Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
0

'Killer Heels: The Art of the High-Heeled Shoe', είναι η έκθεση που ανοίγει στο Μουσείο του Μπρούκλιν, ένας ύμνος στη μυθολογία και το σχεδιασμό τους. Η έκθεση περιλαμβάνει έξι θεματικές ενότητες: σχετικά με την ερμηνεία, το φετίχ, την Ανατολή, την αρχιτεκτονική και τη μεταμόρφωση των ψηλοτάκουνων μέσα στην ιστορία τους. Υπάρχουν πλατφόρμες, παπούτσια εμπνευσμένα από τις σφήνες της αρχιτεκτονικής, στιλέτα και παπούτσια που αψηφούν την κατηγοριοποίηση.

Η έκθεση συμπεριλαμβάνει επίσης έξι ταινίες μικρού μήκους εμπνευσμένες από τα ψηλά τακούνια οι οποίες ανατέθηκαν στους καλλιτέχνες Ghada Amer and Reza Farkhondeh, Zach Gold, Steven Klein, Nick Knight, Marilyn Minter, and Rashaad Newsome. Τα παπούτσια εξετάζονται ως αντικείμενα παραδοσιακά και εννοιολογικά τα οποία παίζουν με τη γλυπτική, την αρχιτεκτονική αλλά και τις καλλιτεχνικές δυνατότητες που αναπτύσσει ο δημιουργός τους.

Στην έκθεση υπάρχουν ιταλικά παπούτσια από τα μέσα του δέκατου έβδομου αιώνα φτιαγμένα από μετάξι, δέρμα και ξύλο, ευρωπαϊκά παπούτσια από δέρμα, μέταλλο και σχέδια από τον δέκατο όγδοο και δέκατο ένατο αιώνα, κεντημένα από βαμβάκι και μετάξι παπούτσια από την Κίνα. Στα highlights του Killer Heels συμπεριλαμβάνονται οι Ferragamo γόβες της Μέριλιν Μονρόε του 1959, παπούτσια του Roger Vivier για τον Οίκο Dior (1960), παπούτσια του Νταλί σε συνεργασία με την Έλσα Σκιαπαρέλι του 1937-38. Στα σύγχρονα παπούτσια παρουσιάζονται αυτά από τη συλλογή του Christian Louboutin 2013-14, παπούτσια της Céline με βιζόν γούνα, ένα 3-D τυπωμένο τακούνι της Iris van Herpen και παπούτσια από νίκελ και καουτσούκ της Ζάχα Χαντίντ.

Οι περισσότεροι μεγάλοι οίκοι συμμετέχουν με τα παπούτσια τους στην έκθεση όπως οι : Manolo Blahnik, Chanel, Tom Ford, Pierre Hardy, Nicholas Kirkwood, Christian Louboutin, Alexander McQueen, Prada, Winde Rienstra, Έλσα Σκιαπαρέλι, Noritaka Tatehana, και Vivienne Westwood.

Από τα κλασικά παπούτσια ξεχωρίζουν οι δημιουργίες των André Perugia, Pietro Yantorny, Salvatore Ferragamo, Roger Vivier, and Beth Levine.

Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015.

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Ένα "φλεγόμενο" ζευγάρι Prada στο Μουσείο Μπρούκλιν
 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Vivienne Westwood. “Super Elevated Gillie,” 1993
 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Roger Vivier. "Virgule Houndstooth,
 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Rem D. Koolhaas. "Eamz," 2004
 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Salvatore Ferragamo, 1938
 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Winde Rienstra. "Bamboo Heel," 2012

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
'Unicorn Tayss', Walter Steiger

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Walter Steiger

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Christian Louboutin

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Christian Louboutin

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Oι γόβες στιλέτο της Marilyn Monroe από τον Ferragamo

 Τα "φονικά" ψηλοτάκουνα είναι τέχνη Facebook Twitter
Oι ψηλοτάκουνες πουέντ όπως τις εμπνεύστηκε ο Christian Louboutin στις κεντρικές προθήκες της έκθεσης

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ