Τι κάνεις όταν μια διαφήμιση με gay μπαμπάδες συγκεντρώνει ομοφοβικά σχόλια;

Τι κάνεις όταν μια διαφήμιση με gay μπαμπάδες συγκεντρώνει ομοφοβικά σχόλια; Facebook Twitter
16

Λίγες ημέρες πριν μια εταιρεία δημητριακών αφιέρωσε το νέο της διαφημιστικό στις οικογένειες, επιλέγοντας όμως να αναδείξει τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία.

Στο τρυφερό σποτάκι πρωταγωνιστεί και μια οικογένεια με δύο ομοφυλόφιλους μπαμπάδες, κάτι που από μερικούς δεν έλαβε  θερμής υποδοχής...

Τα πρώτα αρνητικά σχόλια έφτασαν από δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά και από ομάδες που είναι εναντίον των ομοφυλοφίλων όπως η "One Million Moms" και η "American Decency Association".

Και ενώ όλοι περίμεναν πως η εταιρεία θα τα "μάζευε", θα αδιαφορούσε ή θα απαντούσε με κάποια πολύ τυπική ανακοίνωση, η Honey Maid κυκλοφόρησε αυτό:

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Μπανγκλαντές ως τη Μόρια και την Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Oliveya Myrah

Οι Αθηναίοι / Μπανγκλαντές / Μόρια / Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Ovileya Myrah

«Για πολύ καιρό ο κόσμος μόνο έπαιρνε από μένα. Τώρα προσπαθώ κι εγώ να κερδίσω πράγματα, να νιώσω ότι έχω μια θέση»: Η διερμηνέας και ακτιβίστρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και σερβιτόρα στο Shamone είναι η Αθηναία της εβδομάδας. (Προσοχή: Το κείμενο περιλαμβάνει περιγραφές σεξουαλικής κακοποίησης και αυτοτραυματισμού.)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

Ελλάδα / Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

«Με την αναστολή των ενεργειών για τη λειτουργία του πρώτου Ξενώνα Φιλοξενίας ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων από τη νέα δημοτική αρχή της Αθήνας, η κοινότητα μας παραμένει χωρίς κανένα δίκτυ στοιχειώδους προστασίας»
NEWSROOM

σχόλια

11 σχόλια
κι όμως κόσμος δεν ξαναπάτησε στα village, καθώς απολύθηκε άνθρωπος από τη village, που υπερασπιστικέ την «κοινότητα» και το θέμα έγινε –απλά- γαργάρα εξ όσων γνωρίζω, με την village βέβαια να την έχει πιάσει κόψιμο και να το ‘χει ρίξει σε προσφορές και τηλεοπτικές (τότε) διαφημίσεις. Ενυγουέι όλοι βασίζονται στην βραχεία, χρυσοψαρέ μας μνήμη...
American Decency Association (;!!) χαχαχα Ποιοι είναι όλοι αυτοί; Όπως λέμε Σύλλογος Πνεύμα και Ηθική;Πολύ γλυκό το σποτάκι αλλά και η "απάντηση" στα κακοφορμισμένα μυαλά.Όχι ότι κατάλαβαν τίποτα..
θα μαθουν..θα καταπιουν την γλώσσα τους μια μερα και με το καλό θα μας αφήσουν χρόνους οι "american decency" που μαλλον ερμηνευεται ως αμερικανική σεμνοτυφία του κερατά. (+cool 3D typography.σύνηθες.αλλα για νεο σκοπό)
Η πρωτοβουλία της εταιρείας ειναι καταπληκτική απ την αρχή ως το τέλος! Όσο για την ομοφοβια , αν θελουμε να λεγομαστε ανθρωπιστες ,οφείλουμε να κατανοήσουμε και την άλλη πλευρά . Οι ομοφυλόφιλοι σημερα προσπαθούν να εδραιώσουν τη θέση τους στην κοινωνία ,όπως και οι γυναίκες πριν απο μερικές δεκαετίες. Σίγουρα θα χρειαστεί χρόνος ,κόπος και ´θυσιες´ ,όπως σε όλους τους αγώνες . Ας μην έχουμε την απαίτηση απο τον σημερινό εξηντάρη να γινει ¨gay friendly" - ειναι ιδιαίτερα δύσκολο. Προσωπικά ευχομαι και ελπίζω πως η επόμενες -απο σημερα και στο εξής γενιές ,δεν θα χρειάζεται καν να συζητούν τέτοια θέματα.
οι σημερινοί 60αρηδες είναι οι 20αρηδες χίπις! πολυ υποκριτικό δεν είναι όταν ξεχνάνε το παρελθόν τους?Οσο για την εταιρεία, υποκλίνομαι!
Δυστυχως δεν ειναι μονο οι 60ρηδες ομοφοβικοι...ειναι και πολλοι 20ρηδες, και πολλοι γκέι επισης, που ειναι και το πιο ασχημο....Οι αλλαγες στην Ευρωπη και Αμερικη εχουν γινει σε λιγα σχετικα χρονια...μην κανουμε το καθε δικο τους ετος δεκαετια εδω....καηκαμε...
...Και τώρα θα βγούνε όλα τα ημεδαπά σκληρά αγόρια (που στην "πραγματικότητα" είναι Σουηδά ή νομίζουν ότι ζουν στην Σουηδά) για να πουν πόσο corny είναι αυτού του τύπου τα γλυκερά βίδεα;:-)