουθεί και σήμερα μία ακόμα μεσημεριανή προβολή.
Προλαβαίνετε!

Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Ο Scott Crawford σε άρθρο τοπίκής εφημερίδας του 1985 με τίτλο "Punktrepeneur"

 
Τι είναι αυτό που σου λείπει περισσότερο από τις ημέρες των underground εκδόσεων όπως το Metrozine;

Τι σου λείπει περισσότερο από τον έφηβο εαυτό σου;
Χμ, υποθέτω ότι θα μπορούσε να μου λείπει όλη εκείνη η ενέργεια και ο ενθουσιασμός που μου προκαλούσε κάθε συναυλία που πήγαινα. Δεν μπορούσα να περιμένω για το επόμενο live, να βγάλω φωτογραφίες, και να γυρίσω σπίτι για να γράψω γι' αυτό.


Θυμάσαι αλήθεια ποια ήταν η πρώτη συναυλία που πήγες;
Μία από τις πρώτες μου συναυλίες ήταν ένα live των Void (τους οποίους βλέπετε και στο ντοκιμαντέρ). Όπως πιθανότατα φαντάζεσαι δεν έμοιαζαν με τίποτε που είχα δει μέχρι τότε!

Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Bad Brains, 1980, Ουάσινγκτον

Πώς προέκυψε η ιδέα του ντοκιμαντέρ;

Ήταν κάτι που ήθελες να κάνεις από πάντα;
Το Salad Days ήταν ένα πρότζεκτ που υπήρχε στο μυαλό μου πάρα πολύ καιρό. Αρχικά νόμιζα ότι θα έγραφα ένα βιβλίο με τις εμπειρίες μου, αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι ήταν πολύ καλύτερο να παρουσιάσω οπτικά την ιστορία κινήματος και να μοιραστώ όλη αυτή τη μουσική με τον κόσμο.

Και για ποιους λόγους ένιωθες την ανάγκη να πεις αυτή την ιστορία, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο;

Η δεκαετία του '80 ήταν μία περίοδος της ζωής μου που με διαμόρφωσε με τρόπους τους οποίους ποτέ δεν εξερεύνησα διεξοδικά. Για μένα όλο αυτό δεν είχε να κάνει μόνο με τη μουσική. Η μουσική ήταν σίγουρα το "σημείο εκκίνησης", αλλά αφού ενεπλάκην σε τόσο μεγάλο βαθμό με την punk σκηνή αυτή έγινε κάτι πολύ μεγαλύτερο και σημαντικότερο, κάτι που με διαμόρφωσε σαν άνθρωπο.

Αλήθεια πόσο καιρό χρειάστηκε να ολοκληρωθεί το Salad Days, και ποιες ήταν οι μεγαλύτερες δυσκολίες στην δημιουργία του;
Μου πήρε συνολικά τέσσερα χρόνια για να το ολοκληρώσω. Δούλεψα σκληρά πάνω σε κάθε ένα πλάνο!


Όσον αφορά τις δυσκολίες, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να επιτρέψω στον εαυτό μου να εξερευνήσει τα κομμάτια εκείνα της σκηνής που ήταν κατ' εμέ σημαντικά, αντί να προσπαθώ να τους αφήσω όλους ευχαριστημένους. Ο κάθε ένας έχει βιώσει τις δικές του εμπειρίες, και το καλύτερο που μπορούσα να κάνω ήταν να πω την "ιστορία" όπως την είδα με τα δικά μου μάτια. Μόλις συμφιλιώθηκα με αυτή την ιδέα απελευθερώθηκα και δημιουργικά.

Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Salad Days EP, 1985 Minor Threat


Λοιπόν, γιατί είναι ένα ντοκιμαντέρ σαν το Salad Days επίκαιρο σήμερα;

Ποιο είναι το μήνυμά του, και τι είναι αυτό που θα ήθελες να πάρουν οι νεότερες γενιές μουσικών απ' αυτό;
Γιατί είναι ένα φιλμ που μιλά για τη δύναμη της κοινότητας, για την ικανότητα που έχουν οι άνθρωποι – οι ομάδες, οι παρέες- να ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας κάτι εξ ολοκλήρου δικό τους, κόντρα σε όλες τις δυσκολίες. Κι αυτό είναι πάντα επίκαιρο.

Λες ότι η πανκ σκηνή της Washington DC είναι μία συχνά παρεξηγημένη σκηνή;

Για ποιες παρανοήσεις μιλάς;
Ναι, ήταν και είναι ακόμα ίσως μία παρεξηγημένη σκηνή γιατί ήταν υπεύθυνη για το straight edge (ανάμεσα σε άλλα), ένα κίνημα που εξαπλώθηκε και απέκτησε τελικά δική του ξεχωριστή υπόσταση. Υπήρχε μία αντίληψη σε όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του '80 και αργότερα σύμφωνα με την οποία όλοι στην DC δεν κάπνιζαν, δεν έπιναν, και δεν έκαναν ναρκωτικά – πράγμα που φυσικά απείχε παρασάγγας από την αλήθεια.


Ντοκιμαντέρ σαν το Salad Days, όμως, δεν πέφτουν πολύ εύκολα στην παγίδα του εξωραϊσμού του παρελθόντος και των εφηβικών μας ηρώων;
Ακριβώς γι' αυτό προσπάθησα από την πρώτη στιγμή να απομακρυνθώ όσο το δυνατόν περισσότερο από τη δημιουργία μίας νοσταλγικής ματιάς στο παρελθόν, όπως ένας ποδοσφαιριστής που κοιτάει πίσω αναπολώντας τις ένδοξες μέρες της νεότητάς του. Στόχος μου ήταν να κάνω ένα ντοκιμαντέρ πιο προσωπικό, με μία πιο οικεία ματιά, και όχι ένα ντοκιμαντέρ που θα αφηγούταν "ιστορίες πολέμου" από τα παλιά. Και νομίζω ότι το κατάφερα σε μεγάλο βαθμό.

Ο Ian MacKaye μιλά για το πώς ακόμα μέχρι και σήμερα δέχεται τηλεφωνικές φάρσες που έχουν να κάνουν με το κίνημα του straight edge από μεθυσμένους έφηβους

Το ντοκιμαντέρ χρηματοδοτήθηκε με τεράστια επιτυχία μέσω crowdfunding, συγκεντρώνοντας τελικά 55.000 δολάρια από τα 32.000 που ήταν ο αρχικός στόχος.

Περίμενες μία ανταπόκριση τέτοιου μεγέθους;

Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα με τίποτα μία ανταπόκριση όπως αυτή που δεχθήκαμε από τον κόσμο από την πρώτη κιόλας μέρα. Ήξερα ότι το ντοκιμαντέρ θα είχε αντίκτυπο στην μουσική κοινότητα, αλλά ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό να ξέρω ότι τόσος πολύ κόσμος αισθανόταν το ίδιο.


Τριάντα χρόνια μετά, τι είναι αυτό που βλέπεις να έχει αλλάξει περισσότερο στη σημερινή πανκ σκηνή;

Νομίζω ότι αυτό που άλλαξε δραματικά την πανκ σκηνή είναι το ίντερνετ. Την δεκαετία του '80 έγραφες γράμματα, άραζες σε δισκάδικα, και αγόραζες φανζίν για να μπορέσεις να μάθεις κάτι παραπάνω και για να επικοινωνήσεις με την κοινότητα. Σήμερα, το ίντερνετ μας φέρνει όλους κοντά με έναν πολύ πιο άμεσο τρόπο, και αυτό φέρνει αλλαγές όχι μόνο σε όσους ακούν τη μουσική αλλά και σε όσους τη φτιάχνουν.

Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter


Τελειώνοντας, πιστεύεις ότι οι "salad days" του πανκ έχουν πια περάσει ανεπιστρεπτί;
Όχι, με τίποτα. Το πανκ θα εξελίσσεται συνεχώς βρίσκοντας νέους τρόπους να αμφισβητεί την καθεστηκυία τάξη. Και θα έχει πάντα νέους οπαδούς γιατί είναι ένα είδος μουσικής που προσελκύει τους δυσαρεστημένους, τους πνευματικά περίεργους και τολμηρούς ανθρώπους. Οι καλύτερες μέρες του πανκ δεν έχουν περάσει, αντίθετα είναι μπροστά μας.

Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Ο John Stabb των Government Issue
Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter
Minor Threat, Fugazi, Bad Brains.. Ξεκινώντας μία πανκ επανάσταση στην Ουάσινγκτον των 80s Facebook Twitter

_____________________________

Salad Days: The Birth of Punk in the Nation's Capital

Σήμερα, Τρίτη, στις 13:00

Odeοn Όπερα

(Ακαδημίας 57).

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια