τοπ τεν iconic covers

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter
4

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

'Αυτό που με στεναχωρεί, είναι ότι βλέπουν την μόδα μονόπλευρα. Επειδή κρατάνε μια chanel τσάντα ή ένα iconic item, αυτόματα θεωρούν ότι έφτασαν το στυλ σε νέα επίπεδα... Η μόδα είναι πάνω από όλα τέχνη, είναι μουσική, είναι όμορφες εικόνες και περιοδικά'.
Η Δέσποινα Ισοπούλου σίγουρα ξέρει από μόδα και σίγουρα ξέρει πώς να την υποστηρίξει. Και ναι, θα συμφωνήσω μαζί της, είναι πολύ πέρα από την τσάντα, είναι πολύ πέρα από τα ρούχα, είναι το ποιος είσαι και το πόσο μοναδικός είσαι. Όχι το πόσο μοιάζεις με την εικόνα που βλέπεις στην τηλεόραση και στην εκάστοτε celebrity. Όχι το πόσο καλά αντικατοπτρίζεις αυτά που σου πλασάρουν.
Σε μια περίοδο που πολλά περιοδικά και εκδοτικοί οίκοι έκλεισαν ξαφνικά, σε μια περίοδο που ορισμένα από αυτά κάνουν δειλά – αλλά και σταθερά – βήματα να ξεκινήσουν και πάλι να εκδίδονται, η Δέσποινα μου δηλώνει ότι πιστεύει στον τύπο. Και πιστεύει ότι τελικά το έντυπο υλικό θα επιβιώσει και θα βγει πιο καθαρό, πιο δυνατό και πιο ποιοτικό από ποτέ.
Το τοπ τεν που της ζήτησα να φτιάξει για την imatioθiki έχει να κάνει με τα περιοδικά. Μόδας κυρίως. Και το πόσο αυτά ήρθαν να εκπροσωπήσουν κινηματα στυλ, να αποστομώσουν τις κακές γλώσσες, να σοκάρουν το κοινό ή να πάνε την μόδα, την φωτογραφία, την ποπ κουλτούρα ένα βήμα παραπέρα.

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

 

. τοπ τεν iconic covers .
από την δέσποινα ισοπούλου

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

01. Iανουάριος 1990, Naomi, Linda, Tatjana, Cindy και Christy φωτογραφημένες από τον Peter Lindbergh

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

02. 1965: Ο Steve McQueen ήταν ο πρώτος άντρας σε εξώφυλλο γυναικείου περιοδικού

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

03. Ολόκληρα τα 60s αποτυπώθηκαν σε ένα εξώφυλλο από τον Richard Avedon

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

04. Το γνωστό ανδρόγυνο μοντέλο Andrei Pejic βρέθηκε στο εξώφυλλο mainstream περιοδικού, με φωτογράφο της Brigitte Lacombe

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

05. H Marina Abramovic και ο Tyson Ballou στο V Magazine

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

06. H πρώτη αφροαμερικανή "cover girl" της Vogue έγινε η Beverly Johnson το 1974. Φωτογράφος ο Francesco Scavullo

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

07. Η Kate Moss "ξεπλένει" το όνομα της μετά το σκάνδαλο με τα ναρκωτικά, στο περιοδικό Love

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

08. Στο παρθενικό της εξώφυλλο στην αμερικάνικη Vogue η Anna Wintour τόλμησε να συνδυάσει, για πρώτη φορά, υψηλή ραπτική με denim

 

τοπ τεν iconic covers Facebook Twitter

09. Iconic Vogue cover της δεκαετίας του 1950

 

10. H Madonna κάνει το ντεμπούτο της στη Vogue το Φεβρουάριο του 1989, για την αγγλική έκδοση

Περισσότερη Δέσποινα Ισοπούλου εδώ.

Ο στόχος του ποστ αυτού να σαμποτάρει τους τόνους μακιγιάζ, τα στρας, τα γκλίτερ και το κοκαλωμένο μαλλί.

Μόδα & Στυλ
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

2 σχόλια