Η βραβευμένη ομάδα ερευνητών και προγραμματιστών πίσω από το Smart Glove - Haptic Human Computer Interface System για εικονική πραγματικότητα / επαυξημένη πραγματικότητα (VR / AR) και ρομποτική - θα παρουσιάσει το πρωτοποριακό τους επίτευγμα στο CES (Consumer Electronics Show) στο Λας Βέγκας στις 9 -12 Ιανουαρίου 2018.

 

Το «έξυπνο γάντι» αναπτύχθηκε στο πλαίσιο ενός πραγματικά καινοτόμου σχεδίου μεταξύ του ομίλου Wireless Sensor Networks στο Tyndall National Institute της Ιρλανδίας, του προγράμματος Telecommunications Software & Systems Group από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο του Waterford και με τη συμβουλευτική σχεδίαση της ομάδας Design Partners, η οποία ασχολείται με την τεχνολογία ανθρώπινου παράγοντα και το βιομηχανικό σχεδιασμό. Η λύση που προτείνει το Smart Glove, αναπτύχθηκε σε συνεργασία με παγκόσμιους κατασκευαστές τεχνολογίας φορητών υπολογιστών για να δημιουργηθεί, για πρώτη φορά, μια συσκευή που θα μεταφέρει τα χέρια των ανθρώπων (και τις κινήσεις τους), στον εικονικό κόσμο, παρέχοντας τους μια πλήρως εμβυθιστική εμπειρία αφής.

 

Αυτό το έξυπνο γάντι συλλογής δεδομένων είναι ένα μεγάλο βήμα για την ανάπτυξη της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στο μέλλον: είναι το μοναδικό γάντι που ενσωματώνει hardware και λογισμικό σε έναν αισθητήρα που δέχεται, συλλαμβάνει και επεξεργάζεται δεδομένα με πολύ χαμηλή καθυστέρηση. Έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με εργονομικούς οδηγούς, είναι χαμηλού κόστους, εύχρηστο, φοριέται και πλένεται εύκολα.

 

Ο Δρ. Brendan O'Flynn επιδεικνύει το έξυπνο γάντι που μεταφέρει τα χέρια των ανθρώπων στον εικονικό κόσμο παρέχοντας μια εντελώς συναρπαστική εμπειρία αφής.
Ο Δρ. Brendan O'Flynn επιδεικνύει το έξυπνο γάντι που μεταφέρει τα χέρια των ανθρώπων στον εικονικό κόσμο παρέχοντας μια εντελώς συναρπαστική εμπειρία αφής.

 

Φυσικά, δεν πρόκειται για ένα γάντι VR που στοχεύει στη διασκέδαση, αλλά στην έρευνα και την ανάπτυξη ενός τομέα που γίνεται όλο και πιο δυνατός με τέτοιου είδους όργανα και «περιφερειακά». Τα πρωτότυπα μοντέλα αυτού του γαντιού έχουν χρησιμοποιηθεί από χειρουργούς για ιατρική εκπαίδευση σε εικονικό περιβάλλον, αλλά η εμφάνισή του στο CES αποκλείεται να αφήσει αδιάφορους τους σχεδιαστές παιχνιδιών διασκέδασης ή άλλων μέσων, αφού το γάντι φαίνεται ότι λειτουργεί τέλεια σε κάθε εικονικό περιβάλλον που έχει δοκιμαστεί.

 

Επίσης, το έξυπνο γάντι μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση εξ αποστάσεως, καθώς επίσης για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν σε ένα εικονικό περιβάλλον που θα επιτρέπει στους μαθητές να μαθαίνουν χωρίς να χρειάζεται να βρίσκονται στον ίδιο τόπο με το δάσκαλο. Οι δημιουργοί του βλέπουν αυτήν την τεχνολογία να χρησιμοποιείται επίσης στην αθλητική προπόνηση, ή στην μουσική ή σε οποιοδήποτε άλλη εκπαιδευτική δραστηριότητα με μαθησιακή δυσκολία, η οποία απαιτεί ακριβείς κινήσεις.

 

Τα πρωτότυπα μοντέλα αυτού του γαντιού έχουν χρησιμοποιηθεί από χειρουργούς για ιατρική εκπαίδευση σε εικονικό περιβάλλον.
Τα πρωτότυπα μοντέλα αυτού του γαντιού έχουν χρησιμοποιηθεί από χειρουργούς για ιατρική εκπαίδευση σε εικονικό περιβάλλον.

 

Οι δημιουργοί του βλέπουν αυτήν την τεχνολογία να χρησιμοποιείται επίσης στην αθλητική προπόνηση, ή στην μουσική ή σε οποιοδήποτε άλλη εκπαιδευτική δραστηριότητα με μαθησιακή δυσκολία, η οποία απαιτεί ακριβείς κινήσεις.
Οι δημιουργοί του βλέπουν αυτήν την τεχνολογία να χρησιμοποιείται επίσης στην αθλητική προπόνηση, ή στην μουσική ή σε οποιοδήποτε άλλη εκπαιδευτική δραστηριότητα με μαθησιακή δυσκολία, η οποία απαιτεί ακριβείς κινήσεις.

 

Για όποιον τυχερό βρεθεί την επόμενη εβδομάδα στο Λας Βέγκας, το «έξυπνο γάντι» θα παρουσιαστεί στο περίπτερο των Design Partners (#60108) στο New Design and Source Showcase, στο CES 2018.

 

© Design Consultancy / Tyndall National Institute / Waterford Institute of Technology
© Design Consultancy / Tyndall National Institute / Waterford Institute of Technology