Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Αγαπητή Α, μπα;

Στο σημερινό «Α μπα»: ένας ορμητικός έρωτας

Επίσης: άθλιες συζυγικές σχέσεις

 

 

__________________
1.


Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι πριν τέσσερα χρόνια χώρισα από την πρώτη μου σχέση η οποία διήρκεσε πέντε χρόνια. Η πρωτοβουλία ήταν δική μου, γιατί τον αισθανόμουνα σαν μπαμπούλα. Μη πάει το μυαλό σας σε ξύλο, μιλάμε για light καταστάσεις που παραπέμπουν σε ψυχολογικό πόλεμο πιο πολύ.
Ως άνθρωπος διέφερε πολύ από το μέσο όρο. Αντικειμενικά βρισκόταν πολύ ψηλά επαγγελματικά και οικονομικά και υποκειμενικά βρισκόταν ψηλα σεξουαλικά εμφανισιακά και σε θέματα επιλογών τρόπου ζωής και προτιμήσεων, και γενικά όσο ήμουνα μαζί του δεν υπήρχε κανένας που να μπορεί να σταθεί δίπλα του.
Αφού χωρίσαμε, με κατηγόρησε ότι προτίμησα μια ζωή μίζερη και στάσιμη (αυτά συνεπάγονται της ζωής δημ. υπαλλήλου στην επαρχιακή πόλη καταγωγής) από μια ζωή χαρισάμενη που θα είχα μαζί του. Του απάντησα πως εφόσον μαζί του δε θα είχα ελευθερίες να τη βράσω τη ζωή τη χαρισάμενη.
Το πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς δεν τη βράζω αυτή τη ζωή. Πιάνω τον εαυτό μου να με έχει επηρεάσει πολύ στον τρόπο σκέψης καθώς επίσης και να συγκρίνω όποιον γνωρίζω μαζί του. Σκέφτομαι ακόμα ακόμα αν ο άλλος έχει καλή δουλειά/λεφτά και κρίνω με βάση αυτό! Προφανώς δεν είναι εύκολο να βρεις σούπερ επιτυχημένο καλό άνθρωπο που να ταιριάζετε κιόλας, οπότε καταλήγω στο να είμαι μόνη, ή να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι ο ταδε πχ δεν είναι όσο κακός νομίζω. Επίσης σκέφτομαι πως είμαι κι εγώ αποτυχημένη και ως αποτυχημένη πρέπει να συμβιβαστώ με έναν εξίσου αποτυχημένο.
Δε σκέφτομαι πάντα έτσι. Είναι στιγμές που νιώθω περήφανη για όσα έχω κάνει και που αναγνωρίζω πόσο όμορφη είναι η ζωή. Αλλά δυστυχώς και μόνο που συνεχίζουν να υπάρχουν οι άλλες σκέψεις και με εμποδίζουν απ' το να συνεχίζω την ερωτική μου ζωή, νιώθω πολύ άσχημα και έτσι οδηγήθηκα στο να ζητήσω την καθαρή σου σκέψη.

Σ' ευχαριστώ!- κανενας

 

Δηλαδή η ερωτική σου ζωή είναι στάσιμη επειδή θα ήθελες να είσαι ακόμα με εκείνον, αν εκείνος δεν ήταν αυτός που είναι.


Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να αναρριχήθηκε επαγγελματικά επειδή έχει αυτόν τον χαρακτήρα που έχει; Ή, αν γεννήθηκε μέσα σε περιβάλλον που του δημιούργησε την εντύπωση ότι είναι αυτονόητα αρχηγός, -δηλαδή σε πλούσια οικογένεια - δεν θα μπορούσε να φέρεται διαφορετικά;


Εννοώ, έχεις καταλάβει ότι έχει την κοινωνική θέση που έχει επειδή είναι αυτός που είναι; Ότι δεν μπορείς να νοσταλγείς το lifestyle χωρίς τα υπόλοιπα, γιατί αυτά πάνε μαζί;


Αν σου λείπουν τα λούσα, σε καταλαβαίνω και δεν σε κατακρίνω. Και σε ποιον δεν θα έλειπαν; Συνηθίζει κανείς πολύ εύκολα στα πλούτη. Προσπάθησε όμως να καταλάβεις τι σου λείπει, και για ποιο λόγο δεν το έχεις, γιατί δε νομίζω ότι είναι στάσιμη η ερωτική σου ζωή. Εσύ στέκεσαι, επειδή σκέφτεσαι μήπως αν έμενες μαζί του τελικά δεν ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα. Μήπως με τον καιρό σταματούσε να είναι μπαμπούλας. Μήπως βιάστηκες και έχασες την κότα με τα χρυσά αυγά. Η απάντηση είναι: τα πράγματα ήταν πολύ άσχημα, και με τα χρόνια θα γινόταν ακόμη χειρότερα. Αν θέλεις να πουλήσεις την ψυχή σου στον Διάβολο, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορείς ακόμη να το κάνεις: κάτι τύποι σαν αυτόν δεν ανέχονται να φεύγουν άνθρωποι χωρίς την άδεια τους. Αν δεν θέλεις να επιστρέψεις όμως, να ξέρεις γιατί, γιατί αυτά που συγκρίνεις τώρα είναι σα να συγκρίνεις μοτοσακό με ρετσινόλαδα.

 

 

 

__________________
2.

 

Θα προσπαθήσω να γίνω σύντομη και περιεκτική. Η κατάσταση έχει ως εξής. Είμαι 21 και για ένα πολύ μεγάλο διάστημα της παιδικής μου ηλικίας μέχρι και τα εφηβικά μου χρόνια στο σπίτι υπήρχε ενδοοικογενιακή βία. Προς την μητέρα μου. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις δυο πλευρές. Ψυχολογικά προβλήματα και συναισθηματικά κενά των γονιών μου πού βγήκαν στην φόρα έτσι. Γιατί κανείς δεν το χειρίστηκε όπως θα πρεπε. Εμείς ήμαστε απλώς μάρτυρες τσακωμών αλλά ποτέ άλλων περιστατικών.
Τουλάχιστον εγώ.(ο αδερφός μου ήταν παρών σε ένα περιστατικό). Αλλά πάντα υποψιαζόμουν κάτι. Σαν αυτό που μου έχε πει κλαίγοντας τότε ο αδερφός μου να ήταν της φαντασίας μου, και είχα πείσει τον εαυτό μου ότι ήταν κάτι μεμονωμένο. Ένας πιο άγριος καβγάς. Μέχρι που κάποια στιγμή βρήκα το θάρρος να συζητήσω με την μαμά μου γιατί το έφερε η κουβέντα για αυτά τα χρόνια, έμαθα την αλήθεια μα ήταν μια στιγμή χωρίς συναισθηματικές εντάσεις. Το πήρα ήρεμα. Σαν να έγινε επιτέλους η αποκάλυψη που αιτιολόγησε όλα αυτά τα αντιφατικά συναισθήματα αγάπης-απέχθειας που είχα για την οικογένεια μου και που ένιωθα τύψεις για αυτήν μου την στάση. Το θέμα οτι ειναι μέρες που αντιλαμβάνομαι την οικογένεια μου σαν υποκριτές, ότι υπάρχει ένας ελέφαντας μέσα στο δωμάτιο που όλοι τον αγνοούν. Και άλλες μέρες που σκέφτομαι πόσο τους αγαπώ και τους τρεις και δεν θέλω να τους πληγώσω με παλιές ιστορίες μιας φαίνονται να το έχουν ξεπεράσει. Αλλά εγώ δεν μπορώ μάλλον. τ Τα τελευταία χρόνια που είμαι φοιτήτρια σε άλλη πόλη ζω αυτήν την κατάσταση για λίγες μέρες μέσα στον μήνα. Όταν επιστρέψω όμως εκεί? ΤΙ να κάνω. Να απευθυνθώ σε ψυχολόγο, ψυχίατρο? Να κάνω επιτέλους συζήτηση μαζί τους γα όλα αυτά, χωρίς να υπολογίσω τις συνέπειες πάνω σε αυτούς μόνο για να νιώσω καλύτερα εγώ?- μπερδεμένη


Ναι, να απευθυνθείς σε ψυχολόγο, ψυχίατρο, και όταν τα βάλεις μέσα σου σε μια σειρά, τότε να σκεφτείς αν υπάρχει λόγος να κάνεις συζήτηση μαζί τους. Πριν την κάνεις πρέπει να έχεις πλήρως ξεκαθαρίσει μέσα σου τι μπορείς να περιμένεις από μια τέτοια κουβέντα, και τα δικά σου κίνητρα για να την ξεκινήσεις.

 

 

 

__________________
3.

 

Ζω σε ένα τουριστικό νησί που ουσιαστικά ζει από τον τουρισμό εδώ και δεκαετίες.
Η τριβή που έχουμε με τους τουρίστες - δυτικοευρωπαϊκών χωρών κυρίως αλλά και κάποιοι Αμερικανοί - είναι γύρω στους 7 μήνες τον χρόνο με τους 5 από αυτούς να είναι στο peak. Και είναι καθημερινή.
Από μικρή ηλικία παρατηρώ τις διαφορές μεταξύ των ζευγαριών, θέλω να πω τις διαφορές στο πώς φέρονται και συμπεριφέρονται μεταξύ τους. Για παράδειγμα όταν πηγαίνεις για φαγητό στην ταβέρνα με ζευγάρι Έλληνες ζεις για λίγο σε κατάσταση 'προσέχω τα πάντα' δηλαδή μην μου κλέψουν το κινητό, μην με κλέψουν στον λογαριασμό, μην τυχόν και μου έχουν φέρει τα φαγητό με καθυστέρηση, μην κάτσει κανείς αλλοδαπός αλλόχρωμος δίπλα μου κλπ. Συνήθως η γυναίκα δίνει άπειρες (και ατελείωτες) συμβουλές στον άντρα του στυλ 'κρέμασε την τσάντα σου από την μέσα μεριά γιατί θα σου την κλέψουν', 'βάλε το μπουφάν σου γιατί κάνει κρύο και είσαι ευαίσθητος', 'στρώσε την κάλτσα στο παπούτσι γιατί έχει στραβώσει' και εν ολίγοις κάνε ό,τι σου λέω σε θέματα που αφορούν τις λεπτομέρειες τις καθημερινότητας. Όταν ο άντρας μιλάει για πολιτικά ή για την κοινή ζωή τους και τις αποφάσεις τους τότε η γυναίκα δεν λέει τίποτα, δεν εκφράζει καμία γνώμη αλλά φροντίζει να δείχνει ότι συμφωνεί με όσα λέει, με λίγα λόγια ότι συμφωνεί με τα πάντα που λέει. Αρκετές φορές δηλώνει περήφανη ως γυναίκα του άντρα της. Αν τύχει όμως και διαφωνήσουν (σπάνιο γιατί η υποκρισία είναι μεγάλη στην Ελλάδα) τότε αρχίζουν οι έντονες φωνές, και ο πόλεμος του ποιος θα καβαλικέψει ποιόν.

Τέτοια πράγματα δεν τα παρατηρώ στα μη ελληνικά ζευγάρια. Χωρίς να έχω τύχει πολλές φορές σε παρέα με ξένα ζευγάρια, αλλά συνήθως κάθομαι σε διπλανό τραπέζι και ακούω τί λένε. Κουβεντιάζουν σαν φίλοι. Η φωνή τους είναι φυσιολογική. Διαφωνούν συχνά λέγοντας την γνώμη τους. Αλλά δεν τους βλέπω να τσακώνονται όταν διαφωνούν, ούτε να ανεβαίνει ο τόνος της φωνής τους. Συνεχίζουν να κουβεντιάζουν εν γνώσει τους ότι διαφωνούν για το τάδε θέμα. Και γελάνε. Γελάνε πολύ περισσότερο από τα ελληνικά ζευγάρια (τα οποία είναι μονίμως σοβαρά). Γελάνε, αστειεύονται, διασκεδάζουν οι δυο τους.

Μετά από πολλά χρόνια που ζω στο νησί έχω καταλάβει ότι οι δυτικοευρωπαίοι σύζυγοι είναι φίλοι μεταξύ τους και σέβονται ο ένας τον άλλον δίνοντάς του χώρο και χρόνο. Οι Έλληνες σύζυγοι από την άλλη έχω καταλάβει ότι εξαρτώνται ο ένας από τον άλλον 100% και πως δεν αφήνουν κανέναν άλλον να μπει στον δεσμό τους, είναι μόνο οι δυο τους. Παρατηρώ ότι είναι τραγικά μόνο οι δυο τους. Μεταξύ τους δε είναι επιθετικοί, είτε δίνοντας εντολές, είτε δηλώνοντας υποταγή, είτε φωνάζοντας και καβαλώντας τον άλλον. Φιλία δεν υπάρχει. Ούτε γελούν μεταξύ τους. Ούτε μιλάνε ήρεμα. Ούτε τους βλέπω να διασκεδάζουν επειδή είναι οι δυο τους.

Πιστεύω ότι είμαστε ένας τριτοκοσμικός λαός. Που κάνει άθλιες συζυγικές σχέσεις.

υ.γ. θέλω να προλάβω απάντηση του είδους 'δεν είναι όλοι ίδιοι' λέγοντας ότι ναι δεν είναι όλοι ίδιοι, υπάρχουν εξαιρέσεις. αλλά δεν μιλάω για τις εξαιρέσεις, περιγράφω την πλειοψηφία η οποία 'φέρει' την τάδε νοοτροπία. και η νοοτροπία είναι ίδια για όλα τα μέλη της ομάδας που την έχει.- αυτά τα λίγα

 

Προβλέπω ότι θα ανάψεις φωτιές με αυτό που έγραψες, αλλά τι να πω, καταλαβαίνω γιατί το έγραψες. Δυσκολευόμαστε να κάνουμε ισότιμες σχέσεις, άρα και συζυγικές, γιατί τα δύο φύλα έχουν ακόμη πολύ μεγάλες διαφορές στους βαθμούς ελευθερίας. Ούτε φίλοι μπορούν να γίνουν έτσι δύο άνθρωποι, ούτε σύμμαχοι. Παράλληλα, η μόνιμη πολιτική και οικονομική αστάθεια που δέρνει τη χώρα εδώ και αιώνες έχει δημιουργήσει έναν λαό που έχει άπειρους (καλούς) λόγους για να είναι καχύποπτος.

 

 

 

__________________
4.

 

Γεια σου Αμπα!

Η ερώτησή μου αφορά το Ισλαμικό κράτος και τη ριζοσπαστικοποίηση κάποιων μουσουλμάνων.
Δουλεύω στην ίδια ομάδα με έναν Αλγερινό και πραγματικά τα πηγαίναμε πολύ καλά, μου μιλούσε για τη θρησκεία του, κάναμε πλάκα, και είναι πολύ έξυπνος και εργατικός άνθρωπος. Άρχισε να πηγαίνει κάθε Τετάρτη σε κάτι σα κατηχητικό και την Πέμπτη έρχεται τούρμπο στη δουλειά. Πλέον στον ελεύθερό μας χρόνο μιλάει συνέχεια για το πόσο αδικημένοι είναι οι μουσουλμάνοι και πόσο τους καταπιέζουν οι δυτικοί.
Μου έδωσε το παράδειγμα ενός μουσουλμάνου χακερ που λέει πως καταδικάστηκε σε θάνατο στην Αμερική. Ο αντίλογος μου είναι ο κλασικός. Ότι εδώ είναι Ευρώπη, κανείς δε σε καταδικάζει σε θάνατο, έχεις τη δουλειά σου, πληρώνεσαι το ίδιο με τους ντόπιους, έχεις περίθαλψη, επίδομα από το κράτος.
Με τα πολλά το γυρνάει πάλι στον χακερ και του απάντησα ότι είναι σα να μου λες ότι επειδή το ισλαμικό κράτος σκότωσε χριστιανούς, εμείς πρέπει να πάρουμε τα όπλα και να εκδικηθούμε για το θάνατο των ομόθρησκων μας. Κάπου εκεί έφερε το επιχείρημα ότι το ΙΣΚΡ είναι δυτικό δημιούργημα, ότι είναι η αντίδραση στις δυτικές επεμβάσεις που έχουν γίνει σε μουσουλμανικές χώρες και πως έχουν κάποιο δίκιο!

Μέσα σε όλα αυτά ο υπουργός εξωτερικών είπε πως μάλλον ήρθε η ώρα να επέμβουμε κατά του ΙΣΚΡ. Αν ισχύει αυτό που είπε ο συνάδελφός μου, είμαι κατά ενός επεμβατικού πολέμου που θα δώσει λαβή στο μελλοντικό ΙΣΚΡ να δικαιολογήσει τις πράξεις του.

Απ τη μία σκέφτομαι την Παλμύρα και τους ομοφυλόφιλους που πετάνε από τις ταράτσες και εκνευρίζομαι, ενώ από την άλλη σκέφτομαι πως είναι ο δικός τους πόλεμος, δε πρέπει να επεμβαίνουμε σε άλλες χώρες γιατί έτσι αυξάνεται το χάσμα και χρεωνόμαστε σα "Δύση" ανθρώπινες ζωές μάχιμου ή άμαχου πληθυσμού με τις γνωστές συνέπειες των τρομοκρατικών επιθέσεων και της διαιώνισης του μίσους. Δε μπορώ να δεχτώ και ίσως είμαι ρομαντικός πως επειδή οι βλαμμένοι του ΙΣΚΡ κάνουν τις μ@##!$ς που κάνουν, στιγματίζουν ολόκληρους λαούς και να διαιωνίζεται το στερεότυπο του κακού μουσουλμάνου από τη μια και του κακού παρεμβατικού δυτικού από την άλλη.
Πως βλέπετε το θέμα εκεί στην Αμερική; Πως να αντιμετωπίσω το συνάδελφο που του έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου και οι υπόλοιποι φοβούνται πως θα πάρει τα όπλα; Εγώ δε θα ήθελα να ξανασυζητήσουμε τα θέματα που τους βάζουν στο κατηχητικό, νιώθω σα να προσπαθεί να με προσηλυτίσει και να μου επιβάλει το δίκιο του για διάφορα θρησκευτικά ή πολιτικά θέματα. Η αλλαγή είναι τεράστια. Ήταν ένας χαρούμενος άνθρωπος που μετατράπηκε σε ενα πολύ θυμωμένο άνθρωπο. Το ξέρω ότι η οπτική μου γωνία είναι δυτική.
Ευχαριστώ για την προσοχή σου Αμπα και για τα βιβλιόφιλα τιπ που μου έχεις δώσει απο τη στήλη σου! – κεφτεδακι

 

Τι να πω για την «Αμερική», υπάρχουν πενήντα Αμερικές, εγώ για την δική μου μπορώ να πω μόνο τι μυρίζομαι. Οι κλασικοί Ρεπουμπλικάνοι πιστεύουν ότι το Ισλάμ –οι Μουσουλμάνοι, βασικά - είναι ο Σατανάς και όλα τα κακά έρχονται από κει, και πρέπει να τους ισοπεδώσουμε το γρηγορότερο για να τελειώνουμε. Οι κλασικοί Δημοκρατικοί απορρίπτουν τον σεξισμό, τον ρατσισμό και την καταπίεση των ανθρώπινων δικαιωμάτων απ' όπου κι αν προέρχονται, εκτός αν προέρχονται από μουσουλμάνους, οπότε ξαφνικά η κουβέντα γίνεται πάρα πολύ τζιζ και πρέπει να προσέχουμε και «δεν είναι όλοι έτσι» και «αυτοδιάθεση», και «δεν έχουμε δικαίωμα να επιβάλλουμε την άποψη μας» και τα λοιπά. Εδώ που τα λέμε, περίπου αυτά που λες εσύ, αλλά χωρίς την αμφισβήτηση.


Στην Αμερική αυτή η συζήτηση είναι πάρα πολύ έντονη επειδή υπάρχει πραγματικά δυνατότητα παρέμβασης, δεν είναι θεωρητική η κουβέντα όσο στην Ευρώπη. Δεν με ρωτάς τι πιστεύω εγώ προσωπικά, και ευτυχώς, γιατί είναι από τα πολύ δύσκολα ερωτήματα, και μια γενική τοποθέτηση δεν είναι αρκετή για μια απάντηση - γενική τοποθέτηση. Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι όταν βρίσκεσαι σε μια χώρα που έχει τα μέσα να αλλάξει την πορεία της γης, και καταδικάζεται όταν παρεμβαίνει, αλλά καταδικάζεται και όταν δεν παρεμβαίνει, οι θεωρίες που έχεις μεγαλώνοντας στην Ελλάδα δεν φαίνονται πια τόσο αυτονόητες.


Όμως το πώς να αντιμετωπίσεις έναν συνάδελφο που έχει υποστεί πλύση εγκεφάλου θρησκευτικού τύπου δεν έχει κάποια δυσκολία. Ακριβώς όπως θα αντιμετώπιζες έναν συνάδελφο που θα είχε υποστεί πλύση εγκεφάλου από τη χριστιανική σκοπιά. Για πολιτική μιλάμε πάντα, η θρησκεία είναι το καναπεδάκι.

 

 

 

__________________
5.

 

Αγαπητή Λένα και μισητοί αναγνώστε της!
Έχω κάτι να σας πω: Πριν από λίγο καιρό δημοσιεύτηκε μια ερώτησή μου προς την Λένα η οποία προσφάτως απαντήθηκε από την ίδια εκφράζοντας τις απόψεις με όμορφα και ευγενικά επιχειρήματα. Στα σχόλια όμως των ''αναγνωστών'' το τι καφρίλα, ζήλεια και ειρωνεία υπήρξε, πραγματικά με σόκαρε! Αυτό είναι πραγματικό bullying. Λένα λυπάμαι αλλά δεν έχεις σκεφτεί κάποια σχόλια να φιλτράρονται; Ένιωσα σαν Χριστιανή στο Κολοσσαίο..!!! Ντροπή σας! Άντε τώρα κράξτε ανενόχλητοι - έτσι κι αλλιώς δεν θα μπω στον κόπο να τα διαβάσω. Πολύ καφρίλα για τα γούστα μου....- Σοκ και Δέος!

 

Συνήθως λαμβάνω μηνύματα διαμαρτυρίας επειδή κόπηκε ένα σχόλιο («λογοκρισία» το λένε). Είναι η πρώτη φορά που κάποιος διαμαρτύρεται κάποιος επειδή δεν κόβονται αρκετά. Αγαπητή αναγνώστρια, τα σχόλια φιλτράρονται. Όχι από εμένα.


Επειδή εξαιτίας του φιλτραρίσματος κατά τη γνώμη μου τα σχόλια είναι ευπρεπή, κι επειδή δυστυχώς δεν μας λες για ποια σχόλια μιλάς, και με ποια αφορμή γράφτηκαν, θέλω να σου πω τα εξής, και όχι επειδή θέλω να υπερασπιστώ τους αναγνώστες. Αλήθεια, όχι γι 'αυτό, αλλά γιατί έχω βρεθεί στη θέση σου πολλές φορές.


Τα σχόλια στο ίντερνετ, τα email και ο ηλεκτρονικός λόγος γενικότερα, είναι μια νέα κατηγορία έκφρασης. Δεν είναι προφορική, και δεν είναι γραπτή. Είναι εγκεφαλική, χωρίς φίλτρα. Στο ίντερνετ μιλάμε όπως όλοι όσοι περηφανεύονται ότι «μιλάνε σταράτα» και «λένε πάντα την αλήθεια». Λέμε αυτό που μας κατεβαίνει στο κεφάλι, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη την φωνή, το ύφος, τη στάση, την ψυχολογική κατάσταση του άλλου, όχι τόσο επειδή είμαστε κάφροι (που αν αφαιρέσουμε τα φίλτρα που έχει προσθέσει η κοινωνική συνοχή, κάφροι είμαστε), αλλά επειδή όλα αυτά τα ουσιώδη στοιχεία μας είναι άγνωστα. Μην αντιδράς σα να σου μιλάνε άνθρωποι σε ένα τραπέζι, ή στο δρόμο. Το ξέρω ότι δεν μπορείς να το ελέγξεις, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ορμητικότητα και ο τρόπος σε ενοχλούν, πολύ περισσότερο από το περιεχόμενο.

 

 

 

__________________
6.


Τους τελευταίους μήνες και για πρώτη φορά στη ζωή μου διακατέχομαι από έναν ορμητικό και γεμάτο πάθος έρωτα. Ωστόσο, το μοναδικό ελάττωμα του ανθρώπου αυτού είναι τόσο σημαντικό για εμένα που δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ.. είναι πάνω από 30 και δεν ενδιαφέρεται να εργαστεί... όλη του η ζωή είναι βόλτες και χαζολόγημα στο ίντερνετ. Πως μπορώ να διαχειριστώ την τεμπελιά όταν εγώ έχω μάθει να μην κάθομαι στα αυγά μου; Κάνω υπομονή και συνεχίζω ελπίζοντας πως απλά περνάει μία φάση ή φεύγω ξέροντας πως δε μπορώ να αλλάξω έναν άνθρωπο;- η μπερδεμένη

 

Να περνάει φάση στα τριάντα; Λες;


Δε μας λες το πιο σημαντικό. Τον παίρνει να κάθεται, ή όχι; Έχει τεράστια διαφορά το ναι με το όχι. Αν είναι πλούσιος και δεν χρειάζεται να δουλεύει για να ζήσει, για μένα αλλάζουν πάρα πολύ τα πράγματα. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι θα δούλευαν ακόμη και αν είχαν αρκετά χρήματα, εγώ δηλώνω ότι δεν θα το έκανα, και επίσης δηλώνω ότι δεν τους πιστεύω. Προσοχή, μιλάμε για δουλειά. Άλλο «θα έκανα μια μη κερδοσκοπική εταιρεία για τα γούστα μου» και «θα άνοιγα μπαρ» και άλλο «θα έκανα αιτήσεις, θα πέρναγα από συνεντεύξεις, θα είχα ωράριο και αφεντικό». Επίσης, τεμπέλης μπορείς να είσαι και όταν έχεις δουλειά. Σε μερικές δουλειές η τεμπελιά είναι και τεράστιο ατού, επιβραβεύεσαι κι από πάνω. Βάλτα κάτω και αποφάσισε τι είναι και γιατί είναι.


Πάντως, για να κάνεις ορμητικό και γεμάτο πάθος έρωτα δεν χρειάζεται να τον αποδεχτείς και πλήρως. Για μερικούς μήνες μιλάμε. Μερικές φορές το σεξ είναι καλό και με ανθρώπους που δεν ταιριάζουμε. Μην σε απασχολεί τόσο πολύ αυτή η ανακολουθία. Συμβαίνει συνέχεια, αλλά μόνο τις γυναίκες βασανίζει.

 

 

 

__________________
7.


Αγαπητή Α μπα είναι δυνατόν να μετράω ολόκληρος μαντράχαλος πόσα λάικ έχει η φωτό μου και να ζηλεύω αυτούς που έχουν μαζέψει πολλά ενώ τα δικά μου είναι λιγότερα; Να στεναχωριέμαι και να σκέφτομαι ότι δεν αξίζω, εν μετράω και τέτοια χαζά; Να καίγομαι να γίνω και εγώ τόσο δημοφιλής;- Βασίλης

 

To Facebook έχει 1,44 δις χρήστες. Σκέψου τον αριθμό. Δισεκατομμύρια. Δις. Λες όλοι αυτοί να μπαίνουν για να βρίσκουν λινκ για τα αλιευτικά δικαιώματα της Κούβας;


Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είναι ο puppet master που κατάφερε να χωρέσει όλη την αξιολύπητη, βασανιστική και θεμελιώδη πανανθρώπινη ανάγκη για αναγνώριση μέσα σε μια σελίδα. Είναι τόσο ραδιούργα δημιουργία, που ο εμπνευστής μου προκαλεί κάτι μεταξύ δέους και βαθιάς αηδίας μαζί με σεβασμό. Αν σε πουν ΘΕΑΡΑ επειδή έβαλες μια κουνημένη φωτογραφία του απολύτως συνηθισμένου εαυτού σου, πώς να αντισταθεί κανείς; Όσο πιο πολύ αναγνωρίζεις ότι κανένας μας δεν έχει καταφέρει να αποδεσμευτεί από την χρυσή του ηλικία, όταν η μαμά μας χειροκροτούσε ενθουσιασμένη επειδή κάναμε κακά μας, τόσο κατανοείς τον εαυτό σου και την αδυναμία του, και ίσως τότε θα σε απασχολούν τα like λιγότερο.


Αλλά αν εξακολουθούν να σε καίνε, μην προσπαθείς να το υποτιμήσεις λέγοντας «μα πώς είναι δυνατόν, ΕΓΩ», γιατί το σπρώχνεις κάτω από το χαλί και το κάνεις χειρότερο. Εσύ, και σχεδόν όλοι όσοι έχουν σύνδεση με ίντερνετ. Ναι, δεν είσαι η εξαίρεση. Όλοι τέτοιοι είμαστε.

 

 

 

Γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, έζησε στη Γερμανία, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ κι εργάστηκε ως αρχιτέκτονας για δέκα χρόνια. Γράφει στη Lifo από το 2010, είναι παντρεμένη και ζει με τον άντρα της στις ΗΠΑ από το 2011.
77 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 123 Επόμενα
TGProject TGProject 17.11.2015 | 10:30
Θα συμφωνήσω με την 3. Αυτό που εντοπίζω στα περισσότερα ζευγάρια, είναι ότι δεν υπάρχει σεβασμός αλλά ούτε και εκτίμηση. Άρα πώς να είσαι ευγενικός και καλός με κάποιον με τον οποίο είσαι για λάθος λόγους; Με κάποιον που στο βάθος υποτιμάς; Αυτό που λεεί η 3 το έχω εντοπίσει και στον τρόπο που μιλάνε οι δυτικοευρωπαίοι για το ταίρι τους. Από την περιγραφή καταλαβαίνεις πόσο εκτιμούν και υπολογίζουν το έτερον ήμισυ
miles miles 17.11.2015 | 10:53
Ο 3 μου θυμίζει παιδάκι που ζηλεύει συνεχώς τα παιχνίδια του διπλανού του. Αυτή τη νοοτροπία του Έλληνα δεν μπορώ να την καταλάβω. Κατανοώ πλήρως τον Έλληνα που δεν αντέχει την ελληνική πραγματικότητα και φεύγει στο εξωτερικό. Τον Έλληνα όμως που μένει εδώ και νομίζει ότι την πραγματικότητα τη διαμορφώνει "κάποιος άλλος" δεν μπορώ να την καταλάβω. Υποθέτοντας λοιπόν ότι μένεις Ελλάδα σαν αρχή χωρίς να βγάζεις τον εαυτό σου έξω θα μπορούσες να σταματήσεις να κουτσομπολεύεις τον κόσμο στήνοντας αυτί του τι συμβαίνει στα τραπέζια της ταβέρνας μπας και μπορέσουμε να καταρρίψουμε άλλο ένα ελληνικό κλισέ για το οποίο κατέχουμε τα πρωτεία. Την κατάσταση στην Ελλάδα τη δημιουργούμε ΕΜΕΙΣ και όχι ΑΥΤΟΙ. Όσο επιλέγουμε εμείς λοιπόν να μιλάμε πολιτισμένα και να δημιουργούμε ισότιμες σχέσεις τόσο θα σταματήσουμε να βλέπoυμε γύρω μας τα κλισέ για τα οποία κατηγορούμαστε.

#5
Bullying σημαίνει να τραμπουκίζεις κάποιον που δεν είναι σε θέση να σου απαντήσει. Στην τελική και εγώ σαν σχολιαστής κρίνομαι για την απάντηση που θα δώσω πόσα φίλτρα να βάλουν οι άνθρωποι?! Αν δηλαδή ποστάρω μια απάnτηση καφρίλα και πάρω 100 ΟΧΙ έχει λογική μετά να παραπονιέμαι για bullying?!?
Υ.Γ. Φίλη με την πατούσα is that you?
TGProject TGProject 17.11.2015 | 13:46
Μα η 3 δεν είπε ότι διαμορφώνει κάποιος άλλος την κατάσταση. Παρατηρεί κάτι που συμβαίνει. Κάτι που κάνουμε εμείς,δεν μας επιβάλλει κάποιος. Επίσης όταν δουλεύεις με ξένους κυρίως (όπως και εγώ), δεν χρειάζεται να κρυφακούς ούτε να κοτσομπολεύεις. Οι διαφορές είναι τόσο εμφανής που είναι αδύνατο να τις αγνοήσεις. Πολλές φορές δε, είναι μη λεκτικές. Καλά κάνει και τα βλέπει για να σκεφτεί και τη δική της βελτίωση, όπως όλοι μας.
miles miles 17.11.2015 | 14:22
E όχι ρε παιδιά. Είμαστε κακοί στραβοί κι ανάποδοι σε πολλούς τομείς. Αλλά ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων κάνει άθλιες συζυγικές σχέσεις από τα παρατηρησιακά δεδομένα εργαζόμενου σε τουριστικό μαγαζί όχι δεν θα το δεχτώ. Δεν καταλαβαίνω τι θα πει άθλια συζυγική σχέση και κυρίως δεν καταλαβαίνω ποιος είναι αυτός που μπορεί να κρίνει μια συζυγική σχέση σαν άθλια όταν τη βλέπει απ'έξω. Δηλαδή μια σχέση είναι όμορφη και ισότιμη αν το ζευγάρι χαμογελάει και μιλάει χαμηλόφωνα σε μια ταβέρνα? Μια γυναίκα που υπομένει ενδοοοικογενειακή βία σε μια ομολογουμένως άθλια συζυγική σχέση σε μια ταβέρνα δεν θα τολμήσει να πει στον άντρα της να βάλει μπουφάν ούτε να τον καβαλικέψει σε μια συζήτηση.

Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (48) ΟΧΙ (81)
η Γ45 πάλι η Γ45 πάλι 19.11.2015 | 23:46
Miles
δεν εξηγείται αλλιώς παρά μόνο αν είσαι άντρας εργένης χωρίς πολλές παραστάσεις αν δεν κατανοείς ότι μια άθλια συζυγική σχέση δεν σημαίνει απαραιτήτως ενδοοικογενειακή βία. Εξηγήθηκε σαφώς και στο κείμενο και στα σχόλια ότι λείπει ο σεβασμός και η εκτίμηση. Ο ένας σύζυγος (οποιουδήποτε φύλου) κατά βάθος υποτιμά τον άλλο. Και ναι δυστυχώς συμβαίνει γιατί οι Έλληνες δεν έχουν διαπαιδαγωγηθεί να είναι φίλοι με τους συντρόφους τους.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (16) ΟΧΙ (1)
miles miles 17.11.2015 | 10:58
Και κάτι τελευταίο για την 5. Μήπως αν έλαβες τόσο αρνητικό feedback την ερώτηση καφρίλα την έκανες εσύ? Γιατί κανένας σχολιαστής δεν έχει μαζί σου κάτι προσωπικό
nayakepler nayakepler 17.11.2015 | 13:43
Αν είναι η φίλη της πατούσας παρακαλείται θερμά να μας πει τι έγινε με τον Φιλ !
miles miles 17.11.2015 | 14:24
Χαχαχα έχει στοιχειώσει κόσμο αυτή η πατούσα!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (44) ΟΧΙ (3)
Parisios Parisios 17.11.2015 | 15:06
Να, γι' αυτό λέω η στήλη χρειάζεται και νέους αναγνώστες. Θα βάζαμε τους νέους να διαβάσουν όλα τα Α,μπα 3-4 μήνες πίσω και να μας βρουν ποια ερώτηση αφορά :Ρ
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (31) ΟΧΙ (3)
Phoebe Buffay-Hannigan Phoebe Buffay-Hannigan 17.11.2015 | 16:09
Μπα, δε θα είναι αυτή… αποκλείεται να δημοσιεύτηκε τόοοοοσο νωρίς η ερώτηση!
No offence, my dear A, mpa :p

Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (27) ΟΧΙ (0)
Συννεφιά Συννεφιά 17.11.2015 | 15:24
Αυτό πήγα να πω κι εγώ. Στο μυαλό μου ήσουν! :)
hellothere hellothere 17.11.2015 | 16:55
@Parisios
Ενίσταμαι! Επειδή είμαστε νέοι (μάλλον) αναγνώστες πρέπει να βγάλουμε όλη την χαμαλοδουλειά;;; :Ρ
Τζάμπα κόπος ούτως ή άλλως, δεν μας δίνει και κανένα στοιχείο της προκοπής.
Parisios Parisios 17.11.2015 | 17:33
@hellothere
μην το βλέπεις έτσι, είναι μια θαυμάσια ευκαιρία να δεις παλιά α,μπα που δεν έχεις ξαναδιαβάσει!
(Και στο μεταξύ, κοίτα για ερωτήσεις που η Α,μπα απάντησε ευγενικά, αλλά έπεσε κράξιμο στα σχόλια. Θα υπάρξει ψηφοφορία για την πιθανότερη ερώτηση.)
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (37) ΟΧΙ (2)
luckystrike luckystrike 17.11.2015 | 18:05
κι εγω σχετικώς νέα ανγνώστρια είμαι κι επειδή από καιρού εις καιρόν χάνω τη σειρά μου λόγω δουλειάς, τα διαβάζω προς τα πίσω -όπως αλλωστε έκανα από την ώρα που ανακάλυψα τη στήλη. αλλά να με συγχωρεί η χάρη σας παιδιά, όταν το κάνω αυτό διαβάζω μόνο τις απαντήσεις της α, μπα και όχι τα σχόλια. λόγω χρόνου και μόνο ειδάλλως τα βρίσκω συνήθως απολαυστικά. αυτό δε είναι που μου κάνει κι εντυπωση στην πίκρα της κοπελας. το επίπεδο το βρίσκω ιδιαιτέρως υψηλό και σπανίως μονόπλευρα τοποθετημένο. αν δώσει κι αλλα στοιχεία ευχαρίστως να το πάω ξανα προς τα πίσω.:)
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (25) ΟΧΙ (0)
hellothere hellothere 17.11.2015 | 22:33
@Parisios
Ναι έχεις δίκιο, η Α, μπα συνήθως δίνει το τέμπο.
Εγώ λέω πως θα ήταν μία καλή ευκαιρία να φρεσκάρετε την μνήμη σας κι εσείς οι παλιοί.. Δες το σαν προετοιμασία εν όψει ψηφοφορίας. :D
avatar Nandja 18.11.2015 | 10:54
Αυτό φίλε/η μου είναι προετοιμασία εν όψει εφ'όλης της ύλης διαγωνίσματος, όχι αστεία.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (0)
4. Μου θύμισες γνωστούς μου που ενώ μιλάμε πολιτισμένα και με επιχειρήματα, όταν γυρνούν από αντίστοιχη χριστιανική κατήχηση γίνονται απόλυτοι, πιστεύοντας ότι κατέχουν την μόνη αλήθεια! Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η μεταβολή!
Παλιότερα κατηγορούσα αυτούς που κάνουν κατήχηση, πλέον όχι. Αν δεν έχουν προσωπική άποψη οι ίδιοι και θέλουν άτομα να τους επιβάλλουν την άποψή τους, από οδηγίες ερχόμενες από κάποιον ύψιστο (ανάλογα τη θρησκεία ), δικό τους πρόβλημα ! Πλέον έχω πάψει να μιλώ για οποιοδήποτε σοβαρό θέμα με αυτά τα άτομα.
Πήγαινα και εγώ παλιότερα κατηχητικό αλλά υπήρχε συζήτηση και όχι επιβολή απόψεων.
Στη περίπτωσή σου τα πράγματα είναι ακόμα πιο έντονα λόγω της επικαιρότητας και της θρησκείας του!
Καλό κουράγιο αν και δε νομίζω ότι θα ευδοκιμήσει οποιαδήποτε συζήτησή σου με αυτό το άτομο.
Δεν είναι facebook εδώ #5. Άμα θες να σου γράφουμε από κάτω ''πω πω θεάρα μου, καρδούλες, μπράβο που πρόδωσες τις φίλες σου, κεράτωσες τον γκόμενο και έκαψες τα μακαρόνια, καρδούλες, αστεράκια, κουκλάρα μου'', κλείσε το λογαριασμό στη lifo κι άνοιξε στο instagram, να λάβεις τον ψευτοθαυμασμό που σου αρμόζει. Κι αν κρίνω κι απ το κείμενο που έγραψες, από μυαλό τουλάχιστον, δεν έχει κανείς να σου ζηλέψει τίποτα!
hellothere hellothere 17.11.2015 | 17:12
Ρε παιδί μου, τώρα εσείς γιατί κράζετε; Το σχόλιό μου αφορά και τον/ην piripiri από κάτω. Μην παρεξηγηθώ κι εγώ τώρα, δεν θέλω να πάρω το μέρος της κοπέλας γιατί δεν μας λέει ποια ερώτηση έκανε. Αλλά μερικά σχόλια τα βρίσκω κι εγώ επιθετικά χωρίς λόγο. Άσε που πήγα μία φορά να παρεξηγηθώ με την αγαπητή "varaw myges". Τα σχόλια είναι μέρος της στήλης. Έχω διαβάσει και σχολιάρες, με άλλα έχω γελάσει μέχρι δακρύων, άλλα μ' έχουν κάνει να προβληματιστώ και τολμώ να πω ότι έχω γίνει και "follower" μερικών σχολιαστών. :Ρ
Αλλά σε μερικά μ' έχει ενοχλήσει κι έμενα ο τρόπος τους περισσότερο παρά το περιεχόμενο και δεν έχω στείλει ακόμη ερώτηση. Όλοι για τον ίδιο λόγο ερχόμαστε εδώ, γουστάρουμε Α, μπα! Make love, not war! :)
Κράζουμε αγαπητέ/ή, γιατί απ' άπου κι αν το πιάσεις, το κείμενο 5 είναι προσβλητικό. "Μισητοί αναγνώστες", "καφρίλια", "ζήλεια", "ειρωνεία", "bullying", η αναφορά στο Κολοσσαίο... Όποιος στέλνει ερώτηση σ' αυτή τη στήλη, βάζει ένα μέρος από τη ζωή του στο πιάτο, κι αυτό επειδή κάτι τον/ την προβληματίζει και θέλει να το πει και να το συζητήσει. Ένας άνθρωπος που εν γνώσει του θέτει τον εαυτό σου υπό κριτική, αλλά παρεξηγείται και αντιδράει με αυτόν τον τρόπο, νομιζω πως απλά δεν είναι διατεθειμένος να βγει από τη φούσκα του και πως επιζητάει παραπάνω προσοχή από αυτήν που ήδη τράβηξε. Φυσικά και υπάρχουν κακεντρεχή σχόλια κάποιες φορές, αλλά μια τέτοια γενική επίθεση δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστη. Έχουν παραπονεθεί και άλλοι για αρνητικά σχόλια, αλλά αυτοί τουλάχιστον είχαν τα κότσια να το πουν εκεί, όχι "γράψτε ότι θέλετε, ρίχνω την μπόμπα μου, σας καίω, αλλά σιγά να μην τα διαβάσω". Αυτό είναι άνανδρο, αξιοκατάκριτο και προσβλητικο για όλους.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (49) ΟΧΙ (6)
Haifischnet Haifischnet 17.11.2015 | 23:59
@Hercule Poirgot

Πιστεύεις ότι δεν θα διαβάσει τα σημερινά σχόλια; Επειδή το λέει;
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (24) ΟΧΙ (0)
hellothere hellothere 17.11.2015 | 23:32
Αγαπητή, Ηρακλή Πουαργώ. By the way πολύ ωραίο όνομα. ;)
Έχεις δίκιο σε όλα, ήταν προσβλητική η ερώτηση. Αλλά και; Δηλαδή πραγματικά πιστεύεις αξίζει τον κόπο να την κράξεις; Δεν θέλω να κάνω μαθήματα ηθικής και ανωτερότητας μέσω ίντερνετ, την γνώμη μου λέω. Ο λόγος που έκανα πάντως το σχόλιο δεν ήταν για την συγκεκριμένη κοπέλα. Το έγραψα πως δεν θέλω να την υπερασπιστώ και με αφήνει και παγερά αδιάφορη αν με μισεί και θεωρεί πως πέταξα την χριστιανή στα λιοντάρια (κάτι που επισήμως αμφισβητείται για το Κολοσσαίο). Ήθελα να θίξω το γεγονός πως όντως μερικά σχόλια γίνονται επιθετικά χωρίς λόγο κάποιες φορές και θεωρώ πως πολλοί παρεξηγούνται. Είναι και λίγο ο χαρακτήρας μου βέβαια που δεν τσακώνομαι εύκολα. Στην συγκεκριμένη πάντως μία είναι η απάντηση, Mona Liza :D
Ό,τι θα τα δει θα τα δει γιατί επιζητεί την προσοχή μας. Προσωπικά, πάντα μ' ενοχλεί η αγένεια και γι' αυτό και απάντησα. Επίσης, μέχρι να λυθεί η υπόθεση της "πατούσας", πρέπει ν' ασχοληθούμε και με κάτι άλλο για να περάσει η ώρα μας ;) Κουράστηκα να λύνω και μυστήρια!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (14) ΟΧΙ (1)
piripiri piripiri 17.11.2015 | 11:45
#5 Ε θα κράξω δεν κρατιέμαι!! "Ζήλεια"? "Σαν χριστιανή στο Κλοσσαίο"? Έχεις ξεφύγει! Δεν ξέρω σε ποιά ερώτηση αναφέρεσαι, πάντως εγώ πάντα διαβάζω σχόλια με απόψεις όμορφα διατύπωμενες! Τώρα αν εσύ είχες στείλει τίποτα του τύπου "είμαι πολύ όμορφη και πιο έξυπνη απο το μέσο όρο και ταλαντούχα" όπως διαβάζουμε κατα καιρούς εεε τι περίμενες? Χειροκρότημα οτί όντως είσαι τόσο τέλεια και πώς γίνεται να μην σε θέλει το φλέρτ σου στη δουλειά? Και τέλος πάντων ο καθένας εδώ γράφει την άποψη του, αλλά πολύ λιγές φορές με πιο έντονο τρόπο απο ότι χρειάζεται! Ε και τι στέλνεθς τώρα στην Λένα να της τα χώσεις? Ας απαντούσες στους "κάφρους" αναγνώστες και να τους έλεγες ότι μίλησαν άσχημα! Μήπως φοβόσουν ότι τελικά αυτοι οι "κάφροι" είχαν σε κάποια πράγματα δίκαιο και θύμωσες τόσο?? Λέω εγώ τώρα...
Maggie Maggie 17.11.2015 | 14:41
Κλο κλο κλο το Κλοσσαίο.
Αυτά είναι σαρδάμ. : )))))
piripiri piripiri 17.11.2015 | 19:15
Βρε τώρα το είδα! Κοτέτσι το έκανα το μεγαθήριο!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (41) ΟΧΙ (0)
#3 Καμία φωτιά, έτσι ακριβώς είναι το μέσο ελληνικό ζευγάρι..
avatar
Ανώνυμος/η 17.11.2015 | 12:02
Αγαπητή #3#, όταν σε τέτοιου είδους "στατιστικές" δεν εισφέρεις και άλλα κρίσιμα δεδομένα, όπως ηλικίες, μορφωτικό επίπεδο και κοινωνικό και οικονομικό στάτους, συνήθως καταλήγεις σε γενικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις του τύπου, "ζευγάρια ελλήνων κακά - ζευγάρια ξένων τουριστών καλά"!
Maggie Maggie 17.11.2015 | 15:05
έλα μωρέ, μια διαπίστωση έκανε. Δεν κατάλαβα που για να μιλήσουμε θα πρέπει να παρουσιάζουμε ένα βουνό περγαμηνές. Στο κάτω κάτω, μες στα πόδια της τους έχει συνέχεια, μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη προσωπική άποψη.
Parisios Parisios 17.11.2015 | 15:14
Ε, ναι, κι εγώ αυτό σκέφτομαι. Συγκρίνει ζευγάρια που έχουν λεφτά να έρθουν για διακοπές στην Ελλάδα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το οικονομικό ή μορφωτικό τους επίπεδο, με ελληνικά ζευγάρια που κάνουν διακοπές στη χώρα τους. Δεν νομίζω να έβγαζε τα ίδια συμπεράσματα αν εξέταζε ζευγάρια από τις εργατικές συνοικίες του Λίβερπουλ, ή από τη Γιούτα(α).
AllesGoed AllesGoed 17.11.2015 | 16:47
"Γιούτα(α)" χαχαχαχα μ'αρεσει η προσοχη στη λεπτομέρεια!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (52) ΟΧΙ (0)
#7, καλέ εγώ στεναχωριέμαι όταν παίρνω πολλές αρνητικές ψήφους στην ΑΜπα!
avatar
Ανώνυμος/η 17.11.2015 | 12:03
#5# Μόνο εγώ έχω σκάσει από περιέργεια ποια ήταν η ερώτηση???
mumu mumu 17.11.2015 | 13:35
όχι!
κι εγώ προσθαθώ να σκεφτώ σε ποιά αναφέρεται.
nayakepler nayakepler 17.11.2015 | 14:19
Είμαι σίγουρη ότι το ΟΧΙ το πήρες από την ίδια, που και καλά δε θα ασχοληθεί.
Συννεφιά Συννεφιά 17.11.2015 | 15:25
Όχι Maraki, κι εγώ! (By the way o Ροδόλφος καλά? :P)
Parisios Parisios 17.11.2015 | 15:27
Επίτηδες το κάνει, μη νομίζεις. Είναι η εκδίκησή της.
mitsi mitsi 17.11.2015 | 17:08
Α κι εγω έχω σκάσει!Αλλά ποιος θα κάτσει να διαβάσει τα α,μπα πριν απο πεντε με τεσσερις μήνες να τη βρει;
Santinity Santinity 17.11.2015 | 21:58
Έχω μια υπόνοια οτι είναι θρησκευτικού περιεχομένου, όπου η Α, μπα με επιχειρηματα της εξήγησε γιατι δεν πιστεύει. Και μετά υπηρξαν αρκετά σχόλια που την έφαγαν σαν τα λιοντάρια του Κολοσσού.
Santinity Santinity 18.11.2015 | 02:17
*Κολοσσαίου
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (0)
Ζaya Ζaya 18.11.2015 | 18:59
Εμένα, πάντως, μου ήρθε στο μυαλό μία, που είχε φτιάξει ένα ψεύτικο προφίλ στο facebooκ, φλέρταρε με τον πρώην της και αναρωτιόταν αν πρέπει να ενημερώσει την νυν του πρώην ότι το αγόρι της φλερτάρει με άγνωστες, γιατί είναι κρίμα να την κοροιδεύει. Φυσικά, στα σχόλια κανείς δεν επιδοκίμασε αυτή τη σκέψη. Αντιθέτως, έπεσε αρκετό κράξιμο.
Προηγούμενα 123 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ