ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
0

 

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter

Ο Okamoto Kiichi  γεννήθηκε το 1888 στο Sumoto της Ιαπωνίας. Το 1892 η οικογένεια του μετακόμισε στο Τόκιο. Η κλίση του στην ζωγραφική ήταν κάτι που οι γύρω του διέκριναν από τα πρώτα χρόνια της εφηβείας του. Το 1906 σε ηλικία 18 ετών θα σπουδάσει yoga(σ.σ Ονομασία για το στυλ ζωγραφικής της Δύσης που μελετούσαν οι Ιάπωνες ζωγράφοι) δίπλα στον Seiki Kuroda ένα δάσκαλο-γκουρού του είδους. Η ρήξη στη σχέση του με το δάσκαλο του θα έρθει μερικά χρόνια αργότερα, το 1912,  όταν θα κάνει μια έκθεση στη συντηρητική Bunten επηρεασμένος από το κίνημα του Μετά-Ιμπρεσιονισμού και ζωγράφους όπως ο Σεζάν και ο Βαν Γκογκ.

Το 1914 θα παντρευτεί αλλά θα κάνει και μια γνωριμία που θα του καθορίσει την επαγγελματική πορεία.

Δίπλα του μένει Ο Okamoto Kiichi ζωγραφίζειο θεατρικός κριτικός και μεταφραστής της Δυτικής λογοτεχνίας Kusuyama Masao. Η γνωριμία τους θα φέρει μια σειρά από εικονογραφήσεις σε νουβέλες του. Το 1919 θα ξεκινήσει η συνεργασία του με το περιοδικό παιδικής λογοτεχνίας και τραγουδιών Kin no Fune(σ.σ "The golden ship"). Η καριέρα του θα απογειωθεί. Το 1922 θα γίνει αρχισυντάκτης του περιοδικού.

Το 1923 οι δουλειές του για τα Shojo Club και για το Kodomo Asahi  το 1924 θα τον κάνουν το ποιο διάσημο illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20’s. Θα συνεχίσει να δουλεύει με εντατικούς ρυθμούς μέχρι και λίγες μέρες πριν τον θάνατο του στο Τόκιο.

Πεθαίνει σε ηλικία μόλις 42 ετών από τυφοειδή πυρετό. Άφησε πίσω του δυο γιούς.

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Design
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT
Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Design / Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Η αυθεντικότητα είναι ο πυρήνας της κουλτούρας των Deplot. Δημιουργώντας αξία μέσα από το design σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες, διατηρούν τις ρίζες τους στην αυθεντική αισθητική και κουλτούρα της Μεσογείου, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία που παραμένουν πιστά στην αυθεντική ουσία της περιοχής.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αντώνης Βαβαγιάννης: Ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που δεν είναι καν λέξη

Οι Αθηναίοι / Κουραφέλκυθρος: «Αν δεν σε μισήσουν οι φασίστες, τι κάνεις σε αυτήν τη ζωή;»

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που κάποτε τα είχαν απορρίψει όλα τα έντυπα ενώ τώρα έγιναν ταινία στο Cinobo, λαμβάνει για τα πολιτικά του σκίτσα μηνύματα σύμφωνα με τα οποία κάθε εβδομάδα τα παίρνει από άλλο κόμμα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ