ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΟΥΜΑΝΗΣ
25.4.2012 | 23:47

Αυτοκτόνησε 38χρονος Λέκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών

Εκλεγμένος αλλά αδιόριστος…

Magnify Image
Τέλος στη ζωή του έβαλε ο 38χρονος Δρ. Γεωλογίας, Νίκος Παλυβός εκλεγμένος Λέκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο 38χρονος δεν κατάφερε να διοριστεί αφού οι διορισμοί πάγωσαν. Γνωστοί του Παλυβού τονίζουν ότι αυτή η κατάσταση ήταν που δεν άντεξε ο 38χρονος. Ο Παλυβός ήταν μέλος της Πρωτοβουλίας ΔΕΠ, μιας ομάδας επιστημόνων (περίπου 800 άτομα) που, αν και εκλέχτηκαν σε θέσεις στα ελληνικά Πανεπιστήμια, περιμένουν διορισμό εδώ και δύο χρόνια λόγω των περιορισμών στις προσλήψεις.

 

Ανακοίνωση για το χαμό του εξέδωσε η «Πρωτοβουλία μελών ΔΕΠ υπο αναμονή τοποθέτησης, "Α-λέκτωρ''»:

 

«Βρισκόμαστε στην πολύ δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε για ένα γεγονός που μας έχει συγκλονίσει. Εχθές, 23/04/2012, αυτοκτόνησε ο συνάδελφος και φίλος Νίκος Παλυβός.

 

Ήταν Λέκτορας υπό διορισμό στο Τμήμα Γεωλογίας του ΕΚΠΑ, μέλος της Πρωτοβουλίας και της συντονιστικής».

 

Ο  Παλυβός  εργάστηκε από το 2006 ως Επισκέπτης Καθηγητής στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο στο Τμήμα Γεωγραφίας, αλλά και ως εξωτερικός συνεργάτης του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών. 

Η κηδεία του θα πραγματοποιηθεί  από το Κοιμητήριο Χαλανδρίου.

Magnify Image

Facebook Twitter
Κανονικό μέγεθος σώματος κειμένου Μεγέθυνση σώματος κειμένου +1 Μεγέθυνση σώματος κειμένου +2 
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα παιδί εξαφανίζεται κάθε μέρα στην Ελλάδα

Ένα παιδί εξαφανίζεται κάθε μέρα στην Ελλάδα

800 χιλιάδες παιδιά εξαφανίζονται κάθε χρόνο στις ΗΠΑ-στοιχεία παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο
«Μην εκδικείστε τα παιδιά, δεν είναι αυτά ο εχθρός σας…»

«Μην εκδικείστε τα παιδιά, δεν είναι αυτά ο εχθρός σας…»

Δάσκαλος γράφει στο Facebook με αφορμή τις Πανελλαδικές και το τραγικό περιστατικό στο Αγρίνιο
Τον απήγαγαν και έστειλαν στη σύζυγο του σε φάκελο  τρία του δάκτυλα

Τον απήγαγαν και έστειλαν στη σύζυγο του σε φάκελο τρία του δάκτυλα

Εξιχνιάστηκε από την ΕΛΑΣ φρικιαστική υπόθεση απαγωγής
Επιστρέφει ο κοινωνικός τουρισμός αλλά μετά το καλοκαίρι

Επιστρέφει ο κοινωνικός τουρισμός αλλά μετά το καλοκαίρι

Ραντεβού το Σεπτέμβριο για να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος
Αύριο η δίκη του διοικητή του Α.Τ. Ρέντη που κατηγορείται ότι έκλεψε και εκβίασε αλλοδαπό

Αύριο η δίκη του διοικητή του Α.Τ. Ρέντη που κατηγορείται ότι έκλεψε και εκβίασε αλλοδαπό

Ο πακιστανικής καταγωγής καταστηματάρχης υποστηρίζει ότι ο διοικητής του έστησε μέχρι και σκευωρία με ηρωίνη
Στο ψυχιατρείο του Κορυδαλλού ο 20χρονος ανιματέρ

Στο ψυχιατρείο του Κορυδαλλού ο 20χρονος ανιματέρ

Κρίθηκε ότι πρέπει να λαμβάνει φαρμακευτική αγωγή
Νέες αλλαγές στα εργασιακά ζητά η Τρόικα

Νέες αλλαγές στα εργασιακά ζητά η Τρόικα

Διπλασιασμό του ορίου απολύσεων και άλλα…
Update: Λάθος ο συναγερμός, οι οβίδες ήταν παλιοσίδερα

Update: Λάθος ο συναγερμός, οι οβίδες ήταν παλιοσίδερα

Διευκρινίσεις του Λιμενικού για τα ευρήματα στην πλαζ Βουλιαγμένης
Αύξηση κατά 26% των αυτοκτονιών στην αρχή της κρίσης

Αύξηση κατά 26% των αυτοκτονιών στην αρχή της κρίσης

Η ΕΛΣΤΑΤ μέτρησε τις απώλειες το 2011
«Πώς κάψαμε το κατάστημα του αλλοδαπού»

«Πώς κάψαμε το κατάστημα του αλλοδαπού»

Ο συλληφθείς για τον εμπρησμό εξηγεί τον τρόπο που λειτουργούν τα «τάγματα εφόδου» της Χ.Α.
Πιάστηκε για φακελάκι διευθυντής στο ΝΙΜΤΣ, πρώην υποψήφιος βουλευτής

Πιάστηκε για φακελάκι διευθυντής στο ΝΙΜΤΣ, πρώην υποψήφιος βουλευτής

Τον κατήγγειλε ασθενής, τον παγίδευσε η αστυνομία
Επιστολή στους μουσουλμάνους της Ελλάδας, τους απειλεί με σφαγές

Επιστολή στους μουσουλμάνους της Ελλάδας, τους απειλεί με σφαγές

Θέτει χρονοδιάγραμμα αποχώρησης τους από τη χώρα
Η Μυρτώ επιστρέφει στη ζωή

Η Μυρτώ επιστρέφει στη ζωή

Ενθαρρυντικά σημάδια για τη 16χρονη που κακοποιήθηκε στην Πάρο
Σήμερα η προσπάθεια να βγει από την καταστολή ο 11χρονος

Σήμερα η προσπάθεια να βγει από την καταστολή ο 11χρονος

Εμπιστοσύνη της μητέρας στους Έλληνες γιατρούς
Ταξινόμηση:
60 σχόλια
Προηγούμενα 12 Επόμενα
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 00:12
Πόσο, μα πόσο άδικο.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 00:18
ΕΛΛΑΔΑ, ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ -ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ- ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΠΛΕΟΝ..
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 10:55
Εμείς τα σκοτώνουμε. Καλό είναι να το θυμηθούμε αυτό σε 2 εβδομάδες.
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 16:16
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ.. ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ? ΑΝ+ΤΟΣΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.. ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΕΜΕΙΣ+ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ, 1 ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΛ...
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 29.4.2012 | 12:13
Δεν αυτοκτονεί κανείς από φτώχεια:
- http://www.youtube.com/watch?v=lI7gSYWvrLU
 
avatar
Ανώνυμος/η 29.4.2012 | 19:59
Εξοχος ο Γιωσαφάτ, εξηγεί πολλά. Τελικά αυτό απ'το οποίο πάσχουμε στην Ελλάδα έχει όνομα στην ψυχιατρική.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 31.5.2012 | 17:35
«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι΄αυτήν.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου).»

Δημήτρης Χριστούλας


Πηγή: http://www.fimes.gr/2012/04/dimitris-christoulas-simeioma-aftoktonia-suntagma/#ixzz1wSOw4o1L
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 00:33
Είδατε ή ακούσατε κανένα σχόλιο από τα Πανεπιστήμια ?
Από οποιοδήποτε Πανεπιστήμιο και από οποιονδήποτε Πρύτανη ?
Από το Υπουργείο Παιδείας ?
Από τον Υπουργό Οικονομικών που κόβει τους μισθούς των δασκάλων?
Τίποτα ..
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 01:13
με συγχωρειτε και χωρις να θελω να προσβαλλω την μνημη του παιδιου που εφυγε αλλα νομιζω δεν ειναι τροπος αντιδρασης αυτη χιλιαδες κοσμος αντιμετωπιζουμε αυτη την πραγματικοτητα που μας εχουν επιβαλλει ομως αξιζει τον κοπο να χασει κανεις την ζωη του γι αυτο; εγω πιστευω οχι
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 01:47
Τουλάχιστον να έπερνε ο καθένας και έναν υπουργό μαζί του.
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 16:12
"Τουλάχιστον να έπαιρνε ο καθένας και έναν υπουργό μαζί του"
ΠΕΣ ΤΑ!!!!!!!!!! ΣΩΣΤΟΣ... ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ...
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (10)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 04:00
Δεν ξέρεις τι επικρατεί στο μυαλό του καθενός, και πόσο άσχημα μπορεί να αντιδράσει. Εν μέρει τον καταλαβαίνω, έχω google-άρει την "ανώδυνη αυτοκτονία" 1-2 φορές αλλά έχω ακόμα μερικούς λόγους να ζω. Κάποιοι δυστυχώς δεν έχουν πλέον. Και όλοι ξέρουμε ποιους πρέπει να ευχαριστήσουμε γι' αυτό.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 12:59
δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αξίες και ευαισθησίες ...αυτό κάνει την διαφορά ...Ευτυχώς!!!!!
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 03:17
Το θέμα δεν είναι αν αξίζει ή όχι. Ποιος ξέρει δηλαδή αν αξίζει ή όχι; Για να φτάσει κανείς σε εκείνο το σημείο είναι στην απόλυτη ψυχολογική απόγνωση. Όταν οι γύρω του καταστροφολογούν και δε δίνουν ελπίδα τότε κάποιοι απλά δεν αντέχουν. Το θέμα είναι να δίνεις ελπίδα (και κράτος και πολίτες).
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (11) ΟΧΙ (0)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 01:23
έλα μωρέ! ένας από αυτούς τους τεμπέληδες, κλέφτες, χαραμοφάηδες...Βαριούνται να ζήσουν!
Αλλά πάλι, υπάρχει κάτι θετικό! Αυτοκτονούμε! Ναι! Γίναμε κι εμείς Ευρωπαίοι! Αφού ήδη χωρίζουμε πιο εύκολα από παλιά, αν τώρα ξεκινήσουμε να διώχνουμε από το σπίτι με τις κλωτσιές τα παιδιά -όσοι λίγοι έχουμε πια- με το που γίνουν 18, θα έχουμε ελπίδα να "στρώσουμε" και να στραφούμε στις αληθινές αξίες της Δύσεως...
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 06:15
Λοιπόν εσύ έχεις δίκιο, αλλά στους άλλους δεν τους αρέσουν αυτά που λες. Επειδή έχω ζήσει τη μισή μου ζωή έξω, σε Ευρώπη και ΗΠΑ, καταλαβαίνω τι λες και έχεις δίκιο.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 07:36
για τον εαυτό σου μιλάς υποθέτω.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 10:43
To παραπάνω σχόλιο είναι περισσότερο σχόλιο για την κοινωνία της "Δύσης" την οποία πολλοί εζήλεψαν και είναι ειρωνικό. Αν ενοχλούν οι χαρακτηρισμοί για τον αυτόχειρα (και θα έπρεπε να μας ενοχλούν,) είναι οι ίδιοι χαρακτηρισμοί -προς όλους τους κατοίκους μιας χώρας- που θα δείτε ως σχόλια αναγνωστών κάτω από άρθρα -μέχρι και- σοβαρών εφημερίδων όπως ο Guardian και ο Independent.

Έχει περάσει η ιδέα οτι "Ε! Οι Έλληνες που μέχρι τώρα, όλοι αμαρτήσανε! Ας πληρώσουν τώρα! Aυτοί φταίνε! "

Δεν λέω οτι "όλοι εμείς οι έλληνες είμαστε καλοί," "όλοι αυτοί είναι κακοί."
Μπορείτε να βρείτε θετικά και αρνητικά εδώ κι εκεί. Είναι γεγονός όμως οτι οι νοτιοευρωπαϊκές χώρες έχουν -γενικά- χαμηλό δείκτη αυτοκτονιών. Επίσης, έχουν πιο ισχυρές οικογενειακές σχέσεις, το οποίο φυσικά μπορεί να γίνει δίκοπο μαχαίρι, ειδικά με ότι έχει να κάνει με την ανεξαρτητοποίηση του ατόμου.

Δεν υπάρχει τέλεια κοινωνία, καλό είναι όμως να μην μισούμε τον εαυτό μας και τους "άλλους" γύρω μας γιατί οδηγούμαστε σε παθογένειες, προσωπικές και κοινωνικές. Δεν χρειάζεται να γίνουμε κάτι άλλο από αυτό που είμαστε (ποιος είναι ο ιδανικός Ευρωπαίος;) αν θέλουμε να βελτιώσουμε τη ζωή μας και τη δική μας κοινωνία.

Το γεγονός οτι έχουμε τα τελευταία χρόνια σχεδόν ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ δεν μπορεί να διαγραφεί ως μια ξαφνική τρέλα που τους έπιασε όλους, ξαφνικά!
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 16:20
ΑΝ+ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ..
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 17:59
δεν καταλάβατε (οι 48) την ειρωνεία και τον πικρό σαρκασμό στο σχόλιο;
 
avatar
Ανώνυμος/η 3.5.2012 | 15:25
μια απλη παρατηρησ, μια και και γω μεγαλωσα πιστευωντας το ιδιο με εσενα, αλλα ζωντας στο εξωτερικο αλλαξα γνωμη για μερικα πραγματα: Αλλο πεταω τα παιδια μου απο το σπιτι, αλλο στα 18 τους ειναι ετοιμα να αναλαβουν τον εαυτο τους, με τη βοηθεια βεβαια του κρατους αν σπουδαζουν και τη δικη κου οποτε τη χρειαζονται. Και δεν καταλαβαινω γιατι το να χωριζουμε πιο ευκολα ειναι κακο, θελεις να επεκταθεις λιγο πανω σε αυτο;
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 01:36
Ο δυστυχής συμμετείχε στις ομάδες του ΕΠΑΜ (σύμφωνα με e-mail που κυκλοφορεί ευρέως). Οι προηγούμενοι έγραφαν απόψεις του extra3. Αφήστε λοιπόν την κλαψα για τη "χώρα που τρώει τα παιδιά της" κι απομακρύνεται τους οικείους σας από της πηγές της κατάθλιψης και της διαφαινόμενης ομαδικής παράκρουσης.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 02:08
_Nαι, ναι, "οι πηγές της κατάθλιψης και της διαφαινόμενης ομαδικής παράκρουσης" φταίνε για όλες τις αυτοκτονίες! Κι εγώ, κι εγώ γιατρέ μου, βλέπω τα πάντα γύρω μου... μαύρα!

_Δεν πειράζει! Να ψηφίσεις τις δυνάμεις της Ευθύνης και της Ευρωπαϊκής Πορείας της Χώρας!

_Μάλιστα!

(Μπαμ!!)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 02:14
san paroligon aytoxeiras symfono !!!!! paizoun me to mualo ton euais8itwn 8eloun aima ston bomo tis propagandas!!!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 02:33
Μπράβο! Βρήκατε τους ενόχους, θαυμάσια!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 01:49
αγόρι μου, ψυχή μου!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 02:22
Πολλα συλλυπητηρια στους δικους του και ειναι πολυ λυπηρο, αληθεια. Και εξοργιστικο...

Γραφω απλα μηπως το δει καποιος αλλος
Ο συζηγος μου ετων 32 με πτυχια απο LSE, Καιμπριτζ (μεταπτυχιακο) και Χαρβαρντ (με προγραμμα ανταλλαγης) ηθελε να κανει ακαδαμαικη καριερα στην Ελλαδα και μετα το στρατο απλα διδασκε σε φροντιστηρια για 300 ευρω το μηνα. Φυγαμε και τωρα διδασκει σε πανεπιστημιο με 3.000 ευρω το μηνα. Δεν ειναι σε ιδρυμα διεθνους κυρους αλλα ειναι αξιοπρεπεστατο και ειμαστε σε μια παραξενη και μακρινη χωρα αλλα κανει αυτο που θελει με το κεφαλι ψηλα, παιρνει μερος σε διεθνη συνεδρια και ειναι κατι ενδιαφερον και ζουμε αξιοπρεπως.

Σκεφτειτε και αλλες λυσεις πριν την απελπισια ακομα και αν δεν ειναι ιδανικες!

 
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2012 | 13:12
Paraxeni kai makrini xwra? Endiaferon akougetai.... San na leme Burkina Faso?
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 02:47
Κανένας δεν αυτοκτονεί αν δεν υπάρχει λανθάνον θέμα ψυχιατρικής φύσης.
Για να έχουμε καλό ερώτημα, γιατί δεν μάζεψε τα μπογαλάκια του, τις δημοσιεύσεις του και το επιστημονικό του κύρος γενικά (εδώ σε θέλω!) να φύγει στο εξωτερικό, αφού θεώρησε ότι αδικήθηκε από το ελληνικό κράτος;
Προσοχή, δεν αντιλέγω ότι το ελληνικό κράτος και η 3βάθμια εκπαίδευση ειδικότερα έχουν τα χάλια τους! Απλά θεωρώ την αυτοκτονία πράξη που καταδεικνύει άλλου τύπου προβλήματα!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 06:37
Συμφωνώ απόλυτα! Δεν είναι το κράτος που οδηγεί σε αυτοκτονίες αλλά κάτι άλλο!
 
C.Dallas
C.Dallas 27.4.2012 | 09:28
Θα έλεγα ότι το κράτος μας ΟΔΗΓΕΙ στην αυτοκτονία, ανθρώπους που έχουν ήδη αυτοκτονικές τάσεις.Απ'όσο ξέρω δεν είναι μόνο θέμα των πραγματικών δεδομένων στη ζωή κάποιου, αλλά και βιοχημίας, θέμα οργανισμού, ορμονικό κτλ. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, συγγνώμη αν λέω βλακεία, αλλά είναι κάποιοι άνθρωποι που θέλοντας και μη έχουν πάντα την αυτοκτονία στο μυαλό τους. Εγώ φαντάζομαι ότι θα την επέλεγα αν είχα κάποια σοβαρή χρόνια πάθηση που θα με καθήλωνε σε αναπηρική καρέκλα και θα μου προκαλούσε μόνιμους πόνους. Το παιδί που έβαλε τέλος στη ζωή του ήταν (φαντάζομαι) σωματικά υγιής, αρτιμελής κτλ. Δε μπορώ να διανοηθώ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ να αυτοκτονώ για κανέναν άλλο λόγο εκτός από κάποιον σαν το παράδειγμα που προανέφερα.
Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι ευαίσθητοι άνθρωποι (κι εγώ είμαι ευαίσθητος, αλλά εδώ εννοώ ανθρώπους που είναι "ραγισμένο γυαλί" από μικροί) και ένα ανάλγητο αποτυχημένο και 3οκοσμικό κράτος/κοινωνία σαν της Ελλάδας, πιστεύω ότι τους κάνει και σπάνε.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (2)
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 00:42
Παρατηρώ τελευταία μια εμμονή σε ένα κάποιου είδους κοινό για πλήρη ιατροποίηση της αυτοκτονίας με βάση τα πλέον θολά επιχειρήματα ,που πάντα ανάγονται στη σφαίρα της ψυχιατρικής.Εντυπωσιάζομαι γιατί πολλοί από εμάς έχουν έμφυτο ταλέντο στην κλινική ψυχολογία,πολύ περισσότερο πάντως από τη φυσική ή την αστρονομία.Θα προτιμούσα πάντως να μιλάγαμε λιγότερο για εγκεφαλική βιολογία και περισσότερο για πολιτική πράξη και γιατί όχι λαθεμένη ιδεολογία και κρίση.Αν υπάρχουν τέτοια επιχειρήματα...
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 15:44
Δεν ειναι και οτι πιο εύκολο ρε παιδιά να ζεις στο εξωτερικό. Ναι μπορεί ο μισθός να έρχεται κάθε μήνα και να έχεις σταθερότητα στη ζωή σου και άλλα πολλά, αλλά πολλές φορές αυτή η γ@μ...νη η μοναξιά δεν παλεύεται με τίποτα.....
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 23:54
Συμφωνώ μαζί σου, ζω σε μία άλλη χώρα της Ευρώπης και σε πληροφορώ ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο οι περισσότεροι φαντάζονται...και δεν μιλώ μόνο για την μοναξιά, τον καιρό, το αίσθημα ότι χάνεις την ταυτότητα σου υιοθετώντας αναγκαστικά μία νέα κουλτούρα για να σε δεχτεί το σύστημα αλλά κυρίως για τις ευκαιρίες και τις προοπτικές εξέλλιξης. Οπότε όλα είναι σχετικά και καλό είναι να βάζουμε πάντα ένα μικρό ερωτηματικό σε όσα πιστεύουμε. Όσο για την αυτοκτονία συμφωνώ ότι σε μεγάλο βαθμό βασίζεται σε λανθάνουσα ψυχική δυσλειτουργία και ότι έυκολα γίνεται λόγος προβολής της ελληνικής υστερίας-μιλώ για τα υπονούμενα και τα σχόλια που συνοδεύουν την είδηση.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (1)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 04:40
Πως να διορισει το κρατος καθηγητες....εδω διοριζουν ακομα στη ΔΕΗ...βλεπετε αυτοι φερνουν τα ψηφαλακια..
 
tropique
tropique 26.4.2012 | 07:01
38 χρονών ανθρωπος με τόσα προσόντα άνετα φεύγει και πάει εξωτερικό να δουλέψει μια χαρά. Δεν αυτοκτονεί. Ελεος δε φταίει το κράτος για ΌΛΑ
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 10:48
Μου αρέσει το "άνετα" που γράφεις. Η μετανάστευση όχι ώς δύσκολη επιλογή αλλά ως "άνετη". Ξαναλέω μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 00:32
απο τη στιγμη που θες ακαδημαικη καριερα, χανεις σε μεγαλο βαθμο την δυνατοτητα να επιλεξεις που θα ζησεις. αν δεν θες να φυγεις κανεις κατι αλλο. αρα ναι, πρεπει ανετα να τα μαζευεις και να φευγεις και οχι να περιμενεις τον διορισμο.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (14) ΟΧΙ (2)
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 13:54
ενω ο θανατος πανευκξολη ε?
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (1)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 11:29
ε! ναι μωρε....τι να φταιει....ισως και να αυτοκτονησε απο ερωτικη απογοητευση....ΕΙΣΑΙ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;;;;;;;;;;;
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 13:43
panos kammenos? den nomizw na sxoliazei sthn lifo...
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (5)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 09:57
Από τη μια είναι ένα γεγονός και ως τέτοιο οφείλουμε να μην αποσιωπηθεί, από την άλλη γίνεται "επιλογή" στις ηλικίες που ακόμα διαμορφώνονται. Αυτό που με προβληματίζει είναι το πως να πω στο παιδί μου πως αυτή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ χωρίς να μειώσω την αξία του ανθρώπου την επέλεξε.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 10:02
Ωπα!για μισο λεπτακι γιατι το χασα???Λυπαμαι ειλικρινα για το οτι το κοινωνικοπολιτικο τοπιο αυτης της κωλοχωρας (κ οχι μονο αυτης) ωθει ολο κ περισσοτερους ανθρωπους στην αυτοκτονια...κ ναι,μεχρι ενα σημειο ειναι δολοφονια κ οχι αυτοκτονια...αλλα απο ενα σημειο κ μετα, οπως και στην περιπτωση του Νικου Πολυβου, ειναι προσωπικη επιλογη!!! Στην οποια κατα τη γνωμη μου,δεν κολλανε ατακες του τυπου ''έμεινε αδιόριστος επί διετία δεν άντεξε άλλο και αυτοκτόνησε".Λυπαμαι παρα πολυ,αλλα το να αυτοκτονησει καποιος επειδη ειναι αδιοριστος,τον καθιστα για εμενα απολυτα ταιριαστο κομματι του συστηματος το οποιο κατηγορειτε οτι τον δολοφονησε!!!Γιατι το προβλημα δεν ειναι βιοποριστικο,αλλα κοινωνικης ανελιξης κλπ ετσι τουλαχιστον οπως το διατυπωνετε... Και φυσικα δεν θελω να ευτελισω με κανενα τροπο το ,για οποιο λογο, τραγικο αδιεξοδο ενος ανθρωπου που εβαλε τελος στη ζωη του,αλλα μιλω ξεκαθαρα για αποψεις αλλων που σχολιαζουν αυτο.Ακομα κ σε τετοια τραγικα γεγονοτα βλεπω ανθρωπους να μιλανε κ να γραφουν σαν να μην υπαρχει η προσωπικη ευθυνη,η προσωπικη επιλογη,σαν να μην ειμαστε εμεις οι ιδιοι μελη αυτης της κοινωνιας αλλα ερμαια της...K επισης επειδη δυστυχως το κριμα δε θα το φορτωθει κανενα υπουργειο και επειδη τα πραγματα ειναι οντως σοβαρα κ θα γινουμε Φιλανδια σε λιγο, ας κοιταξουμε καταματα τους εαυτους μας κ τον διπλα μας,ας δουμε ποιον μπορουμε να στηριξουμε κ απο ποιον να στηριχθουμε κ ας παρουμε χαμπαρι οτι αν κατι καταρρει στον κοσμο,τι κ πως μπορουμε να ανεγειρουμε ΕΜΕΙΣ στη θεση του κ να μην αφηνομαστε στη λογικη του θυματος κ της παραδοσης...
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 10:14
Σταματήστε να διαφημίζετε τις αυτοκτονίες γμτ!
Όταν τελειώσουν οι εκλογές θα ψάχνετε γνωστούς να μιλήσετε και θα βρίσκετε τη μάνα τους στο τηλέφωνο!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 13:02
δεν μπορω να καταλαβω καταρχας γιατι η αυτοκτονια του πρεπει σωνει και καλα να ειχε αφορμη την οικονομικη και πολιτικη κατασταση της χωρας. δεν λεω, ειναι πιθανον, αλλα δεν αυτοκτονουν οι ανθρωποι και για αλλους, προσωπικους λογους;
στην περιπτωση αυτη δεν μπορουμε να ξερουμε. ειναι κριμα, παντως, που ο ανθρωπος οδηγηθηκε σε μια τετοια πραξη...
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 16:44
εμ βέβαια, αφού πρέπει να πούμε ο καθένας την αποψάρα του, αναλόγως τον πόνο μας. όλα έχουν μία μοναχά διάσταση, ωσάν ο άνθρωπος να μην ήταν το μοναδικά πολύπλοκο ον που είναι η αφεντιά μας. μμμ, ναι.
Προηγούμενα 12 Επόμενα
You Liked It!