Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Μικροπράγματα

Για τη σχέση του Α.Π.Θ. με την θρησκεία

Με αφορμή το logo του Πανεπιστημίου, που αν και "Αριστοτέλειο" έχει τον Άγιο Δημήτριο...

 

Στο πλαίσιο της ενότητας 'Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ' ζητάω και δημοσιεύω κείμενα σχετικά με το πώς βιώνουμε αυτήν την παράξενη χώρα.

 

Σήμερα γράφει ο Δημήτρης Τερζής (φοιτητής τμήματος Πολτικών Μηχανικών ΑΠΘ):

 

 

 

 

 

Μόλις συνειδητοποίησα μία αδικία που λαμβάνει χώρα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Δε θα μιλήσω για τα δημοφιλή κακώς κείμενα που συζητιούνται εδώ και χρόνια γύρω από οικονομικές ατασθαλίες, στραβά μάτια στην εγκληματικότητα στους χώρους των σχολών, μειοψηφίες που κρατούν ομήρους τους φοιτητές κλπ. Αν το έκανα, θα έπρεπε στο ίδιο κείμενο να αντισταθμίσω τα κακώς κείμενα με κάποια θετικά σημάδια που εμφανίζει το ΑΠΘ που πιστεύω είναι αρκετά και δεν πρέπει να τα ξεχνάμε μένωντας μόνο στην γκρίνια.

 

Εν πάσει περιπτώσει, στις παρακάτω σειρές παρουσιάζεται μία κατάφορη αδικία σε βάρος του ονόματος και της εκπροσώπησης του πανεπιστημίου στην εγχώρια και διεθνή κοινότητα.

 

Καθώς ετοίμαζα μία παρουσίαση μίας παλαιότερης εργασίας μου για το πανεπιστήμιο στο οποίο βρίσκομαι τους τελευταίους μήνες (εκτός Ελλάδος, εντός Ευρώπης), πήγα να βάλω το logo του ΑΠΘ στην πρώτη διαφάνεια, δίπλα στο logo του πανεπιστημίου το οποίο με φιλοξενεί. Και ενώ το δεύτερο είναι ένα ξερό κοκκινο-άσπρο logo με 4 γράμματα όλα κιόλα, το logo του Αριστοτελείου ήταν μία στρογγυλή μπορντό εικόνα. Σοκ, είναι η ιδια εικόνα που έχει η γιαγιά μου πάνω στο σεμεδάκι, πάνω απο την τηλεόραση. Είναι η ιδια εικόνα που φιλάνε όλοι κάνωντας το σταυρό τους. Είναι η ίδια εικόνα που περιφέρουν σε δρόμους και πλατείες. Είναι ο Άγιος Δημήτριος. Και είναι παντού.

 

Διαβάζοντας ο ξένος λοιπόν “Aristotle University of Thessaloniki” περιμένει να δει τον Αριστοτέλη. Αντ’αυτού βλέπει τον Άγιο Δημήτριο, διαφορά δεν καταλαβαίνει σίγουρα...Αλλά καταλαβαίνω εγώ. Καταλαβαίνω ότι είναι επιλογή της πολιτείας η θρησκεία μας να είναι παντού, να εκπροσωπείται αλλά και να εκπροσωπεί τους θεσμούς, η εκκλησία θέλει να εκπροσωπεί και μας, την υπόσταση μας (ευτυχώς κάποιος θεούλης το 99 σκέφτηκε να βγάλει απο τις ταυτότητες το Χ.Ο.) αλλά και τη συνείδηση μας.

 

Τέτοιο παράδειγμα είναι οι ορκομωσίες. Η ορκομωσία σα θεσμός συμβολίζει τη στιγμή κατα την οποία το άτομο κάνει μία συμφωνία με το εαυτό του και με κάποιους συνοδοιπόρους του (είτε είναι συμφοιτητές στην τελετή αποφοίτων του ΑΠΘ, είτε βουλευτές στην ορκομωσία της Βουλής): ότι με συνείδηση θα εκτελεί το καθήκον του ή το επάγγελμα του. Και πάλι η εκκλησία απαιτεί αυτή η «συμφωνία» του καθενός με τη συνείδηση του να γίνεται στο όνομα της αγίας τριάδος.

 

Τελος πάντων, έχουμε το μοναδικό πανεπιστήμιο στον κόσμο που το λένε Αριστοτέλειο. Και πάμε και κοπανάμε τον Άγιο Δημήτριο σα στάμπα σε όλα τα επίσημα έγγραφα και στα hompages των ιστιοσελίδων των τμημάτων μας. Δε θα μας σώσει η αλλαγή logo ή η αλλαγή στη φύση της ορκομωσίας ώστε απο θρησκευτική να γίνει πολιτική.

 

Αυτό που θα μας σώσει είναι να σταματήσουμε να δεχόμαστε ντε φακτο συνήθειες που έχουν λίγο από θρησκευτικό σκοταδισμό μέσα τους γιατί έτσι απλά διαιωνίζονται σα καθεστώς. Και να πούμε το προφανές: ότι αν κάποιος μπορεί να συμβολίζει την επιστήμη και το ρόλο που αυτή επιτελεί στην εξέλιξη του ανθρώπου και των κοινωνιών, αυτός σίγουρα είναι ο Αριστοτέλης. Ευχή πρώτη να το συμβολίζει στην πράξη ως έμπνευση, ευχή δεύτερη να το συμβολίζει και στα χαρτιά ως logo αντι του Πολιούχου.

 

 

=========

69 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 123 Επόμενα
Poet_of_Silence Poet_of_Silence 2.12.2013 | 15:15
Εντάξει και η Θεσσαλονίκη έχει σαν σύμβολο της πόλης ένα τουρκικό μπουντρούμι. Δεν το χει κάνει κάποιος θέμα όμως.
Cosmos Cosmos 3.12.2013 | 00:05
Είστε όλοι έτοιμοι για λαικό δικαστήριο και εισαγγελείς οι ίδιοι επίσης.Το σημερινό Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης αρχικά όταν το ίδρυσε ο Παπαναστασίου(μεσολάβησε καλύτερα)μεταξύ 1920-1930 ονομαζόταν Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είχε σύμβολο τον Άγιο Δημήτριο.Στην πορεία των χρόνων ίδρυσαν αρκετά τμήματα ανθρωπιστικών επιστημών και φιλοσοφίας και έδωσαν τιμητικά το όνομα του Αριστοτέλη.Είναι φυσικό και αυτονόητο το σήμα-σύμβολο να παρέμεινε το ίδιο.Χαλαρώστε λίγο..

@Απόφοιτος από το 2007 του τμήματος Πολιτικών Επιστημών Α.Π.Θ.
avatar Mstrog 2.12.2013 | 15:20
Ας μη τα δραματοποιούμε τα πράγματα.
Και το motto της Οξφόρδης παπαδίστικο είναι. Και του Imperial ιμπεριαλιστικό.
Σωστός. Και η Οξφόρδη και το Cambridge (όπως επίσης και σχεδόν όλα τα Ivy League) εξάλλου ως θεολογικές σχολές ξεκίνησαν. Στη Σκωτία υπάρχει μάλιστα και πανεπιστήμιο (που θεωρείται κορυφαίο από τους Σκωτσέζους) που φέρει το όνομα αγίου

www.st-andrews.ac.uk
avatar
Ανώνυμος/η 2.12.2013 | 15:29
Τι κόμπλεξ είναι πια αυτό με τη θρησκεία; Ο Άγιος Δημήτριος είναι σύμβολο της Θεσσαλονίκης, γιατί να μην είναι και σύμβολο του ΑΠΘ; Τι σημασία έχει αν λέγεται Αριστοτέλειο; Το Καποδιστριακό πανεπιστήμιο γιατί έχει σα σύμβολο την Αθηνά και όχι τον Καποδίστρια; Δε βλέπω εκεί να διαμαρτύρεσαι Άρη.


[ΑΠΑΝΤ. ΑΡΗ: Δεν διαμαρτύρομαι. Δεν είναι δικό μου το κείμενο. Διάβασε τι γράφει πάνω πάνω :) ]
feel feel 2.12.2013 | 16:17
Ο Άγιος Δημήτριος είναι σύμβολο της Θεσσαλονίκης, γιατί να μην είναι και σύμβολο του ΑΠΘ;

Ε;

Αυτό είναι επιχείρημα;

Το Καποδιστριακό πανεπιστήμιο γιατί έχει σα σύμβολο την Αθηνά και όχι τον Καποδίστρια;

Χωρίς να διαφωνώ, το Α στο ΑΠΘ θέλει να δείξει την σχέση που έχει το πανεπιστήμιο με τη γνώση! Την έρευνα! Το Καποδιστριακό έχει ως σύμβολο την Αθηνά για παρόμοιο λόγο, σοφία! Το όνομα του Καποδιστριακού είναι λόγω ενός ευεργέτη που "γούσταρε" τον Καποδίστρια (το 1911 - και όχι λόγω καποδίστρια). Ελληνική βικιπαιδεία για περαιτέρω.

Έχει διαφορά, δεν νομίζεις;;

Και βασικά, τι σχέση έχει η εκκλησία με το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο πέραν της ίδιας πόλης;
Γενικά, συμφωνώ με το κείμενο. Παντού υπάρχουν πανεπιστήμια με θρησκευτικές αναφορές είτε στο όνομα είτε στο logo. Αλλά, για τα περισσότερα υπάρχει και κάποιος λόγος, πχ ιδρύθηκε από την εκκλησία, σώθηκε από μια μεγάλη χρηματική προσφορά από την εκκλησία κτλ κτλ.

Μάλλον το κόμπλεξ το έχεις εσύ, που δεν μπορείς να διαχωρίσεις από τίποτα την θρησκεία.

ΥΓ
αν δούμε κανα μπουρδέλο Θεσσαλονικιάς θρησκευόμενης τσατσας να διαφημίζει το προιόν της με την εικόνα
του Α.Δημητρίου φτου κακα κακα.
Μηχανολόγος Μηχανολόγος 2.12.2013 | 19:05
@ feel λετε καπου "εχει διαφορα δε νομιζεις?". Η απαντηση ειναι οτι δεν εχει διαφορα. Ειναι εξισου παράλογο. Και στο κατω κατω γιατι η Αθηνα συμβολιζει τη σοφια? Υπηρξε?
feel feel 2.12.2013 | 19:57
@Μηχανολόγος

Η διαφορά έγκειται στο ότι το όνομα του Καποδιστριακού δεν επιλέχθηκε για να δοξαστεί ο Καποδίστριας, αλλά ήταν όρος που είχε τεθεί από τον ευεργέτη ("50 χρόνια μετά τον θάνατο μου μπλα μπλα μπλα"). Αν ήταν για να τιμηθεί ο Καποδίστριας, ναι, θα ήμουν της άποψης ότι "πρέπει" να έχουν τον καποδίστρια. Το Αριστοτέλειο ονομάστηκε έτσι καθαρά για να κάνει την σύνδεση με τον Αριστοτέλη. Στο μυαλό μου, η σύγκριση τους ως επιχείρημα είναι άτοπη.

Και στο κατω κατω γιατι η Αθηνα συμβολιζει τη σοφια? Υπηρξε?

Εεεεε;;;;;;
Νομίζω ότι το γράψατε λίγο βεβιασμένα αυτό! Γιατί δίνει την εντύπωση ότι ένα σύμβολο για να είναι σύμβολο, πρέπει να έχει... υπάρξει... Δηλαδή, οκ, πχ, λέμε τώρα, η ελληνική σημαία; Το γράμμα Α που συμβολίζει τον ήχο "άλφα";;; Το γράμμα π Που συμβολίζει το 3,14?????? Υπάρχουν;;;; Υπήρξαν;;;;;; Δεν είναι σύμβολα που ιστορικά, κοινωνιολογικά, χαμένα στην ιστορία το γιατί, απέκτησαν ένα νόημα αποδεκτό;; Η κουκουβάγια δεν είναι επίσης σύμβολο της σοφίας;; Το κλαδί ελιάς της νίκης; Ο ιπποκράτης σύμβολο της ιατρικής; Ο ήλιος της βεργίνας της αρχαίας μακεδονίας;;;

Τρολάρω με καλή διάθεση, γιατί νομίζω ότι το σχόλιο περί υπάρξης ήταν είτε βεβιασμένο είτε ολίγον τι τρολαριστικό (sic)


Μηχανολόγος Μηχανολόγος 3.12.2013 | 01:15
Το παραδεχομαι οτι το εβαλα και με χιουμοριστικη διαθεση. Ομως ο Αριστοτελης υπηρξε. Ειναι και αυτος συβολο γνωσης, επιστημοσυνης κτλ. Η Αθηνά ειναι καταλοιπο αρχαιολατριας αντιστοιχο με την θρησκοληψια στην περιπτωση Αγ.Δημ. κατα το "σουβλακι, μουζάκα, παρθενωνα". Εχουμε πολλους που θα μπορουσαν να αποτελουν συμβολα και αρχαιους (Σωκρατης, Πλατων κτλ) και νεους (Παπανικολαου, Νανοπουλος κτλ). Αλλιως ευλόγως θα κατηγορηθούμε οτι ειμαστε σαν αυτους που κατηγορουμε.
Μηχανολόγος Μηχανολόγος 3.12.2013 | 01:24
Για το πρωτο σκελος οκ, μονο ο Ι. Δόμπολης ηθελε να τιμησει τον Καποδίστρια αλλα και παλι...καποιος ηθελε να υπαρχει πανεπιστημιο ετσι για να τιμησει τον Καποδιστρια και διεθεσε τα χρηματα του γι αυτο το σκοπο.
avatar ΤΝΚΣ 3.12.2013 | 01:58
Αν η Αθηνά υπήρχε, θα σήμαινε ότι δεν ηταν και τόσο σοφή.
Ότι ο Άγιος Δημήτριος είναι Πολιούχος Άγιος της Θεσσαλονίκης, μάλλον δεν το πήρατε υπόψη σας. Και ναι, έχετε δίκιο ότι θα έπρεπε να υπάρχει ο Αριστοτέλης στο λογότυπο, αλλά κι ο Άγιος Δημήτριος δεν μπήκε εκεί από το πουθενά. Ο Άγιος Δημήτριος είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, κομμάτι της ιστορίας της Θεσσαλονίκης.

Και κάτι ακόμα: Στις ορκωμοσίες, όποιος θέλει ορκίζεται με το χέρι στην καρδιά.

Και τελικά, το Α.Π.Θ. έχει χίλιες δυο τρύπες... Το λογότυπο μας πείραξε!

(φοιτήτρια τμήματος Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του Α.Π.Θ. και Θεσσαλονικιά)
feel feel 2.12.2013 | 16:25
αλλά κι ο Άγιος Δημήτριος δεν μπήκε εκεί από το πουθενά. Ο Άγιος Δημήτριος είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, κομμάτι της ιστορίας της Θεσσαλονίκης.

Οπότε, ότι βρίσκεται/χτίζεται στη θεσ/κη να έχει ως σύμβολο τον Α.Δημήτριο επειδή είναι σύμβολο της πόλης.. ΟΚ, ΕΥΑΘ με σύμβολο τον Α.Δημήτριο.

"Στις ορκωμοσίες, όποιος θέλει ορκίζεται με το χέρι στην καρδιά "

Αν αυτό το θεωρείς λύση ή απάντηση, κρίμα...
avatar scotto 2.12.2013 | 17:09
Όλες οι πόλεις της Ελλάδας έχουν πολιουχους αγίους και άγιες(αλλοίμονο, στο Ελλαδιστάν ζούμε!). Προτείνω να καταργήσουμε και τα ονόματα τους(των πόλεων) και να πάρουν όλες το όνομα του πολιούχου να ξεμπερδεύουμε. Άσε που έτσι η πόλη θα έχει και όλη την "χάρη" του αγίου, λιγο το'χετε αυτό?
avatar Nick.K. 2.12.2013 | 18:31
Από τα πρώτα σχόλια και μόνο καταλαβαίνεις ότι δεν έχει καμία ελπίδα αυτός ο κόσμος Αρη Κων.
Δεν αντιλαμβανονται τον ύπουλο τρόπο που δρα υποδόρια το δηλητήριο.
Σε όποιο τόπο και αν πας,σε μια σπηλιά εν παραδείγματι που βρεθηκε ας πούμε ένας Homo rudolfensis,με κάποιο περίεργο τρόπο θα ονομαστεί αμέσως το σπήλαιο του αγίου ημίτρελου του δρομοκαϊτειου βοήθειά μας.
Τι σχέση μπορεί να έχει η γνώση η παιδεία και η μόρφωση με όλους αυτούς τους σκοταδιστές;
avatar Mstrog 2.12.2013 | 18:40
@Αρης Κων.
http://en.wikipedia.org/wiki/Patron_saints_of_places
Πάρε μια ιδέα.
cheesemonger cheesemonger 2.12.2013 | 17:19
Κομμάτι της ιστορίας της Θεσσαλονίκης ο Άγιος Δημήτριος;

Αναφέρεστε τότε που πολεμούσε τους Τούρκους και τους Βούλγαρους στα τείχη της πόλης;

Ή τότε που σκότωσε τον κροκόδειλα στα δέλτα του Αξιού;

Ή μήπως τον μπερδεύω με άλλο σούπερ ήρωα;

τέλος πάντων πώς εμπλέκεται ο Άγιος Δημήτριος με την Ιστορία της πόλης;
feel feel 2.12.2013 | 18:02
Για να είμαστε σωστοί:

Ωστόσο, ο χριστιανικός χαρακτήρας της πόλης έγινε εντονότερος στη διάρκεια της βασιλείας του Γαλέριου, όταν δίδαξε και μαρτύρησε ο πολιούχος της πόλης Άγιος Δημήτριος (305 μ.Χ.)

Βικιπαιδεία (τέτοιες γνώσεις δεν έχω...)
cheesemonger cheesemonger 2.12.2013 | 19:07
@feel
Για να γίνεις Άγιος της πιο τρου θρησκείας που υπάρχει μετά τους μάνογουορ, πρέπει να είσαι χριστιανός και να σε σκοτώσουν με φριχτό τρόπο για αυτόν τον λόγο.
Αυτό ήταν το κατόρθωμα του Αγιού Δημητρίου- μεγάλη η χάρη του. Για αυτό του αξίζει να είναι το σύμβολο του Πανεπιστημίου. Επειδή τον φάγανε οι Ρωμαίοι. σύμφωνα πάντα με την εκκλησία την οποία δεν χρειάζεται να είσαι παντελώς άβουλος για να πιστέψεις, αλλά βοηθάει.

Τώρα, τι ακριβώς δίδαξε ο Άγιος, κανείς δεν ξέρει. Εκτός αν ρωτήσεις κάποιον παπά που έχει εσωτερική ενημέρωση και τα ξέρει όλα λόγω Αγίου Πνεύματος.

Όσο για τον χριστιανικό χαρακτήρα της πόλης- χαχαχαχα τρολάρεις;

(σορυ για το β' ενικό, δεν αναφέρομαι σε σένα προφανώς, μιλάω γενικά και αστειεύομαι)
feel feel 2.12.2013 | 19:43
ΛΟΛ

Αναφερόμουν στη σχέση θεσ/κης με α.δημήτριο.
Αυτά που διάβασες είναι copypaste απο βικιπαιδεία....
ΔΕΝ τα έγραψα εγώ... :)

Προτιμώ τον ενικό, κάνει το όλο θέμα πιο true!!
WLGFQ WLGFQ 2.12.2013 | 15:38
Αν και δεν διαφωνώ σε πολλά από όσα γράφετε, σχολιάζω μόνο και μόνο για να σας κάνω να αντιληφθείτε πως μερικές φορές τα πράγματα μπορεί να έχουν και μια άλλη πλευρά για να τα ..ατενίσεις.

Λοιπόν: Ξέρετε πολλά Πανεπιστήμια παγκοσμίως που φέρουν το όνομα ενός πραγματικά μεγάλου επιστήμονα που όμως να υπήρξε παράλληλα ακριβοπληρωμένος καθηγητής ιδιαίτερων σε τέκνο καρα-VIP του καιρού του;
Ναι!!... Κι εγώ το ΑΠΘ έβγαλα.
cheesemonger cheesemonger 2.12.2013 | 15:42
Σε όλα τα σχολεία, οι μαθητές κάνουν την προσευχή τους κάθε πρωί.
Όλες οι κυβερνήσεις ορκίζονται στο ευαγγέλιο.
Υψηλόβαθμοι παππάδες καθορίζουν την σχολική ύλη κάθε χρονιά και αντιδρούν σε ό,τι δεν τους αρέσει με περισσότερη επιτυχία από κάθε απεργία της ΔΕΗ (φαντάσου).
Στα δικαστήρια οι μάρτυρες ορκίζονται στον Θεούλη επίσημα.
Ο αόρατος παππούλης που παρακολουθεί κάθε μας κίνηση βρίσκεται στο Σύνταγμα της χώρας.
Μητροπολίτες/Δ.Υ. ασκούν ανοιχτά κριτική σε όποιους πολιτικούς δεν γουστάρουν από εκείνον το ξύλινο, σκαλιστό θρόνο που έχουν οι εκκλησίες για κύρηγμα και από κάτω χειροκροτούν τα πρόβατα.
Οι ίδιοι απειλούν να αφορίσουν βουλευτές που θα ψηφίσουν πράγματα όπως το σύμφωνο κοινής συμβίωσης και ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ να περάσει το δικό τους χωρίς καν συζήτηση!

αυτές ήταν μερικές από τις δικές μου ενδείξεις ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη ταλιμπάν (που κατα τ'άλλα έχουν και μούτρα και κρίνουν άλλους) αλλά, ναι, και το λόγκο του ΑΠΘ είναι καλό ενδεικτικό φαντάζομαι.
avatar ΤΝΚΣ 3.12.2013 | 02:02
Και τα ΜΑΤ στον Θεό ορκίζονται...
Γι αυτό και θα πάνε στον Παράδεισο.
Dimitra Louizou Dimitra Louizou 2.12.2013 | 16:04
όταν κάθεστε να γράψετε ένα άρθρο με αφορμή να κράξετε και να μιλήσετε για θρησκευτικό σκοταδισμό, τουλάχιστον κάντε μια έστω έρευνα για το θέμα σας, το εικονίδιο με τον Αγιο Δημητριο δεν εγινε logo του πανεπιστήμιου ετσι απλα, ουτε καμια εκκλησια το επεβαλλε ουτε επειδη ειναι πολιούχος της πόλης! αν θες να βρεις το λόγο κάτσε και βρες τον πριν κανεις εικασιες!



[ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΗ:
Κι εσείς όταν κράζετε ένα άρθρο, διαβάστε το ολόκληρο. Το ότι είναι Πολιούχος το γράφει ο συντάκτης του άρθρου -Δημήτρης Τερζής (φοιτητής τμήματος Πολτικών Μηχανικών ΑΠΘ)- και μάλιστα κλείνει το άρθρο του έτσι. :)]

feel feel 2.12.2013 | 18:00
αν θες να βρεις το λόγο κάτσε και βρες τον πριν κανεις εικασιες!

Λυπάμαι, αλλά εγώ δεν μπόρεσα να τον βρω. Μπορείς να μου πεις που να κοιτάξω;

Στο site του ΑΠΘ πάντως δεν βρήκα κάτι. Αυτό που βρήκα, και ήταν ενδιαφέρον, ήταν ότι ιδρύθηκε το 1926 με μια σχολή: την Φιλοσοφική. Έπειτα, φυσικομαθηματικό κτλ κτλ, ενώ η θεολογική, παρόλο που προβλεπόταν από τον ιδρυτικό νόμο, ιδρύθηκε τελικώς το 1942...
avatar ΤΝΚΣ 3.12.2013 | 02:07
Και γω σου λέω το άλλο, που είναι και απάντηση σε κάποιον που πιο πάνω έθιξε τις τρύπες του πανεπιστημίου έναντι του εμβλήματος:

Αφού τόσα αλλάζουν, γιατί δεν αλλάζει το έμβλημα.

Άρα, για να μηγν πολυλογώ, αφού συμπεράίνουμε ότι δεν θα πείραζε και να άλλαζε, για κάποιον λόγο δεν θα άλλαζε εύκολα.
Μάντεψε!

Για να αλλάξει το έμβλημα, πρέπει να αλλάξουν πολλά, φαίνεται...
avatar Κ.Μ. 2.12.2013 | 16:23
Αυτο που μολις καποιος θιξει ενα ζητημα - *καλα δεν το συζητω αν εχει να κανει κ με την εκκλησια, ακομα χειροτερο- κ του την πεφτουν ολοι, ειλικρινα κ ποτε δεν το καταλαβα κ το βρισκω εκνευριστικο...πολυ καλα τα λεει ο φοιτητης κ μπραβο του!!
avatar underdog 2.12.2013 | 17:06
Ενώ εσύ δεν τα χώνεις; Η διαφορά σου είναι ότι συμφωνείς με τον αρθρογράφο. Χωρίς να διαφωνώ ή να συμφωνώ απόλυτα με καμία άποψη (είμαι κάπου στη μέση) μου φαίνεται αστείο να την πέφτεις σε κάποιον κριτικάροντάς τον που την έπεσε σε κάποιον άλλο
avatar Κ.Μ. 2.12.2013 | 22:45
Ενω εσυ που εισαι καπου στη μεση ειναι οκ; μου φαινεται αστειο οτι το να παιρνεις θεση ειναι μεμπτο για καποιους ενω το να εισαι στη μεση ειναι το δεον, δηλ. ναι μεν αλλα ξερεις κτλ. Χιλιομετρα διαφορας σκεψης μας χωριζουν! Το Αριστοτελειο αντι να εχει στο λογοτυπο του τον Αριστοτελη εχει τον Αγιο Δημητριο κ αυτο εμενα μου φαινεται οντως τρελο. αλλα ξερεις δεν ειναι κ κακο, ειναι κ ο πολιουχος κτλ...βοηθεια μας!!
avatar underdog 3.12.2013 | 08:08
και τώρα κράζεις και για τη δική μου άποψη. Το θέμα δεν ήταν η ορθότητα της άποψής μου ή η δική σου, αλλά ο τρόπος που τη διατύπωσες. Και εξέθεσα τη δική μου θέση μόνο και μόνο γιατί άνθρωποι σαν εσένα πιστεύουν ότι όποιος διαφωνεί μαζί τους "είναι με τους άλλους". Για να μην μπερδεύεσαι θα σου το κάνω απλό: "κράζεις όσους κράζουν" βλέπεις το οξύμωρο ή μπα;
avatar billSKP 2.12.2013 | 16:45
η πόλη-σύμβολο του συντηρητισμού και της εσωστρέφειας δεν μπορεί παρά να έχει τα σύμβολα που της αξίζουν.
avatar ΤΝΚΣ 3.12.2013 | 02:08
Να αγιάσει το στόμα σου!
Προηγούμενα 123 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

VIDEOS/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ