Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
0

Το καλτ περιοδικό Toiletpaper γεννήθηκε από τα δημιουργικά μυαλά των Maurizio Cattelan και Pierpaolo Ferrari και είναι μια πραγματικά ιδιαίτερη και αυθεντική πρόταση. Οι εξωγήινες αλλά ταυτόχρονα οικείες εικόνες του παρασύρουν τον αναγνώστη σε ένα τριπάκι που παραπαίει μεταξύ ονείρου και εφιάλτη, ενώ τα εκτυφλωτικά χρώματα ενισχύουν την αίσθηση "οικειότητας και αποστροφής". "Η διαστροφή είναι μια σχεδόν ανεπαίσθητη παρέκκλιση από όσα θεωρούνται φυσιολογικά. Σε γεμίζει με σχεδόν ντροπιαστικές, εντελώς ένοχες απολαύσεις. Η διαστροφή είναι το όπλο μας εναντίον της ανίας" εξηγούν γλαφυρά οι δύο καλλιτέχνες.

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter

Για την καλλιτεχνική στήλη του νέου τεύχους, το ντουέτο ερευνά τη σύμφυτη φετιχιστική φύση της μόδας, μέσα από τα ρούχα του Yohji Yamamoto. "Την πρώτη φορά που είδαμε τη νέα συλλογή του, τη θεωρήσαμε κάπως σέξι μέσα στην πλήρη έλλειψη σεξουαλικότητας που τη χαρακτηρίζει". Το αποτέλεσμα: Υπερμεγέθη ψυχεδελικά prints με τερατώδη και καρτουνίστικα στοιχεία μετατρέπονται σε σουρεαλιστικούς σαδομαζοχιστικούς καμβάδες που αφήνουν τον θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα καθώς οι Cattelan και Ferrari συνδυαλέγονται με τη σύνδεση φαντασίας και πραγματικότητας. "Το ζητούμενο είναι η άμεση επαφή με το ασυνείδητο, η έξαψη της φαντασίας και η διέγερση αντιδράσεων".

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ