27.4.2012 | 14:35

ΕΚΛΟΓΟΡΑΜΑ: Η νεοελληνική ψευτομαγκιά του ΚΚΕ.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, όπως είχε γίνει γνωστό αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Δημάρχου πέρσι (κι ο Μίκης Θεοδωράκης έπαιρνε μια καρέκλα και καθόταν στην Αριστοτέλους "κάνοντας αντίσταση") δεν έδωσε ούτε φέτος άδειες για πολιτικές συγκεντρώσεις στην Πλατεία Αριστοτέλους.
Οι συγκεντρώσεις θα γίνουν στην πλατεία της Αρχαίας Αγοράς - και ο Δήμος ελπίζει πως αυτές δεν θα διακόπτουν πια τη συγκοινωνία, δεν θα κλείνουν το κέντρο, δεν θα πλήττουν την αγορά.
Παρ' όλα αυτά, κάποιοι είναι πιο ίσοι απ' τους άλλους...

[Ακόμα θυμάμαι το project του Αντώνη Βλαβογελάκη με την παραλία στην Αριστοτέλους...]



Email που μου έστειλε ο Δημήτρης Γ.

 

 

Αγαπητέ κ. Δημοκίδη,

ως τακτικός αναγνώστης της στήλης σας στη lifo θεώρησα ότι το άρθρο του Αγγελιοφόρου μπορεί να σας ενδιαφέρει. Προσέξτε ιδίως, σας παρακαλώ, τη νεοελληνική ψευτομαγκιά από την οποία ξεχειλίζει η ανακοίνωση του συγκεκριμένου κόμματος. Γράφει εκτός των άλλων:

Το ΚΚΕ Θεσσαλονίκης, «σηκώνοντας το γάντι», εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία κατηγορεί το Γιάννη Μπουτάρη για «προσπάθεια περιορισμού της πολιτικής δραστηριότητας» και υπογραμμίζει ότι «η κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη με ομιλήτρια την Αλέκα Παπαρήγα, ΘΑ ΓΙΝΕΙ στις 30 Απρίλη στις 20:30 στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ» (σ.σ. διατηρούμε τη στίξη της σχετικής ανακοίνωσης).

 

«Για μια ακόμη φορά», σημειώνει η ανακοίνωση της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ,  «ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προσπαθεί να περιορίσει την πολιτική δραστηριότητα, με την απαγόρευση πολιτικών συγκεντρώσεων των κομμάτων, στην πλατεία Αριστοτέλους. (...) Στην ίδια ανακοίνωση το ΚΚΕ υπογραμμίζει ότι «η απαγόρευση των συγκεντρώσεων προετοιμάζει το κλίμα γενικότερων απαγορεύσεων και καταστολής που θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τις λαϊκές αντιδράσεις στην λαίλαπα που έρχεται μετά τις βουλευτικές εκλογές. Σε κάθε περίπτωση το ΚΚΕ δε βάζει τα λαϊκά δικαιώματα στην κρίση καμιάς κυβέρνησης και κανενός δημάρχου», συμπληρώνει η ανακοίνωση...


Πολιτικά είμαι φιλελεύθερος και πιστεύω βαθειά πως η δημοκρατία έχει μόνο να κερδίσει από τις αντίθετες απόψεις. Ειλικρινά όμως νομίζω ότι ως πολιτική κοινότητα έχουμε δείξει υπερβολική ανοχή στις ευθέως αντιδημοκρατικές πρακτικές του ΚΚΕ. Ως αποτέλεσμα, το θράσος του συγκεκριμένου κόμματος (πασπαλισμένο και με έξτρα λαϊκισμό εν όψει εκλογών) έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

Όπως και στην περίπτωση του σχεδίου νόμου Καμίνη για τις διαδηλώσεις, η ουσιαστική αποτελεσματικότητα κάθε μεταρρύθμισης μετριέται στην πρακτική της εφαρμογή. Το ερώτημα λοιπόν για κάθε προοδευτικό άνθρωπο είναι: πώς αντιδρά κανείς σε έναν τέτοιο τραμπουκισμό; Πολύ φοβούμαι ότι το ανέμελο φλερτ της ελληνικής κοινής γνώμης με τα πολιτικά άκρα (ακόμα και με συμμορίες του κοινού ποινικού δικαίου) θα διαμορφώσει μια πολύ δύσκολη πολιτική καθημερινότητα μετά τις εκλογές. 

 

Συγγνώμη για την επιβάρυνση,
Δ.Γ.

 

 

 

 

----

 

 

Update: Με πληροφόρησαν ότι "Προεκλογική συγκέντρωση στην Πλατεία Αριστοτέλους έχει προγραμματίσει για την Παρασκευή 4 Μαΐου και ο ΣΥΡΙΖΑ με ομιλητή τον Αλέξη Τσίπρα." Δεν έχει βγάλει βέβαια καμία γελοία ανακοίνωση ακόμα κι ούτε υποστηρίζει εμφατικά ότι θα γίνει. Αν συμβεί αυτό (που ελπίζω ότι δε θα συμβεί!) θα επανέλθω. 

 

Ένα δικό μου σχόλιο: η έλλειψη σεβασμού σε μια απόφαση που πάρθηκε από την πλειοψηφία του εκλεγμένου Δημοτικού Συμβουλίου και που υποστηρίζεται απ' την πλειονότητα των Θεσσαλονικέων, παρ' ό,τι δεν είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένα κόμμα, είναι ενδεικτικό της νοοτροπίας του.

 

Από πότε είναι "λαϊκά δικαιώματα" το αν το Πασόκ, η ΝΔ ή το ΚΚΕ κάνουν τη συγκέντρωση στη μία πλατεία ή στην άλλη; Οι υπεύθυνοι της πόλεις διαθέτουν ένα χώρο για όλα αυτά, κι όλα τα άλλα είναι παλιμπαιδισμοί και παιδιάστικα πείσματα, χωρίς κανένα νόημα - πέρα απ' την συνεχή προσπάθεια αυτοθυματοποίησης. 

 

ΥΓ. Υποθέτω δεν θα είχε νόημα να ρωτήσουμε ποιες πλατείες έδιναν τα Κομμουνιστικά Καθεστώτα στα κόμματα της αντιπολίτευσης (της ποιας;) για να κάνει τις δημοκρατικές συγκεντρώσεις της. Ή πού θα γίνονται οι συγκεντρώσεις στη Θεσσαλονίκη αν εκλεγεί κυβέρνηση το ΚΚΕ και αλλάξει, όπως λέει, το Σύνταγμα της χώρας, το οποίο δεν αναγνωρίζει (και την επιδότηση του οποίου μετά χαράς παίρνει...) 

 

 

 

 

 

TAGS:  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ   ΕΚΛΟΓΕΣ   ΓΝΩΜΕΣ  
Facebook Twitter
Κανονικό μέγεθος σώματος κειμένου Μεγέθυνση σώματος κειμένου +1 Μεγέθυνση σώματος κειμένου +2 
ΠΡΟΣΦΑΤΑ POSTS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
Ταξινόμηση:
105 σχόλια
Προηγούμενα 123 Επόμενα
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:09
Να θυμίσω πως κ ο ΣΥΡΙΖΑ επιθυμεί να κάνει συγκέντρωση παρά την απαγόρευση του Μπουτάρη! Και στην τελική με ποιο πρόσχημα τις απαγορεύει? Δικιά του είναι η πλατεία? Επειδή δεν έχουν τα @@ να κάνουν συγκεντρώσεις Βενιζέλος κ Σαμαράς?? (By the way η πλειοψηφία του Δήμου Θεσ/νικης ελέγχεται από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, είναι δυνατόν να μην έχουν πάρει γραμμή??)
"Και στην τελική με ποιο πρόσχημα τις απαγορεύει?"

Επειδή, επιτέλους βρέθηκε κάποιος που ακούει αυτά που ζητούν οι φορείς του κέντρου, οι επιχειρηματίες και οι έμποροι που διαμαρτύρονται εδώ και δεκαετίες, οι οδηγοί αυτοκινήτων που μποτιλιάρονταν για ώρες, οι κάτοικοι της περιοχής και όσοι μετακινούμασταν με τη συγκοινωνία, και ξαφνικά επειδή μιλούσε το Δήκκι σε 200 άτομα που είχαν απλωθεί για να φαίνονται πολλοί έκλεινε η λεωφόρος Νίκης, η Μητροπόλεως και, με τα μεγαλύτερα κόμματα η Τσιμισκή - και τα ΜΜΜ σταματούσαν τη λειτουργία τους εντελώς.

Μπορεί στην Αθήνα να είναι τρομερά συνηθισμένο να κλείνουν οι δρόμοι, να μποτιλιάρονται τα αμάξια, να στενάζει η αγορά και να ταλαιπωρούνται οι έμποροι, οι επιχειρηματίες και οι κάτοικοι (και όσοι θέλουν να μετακινηθούν), όμως στη Θεσσαλονίκη, ευτυχώς, δεν είναι.

Οι προεκλογικές περίοδοι είναι, σχεδόν, οι μοναδικές στιγμές που νέκρωνε το κέντρο και ταλαιπωρούμασταν όλοι για να μιλήσει ο Καρατζαφέρης κι ο Παπανδρέου και ο Λεβέντης.

Κι έτσι με το που εκλέχτηκε, ο νέος Δήμαρχος δήλωσε ότι η πλατεία αυτή (όπως και το κέντρο) ανήκει στους πολίτες - τα κόμματα μπορούν ωραιότατα να χρησιμοποιήσουν μια άλλη, σε επίσης κεντρικό σημείο, χωρίς όμως να εμποδίζουν όσοι θέλουν να ζητωκραυγάζουν για τον αρχηγό τους όλους εμάς τους υπόλοιπους.

Το πρόβλημα είναι όταν το ΚΚΕ που άλλοτε το συμφέρει η δημοκρατία και άλλοτε όχι αποφασίζει για πολλοστή φορά να μην τηρήσει τους νόμους.

 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:35
Η πλατεία ανήκει στο δήμο ο οποίος εκπροσωπεί τα συμφέροντα των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Ακολουθώντας τις διαδικασίες που προβλέπονται ο δημοκρατικά εκλεγμένος δήμος έχει το δικαίωμα να καθορίζει τη χρήση των χώρων που του ανήκουν.

Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; Το πως λειτουργεί η δημοκρατία;
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:57
Οι 8 που δεν συμφωνούν φαντάζομαι είναι του κόμματος...
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (23) ΟΧΙ (10)
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 04:34
Όταν λένε οτι όλες οι συγκεντρώσεις, θα γίνουν σε συγκεκριμένη πλατεία,
για να μη διαταραχθεί η πραγματική ζωή της πόλης (που πάλι δύσκολο το βλέπω)...ειλικρινά ποιό είναι το πρόβλημά σου;
χρησιμοποιώντας βαρύγδουπες εκφράσεις όπως "απαγόρευση" θα βρείς το δίκιο σου;
Στη τελική με τα χρήματα που παίρνουν απ τή τσέπη μας, όλα τα "περήφανα" ελληνικά κομματα, θα μπορούσαν άνετα να ασφαλτοστρώσουν όλο τόν θερμαικό & να κάνουν "μεγαλειωδεις" συγκεντρώσεις.. ζήτα το , δε θά ΄χεις πλέον θέμα
Επίσης να σέβεσαι τήν βούληση τού ΔΗΜΟΥ!!!
οταν το απλό, πρέπει να αναλυθεί , τη κάτσαμε τη βάρκα...
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:12
KKE: Κράζουμε, Καταλαμβάνουμε, Εμποδίζουμε!

Αλλά, από ουσία... ΜΗΔΕΝ!

Nick Berlin
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:27
Δείτε και αυτό

"Ακολουθώντας τη γνωστή αντιδημοκρατική πρακτική, το ΚΚΕ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία: 1) Ξεκινά με τη σοβιετική παράδοση του «κι εσείς γιατί βασανίζετε τους μαύρους;»: «η Θεσσαλονίκη έχει πολλά και σοβαρά προβλήματα που διογκώνονται και οφείλονται και στην πολιτική του κεντρικού κράτους (ελέω Καλλικράτη) αλλά και στην πολιτική της δημοτικής πλειοψηφίας του κ. Μπουτάρη...». 2) Περνά στη γνωστή ρωμαίικη πρακτική του «έλα μωρέ! Αυτό είναι το πρόβλημα τώρα;»: «τα προβλήματα των κατοίκων της είναι η φτώχεια, η ανεργία, η ανασφάλεια και η εξαθλίωση και όχι οι συγκεντρώσεις στην πλατεία Αριστοτέλους». 3) Καταλήγει στη γνωστή κομμουνιστική συνωμοσιολογία: «Η απαγόρευση των συγκεντρώσεων προετοιμάζει το κλίμα γενικότερων απαγορεύσεων και καταστολής...».

Ολα τα παραπάνω θα ήταν μια αριστερή γραφικότητα και καθ’ όλα νόμιμη. Στην αστική δημοκρατία όλοι μπορούν να λένε το κοντό και το μακρύ τους χωρίς νομικές επιπτώσεις. Απλώς κρίνονται από τους πολίτες και υπερψηφίζονται ή καταψηφίζονται. Ομως το κόμμα (ένα είναι το κόμμα· τουλάχιστον από άποψη γραφικότητας) πάει παραπέρα: «Σε κάθε περίπτωση», γράφει η ανακοίνωση, «το ΚΚΕ δεν βάζει τα λαϊκά δικαιώματα στην κρίση καμιάς κυβέρνησης και κανενός δημάρχου». Εδώ, όμως, μπαίνει ένα ερώτημα για τα γεροντοπαλίκαρα και τις γεροντοκόρες του Περισσού: ποιος τους έδωσε την αποκλειστική αντιπροσωπεία των λαϊκών δικαιωμάτων; Γι’ αυτόν τον λόγο δεν κάνουμε εκλογές; Γι’ αυτό δεν ορίζουμε κυβέρνηση ή δήμαρχο; «Η κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη με ομιλήτρια τη γ. γ. της Κ. Ε. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, ΘΑ ΓΙΝΕΙ στις 30 Απρίλη στις 20.30 στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ». Τα κεφαλαία είναι του κόμματος, ίσως για να τονιστεί η πίστη του ΚΚΕ στη δημοκρατία και ο σεβασμός του στις αποφάσεις του λαού της Θεσσαλονίκης."

http://www.medium.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4170:1&catid=69:2008-09-01-08-37-10&Itemid=91
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:28
Το χειρότερο είναι ότι το ΚΚΕ αποτελεί για κάποιους "λύση αντίδρασης". Τρέμω τι μπορεί να συμβεί την ημέρα των εκλογών. Μπρος γκρεμός και πίσω..
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:43
Εγώ πάλι δεν τρέμω. Πασόκ ΝΔ το έχουνε σίγουρο.
Και έτσι θα γίνει να το θυμάσαι.
Οπότε σώθηκες εσύ.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:35
Εαν το κκε δεν κλείσει κανέναν δρόμο.
Εαν το κκε δεν δημιουργήσει σκουπίδια.
Εαν το κκε δεν ηχορυπάνει με τραγούδια του αγώνα.

...

Τότε ας πάνε όπου θέλουν. απο τη στιγμή που ο ΔΗΜΟΣ είναι υπέυθυνος για την λειτουργία της Πόλης μου και για την περισυλλογή της χαρτούρας κτλ τότε το σταλινικό απολειφάδι οφείλει να σεβαστεί την άποψη του ΔΗΜΟΥ. Εαν αυτό δεν τους αρέσει πρόβημά τους όσο αποτελούν μια ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ εδώ και 100 χρόνια.

ΗΜΑΡΤΟΝ!
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:35
Άρη, στον αντικομμουνισμό είσαι πρώτος. Ό,τι απαγορεύει τη δράση του ΚΚΕ το υποστηρίζεις. Σε λίγο θα μας πεις ότι καλά έκανε η χούντα και απαγόρευσε το ΚΚΕ και έστελνε τους κομμουνιστές στα ξερονήσια. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:39
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο το κκε έπρεπε να είναι το πρώτο που θα σεβαστεί τους θεσμούς και τη Δημοκρατία. Γιατί στο όνομά του χύθηκε αίμα και οφείλει να είναι και να φαίνεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ κόμμα!
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:47
Το ΚΚΕ δηλαδή πρέπει να σεβαστεί τον περιορισμό της δράσης του; Είναι δημοκρατικό αυτό;
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (37)
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:05
Το σεβασμό της δημοκρατίας και τον κανόνων που απορρέουν από αυτή τον θεωρείς "περιορισμό δράσης"; Μήπως πάσχουμε λίγο στο θέμα της δημοκρατικής παιδείας (ή δεν μας νοιάζει αρκεί να εξυπηρετούνται τα ίδια συμφέροντα μας και της ομαδούλας μας);
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (28) ΟΧΙ (6)
Πίστεψέ με (ή ψάξε στο google), πέρσι όταν ο Μίκης Θεοδωράκης -που στην παρούσα, τουλάχιστον, φάση δεν έχει καμία σχέση με κομμουνισμό- ήθελε με το ζόρι να μιλήσει εκεί και πήρε μια καρέκλα και έκανε "κατάληψη" της πλατείας έλεγα τα ίδια και χειρότερα.

Κι επίσης αν αύριο ο Βενιζέλος (που νομίζει ότι η πόλη του ανήκει) ή ο Σαμαράς αγνοούσαν την απόφαση του Δήμου Θεσσαλονίκης και με τσαμπουκά πήγαιναν στην Αριστοτέλους, θα ήμουν το ίδιο εκνευρισμένος.

Επίσης δεν είναι "δημοκρατικό δικαίωμα" ενός κόμματος να κάνει προεκλογική συγκέντρωση όπου του καπνίσει, τουλάχιστον στη Δημοκρατία (δεν ξέρω τι γίνεται στον Κομμουνισμό). Είναι δημοκρατικό του δικαίωμα, αφού πάρει άδεια για κάποια κεντρική πλατεία (που πήρε) να κάνει ελεύθερα τη συγκέντρωσή του - και αυτό δεν το αφαιρεί κανένας. Οι πλατείες δεν ανήκουν στα κόμματα για να τις κάνουν ό,τι θέλουν και όποτε θέλουν. Υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθείται και επιτρέπει σε όοοοολους να κάνουν συγκεντρώσεις.

Δεν υπάρχει λόγος για πανικό ή φόβος για περιστολή των δικαιωμάτων της Παπαρήγα, του Τσίπρα ή του Βενιζέλου.


 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:51
Πώς γίνεται όμως κάθε φορά να περιορίζεις τις "δημοκρατικές σου ευαισθησίες" κατά του ΚΚΕ; Σου υπενθυμίζω ότι την ίδια απόφαση για πρεκλογική συγκέντρωση στην πλατεία Αριστοτέλους έχει λάβει και ο ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά εσύ φυσικά μόνο το ΚΚΕ βρήκες να κατηγορίσεις.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (26)
"Αλλά εσύ φυσικά μόνο το ΚΚΕ βρήκες να κατηγορίσεις. (sic)"

Λάθος μου. Είχα διαβάσει την ανακοίνωση του ΚΚΕ (αυτοί μπλέχτηκαν σε κόντρα, ο Σύριζα όχι ακόμα κι ούτε έβγαλε εμπρηστική ανακοίνωση). Ευχαριστώ για την πληροφορία. Την έβαλα με update στο κείμενο. Πραγματικά θα εκνευριστώ αν το κάνει και ο Σύριζα - μόνο από ψευτομαγκιά.

Το update που πρόσθεσα:

Update: Με πληροφόρησαν ότι "Προεκλογική συγκέντρωση στην Πλατεία Αριστοτέλους έχει προγραμματίσει για την Παρασκευή 4 Μαΐου και ο ΣΥΡΙΖΑ με ομιλητή τον Αλέξη Τσίπρα." Δεν έχει βγάλει βέβαια καμία γελοία ανακοίνωση ακόμα κι ούτε υποστηρίζει εμφατικά ότι θα γίνει. Αν συμβεί αυτό (που ελπίζω ότι δε θα συμβεί!) θα επανέλθω.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (25) ΟΧΙ (7)
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:53
"Σε λίγο θα μας πεις ότι καλά έκανε η χούντα και απαγόρευσε το ΚΚΕ και έστελνε τους κομμουνιστές στα ξερονήσια."

Όχι βέβαια! Όμως τι σχέση έχει αυτό με το να τους λες (όπως και σε όλους τους πολιτικούς) ότι η πλατεία που θα κάνεις στη συγκέντρωση είναι η άλφα και όχι η βήτα;

 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:41
Σχετικό χθεσινό άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλη στην Καθημερινή: «Η λογική για την Αριστοτέλους»

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_26/04/2012_439358

Απόσπασμα:

«Σε κάθε περίπτωση», γράφει η ανακοίνωση, «το ΚΚΕ δεν βάζει τα λαϊκά δικαιώματα στην κρίση καμιάς κυβέρνησης και κανενός δημάρχου». Εδώ, όμως, μπαίνει ένα ερώτημα για τα γεροντοπαλίκαρα και τις γεροντοκόρες του Περισσού: ποιος τους έδωσε την αποκλειστική αντιπροσωπεία των λαϊκών δικαιωμάτων; Γι’ αυτόν τον λόγο δεν κάνουμε εκλογές; Γι’ αυτό δεν ορίζουμε κυβέρνηση ή δήμαρχο;
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:46
Πραγματικά όμως.. Υπάρχει κανείς που νομίζει ότι οι κάτοικοι στη Θεσ/νίκη ενδιαφέρονται πού και αν θα γίνουν συγκεντρώσεις ?
Wake up !!
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:51
και μετά κατηγορούν τη XA για φασισμό

 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:53
ορίστε , πάλι τα ίδια, όποιος ενοχλείται από τον αυτισμό του ΚΚΕ χαρακτηρίζεται αντικομουνιστής.Μα για να στέκει αυτός ο χαρακτηρισμός πρέπει πρώτα να ισχύει η παραδοχή ότι το ΚΚΕ είναι κομουνιστικό κόμμα....
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 17:21
θα ειχε πλακα να ακούσω πως ορίζεται ο αυτισμός απο σενα.
α και όταν τελειώσεις με το κομμουνιστόμετρο μπορείς να μου το δανείσεις να μετρηθώ κι εγώ;;
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:56
Οι "αποκλειστικοί" αντιπρόσωποι του λαού και λάτρεις του σταλινισμού νομίζω ότι την αστική ευγένεια και ανοχή , την έχουν καταλάβει σαν αδυναμία. Μερικά εκατομμύρια θύματα του σταλινισμού("εχθροί του λαού") θα αισθάνονται "δικαιωμένοι" όταν ακούν τα παιδιά του Στάλιν να μιλάνε για δημοκρατία.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:57
Με ολο το σεβασμο στο ηλεκτρονικο εντυπο και στο δημοσιογραφο που αρθογραφει: απο που προκυπτει η "ψευτομαγκια" του ΚΚΕ και μαλιστα "νεοελληνικου" τυπου (αυτο εν τω μεταξυ δεν το καταλαβα ποτε ως ορο, τι εννοει ή τι υποννοει) ?

Δε θα αναφερθω στο ρολο ενος ΚΚ γενικα (γιατι το θεμα δεν ειναι το ΚΚΕ, μιλαμε για ενα κομμα της εργατικης ταξης εν γενει) και στο τι αντιπροσωπευι σε μια κοινωνια, ουτε στο δημοκρατικο δικαιωμα ενος λαου να εκφραζεται και να διαδηλωνει ειρηνικα.

Απλα οταν κανεις γραφει κατι να ειναι πιο προσεκτικός (στοιχειωδης νους χρειαζεται) εκτος κι αν εξυπηρετει αλλου ειδους σκοπιμοτητες.



 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:19
Η ψευτομαγκια νεοελληνικου προκύπτει απ' την ανακοίνωση του ΚΚΕ, το οποίο ενώ δεν υπάρχει κανένας λόγος (πέρα απ' το γινάτι) να κάνει την εκδήλωση εκεί κι όχι σε μια πλατεία πέντε λεπτά παραδίπλα, επιμένει μόνο και μόνο για να παρουσιαστεί σα θύμα και στη συνέχεια σαν επαναστάτης. Ενώ δεν υπάρχει καν σοβαρό θέμα.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 15:59
κι ο Μίκης Θεοδωράκης έπαιρνε μια καρέκλα και καθόταν στην Αριστοτέλους "κάνοντας αντίσταση". ελα ρε συ αρη, ο μικης κι ολη η γενια του εκαναν στ αληθεια αντισταση, εχουν ζησει πραγματα και καταστασεις που ουτε να τα φανταστουμε μπορουμε. μην το κανεις αυτο. οχι εισαγωγικα στην αντισταση του μικη. αν δε μπορεις να φανταστεις τι εχει περασει, διαβασε οποιοδηποτε βιβλιο για την εποχη, ή αναφορες της υπατης αρμοστειας για βασανισμους παγκοσμιως, ειναι παραξενο πώς οι βασανιστες είτε στο ιραν ειτε στην ελλαδα ειτε στη χιλη ειτε στην κινα μοιαζουν στις μεθοδους τους. οχι εισαγωγικα για το μικη λοιπον. γιατι ο μικης στην ηλικια του σηκωνεται απ την καρεκλα του και τρωει ακομα δακρρυγονα και αρπαζει και τιποτα ψιλες απο τα ματ, ενω ολοι εμεις οι υπολοιποι κανουμε στο καθεστως κριτικη αφ΄υψηλου. προσπαθησε να μη λογοκρινεις το σχολιο. σ ευχαριστω.
Η Αντίσταση που έκανε ο Μίκης στα χρόνια της επταετίας και πριν (είναι χωρίς αμφιβολία ο σπουδαιότερος αντιστασιακός εκείνης της περιόδου) δε σημαίνει πως ό,τι πει τώρα ή ότι κάνει είναι Αντίσταση.

Γι' αυτό και τα εισαγωγικά στην αντίσταση που έκανε απαιτώντας (σα να είναι πιο ίσος απ' τα άλλα κόμματα που σεβάστηκαν τις πλατείες συγκεντρώσεων) να μιλήσει εκεί.

:)
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:00
Κε Δημοκίδη σας συγχαίρω για το άρθρο σας. Όμως, λάβατε τα μέτρα σας; Γιατί το ΚΚΕ, γνωστό για τις δημοκρατικές του ευαισθησίες, δεν αστειεύεται με όσους τολμούν να το επικρίνουν.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:15
Θα τον κάνει ΝΤΑ...
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 22:12
Ναι, σιγά και συ...
 
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2012 | 13:19
Ναι, αν ηταν το ΚΚΕ στην εξουσια, μαλλον ο Αρης μας θα πηγαινε σε κανενα στρατοπεδο "επιμορφωσης" οπως στην Β. Κορεα η παλαιοτερα στη Σιβηρια.. Τα εχουμε ξεχασει τοσο γρηγορα αυτα..
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:05
Τι περιμένετε από αυτούς που πριν από κάποια λίγα χρόνια υποστήριζαν ότι το τείχος στο Βερολίνο χτίστηκε για να μην "μπαίνουν οι Δυτικογερμανοί στη Λαοκρατική Δημ. της Γερμανίας....(μου το έχουν πεί πραγματικά ΚΝΙτες φοιτητές στην Γερμανία όπου ζούσα και ζούσαν και αυτοί πολύ ωραία. Ήταν, είναι και θα είναι φασίστες χρώματος κόκκινου. Κάποια στιγμή πρέπει και ως τέτοιοι να αντιμετωπιστούν.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:22
Το να αποκαλείται τους κομμουνιστές φασίστες μάλλον το κάνετε για να κρύψετε τις δικές σας απόψεις. Η εμπάθειά σας με το ΚΚΕ δεν κρύβεται με τίποτα. Όσο για τη Λαοκρατική Δημ. της Γερμανίας ρωτήστε σήμερα έναν Ανατολικογερμανό αν ζούσε καλλίτερα πριν το 89 ή σήμερα. Οι περισσότεροι αναπολούν τη ζωή που είχαν πριν...
 
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2012 | 13:21
To KKE ειναι ενα φασιστικο κομμα, το οποιο θελει να αλλαξει το πολιτευμα μας. Απλα και ξεκαθαρα. Και οποιος το υποστηριζει ειναι φασιστας. Καιρος να πεσουν οι μασκες πια!!
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (2)
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:28
Θα πρέπει επιτέλους κάποιος κομμουνιστής να μας εξηγήσει γιατί, ενώ χιλιάδες Ανατολικογερμανοί επεχείρησαν να δραπετεύσουν στην "ιμπεριαλιστική" Δυτική Γερμανία, πολλοί με τίμημα τη ζωή τους, ΚΑΝΕΝΑΣ Δυτικογερμανός δεν θέλησε να μεταναστεύσει στον σοσιαλιστικό "παράδεισο" της DDR.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 16:34
Ήταν πάρα πολλοί αυτοί που "δραπέτευσαν" στη DDR. Σου υπενθυμίζω τον κορυφαίο Γερμανό συγγραφέα και διανοούμενο Μπρεχτ.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (18)
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 17:22
Δεν χρειάζεται να είσαι κομμουνιστής και πολύ ενημερωμένος ιστορικά για να ξέρεις οτι χωρίστηκαν βίαια πολλές οικογένειες.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (2)
Προηγούμενα 123 Επόμενα

Blog ID

ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
[Στο σύμπαν ενός περίεργου τύπου που ενδιαφέρεται για τα πάντα - και κυρίως για μικροπράγματα.]

Αν ξέχασα να βάλω κάποιο λινκ ή να δώσω κρέντιτ για κάτι που δημοσιεύτηκε στα Μικροπράγματα, παρακαλώ ενημερώστε με και θα το φτιάξω >> enteka11@gmail.com
E-mail
RSS
Αρχείο
Αναζήτηση σε αυτό το blog
You Liked It!