Θεωρείται ο ισχυρότερος gay του πλανήτη και πρώτη φορά μιλάει για αυτό

Θεωρείται ο ισχυρότερος gay του πλανήτη και πρώτη φορά μιλάει για αυτό Facebook Twitter
23
Θεωρείται ο ισχυρότερος gay του πλανήτη και πρώτη φορά μιλάει για αυτό Facebook Twitter

Το περιοδικό OUT τον χαρακτήρισε ως τον πιο ισχυρό gay του πλανήτη για το 2013 ενώ παράλληλα συγκαταλέγεται σε δεκάδες ακόμη λίστες για τα επαγγελματικά του επιτεύγματα. Και όμως, ο CEO της Αpple Tim Cook ποτέ δεν είχε αναφερθεί ανοιχτά στην ομοφυλοφιλία του.

Παρ΄όλο που παρέμενε σιωπηλός ως προς την προσωπική του ζωή, υπήρξε πρωτοπόρος και μαχητής των LGBT δικαιωμάτων και πέτυχε με τις ενέργειες του να ασκήσει πιέσεις για να θεσπιστούν νέες εργασιακές διατάξεις ώστε να πάψει ο αποκλεισμός και ο ρατσισμός απέναντι στο φύλο, το χρώμα, την εθνικότητα και τον σεξουαλικό προσανατολισμό των εργαζομένων.

Λίγες μέρες πριν, ήταν ο επίσημος καλεσμένος και το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς που διοργάνωσε στη Νέα Υόρκη, το πανεπιστήμιο Auburn. Εκεί, κλήθηκε να παραλάβει το βραβείο Lifetime Achievement και εκφωνώντας το λόγο του αναφέρθηκε για πρώτη φορά στον ρατσισμό που και ο ίδιος έχει δεχτεί, στο πως αποφάσισε να γίνει υπέρμαχος της δικαιοσύνης για τα θύματα διακρίσεων και τι τον εμπνέει.

Στο τέλος της ομιλίας του, την οποία αξίζει να παρακολουθήσετε, καταχειροκροτήθηκε όταν ζήτησε από όλους να συμβάλλουν στον αγώνα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων αλλάζοντας την ιστορία ενώ χαρακτηριστικά δήλωσε: «Δεν πρέπει ποτέ να επιτρέψουμε στην πλειοψηφία να στερήσει τα δικαιώματα της μειοψηφίας».

 

23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Μπανγκλαντές ως τη Μόρια και την Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Oliveya Myrah

Οι Αθηναίοι / Μπανγκλαντές / Μόρια / Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Ovileya Myrah

«Για πολύ καιρό ο κόσμος μόνο έπαιρνε από μένα. Τώρα προσπαθώ κι εγώ να κερδίσω πράγματα, να νιώσω ότι έχω μια θέση»: Η διερμηνέας και ακτιβίστρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και σερβιτόρα στο Shamone είναι η Αθηναία της εβδομάδας. (Προσοχή: Το κείμενο περιλαμβάνει περιγραφές σεξουαλικής κακοποίησης και αυτοτραυματισμού.)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

Ελλάδα / Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

«Με την αναστολή των ενεργειών για τη λειτουργία του πρώτου Ξενώνα Φιλοξενίας ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων από τη νέα δημοτική αρχή της Αθήνας, η κοινότητα μας παραμένει χωρίς κανένα δίκτυ στοιχειώδους προστασίας»
NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι γιατί δε θεωρείται ρατσιστικό να μιλάμε για κάποιον ως τον πιο ισχυρό gay του πλανήτη λες και ανήκει σε ξεχωριστή κατηγορία ανθρώπου επειδή είναι gay. Αν γραφόταν κάτι αντίστοιχο λ.χ. για τον ισχυρότερο Εβραίο του πλανήτη θα είχε εκκληφθεί σίγουρα ως αντισημιτικό σχόλιο.
«Την ποινή των ισοβίων για ομοφυλοφιλικές πράξεις προβλέπει νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο στην Ουγκάντα. Αρχικά μάλιστα ο νόμος προέβλεπε μέχρι και τη θανατική ποινή».Μην νομίσετε ότι είμαι εκτός θέματος, υπάρχουν διάφορα άτομα που μοιάζουν να μην αρέσκονται στην lgbt ενδυνάμωση («ε, μην το φωνάζετε, κιόλας, ρε αδερφέ!») είναι δε, ιδιαιτέρως εύγλωττα ως προς την αντίθεσή τους προς τα συγκεκριμένα lgbt θέματα (coming out, pride κ.λπ.) και εκφράζουν με ειλικρινή, υποτίθεται, απορία το χιλιοειπωμένο: «μα, τι μάς ενδιαφέρει ‘τι κάνουν στο κρεβάτι τους' και γιατί το κάνετε θέμα; Εγώ σας λέω π.χ, ποιες στάσεις προτιμώ στο κρεβάτι ή αν χρησιμοποιώ sex toys ή αν μού αρέσουν οι μελαχρινές-οί;». Τα αναφερθέντα άτομα, κατά συντριπτική πλειοψηφία, δεν θα τα βρει κανείς να σχολιάζουν *ποτέ* ειδήσεις σαν αυτή της 1ης παραγράφου, τι έγινε πρόσφατα στη Ινδία, στη Ρωσία, στην Αυστραλία, σχετικά μ’ αυτά τα θέματα, αλλά και το γεγονός ότι υπάρχουν καμία 80αριά χώρες στο κόσμο όπου η ομοφυλοφιλία επισύρει τρομακτικά αντίποινα στις ζωές των lgbt: βάναυση διαπόμπευση, «διορθωτικό» βιασμό, ποινές φυλάκισης και μερικές φορές θάνατο. Ούτε έχουν αντιληφθεί ότι με το να «χώνεσαι στην τρύπα σου» και να κρύβεσαι σα κυνηγημένος δεν αποτελεί λύση και ότι σ΄αυτές τις περιπτώσεις το προσωπικό γίνεται συλλογικό και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.Επίσης πρέπει να καταλάβουν ότι το «τι στάση προτιμούν στο κρεβάτι ή αν π.χ. προτιμούν στρουμπουλές έναντι των αδυνάτων γυναικών/ανδρών», ΔΕΝ είναι κάτι που θα τους-ις στείλει στη φυλακή (http://76crimes.com/76-countries-where-homosexuality-is-illegal/) ή κάτι που θα ωθήσει άλλους ανθρώπους να τις βιάσουν, για να «τους δείξουν πόσο ωραίο είναι το κανονικό σεξ» (http://el.globalvoicesonline.org/2011/04/414)ή κάτι που θα τους κάνει να ξυλοκοπηθούν, ακόμη και μπροστά σε κόσμο, επειδή μοιάζουν ή είναι gay (http://bizznews.gr/ratsistiki-epithesi-se-gay-kosmo-sto-gkazi),ή κάτι για το οποίο θα τους-ις κοροϊδεύουν στο σχολείο/σχολή (http://www.synigoros.gr/?i=isotita-ton-fylon.el.if2_9other.132282/ http://www.synigoros.gr/?i=metaxeirisi.el.imnode5.74866 )ή κάτι που θα τους-ις κάνει να απολυθούν από τη εργασία τους (http://www.upworthy.com/29-states-can-fire-you-for-being-gay-is-your-state-one-of-them) ή κάτι που θα τους-ις κάνει να κρύβονται και να έχουν διπλή ζωήή κάτι για το οποίο κινδυνεύουν να τους-ις στείλουν στο ψυχίατρο ή σε εγκληματίες κομπογιαννίτες, για θεραπείες βασανιστηρίων (http://www.huffingtonpost.com/2013/04/30/gay-south-africa-conversion-deaths_n_3186820.html) ή κάτι που τους-ις φέρνει, μονίμως, σε δύσκολη θέση με κοινωνικές πιέσεις (γιατί δεν έχεις γκόμενα τι τρέχει με σένα δεν είσαι άντρας; γιατί δεν βρίσκεις έναν άντρα πότε θα προλάβεις να κάνεις παιδιά; Γιατί δεν μάς λες ποτέ τι κάνεις; «Και στα δικά σου!») και πολλά άλλα.
Αφενός ο άνθρωπος ξέρει να μιλάει, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου σε όλη την ομιλία του. Όμως, στο σημείο που ξεπέρασε την έκφραση της υποστήριξής στην LGBT κοινότητας και άρχισε να κομπάζει ότι είναι gay ο ίδιος και άρχισε να κάνει αυτές τις analυτικές περιγραφές και να λέει ότι ξέρει πως θεωρείται ο πιο ισχυρός gay στον κόσμο - αν και, όπως αναφέρει, είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται σε αυτό το θέμα - νομίζω το έκοψε χοντρό.
Α, συγγνώμη, *πουθενά* δεν λέει ότι είναι gay ο ίδιος, δεν πρόκειται για κάποιο Outing τ. Τζόντι Φόστερ, ο ανθρωπος υποστηρίζει θερμά την LGBT κοινότητα και μάχεται λεκτικά κατά των διακρίσεων. Εντάξει, γιατί έτσι που το είδα αρχικά, δε μου κάθησε καλά ο ισχυρότερος ο,τιδήποτε (εν προκειμένου gay) στον πλανήτη να κάθεται και να μιλάει για την πάρτη του.
Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο πέρα από τις προσωπικές - ερωτικές μας σχέσεις άντε και τους φίλους μας που τα συζητάμε να είμαστε ουσιαστικά υποχρεωμένοι να "αποκαλύπτουμε" τις σεξουαλικές μας προτιμήσεις. Ποιος χέστηκε αν εγώ πηγαίνω με γυναίκες ή με ραπανάκια; Για να το θέσω αλλιώς, ΚΑΝΕΝΑΝ δεν αφορά πώς τη βρίσκω εγώ. Βγαίνει ο άλλος και λέει ότι είναι ομοφυλόφυλος και να τα σχόλια θετικά και αρνητικά από όλες τις πλευρές. Για ποιο λόγο; Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν να βγει στην τηλεόραση και να ανακοινώσει ότι του αρέσει να έχει περιπτύξεις με μηχανικά βοηθήματα π.χ. ή με τριχωτες γυναίκες; Για ποιο λόγο αναγκάζουμε τους gay να "εκδηλωθούν";
:-) Δυστυχώς είναι τόσο κρίμα που ανάμεσά μας κυκλοφορούν και υποτιθέμενοι σταυροφόροι που το παίζουν πως σηκώνουν σημαίες για τα δικαιώματα των gay ενώ επί της ουσίας μεγαλώνουν το υφιστάμενο χάσμα όντας στην καλύτερη περίπτωση μισαλλόδοξοι και στη χειρότεροι απλά πολέμιοι όποιων τολμούν να τους αντιταχθούν. Με άλλα λόγια, να επαναλάβω ότι λόγος να μου πεις τι κάνεις στο κρεβάτι σου δεν υπάρχει, δεν με αφορά και δεν σε αφορά τι κάνω στο δικό μου. Μη ρίχνεις λάδι στη φωτιά που κανονικά πρέπει να σβήσεις. Δεν υπάρχει φωτιά. Δεν υπάρχουν στρατόπεδα. Αυτό προσπάθησε καταλάβεις. Στο κεφάλι σου πρώτα. Δεν είσαι καλύτερος/η από μένα, αλλά ούτε και χειρότερος/η. Δεν είσαι πιο έξυπνος/η επειδή είσαι gay αλλά ούτε και πιο χαζός/η. Βέβαια όσοι τελικά καταλήγουν να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους απλά λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού μάλλον κοινοί κομπλεξικοί είναι σε όποιο φύλο κι αν ανήκουν......
Το ελαφρο προβληματακι ειναι οτι η ρητορικη της προστασιας της μειονοτητας, τουλαχιστον στις ΗΠΑ, εχει ριζες απο την υπερασπιση της ολιγαρχιας και της δουλειας. Ας μη νομιζουμε οτι ειναι απλες οι επιλογες παντα.
Καλό είναι να υπάρχει ελευθερία και ο καθένας να μπορεί να κάνει αυτό που πραγματικά θέλει στο σεξουαλικό και συντροφικό κομμάτι της ζωής του χωρίς να παίρνει την έγκριση κανενός.Αλλά όχι να μιλάνε και για διακρίσεις που υφίστανται στο πάρσιμο μιας δουλειάς οι gay, που όπου έχουν πάρει τα ηνία προωθούν τους ομόφυλούς τους ιδιαιτέρως μεροληπτικά, απροκάλυπτα και αισχρά.Στο σύμφωνω συμβίωσης των gay λέμε: Ναι. Αλλά στην αγιοποίηση των gay που παίζει τώρα τελευταία λέμε: Όπα.
Σε κάποιες πολιτείες της Αμερικής, ο νόμος επιτρέπει στους εργοδότες να απολύσουν καποιον επειδή είναι gay/transgender. Άρα το να μην προσλάβει κάποιος έναν άνθρωπο μόνο και μόνο επειδή είναι gay, υποψιάζομαι, πως αποτελεί πραγματικό πρόβλημα, ιδιαίτερα σε αυτές τις (πιο συντηρητικές) πολιτείες.Και μετά έρχεται το χαζό του θέματος που ποτέ δε θα καταλάβω σε αυτά τα θέματα και αυτό πάει και στις δύο πλευρές:Γιατί να προσλάβω ή να απορρίψω έναν άνθρωπο βάσει των σεξουαλικών του προτιμήσεων;Πέρα από τη βιομηχανία porno, αδυνατώ να καταλάβω πού αυτό παίζει ρόλο.Δε θα έκανα παρέα, ούτε θα προσλάμβανα για τη δουλειά μου, ούτε θα πήγαινα σε έναν γιατρό απλά και μόνο επειδή είναι λευκός, straight, Έλληνας όπως εγώ.Είναι ηλίθιο και, τελικά, νομίζω είνα και επιζήμιο για όλους.Στα υπόλοιπα που λες, γύρω από το σύμφωνο συμβίωσης και την ελευθερία του να ζει ο καθένας όπως γουστάρει συμφωνούμε, όπως και σε αυτό περί αγιοποίησης, μόνο που εγώ θα το έκανα πιο γενικό. ΟΧΙ στην αγιοποίηση κανενός. Δεν είμαστε άγιοι, είμαστε άνθρωποι και έχουμε όλοι τα στραβά μας - straight, gay, bi etc.
Εξ όσων γνωρίζω, προς το παρόν, στην Αμερική μπορείς να απολυθείς νομίμως ή να μην προσληφθείς καν, σε 29 πολιτείες όντας λεσβία-γκέι-μπάι. Τα ίδια συμβαίνουν σε 33 πολιτείες όντας τρανς.Αν έχεις βάσιμα στοιχεία για την απασχόληση των LGBT στην Ελλάδα (και αν οι G απασχολούνται περισσότερο από τους str8) καλό θα ήταν να τα παραθέσεις. Διότι αφενός μεν, έχω αντίθετα στοιχεία π.χ.http://economics.soc.uoc.gr/wpa/docs/drydakis_labeco.pdfhttp://economics.soc.uoc.gr/wpa/docs/male_sexual_orientation_labor.pdfκαι αφετέρου έχουμε και προσθήκη (γενετήσιου προσανατολισμού) που -υποτίθεται- πως προστατεύει από τέτοιου είδους διακρίσεις, και λέω: μήπως υπάρχουν διακρίσεις εξ' αρχής, για να υπάρχει και η ανάγκη του νόμου;http://www.ypakp.gr/uploads/files/2538.pdfΚι αυτά περί ημεδαπού "gay lobbying" είναι ιλαρά πράγματα. Ακόμη και να υπάρχουν μερικοί νοματαίοι που το κάνουν αυτό ή ελάχιστοι χώροι που να ισχύει αυτό δεν λέει και πολλά, μπροστά στην συστημική διάκριση, στην πλειονότητα των χώρων. Όπως επανειλημμένα έχει πει ο tktk: «νομίζεις ότι δεν υπάρχουν διακρίσεις;». Θα σε προτρέψω να κάνεις, λοιπόν, το πείραμα (3η - 4η παράγραφος) που περιγράφει, με έμφαση στις συνεντεύξεις για εργασία και την εργασία την ίδια αλλά εν αντιθέσει με τον tktk θα έλεγα να προσθέσεις κι ένα-δύο τσικ θηλυπρέπειας, για να το κάνεις λίγο πιο δύσκολο ...και όχι δεν θα επαγγέλλεσαι κομμωτής και μόδιστρος: http://www.lifo.gr/team/gnomes/42520?comment=792270#792270
Πενταγιώτισσα,- Στις μισές πολιτείες της Αμερικής απολύονται ή δεν προσλαμβάνονται άνθρωποι μόνο και μόνο επειδή είναι gay ή είναι τίποτα ξεχασμένοι νόμοι σαν ετούτους εδώ: Στο Μισούρι, αν ένας άνδρας θέλει να ξυριστεί, απαιτείται ειδική άδεια. Στο Kentucky από την άλλη, είσαι «εγκληματίας» αν βάψεις το γκαζόν σου κόκκινο.- Τo λόμπυ των gay είναι θέμα υπαρκτό και δεν το βλέπει μόνο όποιος είναι στρατευμένος, στην πλευρά των LGBT.- Εγώ που δεν είμαι στρατευμένος σε καμία πλευρά, αναγνωρίζω πως οι ομοφυλόφιλοι συναντούν ακόμη αρκετά εμπόδια μες στην κοινωνία ούτως ώστε να μπορούν να εκφράζονται χωρίς να κρύβουν λέξεις και υποστηρίζω το σύμφωνο συμβίωσης, όχι μόνο επειδή είναι παράλογο να μην μπορεί κάποιος να κληρονομήσει τον σύντροφό του ή να αποφασίσει αυτός σε μια δύσκολη στιγμή για τον σύντροφό του, αλλά εκεί επειδή πιστεύω πως με το σύμφωνο συμβίωσης τα εμπόδια που συναντούν στην καθημερινότητά τους θα αρχίσουν να αμβλύνονται. Όπως βλέπω και ότι στον καλλιτεχνικό χώρο που έχουν αναλάβει την διευθύνση, είναι ιδιαιτέρως μεροληπτικοί και συλλογίζομαι πως το φαινόμενο δεν είναι τόσο έντονο σε κανέναν άλλο χώρο διότι σε κανέναν άλλον χώρο δεν έχουν αναλάβει την διεύθυνση.-Τέλος δεν βλέπω καμία αυτοκριτική από μέρους τους και καμιά κριτική για εκείνους από όσους τους υποστηρίζουν. Δεν μπορεί να είναι άγιοι και να τους φταίνε συνέχεια οι άλλοι. Το ό,τι οι πολλοί απ' τους gay δεν μπορούν μιλήσουν για μία ώρα με έναν ξένο άνθρωπο χωρίς να τρέξει ο νους τους στο κοκο και το ό,τι οι πολλές τρανς ντύνονται σαν... ας μην το πω καλύτερα και έχουν μόνιμα φορεμένο ένα λάγνο ύφος, δεν παίζουν ρόλο στο πώς θα σε δει ο άλλος; Αν μιλάς με τον άλλον ξέρω γω για τον καιρό και αυτός σου μιλά λάγνα ή αν παίρνεις τον άλλον για δουλειά και μιλά στους πελάτες λάγνα, τι διάολο να τον κάνεις; Είτε είναι γυναίκα, είτε άντρας, είτε gay. Οι gay που έχουν σοβαρή – δεν εννοώ σοβαροφανή – συμπεριφορά, στις δυτικές κοινωνίες, δεν έχουν καμία σύγκρουση ούτε με τ' αφεντικό τους, ούτε με τη γιαγιά τους.
@ Γιωργάκης Κουτσιούκης 1. Προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς. Και επαναλαμβάνω: σ' αυτές τις πολιτείες τα ανωτέρω άτομα δεν έχουν προστασία απ' το νόμο αν γίνονται διακρίσεις εις βάρος τους στην εργασία και στην διαδικασία πρόσληψης, βάση σεξ. προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου. Ακόμα και να αλλάξει αυτό (δηλαδή να υπάρξει νόμος που να προστατεύει από τις διακρίσεις) πολύ πιθανόν να περάσουν δεκαετίες μέχρι να "εξισορροπήσουν" τα πράγματα.2. Ας υποθέσουμε, for argument's sake, ότι υπάρχει. Ας τολμήσουμε να κάνουμε, λοιπόν, μία κοινωνία όπου δεν θα δημιουργείται -καν- η ανάγκη για "gay lobbying". Ας εξαλειφθεί η νοοτροπία ότι "το να είσαι πούστης παιδάκι μου είναι χειρότερο από το να είσαι πρεζόνι", ας εξαλειφθούν οι διακρίσεις, ας εξαλειφθεί ότι οι απανταχού Θεοί θέλουν να δουν τους lgbt σουβλιστούς-ές, ας εξαλειφθούν οι ομοφοβικές συμπεριφορές, ας εξαλειφθεί το μίσος και το bullying, ας εξαλειφθεί ο αποκλεισμός, ας εκπαιδευτούν όλοι οι άνθρωποι από το νηπιαγωγείο στις διαφόρου τύπου διαφορετικότητες, ας τα κάνουμε όλα αυτά κι αν μετά υπάρχει ακόμη "gay lobbying", πολύ ευχαρίστως να το ξανασυζητήσουμε.3. Μάλιστα, οι "κακοί και μεροληπτικοί" gay, που είναι "σκύλες" στον "καλλιτεχνικό χώρο" ...ο οποίος είναι ένας και ομοιογενής, σύμφωνα με την αντίληψή σου, ενώ στους άλλους χώρους όλοι οι υπόλοιποι-ες είναι σαν γλυκοφιλούσες Παναγίες.Κοίτα να δεις, τα έχουμε λίγο παρεξηγήσει τα πράγματα με το τι θεωρείται συστημικός κανών (και επιβληθείσα τάξη πραγμάτων, γεννήτρια διακρίσεων) και τι εξαίρεση ή επινοημένοι τρόποι (άλλες φορές καλοί και άλλες φορές όχι τόσο) συσπείρωσης και αντεπίθεσης μερίδας ανθρώπων μπροστά σ' ένα σύστημα που πολύ ευχαρίστως θα σε έφερνε σε μορφή διπλοκομμένου κιμά.4. Αυτοκριτική ο κάθε άνθρωπος κάνει Γιώργο ή θα όφειλε να κάνει, now and then. Ακόμη και ...συλλογική κριτική, γιατί κάτι τέτοιο εννοείς φαντάζομαι, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι απανταχού λεσβίες δεν αποτελούν 1 σώμα/μία κοσμοθεωρία/ένα βίωμα, οι gay δεν 1 ένα σώμα/μία κοσμοθεωρία/ένα βίωμα, οι trans* κι αν δεν είναι 1 είναι ένα σώμα/μία κοσμοθεωρία/ένα βίωμα. Εσύ όλα αυτά τα βλέπεις σαν 1, 2, 3 πράγματα, κι αυτό είναι λάθος: οι λεσβίες "έτσι", οι gay μόνο ως αδηφάγα ερωτικά κτήνη, γιατί πιθανότατα να σε ενοχλεί και να τους φοβάσαι και λίγο, οι trans μόνο ως trans (γυναίκες) που είναι αισχρές και προκλητικές. Εξήγησέ μου όμως γιατί οφείλει να κάνει ο οιοσδήποτε αυτοκριτική μπροστά στον κάθε επιτιθέμενο; Εσύ συνηθίσεις να αυτοκριτικάρεσαι όταν σου επιτίθενται και όταν ο κάθε άσχετος έρχεται και λέει το μακρύ και το κοντό του, καταθέτοντας άποψη για το πώς εσύ ζεις;Και πες μου, επίσης, τι νοείς ως "σοβαρή" συμπεριφορά. Μήπως εννοείς κυρίως την "αρρενωπή" συμπεριφορά;Όσο για το ποιος έχει και δεν έχει πρόβλημα και τι διεργασίες έχει περάσει για να μην έχει πρόβλημα τελικώς όποιος -προσωπικά- δεν έχει, είναι μία άλλη ιστορία. Αλλά σού λέω και πάλι, γιατί φαίνεσαι να διακατέχεσαι από μεγάλη σιγουριά: κάνε το πείραμα, που σου είπα πριν, ούτως ώστε να δεις τουλάχιστον την Δυτική ελληνική κοινωνία, κι όχι δεν θέλω συγκρίσεις με Ιράν, Νιγηρία κ.λπ., please.
Το πείραμα δεν γίνεται, απαιτείται τεράστιο υποκριτικό ταλέντο. Αλλά θα σου πω, πως φαντάζομαι ότι θα πήγαινε το πράμα εάν ήμουν ομοφυλόφιλος για να προσπαθήσω ούτω να σου δείξω τι εννοώ όταν λέω πως στους εν λόγω χρειάζεται μια ενδοσκόπηση και όχι άλλο χάιδεμα και χτύπημα στην πλάτη. Ας υποθέσουμε πως έχω ως αφεντικό έναν άνθρωπο του οποίου η στάση απέναντι στην ομοφυλοφιλία είναι η μέση στάση του Έλληνα απέναντι στην ομοφυλοφιλία, δεν την δαιμονοποιεί, αλλά μια καχυποψία και έναν σαρκασμό γι' αυτούς τα έχει: Δεν θα πάλευα μέσα μου να αναφέρω ότι το ΣΚ θα πάω με τον φίλο μου εκεί, όπως δεν θα πάλευε και ένας ετεροφυλόφιλος, αν το έφερνε η κουβέντα να με ρωτήσει, τι θα κάνεις το ΣΚ και με ποιον θα πας – επειδή δεν θα πάλευα μέσα μου – θα του έλεγα δίχως ίχνος λαχανιάσματος και δίχως ίχνος επιθετικότητας στο πρόσωπό μου, ω, θα πάμε στο τάδε μέρος με τον φίλο μου και αναλόγως την φορά που θα είχαμε, μπορεί να του έλεγα και κάτι παραπάνω. Αυτή η καλή και στέρεη όψη μου μαζί με το γεγονός πως στη δουλειά μου είμαι καλός, το γεγονός πως η΄γενική συμπεριφορά μου είναι σοβαρή, δηλ. ολοκληρωμένη: δέχομαι και τα πειράγματα χωρίς να κάνω σαν κομπλεξικός, πειράζω κι εγώ, δεν είμαι όλη την ώρα μες στην γλυκύτητα με τις γυναίκες και μες στο "πονηρό" με τους άντρες και το γεγονός πως δεν είμαι μονομανής με αποτέλεσμα εκφράζω απόψεις συνέχεια γύρω απ' το gay ζήτημα... θα έκαναν το αφεντικό μου να αναθεωρήσει τις πεποιθήσεις του για εμάς. Και αν νομιμοποιούνταν και οι γάμοι μεταξύ ομοφιλοφύλων, αυτό θα γινόταν ακόμη πιο εύκολα.Πάρε τώρα την αίσθηση που σου έδωσα και σύγκρινέ την με την αίσθηση που δίνουν σήμερα οι gay. Σημ. στο πρώτο σχόλιο είπα πως οι σοβαροί gay δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα, πράγμα που σημαίνει πως δεν νομίζω ότι όλοι οι ομοφυλόφιλοι έχουν μειονεκτική συμπεριφορά.Για το φιλί στο δρόμο: Σκέψου ότι ζω σε μικρή επαρχιακή πόλη. Πριν εφτά-οχτώ χρόνια, μία κοπέλα ψιλογνωστή στην πόλη, άρχισε να δίνει ωραία φιλιά στην φίλη της δημόσια, χωρίς να φαίνεται καημένη από συμπλέγματα. Ο κόσμος, κοιτάξαμε και σχολιάσαμε μια δυο τρεις φορές επειδή ήταν κάτι καινούριο, λογικό είναι, και από κει και πέρα όλα μια χαρά και για μας και για εκείνες. Είναι σύνηθες, οι άνθρωποι που ταλαιπωρούνται από πλέγματα να νομίζουν πως ο κόσμος επικεντρώνεται σ' αυτούς, τα μεγαλοποιούν υπερβολικά τα πράματα.Για το lobbying δεν θα το συνεχίσω, είπα την άποψη μου, είπες κι εσύ την δική σου, μια χαρά.Να είσαι καλά.
Γιώργο, το παράδειγμα που έφερες με τις λεσβίες... δεν είναι ακριβώς το ίδιο.Η θέα δύο γυναικών που φιλιούνται είναι διεγερτική για ένα μεγάλο αριθμό straight αντρών, οπότε τη δεχόμαστε πιο εύκολα. Δεν ισχύει το ίδιο και με τους άντρες. Και δε θα βγάλω την ουρά μου απ'έξω. Και για εμένα είναι. Μπορεί και για εσένα. Δεν ξέρω αν είναι η φαντασίωση ότι θα μας καλέσουν στο κρεβάτι τους ή αν απλά επειδή μας αρέσει το γυναικείο σώμα, το βλέπουμε ως γυναίκα x2 και δεν έχει και σημασία. Απλά είναι.Ναι, επειδή δεν έχουμε συνηθίσει να συμβαίνει στο δρόμο θα γυρίσουμε να κοιτάξουμε. Αλλά οι ομοφοβικοί ανάμεσά μας δε θα πάνε το βράδυ να τις πλακώσουν στο ξύλο γι'αυτό ή δε θα τους τη στήσουν για να τις δείρουν όταν δε θα υπάρχουν μάρτυρες και, κυρίως, δε θα τις βλέπουμε ως λιγότερο γυναίκες.Εννοείται πως αυτό δε σημαίνει ότι οι λεσβίες δεν υφίστανται ρατσισμό, απλά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες είναι πιο εύκολο για τους straight άντρες να τις αποδεχτούμε.
@ exist, ένα στα γρήγορα διότι τρέχωΣίγουρα όχι στον ίδιο βαθμό με τους gay ή με κάποια τρανς άτομα αλλά, ναι, στο δρόμο και οι L υφίστανται περίεργες συμπεριφορές/ παρενόχληση (τα πιο light: λεκτική παρενόχληση, χειρονομίες, να τις παίρνουν από πίσω κ.λπ.). Και το γεγονός ότι οι άρρενες είναι mainstream λεσβο-τσοντο εκπαιδευμένοι, πολλές φορές δεν λέει απολύτως τίποτα, if you know what i mean....Και η άλλη, κατά βάση, δεν θέλει να την αποδέχονται δήθεν επειδή αποτελεί και καλά υλικό ονείρωξης.
Exist,Δεν έχεις άδικο, η αλήθεια είναι πως τη θέα δύο γυναικών που φιλιούνται η κοινωνία την δέχεται ευκολότερα από τη θέα δύο αντρών.Αλλά όπως συμφώνησες κι εσύ, όταν κάτι το πρωτοβλέπουμε μας τραβάει την περιέργεια και με τον καιρό το συνηθίζουμε. Δεν πρέπει και οι άντρες λοιπόν να αρχίσουν να εκδηλώνονται ελεύθερα ούτως ώστε να γίνει κάτι το συνηθισμένο, πώς αλλιώς περιμένουν να το εμπεδώσει ο κόσμος αν δεν το βλέπει; Αντί γι' αυτό, οι gay βγαίνουν ένας ένας και δηλώνουν στις κάμερες, είμαι gay, λες και πάσχουν από καμιά αρρώστια. Είσαι διάσημος, σε κυνηγάν οι παπαράτσι, βγες με τον φίλο σου κανονικά, αγκαλιαστείτε, φιληθείτε και αργά ή γρήγορα θα το πιάσει κι ο φακός. Γι' αυτό κάνω λόγο για μειονεκτική συμπεριφορά.Έχουν τάση για πόλεμο, κάνουν συνεχώς εγωϊστικές σκέψεις, το μυαλό τους περιστρέφεται συνέχεια γύρω απ' αυτό με συνέπεια να μην μπορούν να σιγήσουν εσωτερικά και να φιληθούν με τον φίλο τους στο δρόμο χωρίς να φοβούνται πως θα το πάρουν όσοι είναι τριγύρω ή χωρίς να λένε από μέσα τους: σας γράφω, με αποτέλεσμα να βγάζουν προκλητικό ύφος, έχουν την τάση να παλέψουν και ούτως δεν γίνεται να μην υπάρχουν οι απέναντι στο μυαλό τους και να ζούν γαλήνια την ζωή τους.Οι ανισόρροποι που πέρνουν από πίσω ομοφυλόφιλους για να τους χτυπήσουν, όταν συναντήσουν έναν τέτοιο στέρεο χαρακτήρα που περιγράφω θα κάνουν πίσω. Όταν βλέπουν ανθρωπάκια που φιλιούνται στα μουλωχτά, βγάζουν προκλητικό ύφος σε ό,τι κάνουν λόγω τον άπειρων εγωϊστικών σκέψεων που έχουν κάνει κ.λπ. ερεθίζονται χειρότερα και συγρόνως διαισθάνονται ότι τους παίρνει.
@Γιωργάκης Κουτσιούκης:Μαζί σου, 100%.Και το ίδιο λέω και για αυτούς που περιμένουν τα κόμματα που υπόσχονται συμφωνητικά συμβίωσης κτλ. Αν δεν σε αποδεχτεί η κοινωνία ώστε οι πολιτικοί να έχουν λόγο να σε υποστηρίξουν, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα ό,τι και αν σου υποσχεθεί το Χ κόμμα.Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες, αλλά κρατάω μια πισινή για τον απλούστατο λόγο ότι εγώ και εσύ δεν μπορούμε πραγματικά να ξέρουμε πώς σκέφτεται και πως νιώθει ένας άνθρωπος που ακούει όλη του τη ζωή πως είναι "προβληματικός", έχει "κουσούρια" και βλέπει ειδήσεις με ανθρώπους σαν εκείνον/η να τρώνει ξύλο ή και να σκοτώνονται επειδή ξέρω 'γω κρατιόντουσαν χεράκι-χεράκι με το σύντροφό τους.Μπορείς ειλικρινά να είσαι σίγουρος πως εσύ στη θέση τους θα είχες τα αρχίδια να το κάνεις; Εννοώ να βγεις με το σύντροφό σου χεράκι-χεράκι, να τον φιλήσεις στη μέση του δρόμου κτλ. Γιατί εγώ ειλικρινά νομίζω πως όχι. Θα φοβόμουν και το παραδέχομαι.@ Πενταγιώτισσα:Το ανέφερα και στην απάντησή μου, προφανώς και υπάρχει ρατσισμός ΚΑΙ προς τις λεσβίες, δεν το αμφισβητώ αυτό. Το point μου ήταν ότι για Χ λόγους (που σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω πως είναι θεμιτοί, λογικοί ή ρεαλιστικοί καν), δύο γυναίκες είναι πιο εύκολο να γίνουν αποδεκτές απ'ότι δύο άντρες.Θα μπορούσαμε να φάμε ώρες συζητώντας για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία ανά τους αιώνες, τα gender roles, τα gender expectations και πολλά άλλα, αλλά δε νομίζω πως χρειάζεται γιατί δε νομίζω πως διαφωνούμε.Μια παρατήρηση έκανα, δεν ήταν προσπάθεια να μειώσω την ύπαρξη ομοφοβίας προς τη λεσβιακή κοινότητα.Ελπίζω να είναι ξεκάθαρο αυτό.
@ existΒρε, ξεκάθαρο είναι, μην ανησυχείς. (Και αν δεν είναι ξεκάθαρο για κάποι@, θα μπορούσε να ανατρέξει στον σχολιασμό σου επί αυτών των θεμάτων).Απλά ήθελα να εφιστώ την προσοχή στο ότι οι «μη θεμιτοί λόγοι» που αναφέρεις (της πάραγρ. 3) και αντιληπτοί δύνανται να γίνονται και δυσφορία δύνανται να προκαλούν. (Και αυτή η αορατότις, εν γένει).Επίσης, χωρίς να βάζω τα effects των παρακάτω σε ευθεία σύγκριση, ένας gay αμφισβητείται για το γεγονός ότι είναι άντρας, αλλά και μία γυναίκα αμφισβητείται για το γεγονός ότι είναι λεσβία: «λεσβία; απλά δεν έχεις γνωρίσει τον κατάλληλο» (στην πιο «ευγενική» του βερσιόν, that is).