Στο σημερινό ‘Α, μπα’: αρχαιολογική ομφαλοσκόπηση

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: αρχαιολογική ομφαλοσκόπηση Facebook Twitter
37


________________
1.

Σχεδόν ποτέ δε σκέφτομαι για έναν άνθρωπο που μόλις γνώρισα ότι είναι πολύ όμορφος , σαν να μην το βλέπω. Και αν περάσει ο καιρός και κάνουμε παρέα παρατηρώ τα χαρακτηριστικά του και συχνά συμβαίνει να μου φαίνεται πανέμορφος. Γιατί με την πρώτη ματιά εντοπίζω τα "κακά" και όταν τον ζήσω μόνο τα καλά του η απλά οι ατέλειές του καταλήγουν να του πάνε; Γιατί δεν εστιάζω εξαρχής στα δυνατά του σημεία παρά μόνο όταν τον συμπαθήσω;

Μήπως είναι επειδή σχεδόν ποτέ δεν συναντάμε ανθρώπους που είναι όμορφοι πέρα από κάθε αμφιβολία, χωρίς ούτε ένα λάθος χαρακτηριστικό;


Η ομορφιά που σε κάνει να τα χάνεις και να λες αυθόρμητα με την πρώτη 'αχ τι όμορφος' είναι σπάνια, και (μεταξύ άλλων) γι' αυτό κάνουμε τους πολύ όμορφους Θεούς, τους δίνουμε χρήματα και τους συγχωρούμε όλα τους τα ελαττώματα. Οι υπόλοιποι πασχίζουμε με διάφορους τρόπους να ξεγελάσουμε και να γίνουμε ευχάριστοι εμφανισιακά. Το χαμόγελο και οι εκφράσεις του προσώπου δείχνουν τον χαρακτήρα μας και όσοι έχουν ενδιαφέρον, γίνονται πολύ πιο όμορφοι στην κίνηση και στην ομιλία. Γι 'αυτό αλλάζεις γνώμη.


________________
2.


Αγαπητή Α, μπα έχουν μείνει σε ένα χάρτινο κασόνι έξι αχλάδια. Τα τέσσερα έχουν γίνει κίτρινα τα δύο όχι. Που οφείλετε;- απίδι


Στο γεγονός ότι σε ένα δέντρο δεν ωριμάζουν όλα τα φρούτα το ίδιο δευτερόλεπτο. Ούτε την ίδια μέρα. Μπορεί και ούτε μέσα στον ίδιο μήνα.


Φοβερό δεν είναι που τα φρούτα είχαν ζωή πριν μπουν στο χάρτινο κασόνι;


________________
3.


Καταρχην καλησπέρα,
θα ήθελα να σε συγχαρω για την εξαιρετική σου στήλη. Θαυμάζω τον τρόπο σκεψης σου και την υπομονή σου.
Λοιπόν , θα ήθελα τη γνώμη σου για το εξής: Εχω σχέση με κάποιον εδω και 2 χρόνια, εγω 34 αυτός 38, όλα καλά σε γενικές γραμμές, υπάρχει αλληλοεκτιμηση, σεβασμος, αγάπη και γενικά περνάμε καλά, αλλά με προβληματίζει ένα θέμα. Ο τρόπος που μιλάει για τις πρώην του. Τι εννοώ, έχει κάνει μακροχρόνιες σχέσεις στο παρελθον , για τις οποίες μου έχει κάνει συζητήσεις, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι οι χαρακτηρισμοί. Την μία την αποκαλεί τρελή και προβληματική, αλλα έκατσε 7 χρόνια μαζί της(και περηφανεύεται οτι την κερατωνε ), την άλλη κακομαθημένη και ψωνάρα αλλά ειχε σχέση με αυτην για 2 χρόνια. Την άλλην "καμμενη" νυχτόβια και λίγο "π.....α" αλλά δεν τον "χάλασε" για 2 χρονάκια, κοκ. Η απορία που προκύπτει και την εκφράζω ως ερώτηση προς αυτόν, είναι: ΟΚ, ρε φίλε και εσύ γιατί καθόσουν και έκανες σχέσεις με άτομα τα οποία δεν εκτιμούσες ; 'H αν το διαπίστωνες στην πορεία γιατί δεν χώριζες νωρίτερα; ''Η,τι νομίζεις ότι σημαίνει αυτό για σένα; 'Η πως λές να νιωθω εγω για όλο αυτό τώρα, εαν όχι μία αποστροφή;
Σε όλα αυτά απαντάει ότι ήταν αλλος ανθρωπος, δεν καταλάβαινε τι του συνέβαινε, δεν είχε την δύναμη να πάρει την απόφαση να χωρίσει, ότι έχει μετανιώσει για τις επιλογές του παρελθόντος κτλ.
Και σε ρωτω αγαπητή α, μπα, πως το βλέπεις όλο αυτό; Σου βρωμάει λίγο κάτι από την στάση του απέναντι στο παρελθόν του;
Ποιος πρεπει να κάνει τι; Αυτός να συγχωρέσει τον εαυτό του; εγώ να αδιαφορήσω για αυτά τα δείγματα κακου χαρακτήρα; 'η να περιμένω να λουστώ και εγω με άλλα κοσμητικά στην πρώτη ευκαιρία;
Δεν περιμένω προφανώς να μου πεις τι να κάνω , αλλά με ενδιαφέρει η οπτική σου, πολύ!
ευχαριστώ προκαταβολικά-Αχ,Αναμπελ

Έχω διάφορες θεωρίες. Μπορεί να ισχύει μια από αυτές ή και όλες μαζί. Προειδοποιώ ότι καμία δεν τον φωτίζει με κολακευτικό τρόπο.


Είναι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι είναι αδυναμία να παραδεχτούν ότι πληγώθηκαν, και για να αντιπαρέλθουν, μετατρέπουν τα συναισθήματα ανεπάρκειας ή αποτυχίας σε επίθεση προς το άλλο πρόσωπο. Ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι ότι θέλει να περάσει το μήνυμα 'έχω περάσει πολλά, γι' αυτό θέλω να με προσέξεις ιδιαίτερα'. Το πιο προφανές μήνυμα για μένα είναι ότι 'κοίτα τι κάνω σε όσες με δυσαρεστούν, οπότε κοίτα να μην με δυσαρεστήσεις κι εσύ, γιατί θα είσαι η επόμενη'. Αυτό τουλάχιστον πέρασε μια χαρά, γιατί ακριβώς αυτό φοβάσαι τώρα.

________________
4.

τώρα που με μαθαίνω σταδιακά και αποκωδικοποιώ τόσο δικές μου συμπεριφορές όσο και των γύρων μου , έχω κάποια θέματα. Πώς λες σε κάποιον για παράδειγμα ότι η απόρριψη δε σημαίνει πάντα οτι δεν έστειλες τα σωστά μηνύματα , αλλά ότι τά στειλες , ο άλλος τα πήρε αλλά ΔΕ σε θέλει; Πως το λες χωρίς να φανείς κυνικός/κακεντρεχής/απότομος; Ή πώς λες "νομίζω ότι γουστάρεις ανελέητα να τον γουστάρεις και να κλαίγεσαι εδώ και ένα 6μηνο επειδή έτσι (νιώθεις ότι) έχεις περιπετειώδη ζωή να αναλύσεις στους φίλους σου" χωρίς να φας σφαλιάρα; Ή πώς να δώσω και στους άλλους να καταλάβουν ότι δεν είναι το κέντρο του κόσμου και ότι ανεξάρτητα από το τι θέλουν οι ίδιοι , κάποιοι άλλοι χέστηκαν και θα κάνουν κάτι εκτός του πλάνου τους; Και ότι δεν είναι για αυτομαστίγωμα το να μη σε γουστάρει κάποιος; (το τελευταίο ουτε εγω το έχω δουλέψει όσο πρέπει, αλλά πού θα πάει). Γενικά , πώς λες αυτά που ο άλλος δε θέλει να ακούσει με πιο μετριοπαθή τρόπο. Παλιά προσπαθούσα να κάνω τον άλλον να τα δει , μα προφανώς αμα δε θες με το να τα υπονοήσει ο φίλος σου δε θα πετύχει ποτέ.- μπαταρία κοκινωπή


Μα δεν είναι προφανές; Ξεκινάς μια στήλη στην οποία απαντάς σε αγνώστους!


________________
5.


Αν πιστεύεις ότι είσαι δεκτικός άνθρωπος αλλά δεν μπορείς να δεχτείς τη γνώμη κάποιου ότι δεν είσαι, τι είσαι τελικά;


Ένας κανονικός άνθρωπος που αναρωτιέται ποιος είναι, πού πάει, και ποιοι είναι οι πραγματικοί του φίλοι.


________________
6.


Αγαπητή Α, μπα όταν γράφω προτάσεις χρησιμοποιώ πολύ συχνά τα .....αποσιωπητικά! Είναι ενοχλητικό για τον άλλον; να το κόψω;- lifoguest


Τα αποσιωπητικά, μαζί με τα εισαγωγικά, είναι μάστιγα. Το φαινόμενο αυτό με την επικράτηση του ίντερνετ έχει περάσει από τον μέτριο έως κακό γραπτό λόγο και σε πιο mainstream έντυπα και αυτή η επιδημία κολλάει σαν χολέρα. Όχι μόνο πρέπει να το κόψεις, αλλά αν υπήρχε πρόστιμο, θα σε είχα καταγγείλει.


Τα σημεία στίξης έχουν τη σημασία τους και τα βάζουμε όταν υπάρχει πάρα πολύ σοβαρός λόγος, αλλιώς την χάνουν. Δεν είναι στολίδια, και δεν αντικαθιστούν την ιδιαιτερότητα του προφορικού λόγου. Βλέπω συνέχεια κόσμο να τα χρησιμοποιεί σαν σκουλαρίκια, για να βάλει γραφιστικό ενδιαφέρον στο κείμενο, για να δηλώσει παύση, ή επειδή πιστεύει ότι θα κάνει πιο βαθυστόχαστες τις σκέψεις του. Όχι. Όχι!


Τα αποσιωπητικά δηλώνουν α) ντροπή, δισταγμό, άγνοια ή β) ότι θέλουμε να πούμε κάτι που δεν είναι αναμενόμενο από τον αναγνώστη. Ενδεχομένως μπορεί να δηλώνει και απειλή τύπου 'θα σου έλεγα τώρα αλλά...' Αν δεν ντρεπόμαστε και αν δεν θέλουμε να τρομάξουμε κάποιον, είναι εξαιρετικά απίθανο να είμαστε σε θέση να γράψουμε κάτι τόσο απροσδόκητο που ο άλλος χρειάζεται προειδοποίηση για να μην πάθει συγκοπή. Δεν είναι λυρισμός. Δεν είναι διακόσμηση. Δεν είναι στυλ. Δεν είναι απαραίτητο σε κάθε παράγραφο. Βασικά, δεν χρειάζεται. Ό,τι θέλεις να πεις, πες το. Θα το αντέξω. Έχω διαβάσει και ...χειρότερα.

Βασικά, δείχνει αδυναμία χειρισμού του γραπτού λόγου, μιμητισμό, και έλλειψη λεξιλογίου. Τα αποσιωπητικά να τα βάζεις όταν σου έχουν τελειώσει οι λέξεις και δεν ξέρεις πώς να εκφράσεις ότι αυτό που θέλεις να πεις δεν χωράει σε λόγια. Αν σου έχουν τελειώσει μετά την δεύτερη προσπάθεια, δεν ξέρεις αρκετές λέξεις.


________________
7.


Αγαπητή Α μπα,
Είμαι ιστορικός και αυτή τη στιγμή κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Αρχαία Ιστορία και Κλασική Αρχαιολογία. Έχω την τιμή να υπηρετώ μια επιστήμη, η οποία, κατά την προσωπική μου άποψη, μόνο θετικά στοιχεία μπορεί να προσφέρει στην εξέλιξη του πολιτισμού και της ανθρωπότητας. Το πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς η ιστορία γενικότερα θεωρείται όλο και περισσότερο μια επιστήμη «λουξ», ακριβώς επειδή το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας δεν αποφέρει άμεσα κέρδη για το κράτος ή για ιδιώτες. Και παρ' όλο που οι ανασκαφές και η αρχαία τέχνη έχουν ένα παγκόσμιο ενδιαφέρον και όλοι ενθουσιάζονται όταν ανεβαίνουν στην Ακρόπολη, όταν πρόκειται για μια εξειδικευμένη έρευνα πάνω στο ζήτημα, και μιλάω για την έρευνα που κάνουμε εμείς, αυτήν την έρευνα ο κόσμος την αντιμετωπίζει πολύ διαφορετικά, ακριβώς επειδή δεν ασχολούμαστε μόνο με τις εντυπωσιακές ανακαλύψεις (βλ. Αμφίπολη), αλλά και με όλο το φάσμα της ελληνικής αρχαιότητας, που προφανώς δεν αφορά άμεσα τον περισσότερο κόσμο που δεν ασχολείται με το θέμα. Για αυτόν τον λόγο οι χρηματοδοτήσεις που δίνονται από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς πάνω σε αυτήν την έρευνα είναι όλο και λιγότερες με τα χρόνια, με αποτέλεσμα εμείς που ασχολούμαστε με την έρευνα να έχουμε ελάχιστες πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Και επαναλαμβάνω: Μην παρασύρεσαι από την Αμφίπολη. Είναι ένα και μοναδικό παράδειγμα ανάμεσα στα αριστουργήματα αρχιτεκτονικής και τέχνης που υπάρχουν στην Ελλάδα και δεν τυγχάνουν της ίδιας αντιμετώπισης ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν χρηματοδότες. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Που θα οδηγηθεί η ανθρωπότητα, αν συνεχίσουμε να πιστεύουμε ότι τα μοναδικά πεδία για τα οποία θα πρέπει να δίνονται χρηματοδοτήσεις είναι τα πεδία που αποφέρουν άμεσα κέρδη; Η ιστορία, ο πολιτισμός, η τέχνη δεν προσφέρουν ένα σημαντικό λιθαράκι στην εξέλιξη και στην παιδεία του ανθρώπινου είδους; Αν περιορίσουμε και με τα χρόνια εξαφανίσουμε αυτές τις επιστήμες, τι θα απογίνει ο άνθρωπος σε μερικές δεκαετίες/ αιώνες; Μια μηχανή που θα αποφέρει χρήματα με μοναδική απασχόληση το facebook? – Ζει ο Μέγας Αλέξανδρος;

Δεν παρασύρομαι από την Αμφίπολη, αλλά κι εσύ, αφού είσαι ιστορικός, μην παρασύρεσαι από το γεγονός ότι σε καίει μόνο αυτό που συμβαίνει τώρα που ζεις εσύ. Υπήρξε εποχή που οι ιστορικοί έβγαζαν πολλά λεφτά, ή που η επιστήμη αυτή έπαιρνε καλές χρηματοδοτήσεις; Ή γενικώς, υπήρξε εποχή που η χρηματοδότηση αυτών των επιστημών ήταν το πρώτο μέλημα των κυβερνήσεων ή των κεφαλαιούχων; Υπήρξε εποχή που οι διανοούμενοι ήταν αυτοί που έβγαζαν τα πολλά λεφτά, ή που έπαιρναν τις σημαντικές αποφάσεις; Και σε αυτούς τους αιώνες, κινδύνεψε η εξέλιξη των τεχνών με καθολικό αφανισμό, σε παγκόσμιο επίπεδο;


Υπήρξαν σκαμπανεβάσματα, ναι. Σε περιόδους κρίσης, αυτά τα ζητήματα κατεβαίνουν στην λίστα αναγκαιότητας, δεν χρειάζεται να σου το εξηγήσω αυτό, αφού είσαι ιστορικός. Ας μην συζητάμε τα εντελώς αυτονόητα. Ίσως επειδή έχεις επικεντρωθεί στην Αρχαία Ιστορία και Κλασική Αρχαιολογία δεν καταφέρνεις να δεις ότι η ασχολία με αυτά τα θέματα για ορισμένες χώρες σε ορισμένες εποχές δεν φαίνεται 'λουξ', ΕΙΝΑΙ 'λουξ'. Πολύ θα θέλαμε όλοι να μην ήταν έτσι, αλλά ξαναλέω – ως ιστορικός, δεν θα έπρεπε να εκπλήσσεσαι που είναι έτσι. Η ανθρωπότητα θα οδηγηθεί εκεί που θα οδηγηθεί, μέσα από τις αντιφάσεις της, τους κύκλους που κάνει, στις αλλαγές που γίνονται με αίμα και άλλες που γίνονται χωρίς να το καταλάβουμε, όπως είναι το ίντερνετ και τα κινητά. Ο πολιτισμός μας δεν κινδυνεύει από το facebook. Όσο υπάρχουν μειονότητες που καταστρέφουν μνημεία, τόσο υπάρχουν ιδρύματα και οργανισμοί και κυρίως άνθρωποι που τα σέβονται, τα αγαπούν και τα συντηρούν.


37

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

18 σχόλια
#3: Εσύ η ίδια μας λές ότι το κοινό σας παρόν είναι ευχάριστο, ήρεμο, καλό σε γενικές γραμμές, υπάρχει αγάπη, αλληλοεκτίμηση και σεβασμός. Ο φίλος σου είναι 38 χρονών. Είναι λογικό να έχει πίσω του ένα παρελθόν γεμάτο διαγραφές και υποσημειώσεις, αλλιώς δεν θα έγραφε τώρα την ιστορία αυτή μαζί σου. Θα ήταν κάπου αλλού. Παρ'όλα αυτά, ο απαξιωτικός τρόπος που μιλάει για τις πρώην δείχνει έναν άνθρωπο που δεν έχει συμφιλιωθεί ακόμη με το παρελθόν του και τις ατυχείς του επιλογές, ούτε έχει κάνει κάνει μέχρι στιγμής μια ουσιαστική αυτοκριτική για το δικό του μερίδιο ευθύνης στη μέχρι τώρα διαχείριση των ερωτικών του επιλογών. Εκεί να σταθείς. Θα έλεγα να προσέξεις ιδιαίτερα πώς σε αντιμετωπίζει τώρα: είσαι μια συνειδητή του επιλογή ή θεωρεί ότι "του έτυχες"; Επίσης: Πώς διαχειρίζεται τις αποφάσεις του; Σε περίπτωση λάθους, βιάζεται να ρίξει το φταίξιμο αλλού; Θα πρότεινα να παρατηρήσεις για λίγο καιρό, με όσο πιο αντικειμενικό βλέμμα γίνεται, την καθημερινή του συμπεριφορά. Δείχνει ευγνωμοσύνη; Επιείκεια; Είναι κάποια "μικρά πραγματάκια" που κάνουν τη διαφορά ☺
Άντρας παράτησε την επί 7 χρόνια συμβία του μέσα σε μια βδομάδα που με είχε γνωρίσει, με πολύ συνοπτικές διαδικασίες. Με είχαν ζώσει τα μαύρα φίδια τότε (παρόλο που σαν ηλίθια είχα κολακευτεί). Δεν άργησα να καταλάβω ότι τα μαύρα φίδια είχαν δίκιο.
#6. Στις συνομιλίες στο ίντερνετ η κατάχρηση των αποσιωπητικών είναι συνηθισμένη, σε αντίθεση με την άνω τελεία που τη θεωρώ το πιο αδικημένο σημείο στίξης από την τεχνολογία, λόγω θέσης στο πληκτρολόγιο· εμφανίζεται κρατώντας πατημένο το "Alt" και πληκτρολογώντας 0183 στο numpad.(Για όσους δεν το γνωρίζουν, με πατημένο το "Alt" και διάφορα νούμερα στο numpad εμφανίζονται αρκετά ενδιαφέροντα σύμβολα: ☼ ♫ ♪ ♥ ♣ ♠ • ◘ ♂ ♀ ▲ ê ↓ ↔ ½ ± ╝... )
Πολύ ενδιαφέρον, σ'ευχαριστούμε πολύ, Αστροναύτη! Θα σου έκανε άραγε κόπο να μας δείξεις πώς εμφανίζονται τα τέσσερα πρώτα σύμβολα; Έτσι όπως τα είδα στη σειρά μου φάνηκαν σαν διαδικτυακή παρτιτούρα του ήλιου και της αγάπης. Εξαιρετικό :)
Aloutero, μη σκας για το ψαράκι. Έχω την εντύπωση ότι, όπως και αρκετά άλλα icons, είναι σχεδιασμένο για μεταγενέστερες εκδόσεις του Unicode (ενιαίος κώδικας ψηφιακών χαρακτήρων) από την έκδοση που έχουν υιοθετήσει οι περισσότερες εταιρίες δημιουργίας ψηφιακών πλατφορμών και προγραμμάτων· ως εκ τούτου, συνήθως δεν αναγνωρίζεται από τους υπολογιστές και τις διάφορες τοποθεσίες του ίντερνετ και δε μπορεί να εμφανιστεί.
#6 Πολύ βοηθητική η επεξήγηση για την χρήση των αποσιωπητικών.Παραθέτω ένα link που εξηγεί την ορθή χρήση των εισαγωγικών.https://sarantakos.wordpress.com/2012/02/17/quotemark/
@4Καταπληκτική η απάντηση της αμπα, γέλασα πάρα πολύ!Βασικά δεν χρειάζεται να είμαστε ούτε αγενείς ούτε ωμοί προς τα άτομα που αγαπάμε. Σκέψου όσο αυστηρά θέλεις για τη συμπεριφορά τους, αλλά να είσαι πάντα ευγενική, είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε όταν νοιαζόμαστε πραγματικά για κάποιον. Αρκετή σκληρότητα υπάρχει από αγνώστους ή συγγενείς όλη την ημέρα και όλη μας τη ζωή, ας μας νταντέψουν λίγο οι φίλοι μας, δεν πειράζει.Εξαιρώ τις περιπτώσεις που είναι χρέος σου να ταρακουνήσεις τον άλλον, όπως σε περιπτώσεις βίας και εθισμών.
#4 Θα έλεγα να περιμένεις να σε ρωτήσουν. Και να είναι αρκετά κοντινά σου άτομα με τα οποία να έχεις μια σχέση στην οποία μπορείς να εκφραστείς άνετα χωρίς τον κίνδυνο παρεξηγήσεων αλλά και να ξέρεις ότι αυτό που θα πεις θα το σκεφτούν. Αλλιώς δεν έχει νόημα και δεν πειράζει κιόλας. Δεν χρειάζεται να βλέπουμε όλοι τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο.
#3 Τα καμπανάκια βαράνε, ακούς; Όταν από τη ζωή σου έχουν περάσει τρεις άνθρωποι, που έμειναν τόσον καιρό, και για κανέναν δε σου έμεινε λίγος σεβασμός, όταν αποκαλείς μια γυναίκα που είχες σχέση με τέτοιους χαρακτηρισμούς, όταν περηφανεύεσαι ότι κεράτωνες (!), ποιος λες να έχει το πρόβλημα; Μήπως ήταν όντως και οι τρεις τέρατα; Και γιατί έμεινε μαζί τους; Όχι, δε με πείθει τίποτα απ'όσα σου λέει. Νομίζω ποτέ δε θα το έλεγα αυτό σε μια άγνωστη από το ίντερνετ παρά μόνο σε περιπτώσεις βίας, αλλά αλήθεια μέσα απ' την καρδιά μου, χώρισε τον και φύγε.
Γράφω το σχόλιο για να δηλώσω ότι πάτησα κατά λάθος το όχι. Ναι σε όλα. Εύχομαι να είναι το δικό μου-αθελητο- όχι το μοναδικό και εύχομαι η κοπέλα να προβληματιστει σοβαρά για τη σχέση της, αν μη τι άλλο γιατί μέσα στα λεγόμενα του φίλου της δεν υπάρχει ίχνος αυτοκριτικης. Αλλά βασικά να φύγει γιατί , όπως πολυυυ εύστοχα παρατήρησε η Λένα, την έχει κάνει να φοβάται ήδη.
Είναι ίσως η πρώτη φορά που συμφωνώ τόσο πολύ σε ένα τόσο απόλυτο σχόλιο για μια περίπτωση που ούτε την άλλη πλευρά έχουμε ακούσει ούτε γνωρίζουμε περαιτέρω λεπτομέρειες. Το μόνο που έχω να πω είναι οτι κάνει μπαμ τι παλιοχαρακτήρας είναι ο εν λόγω. Λυπάμαι πολύ κορίτσι μου μα η περιγραφή σου δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Στείλτον στον αγύριστο και μην κοιτάξεις πίσω. Συγχυστηκα βραδιάτικω.
#απίδι (καλοπροαίρετο σχόλιο) μία κάτι τέτοιου τύπου ερωτήσεις μία που μειώθηκαν από 12 σε 7 ανά ημέρα έχουμε φτάσει να περιμένουμε ένα εξάμηνο να δούμε τη δικιά μας χαζομάρα!!!!
Επιτέλους κάποιος είπε ότι σκεφτόμουν για τα αποσιωπητικά.Έχω κουραστεί σε συνομιλίες μου με γνωστούς και αγνώστους να προσπαθώ να καταλάβω πού κολλάνε τα αποσιωπητικά και τι θέλει να πει ο ποιητής.Δυστυχώς ελάχιστοι ξέρουν ποια είναι η σωστή χρήση τους και ποιο το νόημά τους.Το χειρότερο είναι δε ότι όσες φορές τολμησα να ρωτήσω τον γράφοντα γιατί τα βάζει και σε τι εξυπηρετούν γιατι πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι θέλει να μου πει άκουσα και βρίσιμο από πάνω!
#1, μια γενική εντύπωση θα δημιουργείς μέσα σου, δεν μπορεί. Απλά, όπως είπε και η Α,μπα σπάνια συναντάμε κάποιον τόσο εξαιρετικής ομορφιάς που να μας θαμπώσει. Όπως ο πωλητής σε ένα φούρνο που συνάντησα! Δεν μπορώ να θυμηθώ το όνομα του φούρνου, ήταν γνωστής αλυσίδας, αλλά θυμάμαι ακόμα αυτόν!Στην πρώτη εντύπωση νομίζω κοιτάμε τα γενικά. Γνωρίζοντας όμως περαιτέρω τον άνθρωπο παρατηρούμε πια και τις λεπτομέρειες. Την έκφραση των ματιών του όταν μας χαμογελά, το τσουλούφι που πέφτει στα μάτια του και κάνει εκείνη την χαριτωμένη κίνηση για να το διώξει, τον εκφραστικό τρόπο που κουνάει τα χέρια του ενώ μας μιλάει.
Εμένα με πιάνει φοβερή αμηχανία όταν κάποιος είναι εκτυφλωτικά όμορφος, με αποσυντονίζει τελείως, γιατί το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ''είσαι τόσο όμορφος/η''. Πάλι καλά που οι περισσότεροι είμαστε στην κατηγορία των συμπαθητικών με προσωπικότητα και γίνονται οι δουλειές μας! (πάρτε κι ένα άχρηστο θαυμαστικό)
3Αχ έχω δει πολλούς άντρες να θάβουν πάρα πολύ τις πρώην τους -με πιο τρανταχτό παράδειγμα με έναν που χάλασε ο αρραβώνας και έλεγε ότι την παράτησε γιατί ήταν στέρφα (sic)- και το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι αντανακλαστικά είναι "ΜΑΚΡΙΑ" και "καημένη νυν ".
Ως το άτομο που έγραψε την ερώτηση στο 7, δεν πρόκειται για συγκαλυμμένη έκφραση του φόβου ανεργίας, αλλά για ολοφάνερη. Όμως δεν ήταν αυτό που ήθελα εν τέλει να εκφράσω με την ερώτηση. Ποιός δεν έχει αυτόν τον φόβο άλλωστε στις μέρες μας;
ok, απλά για μένα η ολοφάνερη θα ήταν : "Α μπα δεν μπορώ να βρω δουλειά στο αντικείμενό μου κι έτσι όπως βλέπω τα πράγματα ούτε πρόκειται." Μάλλον χάθηκα στη μετάφραση.
#6 Πωπω κι εγώ έχω συνδέσει τα αποσιωπητικά - ειδικά αυτά που βρίσκονται μέσα στην πρόταση, αντί για το τέλος - με εφημερίδες & sites τρίτης διαλογής, όπου βρίσκεις φράσεις του στιλ:"Οι ...ιδιαίτερες προτιμήσεις του συζύγου της αποκαλύφθηκαν όταν τον έπιασε στα ...πράσα με την νεαρή οικιακή βοηθό, ντυμένη ...μπόγια, ενώ εκείνος φορούσε ένα ...κολάρο σκύλου!!!"Είναι η ίδια σχολή γραφής που χρησιμοποιεί 3-5-8 θαυμαστικά μαζεμένα.
Σ.σ. Όταν λέω "αποσιωπητικά" αναφέρομαι, εννοείται, στην κατάχρησή τους. Προφανώς όλα τα σημεία στίξης έχουν λόγω ύπαρξης. Το πρόβλημα είναι όταν χάνεται το μέτρο.