Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
1

Έχει το δικό του στυλ, ανήκει σε εκείνη την ξεχωριστή γενιά των παιδιών των '80s και βρίσκεται συνεχώς στους δρόμους της Αθήνας με την κάμερά του για να εντοπίσει τον επόμενο στόχο του.

Ο ταλαντούχος Θοδωρής Μανωλόπουλος είναι διακεκριμένος συνεργάτης του ΓΚΡΕΚΑ και ο άνθρωπος πίσω από τις καμπάνιες των εταιρειών Forever Classic Apparel και Karavan Clothing. Η αγάπη του για τον κόσμο της εικόνας σχεδόν εξασφαλίζει πως στο μέλλον θα ακούτε το όνομά του και, κυρίως, θα βλέπετε τις εικόνες του όλο και πιο συχνά. Του ζητήσαμε να μας διαλέξει τις αγαπημένες του φωτογραφίες από το portfolio του και να μας συστηθεί λίγο περισσότερο μέσα από εικόνες και λόγια...

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
O Θοδωρής Μανωλόπουλος

Τα πρώτα χρόνια και η εισαγωγή στον κόσμο της φωτογραφίας.

 

Γεννήθηκα στο Μοντερέι της Καλιφόρνια, όμως θα μπορούσα να έχω γεννηθεί οπουδήποτε. Η δουλειά του πατέρα μου δεν επέτρεπε μία μόνιμη έδρα κι έτσι ενός έτους βρέθηκα για πρώτη φορά στην Αθήνα. Μέχρι και σήμερα δεν έχω μείνει σε μία συγκεκριμένη περιοχή παραπάνω από τρία συνεχόμενα έτη. Μεγαλώνοντας, όλοι πίστευαν πως θα ακολουθούσα τα επαγγελματικά βήματα του παππού μου και του πατέρα μου, όμως εγώ είχα άλλα σχέδια. Έμεινα από τα δεκαεννιά μόνος και οι καθημερινές μου βόλτες, οι γνωριμίες μου με ενδιαφέροντες ανθρώπους, η ανάγκη μου να ανακαλύπτω νέους τύπους και η μουσική –πάντα η μουσική– (δεν είναι τυχαίο το 1969 που με ακολουθεί για χρόνια, δίπλα ή αντί του ονόματός μου, πιστεύω πως είναι χρονολογία-σταθμός για την ιστορία της παγκόσμιας μουσικής σκηνής), όλα αυτά με προκαλούσαν να πλάθω σενάρια και ιστορίες στο κεφάλι μου. Ανήσυχος από τη φύση μου και με κατάλληλους φίλους που σχεδόν πάντα με προκαλούσαν σε περιπέτειες, σύντομα άρχισα να εγκλωβίζω σε εικόνες αυτά που έβλεπα. Οι στατικές εικόνες σε κάποιες ιστορίες που εξελίσσονταν στην καθημερινότητα μερικές φορές δεν ήταν αρκετές και κάπου εκεί ήρθε και ο κινηματογράφος, αντικείμενο το οποίο σπούδασα. Μέχρι και σήμερα αμφιταλαντεύομαι μεταξύ τους και μοιράζω το πάθος μου.

 

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter

Ο εκθαμβωτικός κόσμος της φωτογραφίας.

Με συναρπάζει η καθημερινότητα και οι δράσεις των ανθρώπων μέσα σε αυτή όσο εύκολα με ενθουσιάζει η φύση και η θάλασσα στην οποία και τρέφω μια ιδιαίτερη αδυναμία. Σήμερα, άσχετα από τις εικόνες που κρατάω για το προσωπικό μου αρχείο και τις μελλοντικές εκθέσεις που ίσως αξιωθώ να κάνω, τυχαίνει δύο αγαπημένοι μου άνθρωποι να διατηρούν δύο από τα top handmade brands αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα (Forever Classic Apparel και Karavan Clothing), για τα οποία φωτογραφίζω, φιλμάρω και, γενικά, συνεισφέρω με κάθε δυνατό τρόπο, όσο τουλάχιστον μου επιτρέπει η καθημερινή μου δουλειά, η οποία είναι σκηνοθεσία τηλεόρασης καθώς και η εύρεση και φωτογράφιση θεμάτων για το περιοδικό ΓΚΡΕΚΑ. Aν και φωτογραφίζω συνήθως με digital φωτογραφική μηχανή, η πραγματική μου αγάπη είναι το φιλμ. Σήμερα υπάρχουν πολλά εργαλεία για να δουλέψει ένας φωτογράφος. Ακόμη και τα social media, που πολλοί θεωρούν πως είναι βλαβερά για τη δουλειά μας, εγώ τα βλέπω ως εργαλείο. Καθημερινά μοιράζομαι τις εικόνες μου στο instagram σαν σε ένα live street ημερολόγιο. Επίσης, δεν υπάρχει κάτι που δεν θα φωτογράφιζα αν είχε ενδιαφέρον, όπως ακριβώς δεν υπάρχει και κάτι που θα ήθελα διακαώς ή που ονειρεύομαι να φωτογραφίσω...

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Forever Αthens
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Forever Αthens
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Forever Αthens
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Forever Αthens
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Forever Αthens
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Karavan
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Karavan
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Karavan
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Karavan
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Karavan
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Karavan
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Berlin

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Berlin

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Berlin

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Berlin

Με το φακό του Θοδωρή Μανωλόπουλου Facebook Twitter
Berlin





instagram.com/1969TM

1969tm.blogspot.gr

Φωτογραφία
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
PhotoΒiennale 2023: 13 επιλογές από τη μεγάλη φωτογραφική διοργάνωση της Θεσσαλονίκης

Φωτογραφία / 13 εκθέσεις που ξεχωρίζουν στη PhotoΒiennale 2023 της Θεσσαλονίκης

Τα γυμνά του Man Ray, τα αυτοπορτρέτα του Martin Parr, μια μεγάλη κεντρική έκθεση με τίτλο «Το φάντασμα του λαού» και πλήθος ακόμα ατομικών και ομαδικών φωτογραφικών εκθέσεων περιλαμβάνονται σε μια καλλιτεχνική πρόταση διάρκειας τεσσάρων μηνών που διοργανώνει το MOMus.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Φωτογραφία / «Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Εγκαινιάστηκε στο Άμστερνταμ η μεγάλη αναδρομική έκθεση της σπουδαίας φωτογράφου, εικαστικού και ακτιβίστριας με τον σαρκαστικά μοιρολατρικό τίτλο «This Will Not End Well».
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια