Mompso: Μάτια, γκλίτσες, είδη ιππασίας στο κέντρο της πόλης

Μάτια, γκλίτσες, είδη ιππασίας στο κέντρο της πόλης Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Tαβιτιάν/ LIFO
0

— Γιατί υπάρχει ένα μαγαζί για βοσκούς στο κέντρο της Αθήνας;

Η επιχείρηση λειτουργεί εκατό χρόνια, εμείς είμαστε η τρίτη γενιά. Ο θείος του πατέρα μου, ο Χαρμπής Τριανταφύλλου, άνοιξε ένα μαγαζί σε ένα υπόγειο στην Παλλάδος στου Ψυρρή, με δέρματα, κουδούνια και μάτια. Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στην Αθηνάς και πρόσφατα κάναμε ανακαίνιση. Γι' αυτό είμαστε στο κέντρο και συνεχίζουμε, γιατί έχουμε ένα μαγαζί μοναδικό και στην περιοχή είμαστε μονοπώλιο σχεδόν. Υπάρχουν κι άλλοι που πουλάνε εδώ γύρω, αλλά καμία σχέση μ' εμάς. Πουλάμε χονδρική και λιανική και, εκτός από αυτά που βλέπετε, έχουμε και μεγάλο στοκ στην αποθήκη. Επίσης, έχουμε φτιάξει την προσωπική μας μάρκα, τη MOMPSO, είναι κατοχυρωμένη και αν υπάρξει αντιγραφή, προχωράμε σε νομική δίωξη. Φέρνουμε πράγματα και από άλλες εταιρείες, για τις οποίες είμαστε αποκλειστικοί αντιπρόσωποι. Η Αθηνάς είναι μια ιδιαίτερη γειτονιά, μας αρέσει. Έχει τους ανθρώπους του πεζοδρομίου, που λέμε.

Μάτια, γκλίτσες, είδη ιππασίας στο κέντρο της πόλης Facebook Twitter
«Γκλίτσα» αποκαλείται το πάνω μέρος αυτού του «μπαστουνιού» και είναι συνήθως σκαλιστό, από ιδιαίτερο υλικό ή ξύλο. Το υπόλοιπο μέρος, που πρέπει να είναι γερό και ανθεκτικό, φτιάχνεται συνήθως από ξύλο κρανιάς, κερασιάς ή οξιάς. Στη φωτογραφία, γκλίτσα από κέρατο τράγου (35 ευρώ), γκλίτσα από σφενδάμι, σκαλισμένη σε σχήμα φιδιού (35 ευρώ) και γκλίτσα από σφενδάμι με σκαλιστά παραδοσιακά σχέδια (18 ευρώ). Φωτό: Πάρις Tαβιτιάν/ LIFO

— Τι πελάτες έχετε;
Κάθε λογής πελάτες έρχονται. Άλλοι απαιτητικοί και γκρινιάρηδες, άλλοι φιλικοί και συζητήσιμοι. Η επαρχία μάς στηρίζει πολύ και μας προτιμάνε για τις αγορές τους. Οι χονδρέμποροι, την πρώτη φορά, συνήθως έρχονται στο μαγαζί για να δούνε τα πράγματα από κοντά. Από κει και πέρα, κάνουν παραγγελίες τηλεφωνικά ή μέσω του site. Αγοράζουν μεγάλες ποσότητες και μεταπωλούν τα προϊόντα μας στην επαρχία, σε άλλα μαγαζιά. Ψωνίζουν και απλοί περαστικοί, ιδιώτες. Παίρνουν μικροαντικείμενα, διακοσμητικά και δώρα γιατί ξέρουν ότι είναι ποιοτικά. Μπαίνουν και αρκετοί τουρίστες, παίρνουν ταγάρια, τα οποία κανονικά χρησιμοποιούνται για να μπαίνει η τροφή του μουλαριού, και μάτια για αναμνηστικό.

— Τι σας λένε;
Οι πελάτες μάς προτιμάνε και μας λένε μόνο καλά λόγια. Είναι ευχαριστημένοι με την ποιότητα σε σχέση με την τιμή και εκτιμούν το γεγονός ότι αν παραγγείλουν κάτι, σήμερα θα το έχουν αύριο. Έχουμε μεγάλο στοκ.

Μάτια, γκλίτσες, είδη ιππασίας στο κέντρο της πόλης Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Tαβιτιάν/ LIFO

— Τι πράγματα πουλάτε στο μαγαζί;
Έχουμε ξύλινα είδη, αντικείμενα που έχουν σχέση με την παράδοση, είδη ιππασίας και ό,τι έχει να κάνει με το δέρμα. Από λουριά σκύλων, πορτοφόλια, θήκες καπνού, μέχρι ζώνες και μπότες. Ό,τι έχει σχέση με γίδες, κατσίκες, τραγιά και μουλάρια. Έχουμε τεράστια ποικιλία σε κουδούνια. Υπάρχουν κουδούνια για λαγόσκυλα που τα παίρνουν οι κυνηγοί και συνήθως είναι από μπρούντζο, όχι επίστρωση. Άλλοι παίρνουν κουδούνια για να τα βάζουν στις πόρτες τους ως διακοσμητικά – αυτά είναι συνήθως χάλκινα. Και, φυσικά, έχουμε το κλασικό κουδούνι της κατσίκας σε διάφορα μεγέθη, που φτιάχνεται από λαμαρίνα. Οι τιμές ξεκινάνε από τρία ευρώ. Φέρνουμε και γκλίτσες, είναι από όλη την Ελλάδα: Γιάννενα, Δημητσάνα, Τρίκαλα.

— Ποια προτιμάει ο κόσμος;
Τα δερμάτινα, σίγουρα. Το δέρμα μας το φέρνουμε από την Κρήτη. Η Ελλάδα είναι τρίτη σε εξαγωγές δέρματος σε όλον τον κόσμο και το δέρμα Κρήτης θεωρείται κορυφαίο. Επίσης και οι σφεντόνες είναι πολύ ιδιαίτερες. Είναι χειροποίητες και δεν υπάρχουν σε κανένα άλλο μαγαζί στο Μοναστηράκι γιατί έχουμε το μονοπώλιο στο συγκεκριμένο λάστιχο.

MOMPSO. Αθηνάς 33, Αθήνα

Ρώτα τον Υπεύθυνο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ