Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Αγαπητή Α, μπα;

Στο σημερινό «Α μπα»: όρια πορνογραφίας

Επίσης: όμως ποιο είναι το πρόβλημα σου;

 

 

__________________
1.

 

ρε αμπα. ειναι μια τυπισσα γνωστη απο το παρελθον του συντροφου μου (ειμαστε 1μιση χρονο μαζι, στα 35 και οι δυο, σε επαρχιακη πολη) που απο ψιλοπραγματα/διαισθητικα μου χει καρφωθει οτι τον γουσταρει. αυτο εμενα με κανει να νιωθω αβολα πχ τον κοιταζει εντονα αν ειμαστε στον ιδιο χωρο σε αλλες παρεες ή τον ακουμπαει καπως οταν ερχεται να του μιλησει ή αλλα σημαδια που εγω αντιλαμβανομαι ως φλερτ. αυτος μου εχει πει οτι δεν επαιζε στο παρελθον τιποτα μαζι της και δεν εχω λογο να μην τον πιστεψω. επισης γνωριζω καλα οτι δε μπορω να απαγορευσω σε κανεναν να κοιταζει οπως θελει οποιον θελει και μονο απο τον φιλο μου μπορω να απαιτησω καποιου ειδους σεβασμο-πραγμα που κανει-δηλαδη ειναι φιλικος/κοινωνικος μαζι της οπως με ολους τους υπολοιπους-δηλαδη δε διαπιστωνω καποια αλλαγη συμπεριφορας. ωστοσο, υπαρχει κατι που δε μου κολλαει και αυτο ειναι οτι δεν με εχει συστησει. δηλαδη δεν εχει εφαρμοσει μαζι της ενω σε αλλες περιπτωσεις το εχει κανει αυτον τον κοινωνικο ατυπο κανονα, αυτο το"μαρια απο δω η κατερινα, δε γνωριζεστε ε? με την μαρια καναμε παλια παρεα" ή κατι τετοιο τελος παντων. την πρωτη φορα που του το επισημανα ειπε "α δε το καταλαβα, ισως να νομιζα κ οτι γνωριζεστε". του ειπα οκ οταν μπορεσεις θα ηθελα να μας συστησεις. αλλα ξαναεγινε -ηρθε να του μιλησει και δε μας συστησε. και μετα εγω εξεφρασα τον θυμο μου με υστερια και φωνες και εχασα το δικιο μου. και με ειπε υστερικη. θελω να τονισω οτι αυτη η σχεση παει πολυ καλα και δεν θελω να την χαλασω και απο αυτον τον ανθρωπο δεν εχω κανενα αλλο παραπονο. αλλα να μη μ συστησει? ρε γαμωτο ειναι λαθος να γινομαι παρανοικη με κατι τετοιο? τι μπορω να κανω? τι μπορω να σκεφτω για να μην τρελενομαι με τετοια πραγματα? μηπως δεν εγινε και τιποτα που δε με συστησε? μηπως ειναι τυχαιο? τι λες?- κατερινα

 

Άρα το πρόβλημα σου δεν είναι μήπως τον γουστάρει αυτή, αλλά μήπως τη γουστάρει αυτός.


Είναι πολύ σημαντικό να παραδεχόμαστε πρώτα από όλα ποιο είναι πραγματικά το πρόβλημα μας.

 

 

 

__________________

2.

 

Αγαπητή Λένα,
Χθες ήμουν με κάτι γνωστούς και φίλους μαζί με το αγόρι μου για ένα ποτό και είχα εάν όχι την χειρότερη συζήτηση της ζωής μου, σίγουρα μια από τις χειρότερες. Για να μην γράψω τεράστιο κείμενο θα πω πως οι σκέψεις αυτής της παρέας ήταν πως μια γυναίκα δεν έχει δικαίωμα να αλλάξει γνώμη για το εάν θα κάνει σεξ μαζί τους. Εάν έδειξε με οποιονδήποτε τρόπο πως ενδιαφέρεται και πρότεινε στον άλλον να γυρίσουν μαζί σπίτι δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει σεξ, είτε το θέλει είτε όχι. Ο ένας ισχυρίστηκε πως δεν μιλάει για βιασμό αλλά σίγουρα αυτή που θα έκανε κάτι τέτοιο είναι πουτάνα (λόγια δικά του) γιατί "έπαιζε" μαζί του και του στοίχισε το βράδυ του ενώ ο άλλος ισχυρίστηκε και πως ναι, για βιασμό μιλάμε και πως η κοπέλα θέλει και δεν το ξέρει και ακόμα και να αντισταθεί στο τέλος θα φάει και ξύλο. Πως η αστυνομία δεν θα κάνει τίποτα απολύτως. Πως εάν εκείνη έδειξε κάποια στιγμή πως γουστάρει αυτό ήταν.
Έκανα πολλές προσπάθειες να φέρω την λογική πίσω στο τραπέζι της κουβέντας (και το αγόρι μου μαζί με εμένα) αλλά όλα μάταια. Άκουσα πως έχω πολύ δυνατές φεμινιστικές σκέψεις και άλλα σχετικά. Τέλος πάντων, δεν έχω κάποια ερώτηση να κάνω, μόνο να δηλώσω δυνατά την θλίψη μου πως οι υποστηρικτές αυτών των σκέψεων δεν είναι τόσο ξένοι όσο νόμιζα, είναι ο γείτονας, ο φίλος, ο συγγενής. Θα ήθελα να πω πως πάντα πίστευα πως ο διάλογος φέρνει λύσεις αλλά δεν είναι έτσι δυστυχώς. Θα ήθελα να πω πως αυτή η συζήτηση μου προκάλεσε τεράστιο εκνευρισμό και έπιανα τον εαυτό μου να μιλά με βία κάτι που δεν με κάνει περήφανη αλλά δεν γίνεται να ακούω πως απλά εν δυνάμει ανήκω σε όποιον γυαλίσω. Τέλος, η συζήτηση μου έφερε θλίψη. Στο αμάξι του γυρισμού ήθελα να βάλω τα κλάματα και θα το έκανα εάν δεν ήμουν εξαντλημένη. –άνθρωπος

 

Είναι πάρα πολύ αποκαρδιωτικό, αλλά αν μένουμε εκεί και δεν βγάζουμε τα συμπεράσματα μας, χαλάμε την ψυχολογία μας χωρίς να κερδίζουμε τίποτα. Κοίτα πόσα έμαθες από αυτή τη βραδιά: ο μισογυνισμός δεν είναι κάτι μυθικό που βρίσκεται πίσω από τις χαραμάδες. Η κουλτούρα του βιασμού είναι κάτι πραγματικό, και υπάρχει παντού γύρω σου, σε γείτονες, φίλους, συγγενείς. Έμαθες ότι ο διάλογος δεν φέρνει πάντα λύσεις. Έπιασες τον εαυτό σου να μιλάει με βία, κάτι πρωτόγνωρο για σένα. Οπότε έχεις κάποιες επιπλέον πολύτιμες εμπειρίες. Την επόμενη φορά που θα ξεκινήσει τέτοια κουβέντα – και αυτό θα γίνει σίγουρα – θα είσαι περισσότερο υποψιασμένη. Ίσως στο τέλος να μην θέλεις να κλάψεις.


Επειδή ακούγεσαι ήρεμος άνθρωπος, ιδεαλιστής ίσως, πρέπει να σου πω ότι το να μιλάς με βία – που δεν ξέρω τι σημαίνει – είναι απολύτως επιτρεπτός τρόπος όταν κάποιος σου λέει ότι δικαιούται να σε σαπίσει στο ξύλο ατιμώρητα επειδή του φάνηκες «πουτάνα». Πρέπει να καταλάβεις πλήρως, σε όλο του το μεγαλείο, πως αυτός που το λέει δεν τα λέει θεωρητικά. Όταν νιώθεις ότι απειλείσαι η ένταση είναι αντανακλαστική. Το ότι έχεις τύψεις που αντέδρασες έντονα είναι άλλη μια εφαρμογή της πατριαρχίας. Κανένας άντρας δεν θα είχε τύψεις επειδή έβρισε κάποιον που του είπε ότι θα τον βίαζε επειδή το δικαιούται. Φυσικά και το παίρνεις προσωπικά. Δεν είναι αποστολή της ζωής σου να είσαι ήρεμη ό,τι και να γίνει.


Παράλληλα, δεν είναι αποστολή της ζωής σου να εκπαιδεύσεις τον κάθε έναν που βρίσκεται στο δρόμο σου. Δεν χρειάζεται να προσπαθείς να αλλάξεις τη γνώμη των άλλων, ειδικά όταν είναι τόσο μάταιο. Οφείλεις όμως να προστατεύεις τον εαυτό σου από τα βλήματα. Εγώ αυτούς ούτε ζωγραφιστούς δεν θα δεχόμουν να τους ξαναδώ.

 

 

 

__________________
3.

 

Τι είναι πιο καλό για το περιβάλλον, να ψωνίζουμε τοπικά προϊόντα που όμως δεν είναι βιολογικής καλλιέργειας ή βιολογικά που ταξιδεύουν για να έρθουν στα ράφια; Ελλείψει βιολογικών τοπικών βεβαίως. -Confused ecologist-ακαταλαβίστικα

 

Δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι το πόσο βιολογικό είναι κάτι είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθεί, και δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος, οπότε θα έλεγα τα τοπικά προϊόντα. Άλλες γνώμες;

 

 

 

__________________
4.

 

γιατι η πιο επιτυχημένη σειρά είναι το Game of thrones? γιατι με αυτή τη σειρά έχουν κολλήσει τόσα εκατομμύρια κόσμος? Η αμερική έχει να δείξει μια πληθώρα πολύ άρτιων τηλεοπτικών σειρών. Τι είναι αυτό που κάνει το Game of thrones τόσο ξεχωριστό τελικά?- Drogon

 

Σεναριακά η σειρά είναι φτιαγμένη από το σκανδαλιστικό, τρομερά εθιστικό και παραδοσιακά πετυχημένο υλικό της σαπουνόπερας. Το περιτύλιγμα είναι «σοβαρό», με τάχα ιστορικές αναφορές και phantasy, οπότε έχει ξεφύγει από την τυπική κατηγοριοποίηση κι έτσι το βλέπουν όλοι χωρίς τύψεις. Είναι το πιο πετυχημένο crossover. Επίσης βοηθάει το γυμνό, καθαγιασμένο από την σεβάσμια παρουσία δράκων, κι έτσι δεν είναι τσόντα, είναι γυμνό απαραίτητο για την πλοκή. Δεύτερο crossover, και τζακ ποτ!

 

 

 

__________________
5.

 

Αγαπητή Αμπά,
Έχω γράψει χίλιες φορές στο μυαλό μου την ίδια ερώτηση. Πότε υπερβαίνει κανείς τα όρια του ποτού; Μέχρι πόσο είναι φυσιολογικό να πίνει; Είμαι σε μια σχέση εδώ και δυο χρόνια και σε γενικές γραμμές είμαστε πάρα πολύ καλά μαζί. Διαπιστώνω όμως (ήδη από τις πρώτες μέρες της γνωριμίας μας) ότι πίνει παραπάνω από αυτό που θεωρώ εγώ φυσιολογικό. Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα (κυρίως σαββατοκύριακα) θα πιει σε σημείο που θα τον πειράξει. 1.5 μπουκάλι κρασί δεν είναι πολύ; 10 μπύρες; Τόσο ήπιε χτες. Υπήρξαν και φορές που έχασα το μέτρημα. Νιώθω ότι αγαπάει το αλκοόλ όπως εγώ τις σοκολάτες, με τη διαφορά ότι εγώ καταπιέζομαι και δεν τρώω όσο θέλω. Δεν είναι ότι με το ποτό γίνεται εριστικός, εύθυμος γίνεται ή κοιμάται αμέσως. Αλλά αλλάζει η συμπεριφορά του, ρε συ αμπά, γίνεται αργός και απρόσεκτος και μπορεί να πει κάτι καταλάθος που θα φέρει τον άλλο σε δύσκολη θέση. Το έχω συζητήσει πολλές φορές μαζί του και συνεχώς μου λέει «Γιατί; Τι σε πειράζω; Πειράζω κανέναν; Εγώ ήσυχος κάθομαι». Κάτι που σε γενικές γραμμές ισχύει. Εχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια με πατέρα αλκοολικό και σχετικά επιθετικό και με μια μητέρα να προσπαθεί να καλύψει τα κενά και γνωρίζω από πρώτο χέρι τις συνέπειες. Γεγονός ότι ο καλός μου πίνει (σαφώς) λιγότερο, αλλά αυτά εύκολα ξεφεύγουν. Η ερώτησή μου είναι μάλλον η εξής: Είμαι μήπως υπερβολική/ προκατειλλειμένη; Και αν όχι, πως μπορώ να το συζητήσω αποτελεσματικά μαζί του αν ο ίδιος δεν βλέπει το πρόβλημα; Μέχρι ποιο σημείο είναι τα όριά μου και που αρχίζω να γίνομαι επεμβατική; Για την ιστορία να σου πω ότι είμαστε και οι δύο άνω των τριάντα και εδώ και κάτι μήνες συγκατοικούμε.
Συγνώμη για το κατεβατό ☺ ! Σε διαβάζω καθημερινά, λατρεύω τις απαντήσεις που δίνεις!- G6PD def

 

Τα όρια έχουν ξεπεραστεί όταν το ποτό δημιουργεί προβλήματα στις κοινωνικές σχέσεις κάποιου, και αυτός τα έχει ξεπεράσει. Με σένα. Έχει πρόβλημα στη σχέση του με σένα, και όπως φαίνεται, αποκτάει και με άλλους, όταν τους φέρνει μεθυσμένος σε δύσκολη θέση.


Δεν μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα για να δει το πρόβλημα. Αν δεν θέλει να το δει, δεν θα το δει. Τα όρια σου έχουν ξεπεραστεί προ πολλού, γιατί μιλάς για κάτι που σε προβληματίζει από τις πρώτες μέρες της σχέσης. Αντιθέτως, πολύ φοβάμαι ότι υποτιμάς το θέμα, ακριβώς επειδή έχεις την εμπειρία από την οικογένεια σου, και τον συγκρίνεις με κάτι που θεωρείς χειρότερο. Επίσης πολύ φοβάμαι ότι μένεις μαζί του επειδή σου είναι γνώριμη η διαδικασία από την οικογένεια σου.


Τι εννοείς «να γίνεις επεμβατική;» Τι νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις; Το έχεις ήδη συζητήσει. Θα τον σύρεις με το ζόρι; Δεν γίνονται έτσι τα πράγματα. Για τη δική σου ζωή μόνο μπορείς να πάρεις αποφάσεις.


Τέλος, δεν χρειάζεται να έχει κάποιος ένα αποδεδειγμένο σοβαρό πρόβλημα με επίσημη σφραγίδα από αρμόδια επιτροπή για να μη θέλουμε να είμαστε μαζί του. Μην λογοκρίνετε τόσο τον εαυτό σας ρε κορίτσια. Εμπιστευτείτε το ένστικτό σας. Αν κάτι δεν σας αρέσει, αφήστε το να πάει στην ευχή του Θεού. Δεν είναι αποδεικτικό σωστής γυναίκας η αυταπάρνηση και η αυτοθυσία. Μια καταπιεστική, συστημική ρητορική είναι.

 

 

 

__________________
6.


Αγαπητη Α,μπα;!
δεν περίμενα να σου στειλω ποτε μήνυμα αλλά χρειάζομαι τη συμβουλη σου. Πώς μπορεί κανείς να πάψει να είναι ερωτευμένος με έναν γοητευτικό άνθρωπο με τρομερα σαρωτική προσωπικότητα ; Εγώ 21 αυτός 33. Η ιστορια μας τρεχει εδώ και ενάμισι χρόνο τώρα και δε ξέρω πως να την τελειώσω. Με εχει μαγέψει ο σιχαμένος και με κάνει ό,τι θέλει. Χειρίζεται τα συναισθηματα μου σαν να έχει αποστηθίσει το manual . Στην αρχή πίστευα πως ήταν απλά ένας ενθουσιασμός που θα ξεφούσκωνε και θα έβρισκα πάλι την ηρεμία μου. Το ιδανικο σενάριο θα ηταν να με θελει και εκεινος να ειμαστε μαζί και να σκάμε από ευτυχία όμως εκείνος δε με θέλει για σχέση. Οι λόγοι δε με αφορουν. Θέλει να με έχει μέσα σε ένα κουτάκι και να με βγαζει από εκεί για να ασχοληθεί μαζί μου μόνο όταν έχει όρεξη.

Όταν όμως βρισκόμαστε όλα είναι ένα ονειρο! Μου δίνει αγάπη και στοργή με προσέχει και με φροντίζει . Ξοδευουμε τις ωρες μας γελωντας και κάθε φορα που τον κοιτάζω τον ερωτεύομαι περισσοτερο. Με πληγώνει πολύ αυτο . έχω προασπαθησει να τον αποφυγω αλλα στην πραγματικοτητα δε θελω. τα εχω καταφερει και εδώ και δυο μηνες δεν τον εχω δει από κοντα και δεν του εχω μιλησει καθολου εδώ και 20 μερες . βασανιζομαι.... πιστευεις οτι βοηθαει να μη τον βλεπω? . θέλω να τρέξω στο σπίτι του η στα μέρη που ξερω ότι θα τον βρω και να πέσω στην αγκαλιά του . όταν τον είχα ρωτήσει ευθέως τι κάνουμε εγώ και εσύ μαζί μου ειχε απαντήσει ολο θρασσος 'Περνάμε Καλα' !

περσυ ολο το καλοκαιρι το ξοδεψα στην αθηνα ,λογω ακαδημαϊκών και επαγγελματικών υποχρεωσεων και ενώ θα ερπεπε να είναι το χειροτερο καλοκαιρι στην πραγματικότητα ηταν το ομορφοερο καλοκαιρι που εχω ζησει. Οι γονεις μου έλειπαν στο χωριο και ετσι όταν τελειωνα από τη δουλεια ή τη σχολη μου το μεσημεράκι πηγαίναμε για μια γρηγορη βουτιά, μαγειρευαμε , διαβαζαμε (ή εγω διαβαζα και εκείνος συνεχιζε τη δουλεία του την όποια κάνει από το σπιτι), παιζαμε μουσική , βλέπαμε ταινίες, συζητούσαμε για βιβλια, πηγαιναμε βολτες και για τρεξιμο/γυμναστηριο και κοιμόμασταν αγκαλιά. Ουσιαστικά έμενα μαζι του στο σπίτι του και κάποια από τα καλοκαιρινα μου ρουχα είναι ακομα εκει. ΑΛΛΑ δεν ήμασταν ζευγάρι! στο μυαλο του τουλάχιστον. Φέτος λοιπόν εχω παει σε τρια νησια και εχω περασει χαλια όχι γιατί τα νησια δεν ηταν ομορφα, όχι γιατι η παρεα μου δεν ηταν ευχαριστη αλλα κάθε φορα που εβλεπα μια ομορφη παραλια, ένα ηλιοβασίλεμα, ένα γραφικό σοκάκι σκεφτόμουν ποσο ομορφα θα ήταν να ειναι και αυτός εδώ μαζί μου και να μοιραζόμαστε τη στιγμή αυτή. Μου ελειπε τοσο που όταν γυρισα σπιτι καθισα και εμαθα τέσσερα βαλς του Σοπεν στο πιάνο που ξέρω ότι του αρέσουν και τα ηχογράφησα για να του δωσω το CD ως δωρο γενεθλίων.

πως θα καταφερω να τον βγαλω από το μυαλο μου? Ούτε μια απόρριψη της προκοπης δε μπορώ να φάω ώστε να ξεκολλήσω!!! χελπ! Θελω να τον ξε-ερωτευτω !- serotonin

 

Αρχικά πήγα να γράψω ότι αν είχα τη συνταγή του ξε – έρωτα και την είχα κάνει χαπάκι, θα ήμουν στο ίδιο τένις κλαμπ με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ... και μετά, αφού το σκέφτηκα λίγο, άρχισα να αμφιβάλλω.

 

Αν σου έλεγα ότι αν πάρεις αυτό το χάπι θα σου περάσει ο έρωτας αυτομάτως, και δεν θα νιώθεις απολύτως τίποτα για αυτόν, απολύτως τίποτα όμως, θα το έπαιρνες; Δεν σου προκαλεί μια αίσθηση πένθους αυτή η σκέψη; Μήπως κρατιόμαστε από τα ψίχουλα γιατί είναι πολύ νόστιμα, και ας είναι λιγοστά; Αλλάζεις εκείνο το καλοκαίρι με τη λήθη;


Ζεις μια ωραία ερωτική ιστορία, που σου ήρθε σε μια πολύ κατάλληλη ηλικία και απολύτως κατάλληλη φάση της ζωής σου. Γι' αυτό είναι τόσο ιδανική η ερωτική ιστορία, όχι επειδή αυτός είναι μάγος (λυπάμαι, αλλά αυτό θα το ανακαλύψεις ούτως ή άλλως και μόνη σου). Η αθωότητα σου και η έλλειψη εμπειριών είναι πολύ βασικά συστατικά στο μεθυστικό κοκτέιλ που λέγεται ολόψυχος έρωτας. Στα 33 σου, όταν καταλάβεις τι σημαίνει να τα φτιάχνεις με κάποιον που είναι 21, θα σου είναι πιο δύσκολο.


Θα σου περάσει όπως περνάνε όλα αυτά. Με πολύ κόπο, και με τον καιρό.

 

 

 

__________________
7.


Γεια σε όλους.
Είμαι 35ετων,το ίδιο κ ο σύντροφος μου. Είναι πολύ γλυκός μαζί μου, πολυ τρυφερός, μου δείχνει συνέχεια ότι με αγαπα, με αγκαλιές, φιλιά, γλυκά λόγια. Είναι πάντα κύριος όταν βγαίνουμε, ποτε δεν θα με προσβάλλει με το να είναι διαχυτικος με κάποια άλλη, η να κοιτάζει άλλες γυναίκες στο δρόμο, στα μαγαζιά κτλ. Εν ολίγοις μου δείχνει σεβασμό κ η συμπεριφορά του είναι άψογη. Ωστόσο, εχουν πέσει στην αντίληψη μου πράγματα όπως φωτογραφίες που του έχουν στειλει φίλοι του στο κινητό με την τάδε ωραία που ήταν στον τάδε γάμο, επισης βιντεακια στον υπολογιστή του με πορνογραφικο υλικό, για τα οποία τσακωθήκαμε κ από τότε δεν έχω βρει κάτι αλλο, αλλά νομίζω ότι απλώς είναι πιο προσεκτικός.
Πόσο νορμάλ είναι αυτά; Υπαρχει όριο μέχρι που ανέχεσαιι; Το κάνουν όλοι οι άντρες; Εμενα δεν με ενοχλεί τόσο η φωτογραφία αυτή καθαυτή, αλλά το ότι έχει μια κρυφή πλευρά.- σγουρομαλλα

 

Δεν μπορώ να δεχτώ, και δεν μπορώ να δικαιολογήσω, πώς γίνεται να ζεις σε ένα σύμπαν που κατακλύζεται από γυμνά γυναικεία σώματα που υπόσχονται απόλαυση χωρίς υποχρέωση για αμοιβαιότητα σε διαφημίσεις παγωτών, αυτοκινήτων, σε εξώφυλλα περιοδικών, σε ταινίες, τηλεόραση, πώς γίνεται να έχεις μεγαλώσει σε έναν κόσμο που κάθε χρόνο παραμονεύει να φωτογραφίσει μικρά κορίτσια σε παρελάσεις για να τα καταδικάσει με όρους ώριμων γυναικών ενώ του τρέχουν τα σάλια, πώς γίνεται να έχεις δει πεντακόσιες ταινίες με τον ήρωα που σώζει τη γη με συμπρωταγωνίστρια μια ημίγυμνη που κυρίως είναι μουγκή, και μετά να αναρωτιέσαι όλο αθωότητα αν είναι «νορμάλ» να βλέπει ένας άντρας τσόντες.


Δεν βλέπεις τι θεωρείται νορμάλ γύρω σου τώρα, στην εποχή που ζεις; Νομίζεις ότι είναι «κρυφή» αυτή η πλευρά; Η πορνογραφία είναι συνέχεια γύρω σου, δίπλα σου, παντού. Ήδη την δέχεσαι με αυτονόητο τρόπο. Εσύ πού βάζεις τα δικά σου όρια; Στα επαγγελματικά βίντεο; Τουλάχιστον αυτά γυρίζονται στα ίσια, χωρίς περιστροφές, χωρίς να παριστάνουν ότι πουλάνε ασφάλειες ζωής.


Φυσικά και δεν έχουν όλοι οι άντρες την ίδια σχέση με το πορνό. Αλλά οι άντρες που δεν έχουν στενή σχέση με το θέμα, είναι άντρες που έχουν κάνει την δουλειά μέσα τους και έχουν δεχτεί να απωλέσουν ένα μέρος της κυριαρχίας που τους αποδόθηκε στη γέννηση. Δεν είναι η πλειοψηφία, και είναι πολύ λογικό. Δεν ξέρω αν θα το έκανα, αν ήμουν στην άλλη πλευρά, για να σου πω την αλήθεια.

 

 

 

Γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, έζησε στη Γερμανία, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ κι εργάστηκε ως αρχιτέκτονας για δέκα χρόνια. Γράφει στη Lifo από το 2010, είναι παντρεμένη και ζει με τον άντρα της στις ΗΠΑ από το 2011.
65 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 123 Επόμενα
Ζωγραφίζετε πάλι σήμερα, αγαπητή Α, μπα!
Την καλημέρα μου και τον σεβασμό μου.
#5 Εκείνος δεν το θεωρεί καν πρόβλημα και δεν πρόκειται να κάνει τίποτα για αυτό. Αυτό είναι καθαρά δικό του θέμα.
Θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο που είσαι σε αυτή τη σχέση ενώ είχες εντοπίσει το πρόβλημα από την αρχή. Αυτό που λέει η Λένα ότι μένεις μαζί του επειδή σου είναι γνώριμη η διαδικασία από την οικογένεια σου, συμβαίνει πολλές φορές σε ανθρώπους που έχουν μεγαλώσει σε δυσλειτουργικές οικογένειες με πρόβλημα εξάρτησης.
Πρέπει να διαβάσεις το "Codependent No More" (Συνεξάρτηση Τέλος) της Melody Beattie. Οπωσδήποτε.
Α, λίγα τα λόγια σας για το Game of Thrones.
Η παραγωγή είναι εκπληκτική, κινηματογραφικού επιπέδου, το σενάριο πολύ καλό και οι ερμηνείες υπέροχες! Ο Peter Dinklage είναι συγκλονιστικός αλλά και οι υπόλοιποι ηθοποιοί είναι ένας κι ένας.
Είναι ένα είδος σειράς που δεν μου αρέσει γενικά. Για χρόνια δεν το έβλεπα, ενώ ο άντρας μου το έβλεπε φανατικά. Κάποια στιγμή είπα να δω λίγο και τρελάθηκα. Έκανα catch up σε χρόνο dt.
de sou lew de sou lew 2.11.2015 | 12:47
Η αλήθεια είναι πως κι εγώ νομίζω ότι πρόκειται λίγο-πολύ για σαπουνόπερα ντυμένη με πανοπλίες σε μεσαιωνικό κλίμα.Το σενάριο δε με ξετρελαίνει, είχε ενδιαφέρον στον πρώτο κύκλο, μετά χάλασε (σε κάθε κύκλο 8 επεισόδια που δε γίνεται τίποτα και 2 επεισόδια που γίνεται χαμός και σκοτώνεται το μισό καστ. Δεν ξέρω αν ο ρυθμός στα βιβλία είναι ο ίδιος).
Παρ' όλα αυτά το επίπεδο της παραγωγής και οι ερμηνείες είναι αυτό που κάνει τη σειρά ξεχωριστή. Ο Peter Dinklage είναι άλλο πράμα, δε χορταίνω να τον βλέπω.
Το άλλο στοιχείο που μου αρέσει στη σειρά είναι ότι δεν υπάρχουν ξεκάθαρα καλοί και κακοί - δηλαδή υπάρχουν κακοί, αλλά είναι ένα ρεαλιστικό παιχνίδι εξουσίας όπου όλοι βγάζουν την κακή τους πλευρά αργά ή γρήγορα. Κανείς δεν είναι ήρωας ή τέλειος. Επίσης, οι "καλοί" πεθαίνουν αναπάντεχα, εξίσου εύκολα με τους "κακούς". Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο, καμία προοικονομία, τίποτα δε σε προετοιμάζει ούτε ξέρεις αν θα υπάρχει χάπι εντ και δικαίωση, αν θα νικήσει το "καλό". Βγαλμένο απ' τη ζωή, που λέμε...
Συννεφιά Συννεφιά 2.11.2015 | 11:26
#4 Εγώ που είμαι λάτρης του Tolkien (έχω χτυπήσει tattoo στον καρπό μου τα 7 άστρα του Durin..τόση πώρωση..) και μου είναι τόσο ξεκάθαρη και απεχθής η κακή αντιγραφή που έχει γίνει, παρακολουθώ GoT σχεδόν φανατικά. Προσπάθησα να διαβάσω τα βιβλία πριν αρχίσει η σειρά, αλλά δεν αντέχονται. Είναι χάλια η πένα του Maritn (κατά τη γνώμη μου). Όμως η τηλεοπτική σειρά είναι πολύ καλοφτιαγμένη από τεχνικής άποψης και επιπλέον μου προσφέρει μια διαφυγή σε έναν κόσμο με δράκους. Οπότε τη βλέπω. :)
CopyPaste CopyPaste 2.11.2015 | 13:37
Αααα εδώ διαφωνώ...Δεν ξέρω αν διάβασες τα βιβλία στα Ελληνικά αλλά η Αγγλική έκδοση είναι πολύ καλή. Είναι αν όχι το καλύτερο από τα καλύτερα fantasy βιβλία που έχω διαβάσει. Είναι καλογραμμένα, σε κρατάνε, σε αφήνουν μαλ*** ανά διαστήματα (όπως κ στη σειρά αλλά σε μερικά σημεία αποκλίνουν), θέλουν καλό λεξιλόγιο κ προσοχή και δεν είναι για την τουαλέτα (π.χ.Twilight) Ο Tolkien από την άλλη μου φάνηκε λίγο απάλευτος (όλα τα οικογενειακά δέντρα των Hobbit σε 10 σελίδες :Ο) αλλά τον έπιασα κ σε φάση που δεν πολυ-διαβάζω.
Συννεφιά Συννεφιά 2.11.2015 | 15:10
Στα Αγγλικά και μονο προσπάθησα. Εφτασα μέχρι το Storm of Swords το οποίο δεν παλεψα ολοκληρο. Η γραφή του Martin μου φαίνεται "τηλεοπτικη". Σαν επεισόδια σειρας.. Επίσης μου δίνει την εντύπωση οτι έχει 100000000000 ιδέες και προσπαθεί απεγνωσμένα να τις χωρέσει όλες μαζί! Κι αυτο με κανει να χανομαι στο στορυ και να κουραζομαι! Η αντιγραφή είναι τραγικα καταφανής και αυτό με ενοχλεί. ΟΜΩΣ δεν αρνούμαι οτι εχει στησει ενα ενδιαφέρον σκηνικό.
Ο Tolkien είναι μιας άλλης εποχής συγγραφέας. Και είναι και Ευρωπαίος. Αλλη κουλτούρα. Αλλη φινέτσα.
Είναι λίγο δύσκολο να συγκρινεις τη λογοτεχνία αυτου του επιπεδου με τα βιπερ. Όμως και τα βιπερ είναι ευχάριστα ενίοτε. Εγώ σου λέω αλήθεια. Αγαπώ Game of Thrones... ιδιαίτερη αδυναμία στον Night's King ;)
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (15) ΟΧΙ (1)
Συμφωνω με τον CopyPaste τα βιβλία στα αγγλικά ειναι πολύ καλογραμμένα! Με εξαίρεση για μένα σε μερικά σημεία το A Feast for Crows
alpha2zeta alpha2zeta 2.11.2015 | 18:59
@ Συννεφιά, πραγματικά αδυνατώ να βρώ αρκετή ομοιότητα ανάμεσα στον Martin κ τον Tolkien, ώστε να θεωρήσω τον ένα αντιγραφεα του άλλου. Πέρα από το γεγονός ότι ανήκουν και οι δύο στην λογοτεχνία του φανταστικού, και το ότι έχουν και οι δύο μεγάλη απήχηση, δεν θα έμπαινα καν σε διαδικασία να τους συγκρίνω.
Συννεφιά Συννεφιά 3.11.2015 | 09:17
Α μα γιατί? Προσωπικά πολλές στιγμές έχω σκεφτεί ότι πρόκειται για κακέκτυπο adaption σε μορφή σαπουνόπερας με στοιχεία 20ου αιώνα ενδεδυμενα μεσαιωνικά! Εξάλλου ο ίδιος ο Martin έχει παραδεχτεί σε δηλώσεις τουι ότι οι περισσότερες ιδέες για το GoT προέρχονται από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και το Silmarilion. Πρόσφατα μάλιστα δήλωσε ότι το τέλος (της σειράς, ή των βιβλίων δεν θυμάμαι) θα είναι εντελώς εμπνευσμένο από τον κόσμο του Tolkien!!!
Εγώ δεν έκανα καμια σύγκριση πάντως. Απλώς είπα ότι ο Martin αντιγράφει τον Tolkien. Δεν μπορεί να υπάρξει καμία σύγκριση μεταξύ τους. Προφανώς.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
Συννεφιά Συννεφιά 2.11.2015 | 12:09
Φίλη #5 έχεις αλκοολικό πατέρα και αντέχεις να έχεις και αλκοολικό σύντροφο? Γιατί δεν φεύγεις καλύτερα όσο πιο μακριά μπορείς? Ο αλκοολικός θα βοηθηθεί μόνο αν το θέλει ο ίδιος. Κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν ο ίδιος αρνείται να δει ότι έχει πρόβλημα. Ελπίζω να μην σκέφτεσαι να κάνεις και παιδιά μαζί του γιατί να το ξέρεις ότι θα τα υποβάλεις σε μια ζωή σαν αυτή στην οποία επέβαλαν εσένα οι γονείς σου. Μην κάνεις το ίδιο λάθος. Φύγε μακριά.
not_a_morning_person not_a_morning_person 2.11.2015 | 12:39
Φυσικά και δεν έχουν όλοι οι άντρες την ίδια σχέση με το πορνό. Αλλά οι άντρες που δεν έχουν στενή σχέση με το θέμα, είναι άντρες που έχουν κάνει την δουλειά μέσα τους και έχουν δεχτεί να απωλέσουν ένα μέρος της κυριαρχίας που τους αποδόθηκε στη γέννηση Πηγή: www.lifo.gr

Εγώ που θέλω εξήγηση σε αυτή την παράγραφο γιατί εντυπωσιάστηκα,τι να κάνω τώρα;;
Iris Prismatica Iris Prismatica 2.11.2015 | 12:41
#2 Πρώτον θα συνυπογράψω με χέρια και πόδια την τελευταία φράση της Λένας και δεύτερον θα τονίσω κι εγώ ότι, ασχέτως αν μπορείς να επιφέρεις κάποιο αποτέλεσμα ή όχι, όταν κάποιος σου λέει ανοιχτά τέτοια πράγματα έχεις δικαίωμα, και χωρίς την παραμικρή τύψη, να του μιλήσεις όσο πιο άχημα μπορεί να μιλήσει κανείς στη ζωή του σε οποιονδήποτε, είτε μιλάμε για τόνο φωνής, είτε για ένταση φωνής, είτε για χαρακτηρισμούς και εκφράσεις.
Α, επίσης, θα συνέστηνα σε οποιαδήποτε φίλη/συγγενή/γνωστή μου υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να έρθει σε επαφή με τους εν λόγω γνωστούς μου, να προτιμήσει να τα φτιάξει με το κανισάκι της ή να κλειστεί σε μοναστήρι παρά να βγει έστω και για έναν καφέ με κάποιον από δαύτους.
#5
Θα ήθελα απλά να αναρωτηθείς αν ο πατέρας σου ξύπνησε ξαφνικά ένα πρωί και έγινε ο αλκοολικός που γνώρισες. Ήταν ένας καλός γλυκός άνθρωπος και ξαφνικά ένα πρωί ξύπνησε ως άλλος Mr. Hyde ο αλκοολικός με τις εξάρσεις θυμού, επιθετικός και δημιουργώντας προβλήματα σε αυτόν και τους ανθρώπους του; Και τί φαντάζεσαι; Ότι η μαμά σου είδε αυτόν τον άνθρωπο και τον αγάπησε και έκανε μαζί του παιδιά; Μήπως όταν τον γνώρισε ήταν ένα καλό παιδί που απλά κάποιες μέρες της εβδομάδας του ξέφευγε λίγο το ποτό;
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι αν σήμερα είναι ένας ευχάριστος τύπος που απλά κάποιες φορές πίνει πολύ, τίποτα δεν σου εγγυάται ότι αυτό δεν θα εξελιχθεί σε κάτι άλλο που θα σου θυμίζει τον πατέρα σου. Ακόμα και μόνο το αλκοόλ που ήδη καταναλώνει μπορεί να τον φέρει εκεί σε μερικά χρόνια. Μάλλον το έχεις καταλάβει όμως, και για αυτό ανησυχείς, σωστά;

Επί του πρακτέου τώρα. για αν δεις αν πίνει πολύ υπάρχουν πολλά στοιχεία στο διαδίκτυο με το τί σημαίνει υπερβολική κατανάλωση (ο ΠΟΥ είναι μια πρώτη πηγή). Επίσης μπορείς να βρεις στοιχεία που να αναγνωρίσεις τί στοιχειοθετεί αυτό που λέμε εξάρτηση από το αλκοόλ και να ξέρεις ότι αυτά δεν έχουν να κάνουν με αυτή καθαυτή την ποσότητα αλλά με το πόσο επηρεάζει τη ζωή του όπως σου επεσήμανε η Λένα.

Τυχαίνει να γνωρίζω αρκετά για το θέμα και θα εκφράσω την παρακινδυνευμένη άποψη με τα λίγα στοιχεία που διάβασα, ότι ο φίλος σου έχει ήδη ένα θεματάκι που ίσως με τα χρόνια εξελιχθεί. Το γεγονός ότι δεν το παραδέχεται δεν σημαίνει τίποτα, η απουσία εναισθησίας , ή πιο απλά η άρνηση είναι ένα πολύ συνηθισμένο στάδιο. Άρα με αυτά τα δεδομένα αποφάσισε αν σε παίρνει ψυχολογικά να μείνεις σε μια σχέση στην οποία αν προχωρήσει πιθανόν να φτάσεις να αναπαράγεις αυτό με το οποίο μεγάλωσες, ρισκάρεις δηλαδή να γίνεις η μητέρα σου.

Αν νοιαζόμουν μόνο για σένα θα σου έλεγα πάντως να μην το ρισκάρεις και να φύγεις χωρίς να κοιτάξεις πίσω. Αν παρόλα αυτά επιμένεις, παρόλο που είσαι ευάλωτη σε αυτέ τις καταστάσεις, θα σου πρότεινα να μιλήσεις με έναν καλό ψυχίατρο που ξέρει και ψυχανάλυση, για να λύσεις τις απορίες σου και να δεις αν μπορείτε μαζί να κάνετε κάτι για αυτόν. Ίσως να αξίζει να τον δεις ούτως ή άλλως να τον δεις και μόνο για σένα γιατί το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσες σίγουρα σου έχει αφήσει σημάδια, ακόμα και αν δεν το συνειδητοποιείς. Για παράδειγμα αν και είναι ίσως πολύ τραβηγμένο, για μένα παίζει και το ενδεχόμενο, η σχέση του με το αλκοόλ να σε τράβηξε σε αυτόν. Σε κάθε περίπτωση δεν χάνεις κάτι να μιλήσεις με ειδικό για όποιον από τους δυο λόγους κρίνεις σκόπιμο.
Αν πάλι νοιαζόμουνα εξίσου και για τους δυο σας θα σου έλεγα να φύγεις, αλλά πριν φύγεις ενημέρωσε κάποιον δικό του (μάνα, αδέρφια, φίλους) για το πρόβλημα που εντοπίζεις προτείνοντάς τους να έχουν αυτοί τον νου τους. Αν αυτό το παιδί βοηθηθεί νωρίς, ίσως να έχει ελπίδα. Αλλά το να προσπαθήσεις εσύ να τον βοηθήσεις είναι σαν να παλεύεις να σώσεις κάποιον που πνίγεται ενώ δεν ξέρεις καλό κολύμπι.
avatar Αργυρώ Μ. 2.11.2015 | 12:55
#6 σέξυ σαν τη Μαρία Σνάιντερ και ταλαντούχα σαν τη Χόλυ Χόντερ. Αν μαγειρεύεις και με βούτυρο, θα σκοτωθώ.

Τώρα σοβαρά, αυτά δεν τα ζει κανείς κάθε μέρα. που έχει σίδερο και άπλωμα και βόλτα το σκύλο και ύπνο από τις 10.

ζήστο καλή μου, αν είναι κάτι να σου κερδίσει όσκαρ εμπειριών, είναι αυτό.
βλαχάκι (το) βλαχάκι (το) 2.11.2015 | 12:57
#2

"ενώ ο άλλος ισχυρίστηκε και πως ναι, για βιασμό μιλάμε και πως η κοπέλα θέλει και δεν το ξέρει και ακόμα και να αντισταθεί στο τέλος θα φάει και ξύλο. Πως η αστυνομία δεν θα κάνει τίποτα απολύτως".

ok ...το ξέρω πως φταίει η πατριαρχεία και ότι το πιθανότερο είναι ότι ο εν λόγω θα είχε έναν μπαμπά, έναν μεγαλύτερο αδερφό, μία αγέλη συνομηλίκων, αναγνώσεις από παντού και αόρατες φωνές που θα του έλεγαν γάμα-γάμα-γάμα γιατί έτσι κάνουν οι άνδρες οι σωστοί ...αλλά πειράζει πολύ που θέλω να του σπάσω την κλούβια του κεφάλα που βρωμά σαν υπερμαγγανικό κάλιο; θα έχω κι εγώ ελαφρυντικά για την αστυνομία;
Συννεφιά Συννεφιά 2.11.2015 | 15:00
Όχι δεν πειράζει! Κι εγώ μαζί σου!!
Πάντως η κοπελα της ερώτησης πρεπει να ενημερώσει τις φίλες και γνωστές του κοινού τους κύκλου γιατί αυτός ενδέχεται να είναι πολύ επικίνδυνος! Ασε που για να τα λέει έτσι χύμα μπορεί και να έχει ηδη προβεί σε κάτι τέτοιο... Μακάρι να είναι απλως κοκορακι τηε φακής...
Varaw myges* Varaw myges* 2.11.2015 | 15:15
Δεν νομίζω ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι η αστυνομία πάτως. Μπορούν να καταλάβουν *οργανικά* αν έγινε βιασμός με ειδικό γιατρό. Οπότε πες στο ΜΑΓΚΑ να προσέχει.

Ακόμα και σε σχέση να είσαι μπορεί να συμβεί βιασμός, το έχω διαβάσει. Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει. Από ποιο βουνό κατέβηκαν τα παλεκαρια
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (41) ΟΧΙ (1)
Προηγούμενα 123 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ