Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Μικροπράγματα

Το καλύτερο ελληνικό τρολάρισμα όλων των εποχών!

+5 σκέψεις για την πολυσυζητημένη συνέντευξη του Φίλιππου Λοΐζου

Φωτ.: Δημητρης Μαραγκόζης / ΓΚΡΕΚΑ
Φωτ.: Δημητρης Μαραγκόζης / ΓΚΡΕΚΑ
 

 

1) Τώρα που με τα γεγονότα στο Charlie Hebdo έγινε πολύς λόγος για την ελευθερία του λόγου, πολλοί συνειδητοποίησαν ότι έχουμε στην Ελλάδα έναν νόμο περί βλασφημίας και έχουμε και καταδικασμένους σε φυλακή επειδή η σάτιρά τους άγγιξε τη θρησκεία. Ο Γιάννης Πανταζόπουλος και ο M.Hulot έκαναν ένα μεγάλο scoop, τρεις μόλις μέρες μετά τη σφαγή στο Παρίσι, και εντόπισαν στον Βόλο τον καταδικασμένο Φίλιππο Λοΐζο για μια ολοκαινούργια συνέντευξη και φωτογράφηση. Το άρθρο που ανέβηκε στο σάιτ του ΓΚΡΕΚΑ, διαβάστηκε, συζητήθηκε και μοιράστηκε σαν τρελό (πριν λίγα λεπτά είχε 4.900 χιλιάδες share, τώρα έχει πάνω από 5.400). 

 

 

Το ότι οι Χριστιανοί είναι πολύ καλύτεροι άνθρωποι απ' τους τζιχαντιστές δολοφόνους και δεν σκοτώνουν όποιον τους σατιρίζει είναι γεγονός που πρέπει να τους αναγνωριστεί. Αλλά απ' την άλλη, και ποιος δεν είναι καλύτερος άνθρωπος απ' τους τζιχαντιστές δολοφόνους;

 

2) Κανένας δεν συγκρίνει τους φόνους 12 ανθρώπων, με μια καταδίκη σε φυλακή. Κανένας: ούτε ο ίδιος (που το εξηγεί πολύ ωραία), ούτε οι υποστηρικτές του, ούτε η συνέντευξη, ούτε κανένας. 

Αυτό όμως που λέμε είναι ότι ενώ στη Γαλλία η σάτιρα του περιοδικού τιμωρήθηκε από τζιχαντιστές δολοφόνους, στην Ελλάδα η σάτιρα του fb τιμωρήθηκε απ' το ίδιο το κράτος, απ' την ίδια τη δικαιοσύνη μετά από πιθανές πολιτικές παρεμβάσεις!

 

3) Το ότι οι Χριστιανοί είναι πολύ καλύτεροι άνθρωποι απ' τους τζιχαντιστές δολοφόνους και δεν σκοτώνουν όποιον τους σατιρίζει είναι γεγονός που πρέπει να τους αναγνωριστεί. Αλλά απ' την άλλη, και ποιος δεν είναι καλύτερος άνθρωπος απ' τους τζιχαντιστές δολοφόνους;

 

4) Όπως είπε και ο Σαλμάν Ρουσντί, ο "σεβασμός για τη θρησκεία του άλλου" σημαίνει συνήθως κάτι άλλο. [Πχ. "βούλωσέ το γιατί θα πας φυλακή ή θα αφοριστείς (στην Ελλάδα) ή γιατί θα σε σκοτώσουμε (αλλού)"].

 

Αν αποφασίσω να πιστεύω στο μακαρονοτέρας, στα teletubbies ή σε ένα φίδι που μιλάει και έναν κρίνο που κάνει έγκυο μια γυναίκα δεν πρέπει να τυγχάνω καμίας προστασίας απ' τη σάτιρα μόνο και μόνο επειδή αυτό είναι το "πιστεύω" μου. Η κριτική, η σάτιρα και ναι, η τολμηρή ασέβεια πρέπει να μπορούν να γίνονται και για τις θρησκείες. 

 

5) Πρέπει να τονιστεί ότι ο Γέροντας Παστίτσιος, που έβαλε σε τρομερές περιπέτειες τον δημιουργό του (τις αφηγείται με πολύ ενδιαφέροντα τρόπο στη συνέντευξη) ήταν μια πανέξυπνη παρωδία όχι τόσο της θρησκείας ή του Παϊσιου, αλλά της θρησκευτικής υποκρισίας και της απάτης επιτήδειων που θησαυρίζουν εκμεταλλευόμενοι το όνομα του Παϊσιου και άλλων. 

Ξεφτύλισε δηλαδή όλους αυτούς που με τεράστια ευκολία παραπλανούν και κοροϊδεύουν τους πιστούς, αγιοποιώντας ανθρώπους και κατόπιν θησαυρίζοντας απ' τους αφελείς που τους πιστεύουν. 

 

Υπάρχει ολόκληρη μπίζνα πίσω απ' τις υποτιθέμενες προφητείες και αρκετοί βγάζουν λεφτά απ' όλα αυτά. [Διαβάστε το ρεπορτάζ μου "Παϊσιος Α.Ε." και θα καταλάβετε.]

 

Παρ' όλα αυτά, κανένα δικαστήριο δεν έχει καταδικάσει κανέναν απ' αυτούς που διαβάλουν και εκμεταλλεύονται τη θρησκεία για κέρδη ή φήμη, αλλά καταδίκασε σε φυλάκιση για προσβολή θρησκείας αυτός που απέδειξε απλώς ότι "ο βασιλιάς είναι γυμνός"...

 

Μοιράζομαι το πιο εύστοχο τρολάρισμα που είχε κάνει ο Παστίτσιος ξεσκεπάζοντας την γελοιότητα και την ευπιστία του ελληνικού ίντερνετ...

 

Παλιά, πριν από 2.000 χρόνια ας πούμε, μπορούσε κάποιος να εμφανιστεί και να είναι πολύ καλός άνθρωπος και να πει καλά πράγματα. Επειδή δεν υπήρχε τηλεόραση, ούτε ίντερνετ, ούτε φωτογραφικές μηχανές, ούτε έξυπνα κινητά, κάποιοι μπορούσαν να πουν ότι αυτός ο κάποιος έκανε θαύματα, περπάτησε στο νερό, γιάτρεψε αρρώστους, πέθανε και αναστήθηκε και πέταξε στον ουρανό. Οι πιστοί του θα το έγραφαν (ο καθένας απ' τη δική του σκοπιά), οι ιστορίες θα επαναλαμβάνονταν ξανά και ξανά ανά τους αιώνες και στο τέλος, για πολλούς, όλα αυτά θα θεωρούνταν Επιβεβαιωμένα Γεγονότα. 

 

Είναι σίγουρο όμως ότι σήμερα, στην εποχή της τεχνολογίας, αν κάποιος έκανε ένα θαύμα θα μπορούσαμε να το επιβεβαιώσουμε ή να το απορρίψουμε. Κανένας τσαρλατάνος δεν θα μπορούσε να μας κοροϊδέψει - άλλωστε δε ζούμε στην αρχαιότητα για να καταπίνουμε αμάσητη κάθε ανεπιβεβαίωτη φήμη περί θαυμάτων κλπ...

 

 

Ή μήπως όχι;

 

 

 

Γράφει ο Παστίτσιος:

 

Πριν από μια εβδομάδα, άγγελος κυρίου έστειλε μήνυμα εις το +ιερό+ ταχυδρομείο μου, κάνοντας μου ξεκάθαρη την επιτακτική ανάγκη για ένα νέο θαύμα, που θα ενισχύσει την ορθόδοξη πίστη μας και θα δώσει ένα γερό χτύπημα στα τσιράκια της νέας τάξης.

 

 

 

Με ταπείνωση αλλα και με πόνον επειδή δε το είχα κάνει νωρίτερα όπως όφειλα εις τον Ύψιστο, αποδέχθηκα αμέσως το ιερό τούτο κάλεσμα.

 

 

 

Πήρα λοιπόν 5-6 παλιά θαύματα που είχα κάνει.Τα τοποθέτησα μέσα εις το αναδευτήριο (μπλέντερ) και αφού τα ανακάτεψα καλά, εποίησα το νέο μου θαύμα που έλαβε χώνρα εις τας όμορφας και γραφικάς Σέρρας.Το θαύμα έχει ως εξής:

 

 

 

 

 

 

Το θαύμα ήταν έτοιμο και με λίγη πίστη πέρα για πέρα αληθινό.Τώρα έπρεπε να το στείλω σε όλα τα έγκυρα ορθόδοξα,πατριωτικά,ουφολογικά και λιακοβαρεμένα blogs.Οι ώρες της νέας τάξης άρχισαν να μετράν αντίστροφα.
Το θαύμα πρωτοδημοσιεύθηκε στο ορθόδοξο blog ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ.

 

 

 

 

 

Μέσα σε μια μέρα το θαύμα έγινε ανάρπαστο σε όλες τις ορθόδοξες σελίδες που λόγω εξοικονόμησης χώρου δε θα τις παραθέσω όλες

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα νεοναζιστικά blog δώσαν και αυτά το παρόν αλλά αυτός που πάντα ξεχωρίζει είναι ο ορθόδοξος σαβουροφάγος νεοναζί hellas-vothrodoksy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επίσης και τη δική τους χείρα βοηθείας έδωσαν παραδοσιακά πατριωτικά σκουπιδοφάγα blogs όπως τρομακτικό,πριονοκορδέλα κτλ.

 

 

 

 

 

 

Τέλος πρέπει να ομολογήσω πως δε μας ξέχασαν ούτε οι αντινεοεποχίτες σύντροφοι του φατσοβιβλίου.

 

 

 

 

 

 

 

 

H ιστορία μας έγινε και βίντεο στο youtube

 

 

 

το οποίο δυστυχώς κατέβηκε και αντικαταστάθηκε απο αυτό.

 

 

 

 

 

Και τελικά δε μας ξέχασε ούτε η αγαπημένη μας εφημερίδα

 

 

 

 

___________

*Αυτά το 2012... Η σημερινή συνέντευξη του Λοϊζου είναι εδώ: Είναι ολοφάνερο πως ήθελαν να με τιμωρήσουν παραδειγματικά

 

Γεννήθηκε το 1978 στη Θεσσαλονίκη όπου και ζει. Ενδιαφέρεται για τα πάντα - και γράφει κυρίως γι' αυτά που του αρέσουν. (Κι έχει βγάλει 13 παιδικά βιβλία στις εκδόσεις Μεταίχμιο)
18 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
avatar
Ανώνυμος/η 13.1.2015 | 17:58
Η αλήθεια είναι ότι ο Παίσιος είναι ευκολάκι να τον βαράμε και να τον κοροιδεύουμε. Εδώ ο Τσίπρας είπε ότι θα βαράει νταούλι και θα χορεύουν οι αγορές και ότι θα επαναφέρει μισθούς με ένα νόμο και ένα άρθρο. Τελικά Παίσιους έχουμε παντού δίπλα μας, απο τον απλό συμπολίτη εώς τους πολιτικούς μας.
Ευκολάκι λες, αλλά αν διαβάσεις το λινκ που δίνει στο ποστ από το 2012 για το τι ακριβώς είναι το εγχείρημα "Παίσιος", θα σου πέσουν τα μαλλιά.

Την εξίσωση με τον Τσίπρα δεν την σχολιάζω καν, τι νόημα έχει άλλωστε;
Ακόμα και αν ήταν να πρέπει ντε και καλά να κάνεις κάποια εξίσωση πολιτικού ενδιαφέροντος, καταλαβαίνεις ότι αλλού χτυπάει η καμπάνα.

https://www.youtube.com/watch?v=xLl1lrp_GyI

ΥΓ: Δεν ήξερα -το λέει ο Άδωνις στο βίντεο- ότι είχε κάνει ερώτηση στην Βουλή ο Παππάς της Χ.Α. για τον Παστίτσιο.

Υγ1: Δεν ήξερα επίσης, ότι ο κ. Α. Γεωργιάδης έχει αρθρογραφήσει στο iefimerida για το θέμα.

http://www.iefimerida.gr/news/69293/%CE%B1%CE%B4%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B3%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1
avatar Mstrog 13.1.2015 | 18:18
Συμφωνώ απόλυτα για το φαιδρό της ιστορίας με τον Παστίτσιο (και την καταδίκη του) αλλά ας μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες δυτικοευρωπαϊκές δημοκρατίες έχουν περιορισμούς στην έκφαση (και τους δικούς τους δαίμονες να ξορκίσουν) και μπορείς κάλλιστα να βρεθείς στη φυλακή (Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία κλπ) για αδικήματα γνώμης.
Το CH έχει συνολικά 9 καταδίκες (από τις συνολικά 48 δίκες – καμμία για βλασφημία).
Πως στο καλό αυτή η κοινωνία καταφέρνει και πάει πίσω αντί για μπρος μολονότι και στην ΕΕ είμαστε και καλά χρόνια περάσαμε, και παιδεία υπήρχε, δεν ξέρω. Ή μαλλον υποψιάζομαι:
Υποψιάζομαι ότι κάποιοι ελλαδέμποροι τηλεβιβλιοπώλες έκαναν καριέρα, κάποιοι λαικιστές ακροδεξιοί στα κανάλια εκτός από περιουσίες χτίσαν και μυαλά και φυσικά η πανταχού παρούσα εκκλησία έβαλε το χεράκι της, σε εκπαίδευση, θεσμούς, πολιτική.
Αλλά τι ξέρω εγώ ο νεοταξίτης σάμπως;
Και αν περιμένετε προοδευτική σκέψη από τη δικαιοσύνη... άστο καλύτερα. Κοινωνία->Πολιτική->Δικαιοσύνη αυτή είναι η ροή της προόδου των θεσμών νομίζω.

Ο Παστίτσιος έφαγε 10 μήνες πότε, το 2013; To Corpus Christi πότε ήταν το 2012; νομίζω
Πάμε πιο μια δεκαετία πίσω και θα δείτε ότι όχι μόνο δεν προοδεύσαμε αλλά πήγαμε προς το χειρότερο. Είμαστε FAIL. Τέλος.

Υπόθεση Χάντερερ, τι θυμάστε; Το βιβλίο με τα βλάσφημα σκίτσα η Ζωή του Ιησού. Μου τη θύμισαν στο twitter. 2002. Καταδικάστηκε σε 6 μήνες πρωτόδικα. Ο Παστίτσιος 10 χρόνια μετά, για μια σελίδα στο φουμπου έφαγε 10! Πρόοδος, έτσι;
Την είχα ξεχάσει, την υπόθεση με τα βλάσφημα σκίτσα από τη Ζωή του Ιησού. Το ομολογώ. -Τελικά, όντως, ξεχνάμε, και ξεχαρμανιάζουμε πολύ εύκολα. Δυστυχώς...-
Οι Πρωταγωνιστές οι ίδοι: Esspressο, Εκκλησία και Εισαγγελείς. Ακόμα εδώ...
Πόσο ίδιοι (και χειρότεροι) μείναμε:
Αντιγράφω από AthensVoice
Η πιο πρόσφατη δίωξη βιβλίου στην Ελλάδα

Την ίδια χρονιά, το 2002, η «Ζωή του Ιησού» μεταφράζεται και κυκλοφορεί και στην Ελλάδα, από τις εκδόσεις Οξύ. Τα πράγματα κυλάνε αρχικά ήσυχα και το κόμικ περνάει σχετικά απαρατήρητο. Ώσπου τον Ιανουάριο του 2003, η εφημερίδα «Espresso», που είχε από καιρό αυτοχριστεί σε θεματοφύλακα των ελληνοχριστιανικών αξιών, κυκλοφορεί πρωτοσέλιδο με τίτλο «Η απόλυτη πρόκληση: Ο Χριστός πάει με γυναίκες, καπνίζει χασίς και κάνει σέρφινγκ. Ζητούν την παρέμβαση του εισαγγελέα για τη βέβηλη βιογραφία».

image

Πρωτοσέλιδο της "Espresso" (18.1.2003) που καταγγέλλει το κόμικ του Χάντερερ (σκανάρισμα από το blog Urban Aspirines)

Με εισαγγελική διαταγή, ενεργοποιήθηκε η κρατική ασφάλεια ώστε να προβεί σε κατάσχεση του κόμικ και να διενεργηθεί επίσημη προανάκριση για το αν υπήρξε αδίκημα «καθύβρισης θρησκευμάτων διά Τύπου» και το αξιόποινο αδίκημα της διαφήμισης ναρκωτικών.

Στις 25 Φεβρουαρίου 2003, αστυνομικοί, προσποιούμενοι αρχικά τους πελάτες, κατέσχεσαν, με την επίδειξη της εισαγγελικής απόφασης, αντίτυπα του κόμικ από τέσσερα αθηναϊκά βιβλιοπωλεία (Πολιτεία, Πρωτοπορία, Χριστάκη, Comicon).

Κατάσχεση βιβλίου με εισαγγελική εντολή είχε να υπάρξει στη χώρα μας από το 1981, οπότε και είχαν κατασχεθεί αντίτυπα των πορνογραφικών «Οι 120 Μέρες των Σοδόμων» του Μαρκησίου ντε Σαντ (εκδόσεις Εξάντας). Τότε, με συσπειρωμένη και δυναμική αντίδραση εκδοτών και δημοσιογράφων, αναιρέθηκε η εντολή και το βιβλίο κυκλοφόρησε κανονικά.

Στις 26 Φεβρουαρίου 2003, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών συνεδριάζει και αποφασίζει πως πρέπει να παραμείνει σε ισχύ η κατάσχεση των αντιτύπων «δεδομένου ότι όλο το περιεχόμενο των ως άνω βιβλίων αποτελεί, κατά τρόπο χονδροειδή και χυδαίο, περιφρονητική και υβριστική εκδήλωση προς το πρόσωπο και την όλη ζωή του Ιησού Χριστού, η Γέννηση, η Σταύρωση και η Ανάσταση του οποίου αποτελούν την πεμπτουσία της πίστης όλων των Χριστιανών και σκοπεύει φανερά στην ένδειξη περιφρονήσεως, κατά τρόπο χλευαστικό, χωρίς να υπάρχει στο όλο κείμενο ούτε ίχνος αντικειμενικής κριτικής και ελέγχου των δογμάτων της χριστιανικής θρησκείας».

n

Άρθρο της "Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας" (16.11.2003), που καταδικάζει τη δίωξη Χάντερερ (σκανάρισμα από το blog Urban Aspirines)

Πολύ γρήγορα, η υπόθεση Χάντερερ λαμβάνει εξωφρενική τροπή. Τον Δεκέμβριο του 2003, ο δημιουργός του κόμικ δικάζεται στην Αθήνα, λόγω του βλάσφημου περιεχομένου της «Ζωής του Ιησού».

Καταδίκη, έφεση, αθώωση

Τον Ιανουάριο του 2005, ο Χάντερερ χάνει τη δίκη και καταδικάζεται ερήμην σε έξι μήνες φυλάκιση. Ο Αυστριακός βρίσκεται ξαφνικά να αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο έκδοσής του στην Ελλάδα, βάσει του τότε φρέσκου κοινοτικού νόμου περί έκδοσης εγκληματιών. Βέβαια, η αυστριακή κυβέρνηση αρνήθηκε την έκδοσή του.
....
http://www.athensvoice.gr/article/culture/books/reviews/%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD-15


Υ. Γ. Που είναι κανένας λαικο-δεξιός πατριςθρησκειαοικογενεια, να μου κρατήσει πινακίδα Je Suis Charlie ξερωγω;
Υ.Γ2 Ουφ. Τά' πα! (και ξεχαρμάνιασα για καμιά δεκαετία μέχρι την επόμενη καταδίκη κάποιου πολίτη για βλασφημία)
ανώριμος23 ανώριμος23 13.1.2015 | 19:09
Όποιος κοροιδεύει την θρησκεία των άλλων είναι χειρότερος και πιο δογματικός από τους θρησκόληπτους. Δικαίωμά σου να μην πιστεύεις πουθενά, αλλά μην ασχολείσαι με τη θρησκεία μου. Το συγκεκριμένο άτομο αν είχε τόσο ελεύθερο χρόνο, ώστε να κάθεται να κοροιδεύει όλη μέρα ιερά και όσια, ας πήγαινε να επιτελέσει εθελοντικά κοινωνικό έργο... Η βλασφημία πρέπει να τιμωρείται παραδειγματικά.
Δον Ιδιώτης Δον Ιδιώτης 13.1.2015 | 21:55
Συμφωνώ απόλυτα. Και μια που πιστεύω στο Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας δηλώνω ότι θα ζητήσω την παραδειγματική τιμωρία οποιουδήποτε παραγγείλει έστω και μια φορά σπαγγέτι πουτανέσκα!
Άντε γιατί τα ισοπεδώσαμε όλα σε αυτή τη χώρα...
Lucretius Lucretius 13.1.2015 | 22:42
όσο πληρώνω την θρησκεία σου και τους λειτουργούς της έχω κάθε δικαίωμα να την κοροϊδεύω. Η θρησκευτική πίστη δεν έχει καμιά διαφορά από τις υπόλοιπες ανυπόστατες πεποιθήσεις. Για πιο λόγο να τυχαίνει ιδιαίτερης νομικής προστασίας και μεταχείρησης;
kosko kosko 14.1.2015 | 00:55
ναι μαστιγωστε τον ή σταυρωστε τον
Haifischnet Haifischnet 15.1.2015 | 16:08
Μα δεν κορόιδευε τα ιερά και τα όσια, κορόιδευε εσένα και όσους πιστεύουν σε θαύματα! Σύρε τώρα να τον πυροβολήσεις.
Poet_of_Silence Poet_of_Silence 13.1.2015 | 19:15
Το ελληνικό κράτος δεν καταδίκασε κανέναν αυτεπάγγελτα. Κατατέθηκε μήνυση από ιδιώτες. Οι δικαστές κατόπιν δίκασαν όντως έχοντας υπόψη υπάρχοντα νόμο. Όσο για τις πολιτικές παρεμβάσεις που εικάζετε ότι υπήρξαν πού ακριβώς το στηρίζετε; Ας μην τα τσουβαλιάζουμε όλα σε αυτό το τόπο.
kosko kosko 14.1.2015 | 00:56
Να το ρωτησουμε αλλιως:Υπαρχει κατι στο Ελλαδισταν που δεν γινεται με πολιτικη παρεμβαση?
1. "Το ελληνικό κράτος δεν καταδίκασε κανέναν αυτεπάγγελτα. Πηγή: www.lifo.gr"
_____
ΛΑΘΟΣ. Όλα τα εγκλήματα διώκονται αυτεπάγγελτα, εκτός κι αν ο νόμος ορίζεις ότι απαιτείται έγκληση του παθόντα (αρθρ. 36 και 50 ΚΠΔ και αρθρ. 18 ΠΚ). Ο εισαγγελέας, πέρα από μήνυση μπορεί να λάβει γνώση, να ερευνήσει και να ασκήσει δίωξη ακόμα και από αποκόμματα εφημερίδων (συνηθέστατο). Το άρθρ. 198 ΠΚ με το οποίο καταδικάστηκε ο Παστίτσιος ΔΕΝ απαιτεί έγκληση.

2. "Κατατέθηκε μήνυση από ιδιώτες. Πηγή: www.lifo.gr"
_____
ΛΑΘΟΣ. Δεν κατατέθηκε καμία μήνυση εξ όσων γνωρίζω (αν και να κατατίθονταν είναι αδιάφορο ως προς την άσκηση ή όχι της ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗΣ δίωξης, βλ παραπάνω). Αν έχετε λινκ για μήνυση, πάντως, please, φωτίστε μας.
Τα μπερδεύετε προφανώς με την μήνυση που κατέθεσε ο Χρυσαυγίτης Βουλευτής μαζί με τον Μητρ. Πειραιώς κατά του Corpus Christi ατις 15/10/2012.
http://tvxs.gr/news/ellada/xrysi-aygi-kai-serafeim-katethesan-apo-koinoy-minysi-kata-toy-corpus-christi

Λοιπόν, επειδή μπορεί είτε μη θυμάστε, είτε να μη ξέρετε, είτε ακόμα χειρότερα το παίζετε τρελίτσα, πάμε να θυμηθούμε μερικά highlights?

Η σελίδα του Παστίτσιου υπήρχε χρόνια ανενόχλητη, (και την ξέρανε μονάχα μια χούφτα τρόλληδες), μέχρι που έστησε τη τρολλιά με το ψευτοθαύμα. Την οποία την κατάπιαν αμάσητη όλα τα αφυπνισμένα, τα εθνικιστικά και χριστιανικά sites αναπαράγοντάς το (δες και τα screenshots επανω). Ο "ιερός πόλεμος" ξεκίνησε ΑΦΟΥ βγήκε και αποκάλυψε την φάρσα του με στοιχεία: (είχε φυτέψει επίτηδες στην ιστορία ανύπαρκτα πρόσωπα και λάθος τον τάφο του Παϊσιου, για να αποδείξει το μέγεθος της ξεφτίλας των θεομπαιχτών και των θρησκόληπτων). Αυτά έγιναν τον ΙΟΥΛΙΟ του 2012.

Από 10 Σεπτρμβρίου του 2012 το δημοφιλέστατο site newsbomb ξεκινάει καμπάνια υπέρ του κατεβάσματος της βλάσφημης σελίδας, δίνοντας μέχρι και οδηγίες βήμα βήμα για ρεπορτ στο facebook. Παίρνει συνεντεύξεις και φιλοξενεί δηλώσεις Μητροπολιτών κατά της σελίδας. Ο κόσμος ξεσηκώνεται και οι καταγγελίες στη ΔΗΕ υποθέτω πέφτουν βροχή.
Το newsbomb δημοσιεύει τακτικά θαύματα και προφητείες του Παισιου (έγινε και νέο θαύμα το περασμένο Σεπτέμβριο, το μάθατε; αν όχι εδώ 4 σελίδες να χορτάσετε Παισιο.
http://www.newsbomb.gr/tags/tag/39254/paisios
Μερικές από τις καταγγελτικές σελίδες του newsbomb από 10/9/2012 έως 24/9/2012
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/232852/synehizoyn-na-empaizoyn-ton-geronta-paisio-sto-facebook
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/237214/to-facebook-katevase-tin-yvristiki-selida-gia-ton-geronta-paisio
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/233337/mitropolitis-grevenongeloia-prosopa-osoi-empaizoyn-ton-geronta-paisio
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/233637/afinoyme-sti-dikaiosyni-toy-theoy-osoys-empaizoyn-ton-geronta-paisio

Η πλάκα είναι, αφού το newsbomb έκανε τον κόσμο άνω κάτω για τη σελίδα που ουσιαστικά δεν την ήξεραν παρά μερικοί τρόλληδες, ΜΕΤΑ τη σύλληψη ανέβασε άρθρο που έλεγε ότι ήταν αντίθετο με την ποινική δίωξη (αλλά επέμενε στο κατέβασμα της ...σελίδας) και κατηγορούσε και την εκκλησία τώρα και τους πολιτικούς που δεν παρέβαιναν για να σταματήσει η δίωξη!
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/237525/kakoi-heirismoi-elas-gia-ton-paisio

http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/332909/kanoyme-oloi-anafora-stin-prosvlitiki-selida-gia-ton-geronta-paisio

18/9/2012 Κατατέθηκε ερώτηση στη Βουλή από του Χρυσαυγίτη βουλευτή Χρ. Παππά την http://news247.gr/eidiseis/politiki/xrysh-aygh-erwthsh-sth-voylh-gia-ton-geronta-pastitsio.1939634.html
Είχε προηγηθεί ο ξεσησηκωμός που προκάλεσε το newsbomb. Το newsbomb αφού κατάπιε αμάσητο το ψευτοθαύμα του παστίτσιου, αντί να βάλει την ουρά στα σκέλια και να ζητήσει συγνώμη που κορόιδεψε τους αναγνώστες του, ξεκίνησε να ξεσηκώνει τους θρησκόληπτους με σειρά από άρθρα που καλούσαν σε κατέβασμα της σελίδας από τον Αύγουστο του 2012 και μετά.

21/9/2012 Συλλαμβάνεται ο Παστίτσιος. Το πως άρθηκε το απόρρητο σε πλημμέλημα της πλάκας και το εάν τηρήθηκε η προδικασία έχει γίνει αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης με ερωτήσεις στη Βουλή και ουσιαστικής νομικής κριτικής:
α) "Ο Γέροντας Παστίτσιος – Ένα πικρό αντίο στη νομιμότητα της ποινικής διαδικασίας"
από το blog του Σπυρίδων Αδάμ | Δικηγόρος Αθηνών | http://spyridonadamnet.blogspot.com/2012/09/blog-post_27.html#ixzz3OkPW5kVa
#lexverbis
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alike
Follow us: @SpyridonAdam on Twitter | Spyridon.A.Adam on Facebook
http://spyridonadamnet.blogspot.gr/2012/09/blog-post_27.html#axzz3Ok5NRqsh

β) http://elawyer.blogspot.gr/2012/09/facebook.html

γ) η ερώτηση στη βουλή στις 26/9/2012 του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ και καθηγητή Νομικής Γιάννη Πανούση για τη σύλληψη
http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/419796/poia-einai-i-shesi-facebook-dioxis-ilektronikou-eglimatos/

κλπ κλπ

Σας αρκούν αυτά επί του θέματος, ή να κάνω και κακάκια;
Καταρχήν, απορώ αξιότιμε κ. Δημοκίδη γιατί εστιάζετε στο θέμα μόνον του νόμου περί βλασφημίας και δεν στρέφεστε και κατά του ελληνικού συντάγματος, το οποίο προβλέπει κατάσχεση εντύπων για προσβολή κάθε γνωστής στην Ελλάδα θρησκείας (άρθρο 14). Όταν θεωρείται απαράδεκτη η βλασφημία, γιατί να απαγορεύεται η διακωμώδηση κάθε θρησκείας και μάλιστα με συνταγματικού επιπέδου διάταξη;
Σε ένα δεύτερο επίπεδο, θεωρώ ότι κάνετε μία άστοχη σύγκριση: αναφέρετε ότι εάν βλασφημήσετε, θα φυλακισθείτε, ενώ εάν σας διακωμωδήσουν για κάποια ιδιαιτερότητα ως προς τα πιστεύω σας, αυτό είναι επιτρεπτό. Επιτρέψτε μου να σας πω ότι δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα: εάν εγώ σας διακωμωδήσω επειδή πιστεύετε σε ένα φίδι το οποίο μιλάει, κινδυνεύω και εγώ να βρεθώ φυλακή για εξύβριση (άρθρο 361 του Ποινικού Κώδικα), ενώ επίσης κινδυνεύω να υποχρεωθώ και σε αστικό επίπεδο να σας αποζημιώσω για προσβολή της προσωπικότητάς σας (άρθρο 57 του Αστικού Κώδικα σε συνδυασμό με τις περί αδικοπραξιών διατάξεις).
Τέλος, επειδή έχουμε μία τάση ‘’αυτομαστιγώματος’’ στην Ελλάδα όπου είναι η πηγή κάθε κακού για μεμονωμένες περιπτώσεις, σας παραθέτω ένα link με ολίγα από όσα συμβαίνουν για το εν λόγω θέμα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες τις οποίες ενίοτε ‘’θαυμάζουμε’’ ως ανώτερες ημών.
http://www.gatestoneinstitute.org/3474/blasphemy-laws-europe
Δον Ιδιώτης Δον Ιδιώτης 13.1.2015 | 21:52
je suis Pastitsios
Δηλώνω Χ.Ο. και παρότι δεν είμαι πρότυπο Χριστιανού (βλ. συχνές επισκέψεις σε Εκκλησία, εξομολογήσεις, νηστείες στον απόλυτο βαθμό κτλ.) προσπαθώ να είμαι ένας καλός άνθρωπος κατά τα Ορθόδοξα πρότυπα (με κάποιες παύσεις, όταν κατεβάζω καντήλια χαχα...). Κατά μια έννοια, θα έπρεπε να θίγομαι με τον.. βλάσφημο (!) "Παστίτσιο ", αλλά δεν μπορώ να πώ ότι δεν γέλασα με τις αναρτήσεις του και πολύ απλά γιατί, μέσα από την σάτυρα του, λέει αλήθειες. Πρέπει να έχεις μυαλό κουνουπίδι για να πιστεύεις όλα αυτά τα υποτιθέμενα θαύματα (και το πιο γελοίο από όλα, είναι ότι κυκλοφορούν μέσω κοινωνικών δικτύων και δέχονται likes) αυτού του κατά τα άλλα, πολύ καλού γέροντα (που τον έχουν ξεφτιλίσει οι ίδιοι, που τον σέβονται υποτίθεται) όταν ζείς.. στον 21ο αιώνα.

Σέβομαι και δεν περιφρονώ τον ταπεινό που πιστεύει (σε μεγαλύτερο βαθμό από εμένα), που τηρεί τα έθιμα και είναι σεμνός άνθρωπος αλλά ακόμα και η πίστη, πρέπει να έχει μέτρο και λογική και να συμβαδίζει με την επιστήμη και τους καιρούς γιατί δεν ζούμε ούτε στον Μεσαίωνα ούτε σε χωριό των γιαγιάδων μας της Ελλάδας του 1950.
losromi losromi 15.1.2015 | 11:11
Ερωτώ έτσι απλά και με λογική. Ο παστίτσιος δεν είναι δημιούργημα των παισιολάγνων που τρομοκρατούσαν τον κόσμο με διάφορες προφητείες (που οι περισσότερες δεν ήταν του Παίσιου) και μας μάλωναν για την αμαρτωλή ζωή μας; Σαφώς και είναι. Η δράση των παισιακών προκάλεσε την αντίδραση των αντιπαισιακών. Όχι όμως ότι θα υπερασπιστώ την ανώριμη αντίδραση που κάποιοι ονομάζουν επανάσταση ή σάτιρα ή οτιδήποτε άλλο. Η αντίδραση δεν είναι δράση. Εκείνος που αντιδρά σε μία πρότερη δράση, συνεχίζει την ίδια δράση, την παρατείνει. Αν για παράδειγμα έχουμε σκοταδισμό στην Ελλάδα, δεν αρχίζουμε να κρίνουμε και να κοροιδεύουμε για να τον διορθώσουμε. Η ίδια αυτή δράση της κοροιδίας (διότι περί κοροιδίας και προσβολής πρόκειται) δεν διορθώνει τίποτα αλλά χειροτερεύει τα πράγματα. Θέλεις κε Φίλιππε να διώξεις το σκοτάδι; Είναι απλό, άναψε το φως. Μην συνεχίζεις την μέθοδο του σκοταδιού, χάριν δήθεν του φωτός. Δεν σου φταίει το θρησκευτικό αίσθημα κανενός. Αλλά μη έχοντας διαύγεια μέσα μας, όντας ακαλλιέργητοι, απαίδευτοι σε αυτή την χώρα, προσπαθούμε όχι να μάθουμε την ζωή αλλά να μάθουμε τους άλλους αυτό που εμείς δεν ξέρουμε! Εμείς οι σωστοί... Και οι παισιολάγνοι και οι παστιτσιοεπαναστάτες είναι οι όψεις του ίδιου νομίσματος.
Haifischnet Haifischnet 15.1.2015 | 16:14
Τι σημαίνει "άναψε το φως"; Πόσο περισσότερο φως να ανάψει ο άνθρωπος από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε ποιος ήταν και τι έκανε; Έπρεπε δηλαδή να πηγαίνει πόρτα-πόρτα και να λέει τι;
avatar Κακιασμενος 15.1.2015 | 19:55
Επιτέλους κάποιος μίλησε σωστά. Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι ότι και οι δύο ομάδες έχουν ένα φασιστικό τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να επιβάλλουν την άποψη τους!
Προηγούμενα 1 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ